UI's:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twččnte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lččnte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twččnte (2x)
Om in de wall of fame te komen moet je minstens 15 delen actief meegepost hebben! (Hoeft niet aansluitend te zijn)Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten.quote:-_Guitarist_- = David -> jarig op 21 april
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin -> jarig op 10 december
Fems = Femke
haaKon = Machiel
Lamzak_ = Timo
Luiheid = Gerben
MarkoAlmelo = Marko -> Jarig op 6 Januari
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
naLuh = Frank
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
ReMcOrE = Remco -> jarig op 10 mei
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San -> Jarig op 8 februari
skippy22 = Richard
TheGirlNextDoor = Nathalie -> jarig op 5 juli
Panzerknacker666 = Sander
Het is al 13:59 hoor!quote:Op zondag 13 december 2009 13:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
Hallo, eindelijk een vroege post van mij in het ToF topic.
Echt hé!quote:
quote:
quote:Op zondag 13 december 2009 14:13 schreef Oldenzaal het volgende:
Het enige mooie in Rotterdam is het kerkhof.. Waar al die kutRotterdammers onder de grond gestopt worden!
quote:Op zondag 13 december 2009 14:14 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Om deze post moest ik hardop lachen hahahaha
Heb je deze keer wel een foto gemaakt?quote:Op zondag 13 december 2009 14:10 schreef rulerofdeath het volgende:
ik moest nog even navigatiesoftware installeren, en ik ben nog even heen schijten geweest. Daarom duurde het zo lang
shit, weer vergetenquote:Op zondag 13 december 2009 14:16 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Heb je deze keer wel een foto gemaakt?
nee, voor 2010quote:Op zondag 13 december 2009 15:15 schreef LilDutchPrincess het volgende:
We gaan veel te hard!! We zouden pas 31ste bij 300 meoten zijn toch!
Nee. Afgelopen jaar openden we ook nummertje 100 op oud en nieuw. Dat moet nu met de 300..quote:
quote:Op zondag 13 december 2009 15:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee. Afgelopen jaar openden we ook nummertje 100 op oud en nieuw. Dat moet nu met de 300..
tjah, kan d'r soms niets aan doenquote:Op zondag 13 december 2009 15:42 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
sssst niet zoveel posten!
en je hebt de stelling niet opgeruimd?quote:Op zondag 13 december 2009 16:04 schreef Samzz het volgende:
HellewIk was ja de stallen aan het opruimen... Zal even opsommen welke dingen ik tegen ben gekomen:
300 paar bandages
20 paar onderlappen
3 longeersingels
25 hoofdstellen
30 verschillende soorten bitten
4 paar stijgbeugels
5 singels
1 paar peesbeschermers (antiek )
5 liter anti-klit
5 liter anti-vlieg
1 EHBO doos met alles erop en eraan
Oke... 300 bandages is misschien overdreven... maar aan de 200 komen ze echt wel
EN! Geen dode mussen
Stelling? Ik heb de deel en het opslaghok opgeruimdquote:Op zondag 13 december 2009 16:06 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en je hebt de stelling niet opgeruimd?
opslaghok opruimen, tjah dan kan het zijn dat je wel eens wat tegen komtquote:Op zondag 13 december 2009 16:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stelling? Ik heb de deel en het opslaghok opgeruimd
ik heb er delen van gezienquote:
hebben wij die wel eens gezien?quote:Op zondag 13 december 2009 16:42 schreef Samzz het volgende:
Ik heb m'n kerstjurkje uit de kast gehaald. Ik zie dat ik hem nodig moet strijkenMaar dat doe ik morgen.
Tralalala, met m'n prachtige Louboutins eronder
jammer ofnietquote:Op zondag 13 december 2009 17:01 schreef Samzz het volgende:
Ik heb net even een beetje geteld he... En het spul dat er ligt is in totaal zo'n vijfduizend euro waardDaar kan ik leuk van shoppen
Maar, het is mijn spul niet.
quote:
ik vond het al raar. En mijn gevoel klopte ook.quote:Op zondag 13 december 2009 15:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee. Afgelopen jaar openden we ook nummertje 100 op oud en nieuw. Dat moet nu met de 300..
ie toert wat oafquote:Op zondag 13 december 2009 18:03 schreef Panzerknacker666 het volgende:
zo, 230 km verder!, aardig eindje zitten toeren rond hengelo en borne!
Nog wat leuke dames gezien in hengelo ook nog!, beetje de macho uithangenquote:
hoe voelt dat?quote:
Ben je vrolijk? zin om te dansen?quote:
wat maakt het uit?quote:Op zondag 13 december 2009 19:39 schreef Mdrop het volgende:
GVD.... weer schaatsen op 3, laten ze dat verdomme op 1 plempen en mij niet opzadelen met die klote sport
.
WTF jij was online om 0.00 uurquote:Op zondag 13 december 2009 18:06 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik vond het al raar. En mijn gevoel klopte ook.
Tukkers op Fok! #127: 2009 is an de beurt
tjah, dan zit ik thuis. om 00:20 naar de kameraden en 't cafequote:
oke als je alleen thuis was kan hetquote:Op zondag 13 december 2009 20:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, dan zit ik thuis. om 00:20 naar de kameraden en 't cafe
inderdaad wat een baas. vanaf achter de goal leek het net of hij over gingquote:
waar zat jequote:
Hehe, voor het eerst dat je in de GV was? Ik zit 306 (boven vakp daar)quote:Op zondag 13 december 2009 20:19 schreef haakon het volgende:
Vak 123, naast het uitvak.
In het begin een beetje dode boel, maat van me en ik hele tijd schreeuwn, en langzamerhand kregen we de rest ook wel mee
Jah, is al wel 6 tot 10 jaar geleden dat ik voor het laatst in het Arke Stadion wasquote:Op zondag 13 december 2009 20:44 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Hehe, voor het eerst dat je in de GV was? Ik zit 306 (boven vakp daar)
Nee, dan het Diekmanquote:Op zondag 13 december 2009 20:45 schreef haakon het volgende:
[..]
Jah, is al wel 6 tot 10 jaar geleden dat ik voor het laatst in het Arke Stadion was
Heracles heeft met 4-1 gewonnen (Marko Vejinovic scoorde ook nog voor Heracles, daar doelt wouter waarschijnlijk op)quote:Op zondag 13 december 2009 21:29 schreef haakon het volgende:
[..]ook gewonnen dan ?
wij hebben 2-2 gemaakt
jij bent trucker? Of hebt een beroep waardoor je lang in de auto zitquote:Op zondag 13 december 2009 21:30 schreef Redbaron het volgende:
zo ik ben ook weer trug in almeloooo.
Sinds vrijdagaaf ong 1500km gereden, 4u file gahad , 2x moeten overnachten in de auto en de laatste 3u in nederland ipv duitsland gereden.
Kut zondags rijverbod en baustelles in D-land
Ik ben idd vrachtwagenchauffeur, trucker word vaak negatief bedoeldquote:Op zondag 13 december 2009 21:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
jij bent trucker? Of hebt een beroep waardoor je lang in de auto zit
Oh, wist zo snel geen andere benamingquote:Op zondag 13 december 2009 21:33 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik ben idd vrachtwagenchauffeur, trucker word vaak negatief bedoeld
Ik rij sinds mei voor flex-chauffeurs dus rij vanalles maar hopelijk in januari volvoquote:Op zondag 13 december 2009 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, wist zo snel geen andere benamingWat voor auto rijd je? En wat voor spul?
Vrachtwagens zijn tof
Vorig jaar een MAN-combi gereden. Giga moeilijk om te leren maar rijd wel prettigquote:Op zondag 13 december 2009 21:51 schreef Samzz het volgende:
En daarvoor?
Ik vind DAF mooi, of die Amerikaanse Mac trucks. Ik houd van vrachtwagens met een neus.
daar doelde ik op jaquote:Op zondag 13 december 2009 21:31 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Heracles heeft met 4-1 gewonnen (Marko Vejinovic scoorde ook nog voor Heracles, daar doelt wouter waarschijnlijk op)
Zelf heb ik dus met 4-0 verloren, met 10 man
je mus doet het nietquote:
DAF is de enige auto waar ik ooit in heb gezeten en ooit mee heb gereden, dus ik zou t niet weten. En inderdaad, die neuzen zijn in NL niet handig. Toch vind ik dat super, net als die truck van Rubber Duck in Convoyquote:Op zondag 13 december 2009 21:56 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Vorig jaar een MAN-combi gereden. Giga moeilijk om te leren maar rijd wel prettig
DAF is niet mijn soort auto, wel ruim van binnen maar die automaat bakken schakelen voor geen meter, dan liever volvo/scania.
Met neus is idd mooi maar lastig mee te rijden, daarbij komt dat ze tegenwoordig die lengte als laadruimte willen hebben.
Ik houd wel van rond touren in zo'n dingquote:Op zondag 13 december 2009 22:10 schreef Redbaron het volgende:
je mag van mij best een x mee hoor als je dat leuk lijkt![]()
moet je wel van t vroege opstaan zijn
En dat is?quote:Op zondag 13 december 2009 22:17 schreef ACT-F het volgende:
* Blij is, blij is, blij is met zijn nieuwe speeltje
hej 'n vriendinquote:Op zondag 13 december 2009 22:17 schreef ACT-F het volgende:
* Blij is, blij is, blij is met zijn nieuwe speeltje
ziet d'r wel gaaf uitquote:
Moet je kijken, daar moet je wel 120 kunnen halenquote:Op zondag 13 december 2009 23:04 schreef ACT-F het volgende:
Het was een beetje grauw weer vandaag, maar plaatjes schieten doet het apparaat wel![]()
[ afbeelding ]
Dat zou ik ook doen als ik jou was, want op de boerderij links heerst de Q-koortsquote:Op zondag 13 december 2009 23:23 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Moet je kijken, daar moet je wel 120 kunnen halen
Lieve marko... dat is wel een beetje dom. Eigenlijk speel je voetbal namelijk met 11 man. (en ook 11 man in de tegenpartij en een scheids).quote:Op zondag 13 december 2009 21:31 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Zelf heb ik dus met 4-0 verloren, met 10 man
quote:Op maandag 14 december 2009 00:02 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Lieve marko... dat is wel een beetje dom. Eigenlijk speel je voetbal namelijk met 11 man. (en ook 11 man in de tegenpartij en een scheids).
Als ik je de spelregels een keer moet uitleggen zeg je het maar.. ik help je graag...
Dat zou wel lief zijnquote:Op maandag 14 december 2009 00:02 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Lieve marko... dat is wel een beetje dom. Eigenlijk speel je voetbal namelijk met 11 man. (en ook 11 man in de tegenpartij en een scheids).
Als ik je de spelregels een keer moet uitleggen zeg je het maar.. ik help je graag...
quote:Op maandag 14 december 2009 00:05 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dat zou wel lief zijn
Zeg maar hoelaat en wanneer ik voor je deur moet staan
ik heb gehoord dat pasen vervroegd isquote:Op maandag 14 december 2009 00:07 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Als kerst en pasen op één dag vallen heb ik wel ff tijd... uurtje of 7?
quote:Op maandag 14 december 2009 00:07 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Als kerst en pasen op één dag vallen heb ik wel ff tijd... uurtje of 7?
quote:Op maandag 14 december 2009 00:07 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mij blij maken met een:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 december 2009 00:07 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mij blij maken met een:
[ afbeelding ]
slaap lekkerquote:
Lekkerquote:Op maandag 14 december 2009 00:47 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Kzit me hier vol te vretn met Merci chocola![]()
Kerstpakket
Ik zit op kamers in Maastricht, daar ga ik morgenvroeg weer heen dusquote:Op maandag 14 december 2009 01:38 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Das optijd![]()
Waarom dan? werk school?
hoi Davidquote:Op maandag 14 december 2009 01:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik zal even helpen dit deeltje vol te stampen.
Op die manierquote:Op maandag 14 december 2009 01:45 schreef norich het volgende:
[..]
Ik zit op kamers in Maastricht, daar ga ik morgenvroeg weer heen dusHeb om 11 uur les dus moet om half 7 weg
Hoeveel moeten we dan nog?quote:Op maandag 14 december 2009 01:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik zal even helpen dit deeltje vol te stampen.
Dat probeer ik ook meestal wel te doen jaquote:Op maandag 14 december 2009 01:47 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Op die manier
Das ook best ver! Je kan altijd nog in de trein slapen![]()
[..]
Haahaquote:Op maandag 14 december 2009 01:49 schreef norich het volgende:
[..]
Dat probeer ik ook meestal wel te doen ja
Ik zat een keer in de trein vanuit Hengelo naar Deventer, werd in Amersfoort wakker gemaaktquote:Op maandag 14 december 2009 01:52 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Haaha
Ja dat zou ik dan ook doen
Al eens in slaap gevallen en dat je wakker werd en de trein al een poosje in Maastricht staat?
Zullen we een nachtje wakker blijven? Anders moet ik er om 6 uur al uitquote:
Nee gelukkig nietquote:Op maandag 14 december 2009 01:52 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Haaha
Ja dat zou ik dan ook doen
Al eens in slaap gevallen en dat je wakker werd en de trein al een poosje in Maastricht staat?
Doen we, die 3,5 uur kan ik net zo goed wakker blijvenquote:Op maandag 14 december 2009 01:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zullen we een nachtje wakker blijven? Anders moet ik er om 6 uur al uit
Ga je dit jaar weer naar Oldenzaal?quote:Op donderdag 1 januari 2009 00:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
GELUKKIG NIEUWJAAR!!! NU GA IK NAAR OLDENZAAL MET EEN KRAT BIER ACHTEROP DE FIETS
Dan wens ik jullie 2 veel plezier !quote:Op maandag 14 december 2009 01:55 schreef norich het volgende:
[..]
Doen we, die 3,5 uur kan ik net zo goed wakker blijven
Neucken?quote:Op maandag 14 december 2009 01:55 schreef norich het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 december 2009 01:55 schreef norich het volgende:
[..]
Slaapzequote:Op maandag 14 december 2009 01:56 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Dan wens ik jullie 2 veel plezier !
Ik ga naar bedje toe![]()
Nog een prettige nacht en doe t henug an
Trustenquote:Op maandag 14 december 2009 01:56 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Dan wens ik jullie 2 veel plezier !
Ik ga naar bedje toe![]()
Nog een prettige nacht en doe t henug an
Daar heb ik echt zin in!quote:
quote:Op maandag 14 december 2009 02:02 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Daar heb ik echt zin in!
Laat die David toch zitten joh!
Ik ben veel beter!!!
quote:
NIET! IK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
beargumenteer dat is dan?quote:Op maandag 14 december 2009 02:08 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
NIET! IK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Waarom zou ik dat moeten beargumenteren? Dat is toch een algemeen bekend feit?quote:
Hmmm, alleen die 2e is nog een redelijk argumentquote:Op maandag 14 december 2009 02:10 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat moeten beargumenteren? Dat is toch een algemeen bekend feit?
Ten eerste: Oldenzaal is 10 keer beter dan Almelo
Ten tweede: Omdat Appel!!!
Met gemak jongenquote:Op maandag 14 december 2009 09:05 schreef ReMcOrE het volgende:
zouden we het dan toch gaan redden die 300?
goedemorgen
Hmm, ik zie wel wat ik doe, denk t haast niet hoorquote:Op maandag 14 december 2009 11:39 schreef ReMcOrE het volgende:
Ratel
Drizztnog naar FCT - Helmond volgende week woensdag?
Nee duh, Justin gaat veel liever naar Heraclesquote:Op maandag 14 december 2009 12:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hmm, ik zie wel wat ik doe, denk t haast niet hoor
Wat kosten die kaartjes? En hoe laat enzo?quote:Op maandag 14 december 2009 11:39 schreef ReMcOrE het volgende:
Ratel
Drizztnog naar FCT - Helmond volgende week woensdag?
blauw oog?quote:Op maandag 14 december 2009 13:08 schreef Robinhoo het volgende:
Gisteren keiharde ruzie gehad bij bruins
woensdag 23 december om 20.00, kaartjes voor korte kant zijn ¤ 7,50 en voor lange kant ¤ 10,50. geen (S)CC verplichting, maximaal 6 per persoon dacht ikquote:Op maandag 14 december 2009 13:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat kosten die kaartjes? En hoe laat enzo?
Oow okee, ook te koop bij een TicketBox-ding in een Primera enzo?quote:Op maandag 14 december 2009 13:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
woensdag 23 december om 20.00, kaartjes voor korte kant zijn ¤ 7,50 en voor lange kant ¤ 10,50. geen (S)CC verplichting, maximaal 6 per persoon dacht ik
niet bij Primera; alleen bij Service & Ticketing (in de Fanshop bij het stadion), Online Kaartverkoop op fctwente.nl en Sigarenmagazijn Schepers aan de Haaksbergerstraat in Enschede... er zijn inmiddels 20.000 al kaarten verkocht lees ik netquote:Op maandag 14 december 2009 13:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Oow okee, ook te koop bij een TicketBox-ding in een Primera enzo?
Zit er best aan te denken er heen te gaan
Kneusquote:Op maandag 14 december 2009 13:08 schreef Robinhoo het volgende:
Gisteren keiharde ruzie gehad bij bruins
quote:Op maandag 14 december 2009 12:50 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Nee duh, Justin gaat veel liever naar Heracles
vertel ...quote:
Nee hoezo?quote:Op maandag 14 december 2009 13:53 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Kneus, toch niet op die grasstrook net voor de grote parkeerplaats?
* Drizzt_DoUrden ookquote:
Zag daar ook een grote groep bij elkaar staan met politie enzo erbijquote:
popcorn?quote:
Grolschquote:
FU, dat kan ik natuurlijk nooit op mn stage krijgen.quote:Op maandag 14 december 2009 16:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Grolsch
En een vark'n aant spit, kearls moet'n vretn
Oke, waar kwamen die lui vandaan?, Toch niet losserquote:Op maandag 14 december 2009 16:26 schreef Robinhoo het volgende:
We stonden met 3 man tegenover een man of 10
We hielden ons nog redelijk staandMaar dat kwam mede omdat er later nog 2 lui hielpen
En die groep van 10 man zaten er echt 2 bij die in de 30 waren
Later ook politie erbij enzo.
nee, ik dach Vaster ofzo.quote:Op maandag 14 december 2009 16:34 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oke, waar kwamen die lui vandaan?, Toch niet losser?
Zeggen dat Justin liever naar Heracles gaat. Moet een leugen zijn...quote:
En dat bedoel ik met dat liegen niet magquote:Op maandag 14 december 2009 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat is zeker een leugen
Forza Twente
*Rood Hart opzet*
quote:
oja, die ken ik wa denk ik!quote:Op maandag 14 december 2009 18:24 schreef haakon het volgende:
hey Sander, die boer wat ik laatst zei die van Bornerbroek naar Denekamp was verhuist woont aan de BonkenbroekwegMisschien ken je hem wel
Ik ga ff eten
hoe laat? kom ik je wel tegemoet op de motorquote:Op maandag 14 december 2009 18:36 schreef Oldenzaal het volgende:
Vanavond ook weer richting Denekamp hardlopen denk ik!
Intersantquote:Op maandag 14 december 2009 18:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kijk mij nu een literaire sig hebben dan
Wat doe je bij de boer dan?quote:Op maandag 14 december 2009 18:24 schreef haakon het volgende:
hey Sander, die boer wat ik laatst zei die van Bornerbroek naar Denekamp was verhuist woont aan de BonkenbroekwegMisschien ken je hem wel
Ik ga ff eten
Wanneer is AC/Dixi in Goor?quote:Op maandag 14 december 2009 19:14 schreef ACT-F het volgende:
Thuis achter de buis
Ja, ik heb nog steeds een CRT monitor
Geen idee? De enige kroeg die zo'n band zou kunnen organiseren is de Ster. Ik kom er weinig, maar ik hou het in mijn achterhoofdquote:
hier ookquote:Op maandag 14 december 2009 19:14 schreef ACT-F het volgende:
Thuis achter de buis
CRT ftw, ik ookquote:Op maandag 14 december 2009 19:14 schreef ACT-F het volgende:
Thuis achter de buis
quote:
de nostalgiequote:
Doet me denken aan vervlogen tijden dat ik met een dronken hoofd aan moshpits meedeedquote:
ga dan ook een keer slapenquote:Op maandag 14 december 2009 19:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Sorry, ben nu zo'n 36 uur wakker
bijna hetzelfdequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |