Hehe, voor het eerst dat je in de GV was? Ik zit 306 (boven vakp daar)quote:Op zondag 13 december 2009 20:19 schreef haakon het volgende:
Vak 123, naast het uitvak.
In het begin een beetje dode boel, maat van me en ik hele tijd schreeuwn, en langzamerhand kregen we de rest ook wel mee
Jah, is al wel 6 tot 10 jaar geleden dat ik voor het laatst in het Arke Stadion wasquote:Op zondag 13 december 2009 20:44 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Hehe, voor het eerst dat je in de GV was? Ik zit 306 (boven vakp daar)
Nee, dan het Diekmanquote:Op zondag 13 december 2009 20:45 schreef haakon het volgende:
[..]
Jah, is al wel 6 tot 10 jaar geleden dat ik voor het laatst in het Arke Stadion was
Heracles heeft met 4-1 gewonnen (Marko Vejinovic scoorde ook nog voor Heracles, daar doelt wouter waarschijnlijk op)quote:Op zondag 13 december 2009 21:29 schreef haakon het volgende:
[..]ook gewonnen dan ?
wij hebben 2-2 gemaakt
jij bent trucker? Of hebt een beroep waardoor je lang in de auto zitquote:Op zondag 13 december 2009 21:30 schreef Redbaron het volgende:
zo ik ben ook weer trug in almeloooo.
Sinds vrijdagaaf ong 1500km gereden, 4u file gahad , 2x moeten overnachten in de auto en de laatste 3u in nederland ipv duitsland gereden.
Kut zondags rijverbod en baustelles in D-land
Ik ben idd vrachtwagenchauffeur, trucker word vaak negatief bedoeldquote:Op zondag 13 december 2009 21:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
jij bent trucker? Of hebt een beroep waardoor je lang in de auto zit
Oh, wist zo snel geen andere benamingquote:Op zondag 13 december 2009 21:33 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik ben idd vrachtwagenchauffeur, trucker word vaak negatief bedoeld
Ik rij sinds mei voor flex-chauffeurs dus rij vanalles maar hopelijk in januari volvoquote:Op zondag 13 december 2009 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, wist zo snel geen andere benamingWat voor auto rijd je? En wat voor spul?
Vrachtwagens zijn tof
Vorig jaar een MAN-combi gereden. Giga moeilijk om te leren maar rijd wel prettigquote:Op zondag 13 december 2009 21:51 schreef Samzz het volgende:
En daarvoor?
Ik vind DAF mooi, of die Amerikaanse Mac trucks. Ik houd van vrachtwagens met een neus.
daar doelde ik op jaquote:Op zondag 13 december 2009 21:31 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Heracles heeft met 4-1 gewonnen (Marko Vejinovic scoorde ook nog voor Heracles, daar doelt wouter waarschijnlijk op)
Zelf heb ik dus met 4-0 verloren, met 10 man
je mus doet het nietquote:
DAF is de enige auto waar ik ooit in heb gezeten en ooit mee heb gereden, dus ik zou t niet weten. En inderdaad, die neuzen zijn in NL niet handig. Toch vind ik dat super, net als die truck van Rubber Duck in Convoyquote:Op zondag 13 december 2009 21:56 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Vorig jaar een MAN-combi gereden. Giga moeilijk om te leren maar rijd wel prettig
DAF is niet mijn soort auto, wel ruim van binnen maar die automaat bakken schakelen voor geen meter, dan liever volvo/scania.
Met neus is idd mooi maar lastig mee te rijden, daarbij komt dat ze tegenwoordig die lengte als laadruimte willen hebben.
Ik houd wel van rond touren in zo'n dingquote:Op zondag 13 december 2009 22:10 schreef Redbaron het volgende:
je mag van mij best een x mee hoor als je dat leuk lijkt![]()
moet je wel van t vroege opstaan zijn
En dat is?quote:Op zondag 13 december 2009 22:17 schreef ACT-F het volgende:
* Blij is, blij is, blij is met zijn nieuwe speeltje
hej 'n vriendinquote:Op zondag 13 december 2009 22:17 schreef ACT-F het volgende:
* Blij is, blij is, blij is met zijn nieuwe speeltje
ziet d'r wel gaaf uitquote:
Moet je kijken, daar moet je wel 120 kunnen halenquote:Op zondag 13 december 2009 23:04 schreef ACT-F het volgende:
Het was een beetje grauw weer vandaag, maar plaatjes schieten doet het apparaat wel![]()
[ afbeelding ]
Dat zou ik ook doen als ik jou was, want op de boerderij links heerst de Q-koortsquote:Op zondag 13 december 2009 23:23 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Moet je kijken, daar moet je wel 120 kunnen halen
Lieve marko... dat is wel een beetje dom. Eigenlijk speel je voetbal namelijk met 11 man. (en ook 11 man in de tegenpartij en een scheids).quote:Op zondag 13 december 2009 21:31 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Zelf heb ik dus met 4-0 verloren, met 10 man
quote:Op maandag 14 december 2009 00:02 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Lieve marko... dat is wel een beetje dom. Eigenlijk speel je voetbal namelijk met 11 man. (en ook 11 man in de tegenpartij en een scheids).
Als ik je de spelregels een keer moet uitleggen zeg je het maar.. ik help je graag...
Dat zou wel lief zijnquote:Op maandag 14 december 2009 00:02 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Lieve marko... dat is wel een beetje dom. Eigenlijk speel je voetbal namelijk met 11 man. (en ook 11 man in de tegenpartij en een scheids).
Als ik je de spelregels een keer moet uitleggen zeg je het maar.. ik help je graag...
quote:Op maandag 14 december 2009 00:05 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dat zou wel lief zijn
Zeg maar hoelaat en wanneer ik voor je deur moet staan
ik heb gehoord dat pasen vervroegd isquote:Op maandag 14 december 2009 00:07 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Als kerst en pasen op één dag vallen heb ik wel ff tijd... uurtje of 7?
quote:Op maandag 14 december 2009 00:07 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Als kerst en pasen op één dag vallen heb ik wel ff tijd... uurtje of 7?
quote:Op maandag 14 december 2009 00:07 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mij blij maken met een:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 december 2009 00:07 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mij blij maken met een:
[ afbeelding ]
slaap lekkerquote:
Lekkerquote:Op maandag 14 december 2009 00:47 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Kzit me hier vol te vretn met Merci chocola![]()
Kerstpakket
Ik zit op kamers in Maastricht, daar ga ik morgenvroeg weer heen dusquote:Op maandag 14 december 2009 01:38 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Das optijd![]()
Waarom dan? werk school?
hoi Davidquote:Op maandag 14 december 2009 01:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik zal even helpen dit deeltje vol te stampen.
Op die manierquote:Op maandag 14 december 2009 01:45 schreef norich het volgende:
[..]
Ik zit op kamers in Maastricht, daar ga ik morgenvroeg weer heen dusHeb om 11 uur les dus moet om half 7 weg
Hoeveel moeten we dan nog?quote:Op maandag 14 december 2009 01:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik zal even helpen dit deeltje vol te stampen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |