Goed nu we dit weten: Mogen wij je dan allemaal aanraken als jij zo geweldig bent?quote:Op zondag 13 december 2009 13:55 schreef Oldenzaal het volgende:
Dat spel is kut! Ik speel lekker toch nog op de Nintendo 64! Jullie zijn
allemaal sukkels als jullie dit spel kopen!
Inderdaad, dan zul je ineens balen als je een ps3 hebt gekochtquote:
Van een achterhaald spel uit een op z'n hoogst matige serie met gameplay en graphic die al 100x getopt zijn in 09 zal niemand balen.quote:Op maandag 26 april 2010 08:40 schreef Xblister het volgende:
[..]
Inderdaad, dan zul je ineens balen als je een ps3 hebt gekocht
Rot eens op met je zielige hoofd, als je geen Halo speelt dan blijf uit dit topic. Ik kan ook alles wat jij speelt gaan afzeiken maar ik kijk simpelweg niet in topics die me niet interesseren, zou jij ook eens moeten doen.quote:Op maandag 26 april 2010 10:32 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Van een achterhaald spel uit een op z'n hoogst matige serie met gameplay en graphic die al 100x getopt zijn in 09 zal niemand balen.
Maak je geen zorgen
Je hebt geen idee, ik ruik jaloeziequote:Op maandag 26 april 2010 10:32 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Van een achterhaald spel uit een op z'n hoogst matige serie met gameplay en graphic die al 100x getopt zijn in 09 zal niemand balen.
Maak je geen zorgen
Topic-doelgroepquote:Op maandag 26 april 2010 11:10 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
Rot eens op met je zielige hoofd, als je geen Halo speelt dan blijf uit dit topic. Ik kan ook alles wat jij speelt gaan afzeiken maar ik kijk simpelweg niet in topics die me niet interesseren, zou jij ook eens moeten doen.
Niet echt. Ik bezit alles qua consoles, dus daar hoef ik me geen zorgen om te maken. Verder is Halo, als je er kritisch naar kijkt een erg zwakke franchise. Ik heb echt nooit begrepen dat het zo groot is geworden. Zelfde heb ik overigens met Gears.quote:Op maandag 26 april 2010 11:11 schreef Xblister het volgende:
[..]
Je hebt geen idee, ik ruik jaloezie
Halo 3 is naar mijn mening toch wel één van de betere/leukste online games. De SP viel wel erg tegen ja.quote:Op maandag 26 april 2010 12:00 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Topic-doelgroep
[..]
Niet echt. Ik bezit alles qua consoles, dus daar hoef ik me geen zorgen om te maken. Verder is Halo, als je er kritisch naar kijkt een erg zwakke franchise. Ik heb echt nooit begrepen dat het zo groot is geworden. Zelfde heb ik overigens met Gears.
Heb ze trouwens wel allemaal gespeeld, maar ik kan er niet enthousiast over zijn helaas. ODST was veruit kut. Dit semi-party gevalletje zal daar geen verbetering in brengen ben ik bang.
Ik heb sinds de release van de 360 mn console 1 keer moeten laten repareren.quote:Op maandag 26 april 2010 14:20 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik hoef tenminste niet om het half jaar me console te laten repareren
Want je weet zo zeker dat we dat niet doen, juist? Unsuccessful troll is unsuccessful.quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:12 schreef jimjim1983 het volgende:
jullie zouden ook echte boeken kunnen lezen
Samequote:Op maandag 26 april 2010 14:37 schreef Silv het volgende:
[..]
Ik heb sinds de release van de 360 mn console 1 keer moeten laten repareren.
Maar goed, die discussie is natuurlijk ook al duizenden keren gevoerd.
quote:Op donderdag 29 april 2010 18:16 schreef RitseB het volgende:
Ik vind het er allemaal niet zo spannend uit zien
Armours zien er wat saai uit.quote:Op donderdag 29 april 2010 18:16 schreef Dibble het volgende:
http://nl.justin.tv/tiedtheleader#r=HzZpRaA~
hoger kwaliteit
vind het wel meevallen, qua graphics zijn ze er erg dit op vooruit gegaan..quote:Op donderdag 29 april 2010 20:53 schreef KrentebolHooft het volgende:
lijkt net Halo 3, maar ja maandag zien we zelf wel en is het veel vetter
haha.. ik wou het ook even proberen, maar zag dat iedereen het al deed. en dat het helemaal niet overzichtelijk was. wacht wel tot maandagquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:40 schreef Mirel het volgende:
Nee kan niet. Ik zat gewoon te kutten. Nu vraagt iedereen het.
Who cares a fuck about twitter?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 02:02 schreef SoldMayor het volgende:
De woorden ''Halo'' & ''Reach'' staan in de top 10 van twitter op dit moment
Ben het er zelf mee eens:quote:My god man, let me explain the whole melee shield garbage. If I start shooting first, I should be at an advantage. But if I get his shields to 10 percent, and he gets my shields to 30 percent and we both melee at the same time, now our shields are gone and we are on even footing again. That makes ZERO SENSE.
Wat vinden jullie?quote:I wholeheartedly agree with your melee complaint. You have certainly put it in good words, and I believe you're absolutely right about the fact that there's no advantage. There's no reward in shooting first. Sure you can keep shooting both, but it just feels weird shooting each other up close, both waiting 'till the other guy's shield drops.
- Auto aim seems smaller.
- DMR accuracy after each shot is a bit too low.
- The size of some of the weapons seems awfully small when you see them in a melee animation. Especially with the DMR. It doesn't look like it's the size of a real weapon.
- The animations might as well be different to make the melee look more powerful.
- Slower aim while sprinting. No need for that. Sprinting around a corner is harder because of this, but does it make the game easier or worse if we could?
- Bumper Jumper is broken. Armor Ability should be on one of the bumpers, and melee can be moved back. Perhaps grenades but I feel aiming while throwing a grenade is a bit more important than aiming while meleeing. Still, this is only because you can't use the jetpack properly while holding the X button with your right thumb.
- In Theater, the black background with a fade in the menu is really, really bad. It fools me in believing the whole screen is darker because of that dark spot in the lower right corner.
- The black background isn't all the way in the lower right corner actually. It has a margin from the right side of the screen. Probably just a mistake.
- Looking around in Theater is still floaty like in H3. Why not make it like the aim in-game?
- When you switch to 3rd person in Theater, the default view let's you see your character only from the waist up. In H3 I believe the legs were visible too.
- What does the !-icon mean in the armor permutation's menu? It's still there after I've viewed all the choices.
- The horizontal scroll in the post-game carnage report which you see after switching to the next screen is really, really annoying to the eyes.
- The opacity of the icons of unselected weapons and grenades is too low. I hardly see the grenade icon, and the 2nd weapon icon is almost invisible. I kept thinking I spawned with 1 weapon.
- How do the radar dots work? Lighter is below you, darker above you? I can't see the difference that easily. I hate when color is used like this, but not in a good way. Maybe 'cause I'm color blind. Arrows for up and down, and circles for same height would be a better system.
- Grenade icons should be horizontally next to each other, and smaller. H3's grenade menu looks slicker.
- An idea: auto-screenshot function should be under one single button, with no need for the menu.
- DMR and the needler rifle should be a bit stronger.
- The trail frag grenades have when you throw them. It's not needed. Not at all. They were visible enough in H3. And they don't need to be as noticeable as the plasma grenades. Plasma grenades are more powerful, they nééd a better warning, frags do not. It just looks weird, looks like a rope or something.
---------
I feel the armor permutation are not an improvement on H3's equipment system. They've tried to replace things like the gravity lift with the jetpack, and the power drain and bubble shield are actually both replaced with the shield lockdown, but I feel equipment improved the gameplay far better than the armor abilities do. They were far more usable in combination or against vehicles. The trip mines had a role which no armor perm has, maybe the shield lockdown to certain degree, but I think an exploding vehicle is more fun than a vehicle which bumps into something, get's an EMP, and just stops moving. Using grav lifts on vehicles is now gone for good. Shame really, it was pretty fun.
Demon's soulsquote:Op maandag 26 april 2010 14:17 schreef Koko_Banana het volgende:
Zeg eens Superfruitig. Wat zijn dan goede games op deze generatie spelcomputers?
Houd je mond gewoon als je niks nuttigs te melden hebt, en ga ergens anders je vervelen.. kleuterquote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:16 schreef Dibble het volgende:
Ja maar de biggest game zal het nooit never worden gelukkig.
obvquote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:04 schreef wdn het volgende:
[..]
Demon's souls
* wdn weet zeker dat Fruit het hiermee eens is.
Halo is nooit de biggest game van 2010. Halo is ook nooit de biggest game van welk jaar dan ook geweest. Halo is compleet overrated en deed het alleen aardig op de consoles omdat er in den beginnen geen fatsoenlijke shooters voor te krijgen waren.quote:Halo Reach: The biggest game of 2010!
Nee hoor maar de lijst is zoooooooooooooooooooo lang. Dit was slechts een voorbeeldquote:
Waarom roep je zomaar wat?quote:Op zondag 2 mei 2010 15:19 schreef KrentebolHooft het volgende:
je kunt m nu al downloaden als t goed is (en nee dit weet ik helemaal niet zeker). Maar bungie zei dat ze het maandag 'heel vroeg' doen, dus pak amerikaanse tijd en dan heel erg vroeg -> smiddags voor ons. Ik gok rond lunch tijd
En Amerikaanse tijd is later dan ons.. dus morgenmiddag ergens..quote:ODST owners will be able to access the Reach beta "late morning" PDT on Monday, May 3rd. Just put your ODST campaign disc in and select the Reach Beta menu option.
Het is niet voor niks een betaquote:Op zondag 2 mei 2010 17:42 schreef Mirel het volgende:
Ik probeer het leuk te vinden maar het is gewoon geen zak aan. De AR is ronduit kut maar daar doe je het nog steeds het beste mee omdat de rest van de wapens recoil hebben en ookal hadden ze dat niet, die hitboxes zijn zo vaag. Daarnaast is het wachten totdat de schild weg is gigantisch kut. En Armor Abilities zijn ook kut, equipment vervult dat veel beter.
Zal waarschijnlijk de singleplayer spelen, en hopelijk zal bij multiplayer de playlists met grote maps en voertuigen nog leuk zijn, anders blijft het bij singleplayer en Halo 3 multiplayer.
Ik zeg toch dat ik het niet zeker weet? Als je een code hebt kun je de beta al spelen (en dus downloaden....) ik heb alleen niet gekeken of je hem ook zonder code kan downloaden. Dus als hij tijd wilt sparen kan hij alvast kijken of het downloadbaar is.quote:
geen probleem hoor, ik corrigeer je alleen omdat je slechte informatie geeft.. dus je roept maar wat.quote:Op zondag 2 mei 2010 18:22 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik het niet zeker weet? Als je een code hebt kun je de beta al spelen (en dus downloaden....) ik heb alleen niet gekeken of je hem ook zonder code kan downloaden. Dus als hij tijd wilt sparen kan hij alvast kijken of het downloadbaar is.
Ik roep niet zomaar wat.
edit: Ik neem aan dat je op mijn genoemde tijdstip doelt? Ik herinerde mij dat 'late morning' als 'early morning' nou wat een probleem zeg.
Ik zou zeggen, post dit hier: http://www.bungie.net/Forums/topics.aspx?forumID=363953quote:Op zondag 2 mei 2010 17:42 schreef Mirel het volgende:
Ik probeer het leuk te vinden maar het is gewoon geen zak aan. De AR is ronduit kut maar daar doe je het nog steeds het beste mee omdat de rest van de wapens recoil hebben en ookal hadden ze dat niet, die hitboxes zijn zo vaag. Daarnaast is het wachten totdat de schild weg is gigantisch kut. En Armor Abilities zijn ook kut, equipment vervult dat veel beter.
Zal waarschijnlijk de singleplayer spelen, en hopelijk zal bij multiplayer de playlists met grote maps en voertuigen nog leuk zijn, anders blijft het bij singleplayer en Halo 3 multiplayer.
Het is dat ik een probleem heb met nieuwe features die ze erin hebben gedaan zoals de 1-shot BR (DMR) en Armor Abilities. Dingen zoals wapenschade en auto-aim kunnen ze gelukkig wel veranderen.quote:Op zondag 2 mei 2010 19:44 schreef KrentebolHooft het volgende:
Vergeet niet dat het een beta is om deze irritaties uit het spel te halen. Ik weet zeker dat bungie naar goede feedback luistert.
Speelbaarheid boven graphics stellen = Haloquote:Op zondag 2 mei 2010 12:10 schreef KneusTeun het volgende:
Halo 3 is nog steeds de shooter die gigantisch veel gespeeld word, dat zal niet zijn om dat het een ontzettend kut spel is.
Maar sommige mensen hebben zand in hun vagina en kraken alles af
Nee maar als str8 rippin en dat soort tuig de game gaat afkraken dan gaat er een hele fanbase verloren.quote:Op maandag 3 mei 2010 11:49 schreef Koko_Banana het volgende:
Had je wat anders verwacht dan?
Ik wist wel dat er veel zeikerds gingen zijn, omdat het geen Halo 3 is. Dat gebeurt bij elke shooter.
Nee maar de MLG is gewoon gigantisch gegroeid dankzij halo3.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:09 schreef Koko_Banana het volgende:
Men moet gewoon eerst wennen aan de game. De beta is pas uit en het wordt nu al afgeschreven als MLG-materiaal.
Als ze van MW2 MLG-materiaal kunnen maken, dan ook deze game.
Halo is té groot om te laten vallen voor MLG.
Jij bent hier degene die domme vragen stelt.quote:
quote:#Reach beta will turn on "late morning" PDT. Few more hours to go. We will holler when it's live. Hang in there!
die ken ik!quote:Op maandag 3 mei 2010 15:42 schreef MrMonkeyman het volgende:
Hah, ik zie al een hoop mensen wachten nu bij mijn friends list
O.a. ene Pazuzu...
Ik kan inderdaad ruiken dat jij die kennis bezitquote:Op maandag 3 mei 2010 17:11 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Jij hebt in de Pathe gewerkt imbeciel
Plus Bungie heeft een akkoord met Activision om multi platform spellen te gaan ontwerpen...quote:Op maandag 3 mei 2010 19:26 schreef KrentebolHooft het volgende:
Er is een geringe kans dat halo 4 uit komt, aangezien het verhaal van de master chief al voorbij is.
Wel zien we hem naar een onbekende planeet zweven aan het einde van deel 3, dus wellicht
mijn halo heeft het zelfde, zonde, ik ga nog wel een potje pokeren eerstquote:Op maandag 3 mei 2010 20:06 schreef Simsfan88 het volgende:
Blijft bij mij hangen op "Playlist data pending download" als ik matchmaking kies. Kijk vanavond wel, zal wel te druk zijn, mensen in m'n Friend list zitten ook allemaal te wachten op spelers.
armor lock? Equipment knop ingedrukt houden, je hebt 1 seconde nodig ofzo voordat je schild aangaat, en dan kun je stoppen door simpelweg los te laten of het stopt automatisch na een bepaalde tijd. En dan drain je iedereen's schild in de omgeving.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:41 schreef Game_Error het volgende:
net mn eerste 2 potjes gespeeld, en dat onzichtbaarheid is briljant gedaan. en hoe werkt dat gene waarmee je op de grond leunt?
Morgen weer een kans, kut amerikanen die massaal moeten game.quote:
Jaquote:
AA?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:50 schreef KrentebolHooft het volgende:
Waarom zou je je AA niet gebruiken? Ik heb zelf default, ideale layout, ik zou er niks aan willen veranderen.
Iets met "te veel drank drinken"quote:
AA?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:49 schreef Mirel het volgende:
Bumper Jumper. Op die manier ben ik dan ook minder geneigd om de AA te gebruiken. Doe het nog wel eens gewoon 'omdat het kan' en dan wordt ik neergeschoten.
Ja, een paar keer had ik ook vet mazzel.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:03 schreef KrentebolHooft het volgende:
Nog nooit headhunter tussen de opties gehad. Ik weet dat je het in Grab bag kan vinden maar ik neem aan dat het voornamelijk in FFA voorkomt?
Met headhunters gebruik ik hele tijd sprintquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:38 schreef KrentebolHooft het volgende:
Armor lock werkt prima in je eentje, als je hem vroegtijdig, maar ook weer niet te vroeg los laat kan je een vijand makelijk in 1 keer neer bashen. Sowieso is het een 'OH SHIT!' knop voor het geval je van long range gekilled word of je vast zit in een gang/hoek.
Ik vind sprint juist vrij nutteloos, je kan harder rennen tijdelijk, nou woepieZelfs met een sword werkt dat niet zo goed. Dan heb ik toch liever die koprol van elites.
Vind de orginele Halo3 control layout toch nog het beste, op een of andere manier komt alles wel wat houterig over.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:43 schreef Simsfan88 het volgende:
@Perquisite: heb 'm op Recon gezet, zo speelde ik altijd in Halo 3.
kan je die eigenlijk instellen?quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:36 schreef Reintji het volgende:
[..]
Vind de orginele Halo3 control layout toch nog het beste, op een of andere manier komt alles wel wat houterig over.
En die is prima ook.. maar hoe ik nou van granaten kon wisselenquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:06 schreef Reintji het volgende:
[..]
Nee alleen Recon, die lijkt er nog het meeste op.
X is dat, alleen ontiegelijk klote als ik daarna weer Bad Company 2 speel en wil herladenquote:Op woensdag 5 mei 2010 16:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
En die is prima ook.. maar hoe ik nou van granaten kon wisselen
Oh en besturingsensitivity op 6 speelt lekkerder.
het kan er ook aan liggen dat die gast die daar speelt geen idee heeft van wat hij aan het doen is.quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:37 schreef Athlon64x het volgende:
Na de hand van in game beelden vind ik dit erg tegenvallen ziet er gemiddeld uit ik weer dat het een beta is maar toch krijg ik geen warm gevoel
Ja zou kunnen maar bij andere filmpjes zie ik nou niet echt veel vernieuwingquote:Op woensdag 5 mei 2010 20:40 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
het kan er ook aan liggen dat die gast die daar speelt geen idee heeft van wat hij aan het doen is.
die gast is echt noobquote:Op woensdag 5 mei 2010 19:37 schreef Athlon64x het volgende:
Na de hand van in game beelden vind ik dit erg tegenvallen ziet er gemiddeld uit ik weer dat het een beta is maar toch krijg ik geen warm gevoel
Herkenbaar.. granaatje op 1:10quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:37 schreef Athlon64x het volgende:
Inderdaad wat een mongool! recht op je tegenstander afrennen, en nog veel meer noob fouten....quote:
hmm ok, dan ben ik elke keer te vroegquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:29 schreef KrentebolHooft het volgende:
Ja behoorlijk. Schilden incasseren nu alles, dus je moet eerst zijn schild neerhalen voordat je hem kan killen. I.a.w. 1 melee om het schild te breken 1 melee om hem te killen. Dus ook als je op hem schiet moet je eerst zijn schild wegknallen en dan pas meleeën.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:17 schreef kepler het volgende:
Erg tof de beta, alleen close-combat moet ik nog aan wennenIk verlies heel vaak shootouts omdat ze mij neermeppen. Maar als ik iemand mep dan gebeurt er bar weinig
Is er iets anders qua melee vergeleken met Halo 3?
Yupquote:
Ja, en als je bijv. iemand 5x moet schieten om het schild eraf te halen, en je schiet 4x, dan zal een deel van de schade van je melee NIET overgaan naar de gewone health van je speler, zoals dat wel in Halo 3 was. Je haalt hoe dan ook slechts zijn schild eraf.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:29 schreef KrentebolHooft het volgende:
Ja behoorlijk. Schilden incasseren nu alles, dus je moet eerst zijn schild neerhalen voordat je hem kan killen. I.a.w. 1 melee om het schild te breken 1 melee om hem te killen. Dus ook als je op hem schiet moet je eerst zijn schild wegknallen en dan pas meleeën.
I feel you, i realy feel you (heb me settings nu op bumper jumper ingesteld, toen ging het voor mijn gevoel beter)quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:50 schreef kepler het volgende:
[..]
YupNet een aantal potjes gespeeld, alleen de eerste ging goed
Heel erg wennen aan de (nieuwe?) knoppenindeling en die speciale mogelijkheden. Paar keer te pletter gevallen met de Jetpack, en per ongeluk de vlag ergens naar beneden gegooid omdat ik op het verkeerde knopje drukte
![]()
Hij staat nu op Recon. Maar nu druk ik elke keer op X om te reloaden, en dat werkt dus nietquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:02 schreef badboynova het volgende:
[..]
I feel you, i realy feel you (heb me settings nu op bumper jumper ingesteld, toen ging het voor mijn gevoel beter)
Dan zit je in het verkeerde topicquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:35 schreef Edwinuss het volgende:
Biggest game? Nee. Dat is Red Dead Redemption al.
Wel 14 mei kan eigenlijk alle silver gebruikers reach spelen en invasie komt volgensmij vandaag uit het was fridayquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:30 schreef KrentebolHooft het volgende:
ik speelde laatst halo reach beta met iemand met een silver account. dus je hebt toch geen gold nodig
Wat een mongool ben jijquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:20 schreef apij4125 het volgende:
[..]
Wel 14 mei kan eigenlijk alle silver gebruikers reach spelen en invasie komt volgensmij vandaag uit het was friday
Ik snap niks van dat Invasionquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:18 schreef Fsmxi het volgende:
Veel mensen die hier de beta spelen? Net een paar potjes Invasion gedaan en dat was wel tof
Covenant: Pak de territory, pak de territory, pak de core en breng hem naar de phantom.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:27 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik snap niks van dat Invasion
Ze mogen wel duidelijker de objectives uitleggen. Net 5 min met een vlag rond gelopen zonder enig idee waar ik heen moest en wat ik er mee moest doen
Territory lukte nog, maar zodra de core in het spel kwam was ik het kwijtquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:30 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Covenant: Pak de territory, pak de territory, pak de core en breng hem naar de phantom.
Spartans: Stop ze, stop ze, stop ze.
Klinkt toch aardig makkelijk?
Wat is je gamertag? Stuur ik je friend, kunnen we ff samen spelen. Lult wat makkelijker, en teammates waarmee je kunt praten speelt altijd beter.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:33 schreef kepler het volgende:
[..]
Territory lukte nog, maar zodra de core in het spel kwam was ik het kwijtEn wat is die phantom?
Komt ook misschien omdat we die core echt niet te pakken kregen, elke Spartan stond er om heen
KeplerKite, ik ben zondagavond weer onlinequote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:40 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Wat is je gamertag? Stuur ik je friend, kunnen we ff samen spelen. Lult wat makkelijker, en teammates waarmee je kunt praten speelt altijd beter.
jawel hoor. in halo 3 moest dat met Bquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:27 schreef KrentebolHooft het volgende:
Banshee vliegt echt te kutmaar je kan nu wel die fuel rod er mee schieten, kon ik halo 3 niet geloof ik.
Ik vind invasion wel tof, en invasion slayer ook
Met Y wissel je tussen die fuel rod en de plasma cannons.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:27 schreef KrentebolHooft het volgende:
Banshee vliegt echt te kutmaar je kan nu wel die fuel rod er mee schieten, kon ik halo 3 niet geloof ik.
Ik vind invasion wel tof, en invasion slayer ook
Dat weet ikquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:03 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Met Y wissel je tussen die fuel rod en de plasma cannons.
Ik heb al een extermination (Overkill+hele vijandelijke team is even tegelijk dood)quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:53 schreef Game_Error het volgende:
[..]
Ik heb al drie overkills, een met de banschee en een met de tank
quote:
shit is nu wel een beetje achterhaald aan het worden ja, goed dat er binnenkort een nieuwe op ons staat te wachtenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:24 schreef KneusTeun het volgende:
Gister weer hard halo 3 gedaannu wel weer zin in reach!
Al zouden ze alleen forge 2.0 verkopen, zou ik er nog de volle mep voor willen betalenquote:
2 map remakes van halo2quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:08 schreef pugehenis het volgende:
na een paar gameplay filmpjes te hebben gezien ben ik ook helemaal enthousiast.
ign interview over multiplayer
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:53 schreef Bastard het volgende:
http://www.vgchartz.com/preorders.php
Geef dan meteen de HD linkquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:43 schreef gijsje79 het volgende:
http://www.gametrailers.com/video/asylum-map-halo-reach/702615
Leeft niet bij de fokkersquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:35 schreef gijsje79 het volgende:
Moet zeggen dat het aardig rustig is in dit topic.
Nog een dik maandje.![]()
2 Papers
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog wat screens, topic beetje vol maken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij mij ook wel, kan niet wachtenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 07:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Leeft niet bij de fokkers![]()
Bij mij wel iigimages
Ik geloof het wel. Deze game komt er gewoon gelijkquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:17 schreef Bastard het volgende:
Leesvoer
http://www.totalvideogames.com/Halo-Reach/preview-15533.html
Gaat me vandaag denk ik niet lukken, wss vanavond/vanacht wel.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:05 schreef Dark_Prince het volgende:
Ik denk, ik gaat ff Halo 3 spelen voor die laatste paar achievements die ik nog moet halen. Maar damn wat laadt hij die levels traag zeg.
@gijsje, ik moet ook de ODST firefight achievements. heb je tijd vandaag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:58 schreef SpankmasterC het volgende:
Campaign ViDoc:De sp word zo te zien weer een pareltjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt... bungie
Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness
Yeah dat leek me duidelijk, je krijgt r ook te zien op het eind van de trailer, maar de persoon waartegen ze praat, dat zou best een AI kunnen zijn (blijkbaar niet Cortana, zoals Mirel zegt)quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:40 schreef KrentebolHooft het volgende:
Dat is doctor Halsey die praat in die video, niet Cortana
Je moet beter solo gaan, en gewoon een beetje de boel verkennen en stil staan als je iets leuks ziet. Met co-op als je de filmpjes kijkt kan het nog best vaak voorkomen dat je met je maat aan het lullen bent over iets, en dan let je dus ook niet op wat er in de filmpjes gebeurt.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:02 schreef Bastard het volgende:
Ik heb ze allemaal gespeeld
Speel snel de SP door op moeilijkste graad (coop) en dan alleen maar MP.. speel Halo3 nog steeds MP
rede om het niet te kopenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |