Vandaar dat het rammelt, die dingen hangen helemaal losquote:
Rood zijn de sliertjes en grijs de bonkjes.quote:Op zondag 13 december 2009 20:25 schreef nectarientje het volgende:
Dan nu de uitleg bij het plaatje graag
Als triangeljosti?quote:
quote:
Je mag ook meerammelen of met de pet rondquote:Op zondag 13 december 2009 20:26 schreef TwistedDarling het volgende:
Als triangeljosti?
Van je vrienden moet je het hebben.
Van mij mag je rammelenquote:Op zondag 13 december 2009 20:26 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Als triangeljosti?
Van je vrienden moet je het hebben.
Ik ben dan toch te nieuwsgierig.. maar waarom, oh waarom maakt iemand daar een foto van!quote:
quote:Op zondag 13 december 2009 20:28 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik ben dan toch te nieuwsgierig.. maar waarom, oh waarom maakt iemand daar een foto van!
Dat ziet er meer uit als jam met stukjes. Dat is ook goor trouwens.quote:
Dat is het volgens mij ookquote:Op zondag 13 december 2009 20:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat ziet er meer uit als jam met stukjes. Dat is ook goor trouwens.
Dat gaat nog wel, lijkt wel frambozenjam met echte stukjes fruitquote:
Die cranberrycompote met kerst gaat mooi niet doorquote:
Ik probeer het als kunst te slijten aan een galeriequote:
Jam met stukjes is gewoon een complot van de inlegkruisjes industrie. Die persen ze uit in een glazen potje en plakken er een etiket 'Hero' op (eventueel met extra aardbeien smaak).quote:Op zondag 13 december 2009 20:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat ziet er meer uit als jam met stukjes. Dat is ook goor trouwens.
En het is niet donker genoegquote:Op zondag 13 december 2009 20:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Inderdaad, de rest van het verband ziet er te schon en netjes uit
Ik zou die homo die linkjes even e-mailen. Zodat 'ie het echt snapt.quote:Op zondag 13 december 2009 20:31 schreef CherryLips het volgende:
Inderdaad, de rest van het verband ziet er te schon en netjes uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |