Dat omschrijf je echt veel te goed, An.quote:Op zondag 13 december 2009 20:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De rode bonkjes en sliertjes kwamen druipend uit de natte, doorbloede, gleuf en lieten een spoor van bloed en slijm achter in het slipje van het 18 jarig meisje?
Zoiets?
'ja, een beetje ijzerachtig en als je de tampon wat te lang laat zitten dan.. 'quote:Op zondag 13 december 2009 20:20 schreef MissMSX het volgende:
Vooral die geuren lijken me erg smakelijk
Waarom ben je hier dan aan het posten?quote:
Denk maar aan het tweede onderwerp en je weet genoegquote:Op zondag 13 december 2009 20:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waarom ben je hier dan aan het posten?
Te weinig superlatieven en metaforen. Helaas, je komt niet in aanmerkingen voor de gouden CLit.quote:Op zondag 13 december 2009 20:20 schreef Anthraxx het volgende:
De rode bonkjes en sliertjes kwamen druipend uit de natte, doorbloede, gleuf en lieten een spoor van bloed en slijm achter in het slipje van het 18 jarig meisje?
Zoiets?
Ik snap dat het voor jou heel fascinerend is, maar ik zie het al veel te vaakquote:Op zondag 13 december 2009 20:21 schreef Anthraxx het volgende:
Moet ik er ook een plaatje bij zoeken?
Licht signaal & toeters veel duidelijker kan het niet wordenquote:
owh, misschien kan ik tampons leeg gaan zuigen ipv die tabletten gebruikenquote:Op zondag 13 december 2009 20:21 schreef nectarientje het volgende:
[..]
'ja, een beetje ijzerachtig en als je de tampon wat te lang laat zitten dan.. '
De huishoudbeurs?quote:Op zondag 13 december 2009 20:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Denk maar aan het tweede onderwerp en je weet genoeg.
Stik niet in het touwtje.quote:Op zondag 13 december 2009 20:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
owh, misschien kan ik tampons leeg gaan zuigen ipv die tabletten gebruiken
*rillll* Gatverdammequote:Op zondag 13 december 2009 20:22 schreef MissMSX het volgende:
gadver MI help!quote:Op zondag 13 december 2009 20:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mental picturesquote:Op zondag 13 december 2009 20:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
mja, ik ben ook nogal visueel ingesteld.. het ging hier ook even mis.quote:
me koffie smaakt gelijk niet meerquote:Op zondag 13 december 2009 20:24 schreef nectarientje het volgende:
[..]
mja, ik ben ook nogal visueel ingesteld.. het ging hier ook even mis.
LOL, tampon 5 minuten laten trekken?quote:
Daar flos ik achteraf wel meequote:
quote:Op zondag 13 december 2009 20:21 schreef Anthraxx het volgende:
Moet ik er ook een plaatje bij zoeken?
Is dat niet Dracula's recept?quote:Op zondag 13 december 2009 20:25 schreef nectarientje het volgende:
[..]
LOL, tampon 5 minuten laten trekken?
Dan nu de uitleg bij het plaatje graagquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |