Mininectarientjesquote:Op zondag 13 december 2009 20:12 schreef nectarientje het volgende:
[..]
NeeIk zit niet vast aan de gedachte dat ik ze voor mn 30e moet hebben oid. Ik weet gewoon zeker dat ik ze graag wil. En hoe dat loopt, zien we dan wel weer
ah, vreselijk dat volwassen wordenquote:Op zondag 13 december 2009 20:14 schreef MissMSX het volgende:
Dat lijkt niet alleen maar zo, het is ook zo.
jaquote:
voor ik ergens ingeluisd word, houd ik me wel afzijdigquote:Op zondag 13 december 2009 20:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
rammelende eiserstokken is zo'n gevalletje van 'je hebt echt geen idee waar je over praat als je het niet zelf hebt meegemaakt'
daar heb ik het toch ook niet over? Ik rammelquote:Op zondag 13 december 2009 20:14 schreef Burdie het volgende:
Dan hoef je nu toch nog geen potentiële huwelijkskandidaat te zoeken?
Eerst maar eens een leuke date, toch?.
Ja, maar wel een met potentie. Want als je dan eenmaal een vent hebt waarvan je denkt: ja, hiermee is het goed en hiermee wil ik wel kinderen, dan duurt het vaak nog een paar jaar voor er ueberhaupt serieus gestart wordt met een poging.quote:Op zondag 13 december 2009 20:14 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dan hoef je nu toch nog geen potentiële huwelijkskandidaat te zoeken?
Eerst maar eens een leuke date, toch?.
Bloody Maryquote:Op zondag 13 december 2009 20:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij zei dat ik het moest verwerken in een boek, misschien lees je het tegen die tijd wel.
Onder een pseudoniem dan.
Hopelijk hou je bij het zevende kind eens op met rammelenquote:Op zondag 13 december 2009 20:16 schreef nectarientje het volgende:
[..]
daar heb ik het toch ook niet over? Ik rammelEn dat zal ik nog wel een paar jaar doen
"Mens, mens! Wat een struatie". Dat zie ik wel op één staan in de boeken top 100.quote:Op zondag 13 december 2009 20:14 schreef CherryLips het volgende:
Hij zei dat ik het moest verwerken in een boek, misschien lees je het tegen die tijd wel.
Onder een pseudoniem dan.
Heerlijk is hetquote:Op zondag 13 december 2009 20:15 schreef nectarientje het volgende:
[..]
ah, vreselijk dat volwassen worden
En dat weet jij omdat je alle vormen van 'ik heb het niet meegemaakt maar kan me er wel een voorstelling van maken' hebt uitgeprobeerd?quote:Op zondag 13 december 2009 20:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
rammelende eiserstokken is zo'n gevalletje van 'je hebt echt geen idee waar je over praat als je het niet zelf hebt meegemaakt'
Ben ik blij dat ik dan aan de goede kant zit.quote:
Oja, die kan dat ook heel goed.quote:Op zondag 13 december 2009 20:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn, dan was ik nooit met jouw partner omgegaan.
Om dan nog zwanger te geraken is flink werken. Maar wie zou daarover klagen.quote:
Ik heb toch ook geen flauw idee hoe het voelt om m'n harde pik in een druipend, warm poesje te steken?quote:Op zondag 13 december 2009 20:16 schreef Thrust het volgende:
[..]
voor ik ergens ingeluisd word, houd ik me wel afzijdig
Ik wil gewoon haar verhaal nog eens horen. Ondanks dat ik weet hoe het werkt. Als er iemand zoiets letterlijk en figuurlijk in geuren en kleuren kan vertellen is het CL wel.quote:
jezusquote:Op zondag 13 december 2009 20:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb toch ook geen flauw idee hoe het voelt om m'n harde pik in een druipend, warm poesje te steken?
Even iets heel anders he, weet jij toevallig hoe het met nixxx gaat tegenwoordig?quote:Op zondag 13 december 2009 20:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, maar wel een met potentie. Want als je dan eenmaal een vent hebt waarvan je denkt: ja, hiermee is het goed en hiermee wil ik wel kinderen, dan duurt het vaak nog een paar jaar voor er ueberhaupt serieus gestart wordt met een poging.
Huh?quote:Op zondag 13 december 2009 20:17 schreef Burdie het volgende:
[..]
En dat weet jij omdat je alle vormen van 'ik heb het niet meegemaakt maar kan me er wel een voorstelling van maken' hebt uitgeprobeerd?
Wie?quote:Op zondag 13 december 2009 20:18 schreef Burdie het volgende:
[..]
Even iets heel anders he, weet jij toevallig hoe het met nixxx gaat tegenwoordig?.
quote:Op zondag 13 december 2009 20:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
om m'n harde pik in een druipend, warm poesje te steken
Ik vind het altijd zo zielig voor het kindquote:Op zondag 13 december 2009 20:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik dan aan de goede kant zit.![]()
[..]
Oja, die kan dat ook heel goed.![]()
Het is zo'n schatje.
![]()
[..]
Om dan nog zwanger te geraken is flink werken. Maar wie zou daarover klagen.
Alweer even geledenquote:Op zondag 13 december 2009 20:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb toch ook geen flauw idee hoe het voelt om m'n harde pik in een druipend, warm poesje te steken?
Het kwam erop neer dat zelfs met een luier aan maandverband en de dikste tampon van de drogisterij, het nog steeds dweilen met de kraan open wasquote:Op zondag 13 december 2009 20:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil gewoon haar verhaal nog eens horen. Ondanks dat ik weet hoe het werkt. Als er iemand zoiets letterlijk en figuurlijk in geuren en kleuren kan vertellen is het CL wel.
Vooral die geuren lijken me erg smakelijkquote:Op zondag 13 december 2009 20:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil gewoon haar verhaal nog eens horen. Ondanks dat ik weet hoe het werkt. Als er iemand zoiets letterlijk en figuurlijk in geuren en kleuren kan vertellen is het CL wel.
De rode bonkjes en sliertjes kwamen druipend uit de natte, doorbloede, gleuf en lieten een spoor van bloed en slijm achter in het slipje van het 18 jarig meisje?quote:Op zondag 13 december 2009 20:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, de spoedcursus-manquote:Op zondag 13 december 2009 20:18 schreef Burdie het volgende:
[..]
Even iets heel anders he, weet jij toevallig hoe het met nixxx gaat tegenwoordig?.
Ik zie hem en haar en hem wel eens door het winkelcentrum schuifelen hier, maar hoe het gaat, geen idee.quote:Op zondag 13 december 2009 20:18 schreef Burdie het volgende:
[..]
Maar je snapt m'n punt hoop ik?quote:Op zondag 13 december 2009 20:20 schreef Thrust het volgende:
[..]
Alweer even geledenen dan nog zou ik geen details vertellen
De rode zee is er niks bij.quote:Op zondag 13 december 2009 20:20 schreef CherryLips het volgende:
Het kwam erop neer dat zelfs met een luier aan maandverband en de dikste tampon van de drogisterij, het nog steeds dweilen met de kraan open wasOnder andere.
Dat omschrijf je echt veel te goed, An.quote:Op zondag 13 december 2009 20:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De rode bonkjes en sliertjes kwamen druipend uit de natte, doorbloede, gleuf en lieten een spoor van bloed en slijm achter in het slipje van het 18 jarig meisje?
Zoiets?
'ja, een beetje ijzerachtig en als je de tampon wat te lang laat zitten dan.. 'quote:Op zondag 13 december 2009 20:20 schreef MissMSX het volgende:
Vooral die geuren lijken me erg smakelijk
Waarom ben je hier dan aan het posten?quote:
Denk maar aan het tweede onderwerp en je weet genoegquote:Op zondag 13 december 2009 20:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waarom ben je hier dan aan het posten?
Te weinig superlatieven en metaforen. Helaas, je komt niet in aanmerkingen voor de gouden CLit.quote:Op zondag 13 december 2009 20:20 schreef Anthraxx het volgende:
De rode bonkjes en sliertjes kwamen druipend uit de natte, doorbloede, gleuf en lieten een spoor van bloed en slijm achter in het slipje van het 18 jarig meisje?
Zoiets?
Ik snap dat het voor jou heel fascinerend is, maar ik zie het al veel te vaakquote:Op zondag 13 december 2009 20:21 schreef Anthraxx het volgende:
Moet ik er ook een plaatje bij zoeken?
Licht signaal & toeters veel duidelijker kan het niet wordenquote:
owh, misschien kan ik tampons leeg gaan zuigen ipv die tabletten gebruikenquote:Op zondag 13 december 2009 20:21 schreef nectarientje het volgende:
[..]
'ja, een beetje ijzerachtig en als je de tampon wat te lang laat zitten dan.. '
De huishoudbeurs?quote:Op zondag 13 december 2009 20:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Denk maar aan het tweede onderwerp en je weet genoeg.
Stik niet in het touwtje.quote:Op zondag 13 december 2009 20:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
owh, misschien kan ik tampons leeg gaan zuigen ipv die tabletten gebruiken
*rillll* Gatverdammequote:Op zondag 13 december 2009 20:22 schreef MissMSX het volgende:
gadver MI help!quote:Op zondag 13 december 2009 20:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mental picturesquote:Op zondag 13 december 2009 20:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
mja, ik ben ook nogal visueel ingesteld.. het ging hier ook even mis.quote:
me koffie smaakt gelijk niet meerquote:Op zondag 13 december 2009 20:24 schreef nectarientje het volgende:
[..]
mja, ik ben ook nogal visueel ingesteld.. het ging hier ook even mis.
LOL, tampon 5 minuten laten trekken?quote:
Daar flos ik achteraf wel meequote:
quote:Op zondag 13 december 2009 20:21 schreef Anthraxx het volgende:
Moet ik er ook een plaatje bij zoeken?
Is dat niet Dracula's recept?quote:Op zondag 13 december 2009 20:25 schreef nectarientje het volgende:
[..]
LOL, tampon 5 minuten laten trekken?
Dan nu de uitleg bij het plaatje graagquote:
Vandaar dat het rammelt, die dingen hangen helemaal losquote:
Rood zijn de sliertjes en grijs de bonkjes.quote:Op zondag 13 december 2009 20:25 schreef nectarientje het volgende:
Dan nu de uitleg bij het plaatje graag
Als triangeljosti?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |