Ja, vertel mij watquote:
Je hebt nog minstens 17 jaar om kindjes te fokken.quote:Op zondag 13 december 2009 20:09 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Over twee weken 28En ik ben niet wanhopig aan de tiktaktiktak maar ik weet wel heel zeker wat ik wel en niet wil (iig iets waar ik over uit ben, nu de rest nog
)
Pas je om mijn kuitspier met kramp?quote:
En dan loop je hem straal voorbijquote:Op zondag 13 december 2009 20:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En dan ineens staat hij voor je neus
Ik niet, maar misschien nectarientje welquote:Op zondag 13 december 2009 20:09 schreef Burdie het volgende:
[..]
Sinds wanneer trek jij je iets aan van wat Rouvoet zegt?
Nee, dat is het niet.. Ik kan geen van mijn exen leeghoofd noemen (in tegendeel!). Maar het lijkt alsof het minder vrijblijvend is dan toen je 16 was.quote:Op zondag 13 december 2009 20:09 schreef Bengeltje het volgende:
Wie wil er nu een leeghoofd. Heb liever een vent waar je ook wat mee kan dan alleen naar kijken.
O ben jij zo een, die altijd gelijk moet hebben.quote:Op zondag 13 december 2009 20:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hou niet van vrienden die alles beter weten dan ik.
Onder de 30 jaquote:Op zondag 13 december 2009 20:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wie wil er nu een leeghoofd. Heb liever een vent waar je ook wat mee kan dan alleen naar kijken.
[..]
Is er een verkeerde kant van de 30??
Dat is toch niet hetzelfdequote:Op zondag 13 december 2009 20:10 schreef Thrust het volgende:
[..]
2 zusters, hoop nichtjes need i say more
rammelende eiserstokken is zo'n gevalletje van 'je hebt echt geen idee waar je over praat als je het niet zelf hebt meegemaakt'quote:Op zondag 13 december 2009 20:10 schreef Thrust het volgende:
[..]
2 zusters, hoop nichtjes need i say more
Neequote:Op zondag 13 december 2009 20:11 schreef Burdie het volgende:
Je hebt nog minstens 17 jaar om kindjes te fokken.
Geeft dat iets meer ademruimte?.
Als dat zo zou zijn, dan was ik nooit met jouw partner omgegaan.quote:Op zondag 13 december 2009 20:12 schreef Bengeltje het volgende:
O ben jij zo een, die altijd gelijk moet hebben.
Tot je 45e?quote:Op zondag 13 december 2009 20:11 schreef Burdie het volgende:
[..]
Je hebt nog minstens 17 jaar om kindjes te fokken.
Geeft dat iets meer ademruimte?.
Vertel nog eens?quote:Op zondag 13 december 2009 20:12 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb gister aan een homo uitgelegd hoe het is om ongesteld te zijn
Tuurlijk. Als jij het glijmiddel erbij paktquote:Op zondag 13 december 2009 20:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pas je om mijn kuitspier met kramp?
Toen had ik ook geen vriendjes. Jezus, ik loop echt achterquote:Op zondag 13 december 2009 20:11 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet.. Ik kan geen van mijn exen leeghoofd noemen (in tegendeel!). Maar het lijkt alsof het minder vrijblijvend is dan toen je 16 was.
Dat lijkt niet alleen maar zo, het is ook zo.quote:Op zondag 13 december 2009 20:11 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet.. Ik kan geen van mijn exen leeghoofd noemen (in tegendeel!). Maar het lijkt alsof het minder vrijblijvend is dan toen je 16 was.
Daarin zit zeker een groot verschil. Op een gegeven moment kies je ook veel bewuster, of dat echt leeftijdsgebonden is... denk het niet.quote:Op zondag 13 december 2009 20:11 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Dan hoef je nu toch nog geen potentiėle huwelijkskandidaat te zoeken?quote:Op zondag 13 december 2009 20:12 schreef nectarientje het volgende:
[..]
NeeIk zit niet vast aan de gedachte dat ik ze voor mn 30e moet hebben oid. Ik weet gewoon zeker dat ik ze graag wil. En hoe dat loopt, zien we dan wel weer
Hij zei dat ik het moest verwerken in een boek, misschien lees je het tegen die tijd welquote:
Mininectarientjesquote:Op zondag 13 december 2009 20:12 schreef nectarientje het volgende:
[..]
NeeIk zit niet vast aan de gedachte dat ik ze voor mn 30e moet hebben oid. Ik weet gewoon zeker dat ik ze graag wil. En hoe dat loopt, zien we dan wel weer
ah, vreselijk dat volwassen wordenquote:Op zondag 13 december 2009 20:14 schreef MissMSX het volgende:
Dat lijkt niet alleen maar zo, het is ook zo.
jaquote:
voor ik ergens ingeluisd word, houd ik me wel afzijdigquote:Op zondag 13 december 2009 20:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
rammelende eiserstokken is zo'n gevalletje van 'je hebt echt geen idee waar je over praat als je het niet zelf hebt meegemaakt'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |