Goed zo, lekker op de man spelen. Daar win je een discussie mee!quote:Op maandag 14 december 2009 22:48 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
WTFIk maakte een samenvatting.
Nouja, eens en te meer weer eens bewezen dat die hard mac-fans niet willen lezen en niet willen begrijpen en blind zijn voor tegenargumenten. Altijd het zelfde liedje. Ik snap het niet meer hoor. Volgens mij ben ik in m'n posts heel duidelijk geweest. En opeens zie jij geen argumentatie? Je geeft dus gewoon toe dat je blind bent.
Way to go dude
Ik dacht al, wat zijn al die zwarte stippen op m'n beeldscherm. Zijn het gewoon letters!quote:Op maandag 14 december 2009 22:56 schreef MrSkyline het volgende:
De resolutie is dusdanig hoog dat je kleine priegelletters krijgt en dus 20 cm bij je scherm vandaan moet gaan zitten om het te kunnen lezen,
Ach, de discussie is al lang en breed gewonnen door het PC kamp.quote:Op maandag 14 december 2009 23:20 schreef tjal het volgende:
[..]
Goed zo, lekker op de man spelen. Daar win je een discussie mee!
Uhuh, en het andere kamp gooit de handdoek in de ring en zet massaal z'n overpriced fisherprice-computer op marktplaats.quote:Op maandag 14 december 2009 23:51 schreef NikkelCobalt het volgende:
Ach, de discussie is al lang en breed gewonnen door het PC kamp.
Nee maar dat hoeft toch ook niet? Het PC kamp runt geen republiek waarin je wordt verplicht te kiezen voor PC.quote:Op maandag 14 december 2009 23:56 schreef nietzman het volgende:
[..]
Uhuh, en het andere kamp gooit de handdoek in de ring en zet massaal z'n overpriced fisherprice-computer op marktplaats..
Daar win je ook een discussie mee: gewoon zeggen dat je hebt gewonnen!quote:Op maandag 14 december 2009 23:51 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
Ach, de discussie is al lang en breed gewonnen door het PC kamp.
Maar wat moet ik anders zeggen als je maar blind doorgaat met posten van bullshit? Inhoudelijk erop in gaan? Met jou, en vele andere mac fans valt gewoon geen discussie aan te gaan, omdat jij in dit geval niet eens kunt discussieren. En dat heb je helemaal aan jezelf te wijten.
Dus dat op de man spelen is onzin.
Het was geen uitspraak, het was een conclusie. 1 + 1 = 2. Gewoon optelsom van de voordelen van PCquote:Op dinsdag 15 december 2009 00:03 schreef tjal het volgende:
[..]
Daar win je ook een discussie mee: gewoon zeggen dat je hebt gewonnen!.
Wat denk je nu, "als ik het maar vaak genoeg herhaal gaat-ie het vanzelf geloven"?quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:06 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
Het was geen uitspraak, het was een conclusie. 1 + 1 = 2. Gewoon optelsom van de voordelen van PCZie dit topic. Maar ik weet zeker dat je slechts 10% hebt meegekregen dus
Jij bent toch niet voor rede vatbaar dus over jou denk ik niks, behalve dat je hier een potje loopt te trollen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:10 schreef tjal het volgende:
[..]
Wat denk je nu, "als ik het maar vaak genoeg herhaal gaat-ie het vanzelf geloven"?
Nou, je hebt me overtuigd hoor, ik doe m'n MacBook het raam uit, want niets kan deze logica overtreffenquote:Op dinsdag 15 december 2009 00:06 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
1 + 1 = 2. Gewoon optelsom van de voordelen van PC
Als je echt een man bent geef je nu een beknopt rijtje tegenargumenten.quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:11 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
Jij bent toch niet voor rede vatbaar dus over jou denk ik niks, behalve dat je hier een potje loopt te trollen.
omfgquote:Op dinsdag 15 december 2009 00:16 schreef tjal het volgende:
[..]
Als je echt een man bent geef je nu een beknopt rijtje tegenargumenten.
PC kamp, Mac kamp. Gewoon benaming voor 2 partijen in een discussie. Niks bijzonders aan.quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:18 schreef Tonio-mcdo het volgende:
'Het PC kamp'
En dan Macgebruikers fanboys noemen._!!!!
Ik had dit wel verwacht.quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:17 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
omfg
Oke. Ik geef toe, ik viel voor je trol. haha.
Oh, das grappig. Weet je wat ik zwak vind? Structureel reacties niet lezen en ondertussen alles afdoen als onzin zonder daarin enige argumentatie aan te brengen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:24 schreef tjal het volgende:
[..]
Ik had dit wel verwacht.
Wel jammer. En zwak.
Dat is makkelijk praten. Dan moet je met voorbeelden komen en dat doe je niet. Ik kan voorlopig hetzelfde zeggen over jou. Dat doe ik niet, in plaats daarvan probeer ik opnieuw een discussie uit te lokken. Waar je (zoals ik al verwachtte) niet op ingaat.quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:26 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
Oh, das grappig. Weet je wat ik zwak vind? Structureel reacties niet lezen en ondertussen alles afdoen als onzin zonder daarin enige argumentatie aan te brengen.
Gast die hele discussie hebben is in dit topic voorbij gekomen. Ik ga niet alles weer opnieuw typen / c/penquote:Op dinsdag 15 december 2009 00:31 schreef tjal het volgende:
[..]
Dat is makkelijk praten. Dan moet je met voorbeelden komen en dat doe je niet. Ik kan voorlopig hetzelfde zeggen over jou. Dat doe ik niet, in plaats daarvan probeer ik opnieuw een discussie uit te lokken. Waar je (zoals ik al verwachtte) niet op ingaat.
Ik ga niet speciaal voor jou alles nog een keer herhalen. Ben niet helemaal gekquote:Op dinsdag 15 december 2009 00:50 schreef tjal het volgende:
Je durft dus niet. Maakt niet uit, het topic is toch al dood
Gewoon verwijderen die meukquote:Op zondag 13 december 2009 09:44 schreef Prutzenberg het volgende:
Als je een Windows-pc wilt die minder vaak vastloopt zul ook je portemonnee moeten trekken.
Het is voor mij lang geleden dat mijn pc een vastloper had. De oorzaak zat hem in el-cheapo hardware.
Alle onderdelen van pc moeten goed op elkaar afgestemd zijn, iets wat Apple goed doet. Het betere pc-merk doet dat ook, maar bij de budget varianten wordt vaak goedkope troep gebruikt en die computers zullen vaker last hebben van problemen.
Ik erger me persoonlijk gigantisch aan alle troep die er bij een voorgeïnstalleerde Windows wordt bijgeleverd: trial versies en andere onzinnige meuk die sporen achterlaat als je ze verwijderd. Kan zijn dat Apple dat ook doet, dat weet ik niet. Ik heb regelmatig pc's mogen herstellen die in de soep zijn gedraaid omdat mensen niet snappen dat een 60-dagen proefversie van een antivirus na 60 dagen niet meer werkt.
Misschien is voor dat soort digibeten een Mac geschikter.
Fijn dat je je verlies inziet.quote:
Klopt, ik ben een Windows fanboy. Doorgaans niet zo maar wel tegenover Applefanboys die zonder argumentatie me te lopen trollen ofzo?quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:57 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Conclusie : NikkelCobalt is een walgelijke Windowsfanboy
Tjal is een vieze Applefanboy
Tot het volgende topic!![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |