quote:
True!quote:Op zondag 13 december 2009 05:20 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ]
Andere gel werkt niet bij mijn zware en dikke haar
Ik heb anders genoeg wijven gehosseld met dat spul in mijn haar!quote:Op zondag 13 december 2009 04:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja zo'n gore c1000 lucht om je heen
Net als alle jongetjes op de middelbare school die na gym zo'n gore Axe wolk om zich heen hebben hangen
ontopic
[ afbeelding ]
Ik hoor het al jij bent van de haringluchtquote:Op zondag 13 december 2009 03:00 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Ik doe 2 maanden met zo'n pot.
Mijn haar gaat absoluut niet stinken, ik was het elke dag en de gel ruikt gewoon fris naar een soort citroen en niet naar verwijfde parfum.
Vind je de titane fijner dan die oranje dan? ik gebruik die oranje, maar wil miss ook die paarse eens proberen, aangezien veel mensen die gebruiken? Wat is het verschil?quote:Op maandag 14 december 2009 20:47 schreef Zolcon het volgende:
Ik ben van
[ afbeelding ]
naar deze:
[ afbeelding ]
overgestapt waarbij ik dus deze
heb overgeslagen.
quote:Op maandag 14 december 2009 20:27 schreef Zolcon het volgende:
Deze:
[ afbeelding ]
Is twee keer dezelfde gel, alleen verschillende verpakkingen. De rechter zit meer in en is goedkoper
De enige gel die mij goed bevaltquote:Op zaterdag 11 september 2010 13:43 schreef ElmoFan het volgende:
Mijn gel is nog niet gepost
[ afbeelding ]
was jij je haar met - ooooh trapte ik daar bijna in je trollenquote:Op zaterdag 11 september 2010 16:54 schreef Stoeprand het volgende:
Helemaal geen.
Mensen die hun haar überhaupt wassen.
haahhaa jaquote:Op zaterdag 11 september 2010 16:57 schreef shadowflash het volgende:
[..]
was jij je haar met - ooooh trapte ik daar bijna in je trollentrolololol
Waar krijg ik een vergoeding voor dit?quote:Waarschuwing: het bezoeken van deze site kan uw computer beschadigen.
De website op forum.fok.nl bevat elementen van de site www.twentysevenviews.com die mogelijk malware host. Dat is software die uw computer kan beschadigen of zonder uw medeweten acties kan uitvoeren. Uw computer kan worden geïnfecteerd wanneer u een site bezoekt die malware bevat.
Ga voor meer informatie over de problemen met deze elementen naar de Diagnosepagina voor Safe Browsing van Google voor www.twentysevenviews.com.
Meer informatie over hoe u uzelf online kunt beschermen tegen schadelijke software.
Ik begrijp dat het bezoeken van deze site mijn computer kan beschadigen.
die blauwe gum van got2b ruikt ZO enorm lekker echt niet normaal. Liefst eet ik die gel/gum/wax op.quote:
Dat is inderdaad de shit, na 3 keer douchen zit het nog in je haar.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |