Die paste die ik eerder plaatste is inderdaad behoorlijk duur, duurder dan gel, maar je haar blijft er tenminste goed mee in model, het wordt niet hard en ziet er vrij natuurlijk uitquote:Op maandag 14 december 2009 02:42 schreef Onufriev het volgende:
Goedkope gel is kut omdat het dan een uurtje blijft zitten, tenzij je er natuurlijk een hele pot ingooit, maar dan is het weer voor geen meter meer in model te krijgen.
Du(urde)re gel is chiller omdat het tenminste wat lang in model blijft, maar het kutte is dan dat het zo hard als staal wordt, waardoor het lijkt alsof je met een stalen hoed op je hoofd loopt ipv. haar.
Conclusie:
Een goede mix van 'duurdere' gel verdunt met water om het niet zo hard te laten worden (Y)
Piemelsnotquote:
Deze had ik, vond hem niet echt handig ( maar ligt vast aan mijquote:Op maandag 14 december 2009 11:42 schreef Stevennn het volgende:
L'Oréal Studio Line Remix
WORDT NIET HARD!
[ afbeelding ]
Voorspelbaar +1.quote:Op zondag 13 december 2009 19:16 schreef HereComesTheKraken het volgende:
[..]
Voor een kort en pittig vlot kapsel
OT: ik zelf gebruik ook die gekke Keune zooi
Zo voelde het welquote:
Wtfquote:
Deze gebruik ik ook.. Is erg goed ( de Ultra Strong versie dan)quote:Op zondag 13 december 2009 16:00 schreef Inktfles het volgende:
[ afbeelding ]
Prima spul dit, vooral in de zomer want de meeste gels die gaan uit je haar bij hitte en zweet, deze echt niet.
quote:Op donderdag 17 december 2009 01:16 schreef Ben. het volgende:
Ik zoek een dikke snel drogende dry look gel. Iemand?
Ga ik ook eens proberen dan...quote:Op zondag 13 december 2009 05:20 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ]
Andere gel werkt niet bij mijn zware en dikke haar
Bij mij wordt ie wel hardquote:Op maandag 14 december 2009 11:42 schreef Stevennn het volgende:
L'Oréal Studio Line Remix
WORDT NIET HARD!
[ afbeelding ]
Heb ik ook, is wel fijne gelquote:Op donderdag 17 december 2009 14:39 schreef woozi het volgende:
[..]
Bij mij wordt ie wel hard
keihard zelfs!
quote:Op zondag 13 december 2009 02:54 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[ afbeelding ]
¤ 0,79 per halve liter.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |