Mokequote:Op zaterdag 12 december 2009 23:07 schreef Dagoduck het volgende:
moke?
is aan de andere kant ook meer indie-rock![]()
quote:
De TT gaat over rockbands, en het eerste wat ik lees in de OP is Krezipquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:03 schreef klaasdj het volgende:
Krezip zijn we vorig jaar verloren, en Golden Earring is onderhand nogal voor de ouwelui.
Maar wat vinden jullie nu de top(-10) van de actieve Nederlandse bands?
Kane? Di-rect? Racoon? Within Temptation?
Dat was toch een rock/pop bandquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:35 schreef D. het volgende:
[..]
De TT gaat over rockbands, en het eerste wat ik lees in de OP is Krezip![]()
Het is al verdomd moeilijk om 10 goede rockbands in Nederland te vinden, laat staan dat we hier voldoende materiaal hebben om een top 10 te creëren. Krezip is mijns inziens trouwens geen rock, gewoon pop. En Di-rect is een kinderbandje, heeft niets met rock te maken.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:03 schreef klaasdj het volgende:
Krezip zijn we vorig jaar verloren, en Golden Earring is onderhand nogal voor de ouwelui.
Maar wat vinden jullie nu de top(-10) van de actieve Nederlandse bands?
Kane? Di-rect? Racoon? Within Temptation?
Queen (quote:
Net als een ex vriendinnetje van me, die zei dat ze van hardrock hield en ze bedoelde Bon Joviquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:35 schreef D. het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:41 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Net als een ex vriendinnetje van me, die zei dat ze van hardrock hield en ze bedoelde Bon Jovi
![]()
Bon Jovi; huisvrouwenrock...quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:41 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Net als een ex vriendinnetje van me, die zei dat ze van hardrock hield en ze bedoelde Bon Jovi
![]()
Weet je wie rock is?quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:39 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Het is al verdomd moeilijk om 10 goede rockbands in Nederland te vinden, laat staan dat we hier voldoende materiaal hebben om een top 10 te creëren. Krezip is mijns inziens trouwens geen rock, gewoon pop. En Di-rect is een kinderbandje, heeft niets met rock te maken.
Kwalitatieve rockbands: Kane, Racoon, Blof, Van Dik Hout, Within Temptation, Anouk en dan houdt het, voor zover ik niets vergeet, toch echt wel op. De rest is te slecht of te onbekend.
[..]
Queen () was een rockband.
Sorry, Dijkfan steekt even de kop op met "quote:Op zondag 13 december 2009 00:24 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
De Dijk ? bestaan die nog ?
"Omdat het genre erg breed is, is 'rock' heden ten dage een vrij algemene term. Het beslaat zowel hitparademuziek zoals Kane en K's Choice alswel sommige vormen van metal. Soms worden ook blues en country tot de rock gerekend."quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:35 schreef D. het volgende:
[..]
Thanks voor de updatequote:Op zondag 13 december 2009 00:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Sorry, Dijkfan steekt even de kop op met ""
Die bestonden in 2006 25 jaar en ze verkochten Ahoy dik uit.
Sowieso verkopen hun meeste optredens nog steeds uit
Of het rock is, is nog maar de vraag. Een aantal nummers wel vind ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |