abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75565187
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 23:32 schreef Slayage het volgende:
200ste alweer
Zag je post over die zombie film, had ik echt nog niet eerder over gehoord.
pi_75565189
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 23:43 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ik vind het niet leuk om vriendjes te hebben, fouten te maken of uit te gaan. Manier waarop jij nu advies geeft, past echt niet bij je leeftijd, het spijt me. Genieten is voor iedereen anders.
Hij dan ook de bohemičn die doet wat ie wilt he
pi_75565228
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 23:41 schreef siddha het volgende:

[..]

Doen wat je leuk vind, vriendjes hebben, fouten kunnen maken, kinderachtig zij,n uitgaan, leren, reizen en dan pas kun je van mijn part settelen
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_75565229
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 23:43 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ik vind het niet leuk om vriendjes te hebben, fouten te maken of uit te gaan. Manier waarop jij nu advies geeft, past echt niet bij je leeftijd, het spijt me. Genieten is voor iedereen anders.
Waarom meg je geen fouten maken? geen vriendjes hebben? uit gaan? dat is het weg naar volwassen wording je moet zowiezo fouten in je leven hebben gemaakt om vooruit te kunnen komen en wat voor advies moet ik vanuit mijn leeftijd aan je geven?
Ik wilde naamloos geboren worden
en naamloos sterven
niets anders dan een zucht
en een vonk is mn ziel
pi_75565244
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 23:45 schreef Rookert het volgende:

[..]

Hij dan ook de bohemičn die doet wat ie wilt he
Ja, dan is dat toch genieten van hem, maar dan hoeft hij niet te zeggen dat het een schande is als je als 16-19-jarige aan trouwen denkt, want genieten is niet voor iedereen hetzelfde. Vind het triest dat hij dan (als 34-jarige!) zegt dat je moet genieten van vriendjes hebben en uitgaan.
Ik ben een pure Turk.
pi_75565259
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 23:44 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ik denk niet zo zwartwit. Niet iedereen is op dezelfde leeftijd klaar voor kinderen, maar jij zei "misschien als ik een man kan vinden die oppas wil zijn", toen dacht ik: neem dan geen kinderen, als je zelf niet eens bij ze wil zijn. Snap je?
Als je niet snapt dat die zin niet heel letterlijk moet worden genomen, denk ik niet dat het veel zin heeft om daar nog verder met je over praten. Dan kunnen we het beter bij onderwerpen houden die je misschien iets beter liggen.
pi_75565265
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 23:46 schreef Slayage het volgende:

[..]

Het is een beetje lekker erop los neuken, want als je getrouwd bent, kan dat niet meer.

(Erop losneuken niet te letterlijk opvatten, maar gewoon los zijn met jongens)
Ik ben een pure Turk.
pi_75565268
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 23:46 schreef siddha het volgende:

[..]

Waarom meg je geen fouten maken? geen vriendjes hebben? uit gaan? dat is het weg naar volwassen wording je moet zowiezo fouten in je leven hebben gemaakt om vooruit te kunnen komen en wat voor advies moet ik vanuit mijn leeftijd aan je geven?
Ieder zo zijn keuzes. Als zij gelukkig wordt van zo'n streng leven, dan moet ze vooral zo doorgaan.
pi_75565286
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 23:46 schreef siddha het volgende:

[..]

Fouten maken is menselijk, daar leer je van, maar daar hoeven vriendjes en uitgaan niet bij.

Vriendjes hebben en uitgaan is echt niet de weg naar volwassen worden.
Ik ben een pure Turk.
pi_75565306
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 23:47 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ja, dan is dat toch genieten van hem, maar dan hoeft hij niet te zeggen dat het een schande is als je als 16-19-jarige aan trouwen denkt, want genieten is niet voor iedereen hetzelfde. Vind het triest dat hij dan (als 34-jarige!) zegt dat je moet genieten van vriendjes hebben en uitgaan.
Tuurlijk jongens mogen vriendinnetjes hebben en meisjes mogen geen vriendjes hebben tot aan hun trouwen
en naamloos sterven
en een vonk is mn ziel
pi_75565312
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 23:45 schreef Min-e het volgende:

[..]

Zag je post over die zombie film, had ik echt nog niet eerder over gehoord.
haha, ja toen ik het las vanochtend, moest meteen aan jou denken
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_75565313
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 23:47 schreef Min-e het volgende:

[..]

Als je niet snapt dat die zin niet heel letterlijk moet worden genomen, denk ik niet dat het veel zin heeft om daar nog verder met je over praten. Dan kunnen we het beter bij onderwerpen houden die je misschien iets beter liggen.
Er zijn mensen die zo praten, ik kan op internet niet weten of jij degene bent die zoiets niet meent.
Ik ben een pure Turk.
pi_75565341
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 23:49 schreef siddha het volgende:

[..]

Tuurlijk jongens mogen vriendinnetjes hebben en meisjes mogen geen vriendjes hebben tot aan hun trouwen
Waarom gedraag je je zo kinderachtig?
Ik ben een pure Turk.
pi_75565366
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 23:47 schreef Min-e het volgende:

[..]

Dat moet ik ook maar doen
en naamloos sterven
en een vonk is mn ziel
pi_75565376
quote:

[..]

Juist wel, want dat is voor hem logisch. Als hij van het leven geniet is het voor hem logisch om te denken dat je niet als 16-19 jarige niet aan trouwen moet denken, zonde van je vrijheid voor hem. Jij mag het nog wel denken hoor Niet iedere 34 jarige is hetzelfde, jij denkt dat hij oud en wijs is of moet zijn omdat ie 2x zo oud is maar dat hoeft niet...

Of wel en dan moet je naar hem luisteren aangezien hij meer levenservaring heeft
pi_75565377
hmm
pi_75565399
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 23:49 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Er zijn mensen die zo praten, ik kan op internet niet weten of jij degene bent die zoiets niet meent.
Aan de context, het taalgebruik en de knipogende smiley misschien???
pi_75565429
quote:

[..]

Het is een beetje lekker erop los neuken, want als je getrouwd bent, kan dat niet meer.

(Erop losneuken niet te letterlijk opvatten, maar gewoon los zijn met jongens)
geloof me een vriendin hebben voor een gast betekent echt wel erop los neuken, zijn advies wel letterlijk nemen dus
-Rabia Al-Basri
pi_75565431
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 23:51 schreef siddha het volgende:

[..]

Min-e snap ik nog een beetje, omdat ik haar niet letterlijk moest nemen, maar wat is jouw probleem?

Jij legt mij uit dat ik moet genieten en niet moet denken aan trouwen, ik vraag je wat genieten is en dan hoor ik dat vriendjes hebben en uitgaan daar ook bij horen. Dat is toch de weg naar volwassen worden, wow.
Ik ben een pure Turk.
pi_75565433
Ik het het scherm van mijn laptop schoongemaakt (hij was echt VIES), en jezus wat een verschil zeg.
pi_75565441
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 23:51 schreef siddha het volgende:

[..]

Hahaha ik snap nu precies hoe je je moet voelen.
pi_75565475
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 23:50 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Waarom gedraag je je zo kinderachtig?
Ik ben een jongerenwerker en heb vaak problemen mee gemaakt met vooral Turkse en Marokkaanse meiden die zichzelf niet konden aarden omdat hun thuisbasis heel streng was en buiten heel vrij, maar als je die dingen niet kent moet je niet direct iem van kinderachtigheid beschuldigen ik ben ook niet mensen aan het uitschelden of aan flamen
en naamloos sterven
en een vonk is mn ziel
pi_75565478
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 23:51 schreef Rookert het volgende:

[..]

Juist wel, want dat is voor hem logisch. Als hij van het leven geniet is het voor hem logisch om te denken dat je niet als 16-19 jarige niet aan trouwen moet denken, zonde van je vrijheid voor hem. Jij mag het nog wel denken hoor Niet iedere 34 jarige is hetzelfde, jij denkt dat hij oud en wijs is of moet zijn omdat ie 2x zo oud is maar dat hoeft niet...
Of wel en dan moet je naar hem luisteren aangezien hij meer levenservaring heeft
Ik reageer wel op die manier ja, want sommige fokkers hier negeren je soms een beetje, omdat je jonger bent, maar er bestaan ook ouderen met dezelfde mening.
Ik ben een pure Turk.
pi_75565484
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 23:48 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Fouten maken is menselijk, daar leer je van, maar daar hoeven vriendjes en uitgaan niet bij.

Vriendjes hebben en uitgaan is echt niet de weg naar volwassen worden.
Vriendjes hebben voor ervaring is echt niet slecht hoor, als jij verliefd bent op je 17e ofzo op iemand dan kan je toch prima een relatie aangaan? Dan onderschat je echt je eigen leeftijd. Ik vind het niet goed om meteen te trouwen met de 1e persoon waarmee je een relatie hebt, tenzij je echt echt echt zeker weet dat het de ware is, maar dat gebeurt bjina nooit
pi_75565485
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 23:52 schreef Slayage het volgende:

[..]

geloof me een vriendin hebben voor een gast betekent echt wel erop los neuken, zijn advies wel letterlijk nemen dus
ligt aan de gast
pi_75565495
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 23:51 schreef Min-e het volgende:

[..]

Aan de context, het taalgebruik en de knipogende smiley misschien???
Nee, daar ben ik niet zo goed in.
Ik ben een pure Turk.
pi_75565502
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 23:52 schreef Bortecinem het volgende:
Ik het het scherm van mijn laptop schoongemaakt (hij was echt VIES), en jezus wat een verschil zeg.
moet ik ook doen
-Rabia Al-Basri
pi_75565538
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 23:52 schreef Slayage het volgende:

[..]

Dat klopt wel, maar het hoeft niet altijd zo ver te komen, als je op tijd naar een volgende vriend gaat en dan weer naar een volgende en weer naar een volgende, maar naar siddha kijkend zou het er ook op los neuken kunnen betekenen.
Ik ben een pure Turk.
pi_75565555
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 23:54 schreef Slayage het volgende:

[..]

moet ik ook doen
Ik heb nu het gevoel alsof ik een nieuwe laptop voor me heb.
pi_75565571
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 23:52 schreef Min-e het volgende:

[..]

Hahaha ik snap nu precies hoe je je moet voelen.
Een volwassene met een uitspraak die een jongere niet begrijpt. In siddha's geval een volwassene met een mening die vindt dat hij gelijk heeft. Jullie voelen je nu vast heel zielig.
Ik ben een pure Turk.
pi_75565611
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 23:55 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Dat klopt wel, maar het hoeft niet altijd zo ver te komen, als je op tijd naar een volgende vriend gaat en dan weer naar een volgende en weer naar een volgende, maar naar siddha kijkend zou het er ook op los neuken kunnen betekenen.
Als je zo doet ben je gewoon een slet en ligt het aan jezelf

Ik ken genoeg mensen die nu een relatie van ruim een jaar hebben en die zijn 18/19 jaar oud, niks erop los neuken, gewoon een goede relatie waar je wat aan hebt
pi_75565620
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 23:56 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]
Jullie voelen je nu vast heel zielig.
En jij voelt nu zeker heel volwassen
en naamloos sterven
en een vonk is mn ziel
pi_75565625
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 23:54 schreef IHVK het volgende:

[..]

ligt aan de gast
100% van de gasten denken maar aan 1 ding, in de praktijk kan misschien alleen 5% zich inhouden, dus misschien heb je gelijk als je zegt, ligt aan de gast
-Rabia Al-Basri
pi_75565626
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 23:54 schreef siddha het volgende:

[..]

Ik ben een jongerenwerker en heb vaak problemen mee gemaakt met vooral Turkse en Marokkaanse meiden die zichzelf niet konden aarden omdat hun thuisbasis heel streng was en buiten heel vrij, maar als je die dingen niet kent moet je niet direct iem van kinderachtigheid beschuldigen ik ben ook niet mensen aan het uitschelden of aan flamen
Sorry, maar je komt nu echt over als een Nederlander die probeert te laten zien hoe slecht de thuissituatie is van Turkse en Marokkaanse meiden. Dat ik niet wil uitgaan of vriendjes voor het huwelijk wil hebben, betekent niet dat uit zo'n gezin kom. Het is wel kinderachtig, want je doet nu alsof het per se zo moet zijn dat ik een "strenge" thuissituatie heb, omdat ik niet wil uitgaan of vriendjes wil hebben. En ook meteen die kinderachtige opmerkingen erbij dat jongens het wel mogen en meisjes niet. Goedzo.
Ik ben een pure Turk.
pi_75565631
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 23:55 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ok dit snap ik weer niet. Zeg jij nu dat als je een vriendje zou hebben dat je met hem zou moeten neuken? Een andere manier van omgang is per definitie onmogelijk?
pi_75565636
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 23:56 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Ernstig geval ben je
pi_75565643
200e deel al. Yeuy.

TVP
pi_75565645
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 23:54 schreef Rookert het volgende:

[..]

Vriendjes hebben voor ervaring is echt niet slecht hoor, als jij verliefd bent op je 17e ofzo op iemand dan kan je toch prima een relatie aangaan? Dan onderschat je echt je eigen leeftijd. Ik vind het niet goed om meteen te trouwen met de 1e persoon waarmee je een relatie hebt, tenzij je echt echt echt zeker weet dat het de ware is, maar dat gebeurt bjina nooit
Het gaat niet om m'n leeftijd, maar om een relatie voor het huwelijk.
Ik ben een pure Turk.
pi_75565647
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 23:56 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

ik ga em dan ook maar schoonmaken
-Rabia Al-Basri
pi_75565665
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 23:58 schreef Rookert het volgende:

[..]

Ik ken genoeg mensen die nu een relatie van ruim een jaar hebben en die zijn 18/19 jaar oud, niks erop los neuken, gewoon een goede relatie waar je wat aan hebt
Ze denkt direct aan sex als ze aan vriendjes en trouwen denkt
en naamloos sterven
en een vonk is mn ziel
pi_75565681
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 23:58 schreef Slayage het volgende:

[..]

100% van de gasten denken maar aan 1 ding, in de praktijk kan misschien alleen 5% zich inhouden, dus misschien heb je gelijk als je zegt, ligt aan de gast
Ik weet niet in wat voor omgeving jij leeft, maar ik ken genoeg Turkse jongens die er bewust voor kiezen om maagd het huwelijk in te gaan. En dus helemaal niet op sex uit zijn wanneer ze een vriendin zoeken.
pi_75565685
Wat doe jij met je laptop dan
pi_75565691
quote:

[..]

Iets hebben aan een goede relatie? Wat kan ik eraan hebben? Ik zeg net dat ik geen relatie voor het huwelijk wil. Maakt niet uit of ik erop los neuk of niet.
Ik ben een pure Turk.
pi_75565701
quote:

[..]

Ernstig geval ben je
Klopt.
pi_75565704
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 23:58 schreef siddha het volgende:

[..]

En jij voelt nu zeker heel volwassen
Vergeleken met jou wel.
Ik ben een pure Turk.
pi_75565747
quote:
Op zondag 13 december 2009 00:00 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Vergeleken met jou wel.
een aai
en naamloos sterven
en een vonk is mn ziel
pi_75565751
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 23:58 schreef Min-e het volgende:

[..]

Ok dit snap ik weer niet. Zeg jij nu dat als je een vriendje zou hebben dat je met hem zou moeten neuken? Een andere manier van omgang is per definitie onmogelijk?
Nee, zo extreem bedoelde ik het niet, maar om het kort te houden: Ookal zou m'n vriend zich inhouden, helemaal niet aan me zitten, ik wil geen relatie voor het huwelijk. Ik zie dat gewoon echt niet als genieten.
Ik ben een pure Turk.
pi_75565762
quote:
Op zondag 13 december 2009 00:00 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Iets hebben aan een goede relatie? Wat kan ik eraan hebben? Ik zeg net dat ik geen relatie voor het huwelijk wil. Maakt niet uit of ik erop los neuk of niet.
Maar welk voordeel haal je eruit om geen relatie te hebben voor het huweljik?
pi_75565779
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 23:59 schreef siddha het volgende:

[..]

Ze denkt direct aan sex als ze aan vriendjes en trouwen denkt
Hahahaha. Lees m'n vorige posts eens. Ik zei vriendje shebben voor het huwelijk, lekker erop los neuken (en toen zei ik dit niet te letterlijk nemen).
Ik ben een pure Turk.
pi_75565785
quote:
Op zondag 13 december 2009 00:00 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Klopt.
Je bent toch een vrouw? Ga eens vaker poetsen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')