OMG!!! Dat je op die leeftijd een kind hebt die bijna volwassen is. Dan kreeg ze jou op de lagere school ofzo?quote:
quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hahaha ik zal jullie iets grappigs vertellen.
Mama: Je vader en ik gaan een keer naar Afrika
Ik: Oh?
Mama: Ja, we gaan naar Brazilie!!
Ik: *proest* HAHAHA dat ligt in Zuid-Amerika
Mama: Nou en, daar zijn ze toch ook zwart.
Ayca is 16, dus zo jong was haar moeder ook weer niet.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:20 schreef Min-e het volgende:
[..]
OMG!!! Dat je op die leeftijd een kind hebt die bijna volwassen is. Dan kreeg ze jou op de lagere school ofzo?
Dude, mijn moeder is soms echt dom. Volgens haar zijn Alevieten ook geen Turken.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
![]()
toch zou ik wel denken "anne waarom weet je dat niet" (als ze het echt meende)
Het is wel grappig, maar vind je het niet erg?quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dude, mijn moeder is soms echt dom. Volgens haar zijn Alevieten ook geen Turken.
Soms, je kan echt geen discussie met haar voeren. Maar goed, ignorance is bliss.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:21 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Het is wel grappig, maar vind je het niet erg?
Gasbrander heb ik al maar daar zit geen gas in.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:22 schreef Min-e het volgende:
[..]
Oh je wil zo'n gasbrander, met een aansteker gaat dat niet.
Hahaquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:20 schreef Min-e het volgende:
[..]
OMG!!! Dat je op die leeftijd een kind hebt die bijna volwassen is. Dan kreeg ze jou op de lagere school ofzo?
Geef haar les, kan je later misschien wel discussies voeren?quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Soms, je kan echt geen discussie met haar voeren. Maar goed, ignorance is bliss.
Mijn moeder was ook negentien, vind het niet echt jong, maar ik zou niet hetzelfde doen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:23 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hahadat valt wel mee hoor, ze was 19, op haar 17 verloofd in Turkije en op haar 19 zat ze in nederland met een kind
ach het is allemaal goed gekomen
De teringquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:23 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hahadat valt wel mee hoor, ze was 19, op haar 17 verloofd in Turkije en op haar 19 zat ze in nederland met een kind
ach het is allemaal goed gekomen
Ben nog geen 35, maar scheelt maar een paar jaar. Moet er niet aan denken dat ik een kind zou hebben van 16.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ayca is 16, dus zo jong was haar moeder ook weer niet.
Haha ja volkomen normaalquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:25 schreef Rookert het volgende:
[..]
De tering
Gelukkig gezinnetje?
Heeft je moeder een kort, pittig kapsel? :d
Dat is volgens mij echt iets Hollands!quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:25 schreef Rookert het volgende:
[..]
De tering
Gelukkig gezinnetje?
Heeft je moeder een kort, pittig kapsel? :d
wil je helemaal niet aan kinderen denken?quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:26 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ben nog geen 35, maar scheelt maar een paar jaar. Moet er niet aan denken dat ik een kind zou hebben van 16.
Gelukkig, zou zonde zijnquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:26 schreef Ayca het volgende:
[..]
Haha ja volkomen normaal
dat nietze heeft mooi lang zwart haar
Ik zei dat het iets Hollands is, omdat ik meer Nederlandse vrouwen zie met een kort en pittig kapsel. Ben eigenlijk nog geen enkele Turkse vrouw tegengekomen met een kort en pittig kapsel.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:28 schreef Rookert het volgende:
[..]
Gelukkig, zou zonde zijn
Kort, pittig kapsel is helemaal niet iets Hollands, het is gewoon fucking Lelijk
Nee, maar Turkse vrouwen van de 1e/2e generatie zijn dan ook geen kampersquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik zei dat het iets Hollands is, omdat ik meer Nederlandse vrouwen zie met een kort en pittig kapsel. Ben eigenlijk nog geen enkele Turkse vrouw tegengekomen met een kort en pittig kapsel.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:15 schreef Ayca het volgende:
Ik bedenk me net trouwens dat siddha ouder is dan mijn moeder
Nu niet, misschien dat als ik over de helft ben, dat ik er anders over denk. Maar ik wil nog zoveel doen en zien.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
wil je helemaal niet aan kinderen denken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |