abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75564419
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 23:16 schreef Ayca het volgende:

[..]

35
OMG!!! Dat je op die leeftijd een kind hebt die bijna volwassen is. Dan kreeg ze jou op de lagere school ofzo?
pi_75564425
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 23:18 schreef Rookert het volgende:

[..]

Tienermoeder!
Als je het zo bekijkt wel ja
pi_75564427
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 23:20 schreef Rookert het volgende:

[..]

Racisten!
Mag je niet mee?
Nee.
pi_75564428
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 23:19 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Hahaha ik zal jullie iets grappigs vertellen.

Mama: Je vader en ik gaan een keer naar Afrika
Ik: Oh?
Mama: Ja, we gaan naar Brazilie!!
Ik: *proest* HAHAHA dat ligt in Zuid-Amerika
Mama: Nou en, daar zijn ze toch ook zwart.

toch zou ik wel denken "anne waarom weet je dat niet " (als ze het echt meende)
Ik ben een pure Turk.
pi_75564438
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 23:20 schreef Min-e het volgende:

[..]

OMG!!! Dat je op die leeftijd een kind hebt die bijna volwassen is. Dan kreeg ze jou op de lagere school ofzo?
Ayca is 16, dus zo jong was haar moeder ook weer niet.
pi_75564454
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 23:20 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

toch zou ik wel denken "anne waarom weet je dat niet " (als ze het echt meende)
Dude, mijn moeder is soms echt dom. Volgens haar zijn Alevieten ook geen Turken.
pi_75564468
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 23:21 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Dude, mijn moeder is soms echt dom. Volgens haar zijn Alevieten ook geen Turken.
Het is wel grappig, maar vind je het niet erg?
Ik ben een pure Turk.
pi_75564492
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 23:20 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Creme Brulee maken.
Oh je wil zo'n gasbrander, met een aansteker gaat dat niet.
pi_75564499
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 23:21 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Het is wel grappig, maar vind je het niet erg?
Soms, je kan echt geen discussie met haar voeren. Maar goed, ignorance is bliss.
pi_75564515
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 23:22 schreef Min-e het volgende:

[..]

Oh je wil zo'n gasbrander, met een aansteker gaat dat niet.
Gasbrander heb ik al maar daar zit geen gas in.
pi_75564525
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 23:20 schreef Min-e het volgende:

[..]

Haha dat valt wel mee hoor, ze was 19, op haar 17 verloofd in Turkije(gewoon haar lise afgemaakt hoor ) en op haar 19 zat ze in nederland met een kind

ach het is allemaal goed gekomen

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2009 23:25:17 ]
pi_75564539
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 23:22 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Soms, je kan echt geen discussie met haar voeren. Maar goed, ignorance is bliss.
Geef haar les, kan je later misschien wel discussies voeren?
Ik ben een pure Turk.
pi_75564564
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 23:23 schreef Ayca het volgende:

[..]

Haha dat valt wel mee hoor, ze was 19, op haar 17 verloofd in Turkije en op haar 19 zat ze in nederland met een kind

Mijn moeder was ook negentien, vind het niet echt jong, maar ik zou niet hetzelfde doen.
Ik ben een pure Turk.
pi_75564580
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 23:23 schreef Ayca het volgende:

[..]

Haha dat valt wel mee hoor, ze was 19, op haar 17 verloofd in Turkije en op haar 19 zat ze in nederland met een kind

De tering

Gelukkig gezinnetje?
Heeft je moeder een kort, pittig kapsel? :d
pi_75564622
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 23:20 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Ayca is 16, dus zo jong was haar moeder ook weer niet.
Ben nog geen 35, maar scheelt maar een paar jaar. Moet er niet aan denken dat ik een kind zou hebben van 16.
pi_75564625
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 23:25 schreef Rookert het volgende:

[..]

De tering

Gelukkig gezinnetje?
Haha ja volkomen normaal

dat niet ze heeft mooi lang zwart haar
pi_75564632
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 23:25 schreef Rookert het volgende:

[..]

De tering

Gelukkig gezinnetje?
Dat is volgens mij echt iets Hollands!
Ik ben een pure Turk.
pi_75564650
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 23:26 schreef Min-e het volgende:

[..]

Ben nog geen 35, maar scheelt maar een paar jaar. Moet er niet aan denken dat ik een kind zou hebben van 16.
wil je helemaal niet aan kinderen denken?
Ik ben een pure Turk.
pi_75564673
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 23:26 schreef Ayca het volgende:

[..]

Haha ja volkomen normaal

dat niet ze heeft mooi lang zwart haar
Gelukkig, zou zonde zijn

Kort, pittig kapsel is helemaal niet iets Hollands, het is gewoon fucking Lelijk
pi_75564702
Op 19 jarige leeftijd een kind krijgen was 16 jaar terug in Turkije helemaal niet zo raar. Mijn moeder was 20 toen ze trouwde en 23 toen ze mij kreeg.
pi_75564703
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 23:28 schreef Rookert het volgende:

[..]

Gelukkig, zou zonde zijn

Kort, pittig kapsel is helemaal niet iets Hollands, het is gewoon fucking Lelijk
Ik zei dat het iets Hollands is, omdat ik meer Nederlandse vrouwen zie met een kort en pittig kapsel. Ben eigenlijk nog geen enkele Turkse vrouw tegengekomen met een kort en pittig kapsel.
Ik ben een pure Turk.
pi_75564743
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 23:29 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ik zei dat het iets Hollands is, omdat ik meer Nederlandse vrouwen zie met een kort en pittig kapsel. Ben eigenlijk nog geen enkele Turkse vrouw tegengekomen met een kort en pittig kapsel.
Nee, maar Turkse vrouwen van de 1e/2e generatie zijn dan ook geen kampers
pi_75564745
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 23:15 schreef Ayca het volgende:
Ik bedenk me net trouwens dat siddha ouder is dan mijn moeder
Ik wilde naamloos geboren worden
en naamloos sterven
niets anders dan een zucht
en een vonk is mn ziel
pi_75564748
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 23:27 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

wil je helemaal niet aan kinderen denken?
Nu niet, misschien dat als ik over de helft ben, dat ik er anders over denk. Maar ik wil nog zoveel doen en zien. Geen tijd voor kinderen misschien als ik een man tegenkom die graag oppast.
pi_75564786
200ste alweer
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_75564797
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 23:29 schreef Bortecinem het volgende:
Op 19 jarige leeftijd een kind krijgen was 16 jaar terug in Turkije helemaal niet zo raar. Mijn moeder was 20 toen ze trouwde en 23 toen ze mij kreeg.
Jezus, mijn moeder kreeg mij toen ze 34 was. En ik ben de oudste. Dus misschien lijk ik toch wel meer op haar dan ik denk.
pi_75564820
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 23:31 schreef Min-e het volgende:

[..]

Nu niet, misschien dat als ik over de helft ben, dat ik er anders over denk. Maar ik wil nog zoveel doen en zien. Geen tijd voor kinderen misschien als ik een man tegenkom die graag oppast.
Over de 35? Vind het wel wat oud.
Je wil dat je man gaat oppassen en jij andere dingen doen en zien? Wil je als je een kind hebt, niet gewoon bij je kind zijn?
Ik ben een pure Turk.
pi_75564826
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 23:25 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Mijn moeder was ook negentien, vind het niet echt jong, maar ik zou niet hetzelfde doen.
Nou het is wel jong natuurlijk, alleen was het toen wel anders natuurlijk (mijn moeder zegt wel eens: op jou leeftijd runde ik een heel huishouden! ) ze viel gewoon voor de lange donkere krullen van mijn vader

ik zou het zelf ook niet doen (kan me niet voorstellen dat ik nu al verloofd zou zijn )
pi_75564854
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 23:33 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Je wil dat je man gaat oppassen en jij andere dingen doen en zien? Wil je als je een kind hebt, niet gewoon bij je kind zijn?
Wees niet zo serieus joh, was een speelse opmerking
pi_75564868
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 23:14 schreef Min-e het volgende:
IK wil naar Amerika!

Niet Zuid-Amerika, tenminste niet voor heel lang. Mijn zwager is een zuid-amerikaan en die wil er niet graag naar toe, dus er zal wel niets aan zijn.
Zuid Amerika en vooral Peru, Chili, Bolivia, Amazone, Patagonië en met de carnaval Rio
en naamloos sterven
en een vonk is mn ziel
pi_75564891
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 23:33 schreef Ayca het volgende:

[..]

Nou het is wel jong natuurlijk, alleen was het toen wel anders natuurlijk (mijn moeder zegt wel eens: op jou leeftijd runde ik een heel huishouden! ) ze viel gewoon voor de lange donkere krullen van mijn vader

ik zou het zelf ook niet doen (kan me niet voorstellen dat ik nu al verloofd zou zijn )
Ik neem aan dat ze dan ook niets hoogs heeft gedaan? Mijn moeder iig niet en dan vind ik het nog best logisch ook dat ze zo vroeg kinderen nam. Als je toch niets doet, lijkt het me beter om vroeg moeder te zijn, mits je kunt rondkomen.
Ik ben een pure Turk.
pi_75564910
Ik wil rust, volgens mij moet je dan niet in zuid-amerika zijn
pi_75564911
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 23:34 schreef Rookert het volgende:

[..]

Wees niet zo serieus joh, was een speelse opmerking
ik beslis zelf of ik serieus ben of niet
Ik ben een pure Turk.
pi_75564922
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 23:35 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ik neem aan dat ze dan ook niets hoogs heeft gedaan? Mijn moeder iig niet en dan vind ik het nog best logisch ook dat ze zo vroeg kinderen nam. Als je toch niets doet, lijkt het me beter om vroeg moeder te zijn, mits je kunt rondkomen.
Nee, dan moet je cursussen doen en netwerken, zoals Gooische Vrouwen
pi_75564925
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 23:33 schreef Ayca het volgende:

[..]

Alleen al dat jullie meiden van 16y tot 19 aan trouwen denken bvind ik een schande, eerst moeten jullie wel van jullie levens genieten
en naamloos sterven
en een vonk is mn ziel
pi_75564941
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 23:33 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Wacht jij maar, spreek je nog wel als je mijn leeftijd hebt. En als ik een kind zou hebben en moedergevoelens ed. ligt dat vast heel anders. Maar op dit moment in mijn leven heb ik geen tijd/ruimte/zin in kinderen, ik zeg niet dat dat voor altijd zo zal zijn.
pi_75564950
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 23:36 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

ik beslis zelf of ik serieus ben of niet
pi_75564966
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 23:37 schreef siddha het volgende:

[..]

Alleen al dat jullie meiden van 16y tot 19 aan trouwen denken bvind ik een schande, eerst moeten jullie wel van jullie levens genieten
Het is toch niet zo dat we willen trouwen zodra het kan, zonder goede (financiele) omstandigheden. Wat noem jij van het leven genieten? Misschien is dat voor mij wel vroeg trouwen.
Ik ben een pure Turk.
pi_75564968
quote:

[..]

Eens
pi_75564994
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 23:37 schreef Min-e het volgende:

[..]

Wacht jij maar, spreek je nog wel als je mijn leeftijd hebt. En als ik een kind zou hebben en moedergevoelens ed. ligt dat vast heel anders. Maar op dit moment in mijn leven heb ik geen tijd/ruimte/zin in kinderen, ik zeg niet dat dat voor altijd zo zal zijn.
Hoe bedoel je als ik jouw leeftijd heb? Ga je er vanuit dat ik dan spijt heb van vroeg kinderen nemen of dat ik helemaal geen kinderen heb genomen?
Ik ben een pure Turk.
pi_75565007
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 23:35 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Mijn moeder was zich aan het voorbereiden voor de uni (niets tegen jouw moeder hoor )zoals ik al zei liefde maakt blind (iedereen was ook geshockt dat ze wilde trouwen) Later heeft ze in nederland HBO gedaan.
pi_75565058
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 23:35 schreef siddha het volgende:

[..]

Zuid Amerika en vooral Peru, Chili, Bolivia, Amazone, Patagonië en met de carnaval Rio
Ok carnaval dat geef ik wel toe, moet je een keer gezien hebben. Maar daarna direct weer terug naar de parelwitte stranden.
pi_75565068
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 23:39 schreef Ayca het volgende:

[..]

Mijn moeder was zich aan het voorbereiden voor de uni (niets tegen jouw moeder hoor )zoals ik al zei liefde maakt blind (iedereen was ook geshockt dat ze wilde trouwen) Later heeft ze in nederland HBO gedaan.
Aah, dat is wel zonde, aan de andere kant, liefde kan belangrijker zijn en als ze het nu toch goed heeft.
Ik ben een pure Turk.
pi_75565083
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 23:38 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Het is toch niet zo dat we willen trouwen zodra het kan, zonder goede (financiele) omstandigheden. Wat noem jij van het leven genieten? Misschien is dat voor mij wel vroeg trouwen.
Doen wat je leuk vind, vriendjes hebben, fouten kunnen maken, kinderachtig zij,n uitgaan, leren, reizen en dan pas kun je van mijn part settelen
en naamloos sterven
en een vonk is mn ziel
pi_75565103
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 23:39 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Hoe bedoel je als ik jouw leeftijd heb? Ga je er vanuit dat ik dan spijt heb van vroeg kinderen nemen of dat ik helemaal geen kinderen heb genomen?
Dat je dan misschien alles niet zo zwart wit zult zien. En waarschijnlijk iets genuanceerder zult denken.
pi_75565106
quote:

[..]

Ik denk er ook aan. Maar ik weet zeker dat ik het niet wil, niet trouwen en ook geen kinderen.
pi_75565121
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 23:41 schreef siddha het volgende:

[..]

Doen wat je leuk vind, vriendjes hebben, fouten kunnen maken, kinderachtig zij,n uitgaan, leren, reizen en dan pas kun je van mijn part settelen
Ik vind het niet leuk om vriendjes te hebben, fouten te maken of uit te gaan. Manier waarop jij nu advies geeft, past echt niet bij je leeftijd, het spijt me. Genieten is voor iedereen anders.
Ik ben een pure Turk.
pi_75565133
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 23:38 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

In elk geval nooit trouwen omdat je zogenaamd vrijer bent
en naamloos sterven
en een vonk is mn ziel
pi_75565151
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 23:42 schreef Min-e het volgende:

[..]

Dat je dan misschien alles niet zo zwart wit zult zien. En waarschijnlijk iets genuanceerder zult denken.
Ik denk niet zo zwartwit. Niet iedereen is op dezelfde leeftijd klaar voor kinderen, maar jij zei "misschien als ik een man kan vinden die oppas wil zijn", toen dacht ik: neem dan geen kinderen, als je zelf niet eens bij ze wil zijn. Snap je?
Ik ben een pure Turk.
pi_75565175
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 23:43 schreef siddha het volgende:

[..]

In elk geval nooit trouwen omdat je zogenaamd vrijer bent
Wat is vrijer? Meer vrijheid omdat je ouders minder over je te zeggen hebben? Als je dat bedoelt, daarom zou ik inderdaad niet trouwen.
Ik ben een pure Turk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')