msnnaam.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:46 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ze heeft wel een leuke hyves naam.
ja ze is -eigennaam-lectisch zegt ze altijd.quote:
Dat kan ookquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:46 schreef Daniane het volgende:
[..]
msnnaam.
[..]
ja ze is -eigennaam-lectisch zegt ze altijd.
Schatje. Wat had ik je nou verteld?quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:45 schreef Daniane het volgende:
Lau!
ik was vandaag echt vet vrolijk vanwege chinees enzo jeweettzzzz
krijgjeditweer;
dagverpestende kut zegt (20:36):
*maar ik denk nie dat ie nog op jou is want toen ik da vroeg zin ie da toch tegen men
net alsof da 100% zeker de waarheid is.
Hoezo nou weer niet?quote:
Al wacht ze nog even 2 jaar, dan heeft ze de 4-dvd deluxe versie.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:48 schreef TwyLight het volgende:
Vandaag de 2-dvd deluxe versie van twilight gekocht als cadeau voor m'n zusje met kerst
Dat is ook nog van toen, schat.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:47 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Schatje. Wat had ik je nou verteld?
Zorg dat je zelf met hem praat. Laat niet allemaal dingen uitzoeken door anderen.
Als je iets van hem wilt moet je er zelf achteraan.
Toen hij nee had gezegd tegen die vriendin van je, heb je het daarna nog zelf gevraagd?
Voor je zusje leuke oorbellen of een ketting ofzo.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:48 schreef TwyLight het volgende:
Iemand nog tips?ik wil nog een cadeau voor m'n zusje (16) en een cadeau voor opa en tante
DVD's, parfum, Oortjes/headset, hand/theedoeken, sieradenquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:48 schreef TwyLight het volgende:
Iemand nog tips?ik wil nog een cadeau voor m'n zusje (16) en een cadeau voor opa en tante
Nee het is de 2dvd versie van twilight, new moon zit er nog niet bijquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:48 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Al wacht ze nog even 2 jaar, dan heeft ze de 4-dvd deluxe versie.
Survivalpakket. Te slecht.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:48 schreef TwyLight het volgende:
Dan moet je zorgen dat je met hem alleen bent popje.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:48 schreef Daniane het volgende:
[..]
Dat is ook nog van toen, schat.
Ik ben nooit met hem alleen de laatste tijd, en daarom kan ik 't dus niet zelf vragen. Anders had ik 't allang gevraagd Lau.
Oh. Dan is het wel heel slecht.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:49 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Nee het is de 2dvd versie van twilight, new moon zit er nog niet bij
Mja 1 tante van mij werkt bij douglas en die regelt altijd liuchtjes enzo gratis voor ons, en mijn andere tante die werkt bij een sieraden groothandel dus die regelt altijd oorbellen en dat soort prulquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:49 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Voor je zusje leuke oorbellen of een ketting ofzo.
quote:
quote:
Ja. moet ik toch m,aar eens proberen te roggelen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:49 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Dan moet je zorgen dat je met hem alleen bent popje.
Linkje? Ik kon het niet vindenquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:48 schreef mstr het volgende:
[..]
Het was omgezet naar een maand of 2 maandenban geloof ik.
Uhm. H&M bonquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:48 schreef TwyLight het volgende:
Dat kan wel ja maar dan moet ik eerst naar de stad waar zij woont want waar ik woon hebben ze geen h&mquote:
Ja, doe dat maar.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:50 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ja. moet ik toch m,aar eens proberen te roggelen.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:51 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dat kan wel ja maar dan moet ik eerst naar de stad waar zij woont want waar ik woon hebben ze geen h&m
Vriendin van me maakte een kut opmerking tegen hem.quote:
Slof sigarettenquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:52 schreef TwyLight het volgende:
Maar ik zit meer met wat ik moet halen voor mijn tante en opa
vorig jaar heb ik voor tante een box gekocht met alles van amy winehouse en voor opa een gouden aanstekker met zn naam er in, en slippers
Hema niet gek.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:52 schreef Mr.DD het volgende:
[..]Tja. Hemabon. Kicken ze ook op. Of een gedichtje
Meisje tochquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:53 schreef Daniane het volgende:
[..]
Vriendin van me maakte een kut opmerking tegen hem.
"Ga eens bij die gele lamp weg" .... huidskleur enzo. sloeg echt nergens op.
Wou die niet met mij naar huis fietsen, omdat zij erbij was.
Heb je daar niks van gezegd?quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:53 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ze weet toch dat jij wat met hem wil?quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:53 schreef Daniane het volgende:
[..]
Opa rookt zware shag van nelle import jeweetquote:
Ja zij krijgt maandag volle laag jongen van n vriendin van mij over alle kutopmerkingen die ze tegen iedereen maaktquote:
Haha nee dat is n anderequote:Op zaterdag 12 december 2009 20:54 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ze weet toch dat jij wat met hem wil?
Kan je dat zelf niet?quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:54 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ja zij krijgt maandag volle laag jongen van n vriendin van mij over alle kutopmerkingen die ze tegen iedereen maakt
dat wordt prachtig.
Wat is dat voor achterlijk gedrocht danquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:55 schreef Daniane het volgende:
[..]
Haha nee dat is n andere
die vertel ik dat zeker niet.dan weet iedereen het.
o en dan gaat ze hem proberen in te pikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |