Waarom zo moeilijk doen?quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:31 schreef Onorgineel het volgende:
Als we die UI's gewoon allemaal uit de OP halen en opnieuw beginnen
Het fluctueert nogal hier wat dat betreftquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:31 schreef Onorgineel het volgende:
Als we die UI's gewoon allemaal uit de OP halen en opnieuw beginnen
Wauw, een moeilijk woordquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:32 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Het fluctueert nogal hier wat dat betreft
Ik sta er niet inquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When you're strange, faces come out of the rain.
Op woensdag 2 juni 2010 01:10 schreef Rucky het volgende: De verstandigste opmerking die ik in jaren op fok heb gelezen.
Hee Danique.quote:
Tsja, moet die hbo skills wel een keer laten zien hequote:
Slechts interessant.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:31 schreef Zeroku het volgende:
Waarom dan KG?
quote:
quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:33 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Ik sta er niet in
Dan zet je jezelf er in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet mijn muziekquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:36 schreef Mr.DD het volgende:
Kent iemand hier Roosbeef?
En de Staat?
=
http://www.despeeldoos.com/
Hey een nieuwe ui.quote:
Weet ik veel hoe johquote:
Euj!quote:
Paint? Lees de op eens voor de grap?quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:38 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Weet ik veel hoe johIk ben net handig genoeg met die shit om Paint te gebruiken
Vaag maar lachenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |