Je zou bijna zeggen: 'Nu pas?'...quote:Op zondag 13 december 2009 19:40 schreef Cobra4 het volgende:
Berlusconi aangevallen tijdens een demonstratie
Juist.quote:Op zondag 13 december 2009 19:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je zou bijna zeggen: 'Nu pas?'...
Ik heb trouwens ff lekker 2 uur in mn bed gelegen vanmiddagquote:
Oh het is al een poos weer aan het smelten en dan dichtvriezen. Het is wachten op de dag dat ik iets breekquote:Op zondag 13 december 2009 19:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Helemaal ingesneeuwd of is het alweer minder aan het worden?
Even doorbijten.quote:Op zondag 13 december 2009 20:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
oh ik ben niet treurig, het feit dat ik zo mijn tijd door moet komen. Ik ben er nog niet helemaal bij dat ie weggaat.
Gelukkig dat hij niet doodgeschoten is. Je moet deze boef voorzichtig aanpakken zodat hij zoveel mogelijk 'geniet' van zijn pijn...quote:Op zondag 13 december 2009 19:40 schreef Cobra4 het volgende:
Berlusconi aangevallen tijdens een demonstratie
Ik vind Vader Bram er sowieso niet uitzien...quote:Op zondag 13 december 2009 19:55 schreef Cobra4 het volgende:
Ik vind Vader Abraham er met bolhoed toch beter uitzien.
Was Soempie bij je!?quote:Op zondag 13 december 2009 20:47 schreef LadyBlack het volgende:
F is for failure....![]()
![]()
Ik ging met de auto naar de Jumbo, en werkelijk alles ging foutIk was kleingeld vergeten mee te nemen dus moest een winkelmandje ipv wagentje, waardoor ik toen ik bij de kassa stond eerst naar de auto moest rennen voor mn tassen, ik had voor nét iets minder dan 25 euro boodschappen gedaan dus moest de parkeergarage was niet gratis, en toen ik bij de betaalautomaat stond, kon je niet pinnen
dus ik terug naar de winkel, moest nog maar wat kopen en dan bijpinnen, kom ik terug, had ik mn parkeerkaart in de automaat laten zitten en die was natuurlijk weg
Dus alles maar in de auto gesmeten en naar de uitgang gereden waar godzijdank een aardige medewerker een vervangende uitrijkaart voor me heeft geprint.....
En nu heb ik een baalavond en ga ik lekker alleen nog maar Grey's Anatomy kijken
En nu post je ook nog per ongeluk onder de naam van LB ipv Soempie?quote:Op zondag 13 december 2009 20:47 schreef LadyBlack het volgende:
![]()
Ik ging met de auto naar de Jumbo, en werkelijk alles ging foutIk was kleingeld vergeten mee te nemen dus moest een winkelmandje ipv wagentje, waardoor ik toen ik bij de kassa stond eerst naar de auto moest rennen voor mn tassen, ik had voor nét iets minder dan 25 euro boodschappen gedaan dus moest de parkeergarage was niet gratis, en toen ik bij de betaalautomaat stond, kon je niet pinnen
dus ik terug naar de winkel, moest nog maar wat kopen en dan bijpinnen, kom ik terug, had ik mn parkeerkaart in de automaat laten zitten en die was natuurlijk weg
Dus alles maar in de auto gesmeten en naar de uitgang gereden waar godzijdank een aardige medewerker een vervangende uitrijkaart voor me heeft geprint.....
En nu heb ik een baalavond en ga ik lekker alleen nog maar Grey's Anatomy kijken
Maar nu heb je wel gratis geparkeerd?quote:Op zondag 13 december 2009 20:47 schreef LadyBlack het volgende:
![]()
Ik ging met de auto naar de Jumbo, en werkelijk alles ging foutIk was kleingeld vergeten mee te nemen dus moest een winkelmandje ipv wagentje, waardoor ik toen ik bij de kassa stond eerst naar de auto moest rennen voor mn tassen, ik had voor nét iets minder dan 25 euro boodschappen gedaan dus de parkeergarage was niet gratis, en toen ik bij de betaalautomaat stond, kon je niet pinnen
quote:
quote:Op zondag 13 december 2009 20:48 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En nu post je ook nog per ongeluk onder de naam van LB ipv Soempie?
Denk je dat hij ooit ergens voor veroordeeld, laat staan gestraft wordt dan?quote:Op zondag 13 december 2009 20:10 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Gelukkig dat hij niet doodgeschoten is. Je moet deze boef voorzichtig aanpakken zodat hij zoveel mogelijk 'geniet' van zijn pijn...
Stille tochten! Met alle respect: Verzin eens iets anders !!quote:Op zondag 13 december 2009 14:01 schreef Nembrionic het volgende:
U bent gewaarschuwd: een dode Tilburger na een vechtpartij.
Ik voorspel veel topics met/van mensen die conclusies trekken voordat bekend is wat er echt gebeurd is, een wake en natuurlijk weer een stille tocht.
ik reis af naar chi-town om r te halenquote:Op zondag 13 december 2009 20:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Even doorbijten.
Komt wannabewyccie trouwens zelf naar de campus of ga je haar op het station of vliegveld ophalen?
Ik wist niet dat ze daar ook een Chinatown haddenquote:Op zondag 13 december 2009 23:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik reis af naar chi-town om r te halen
hehe hebben ze. maar ik was aan het dollen; chi-town is zoals ze hier chicago noemenquote:Op zondag 13 december 2009 23:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze daar ook een Chinatown hadden
Dat dacht ik al wel, maar deze was te mooi om te laten zittenquote:Op zondag 13 december 2009 23:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
hehe hebben ze. maar ik was aan het dollen; chi-town is zoals ze hier chicago noemen
Nope. Geen cereals voor mij, ze zien er eng uitquote:Op zondag 13 december 2009 23:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Overigens PS, ontbijt je nu dagelijks met Cap'n Crunch, Lucky Charms of andere zoete chemische troep?
Oh, jij moet dit even lezen: http://www.nu.nl/economie(...)-pakken-cruesli.htmlquote:Op zondag 13 december 2009 23:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nope. Geen cereals voor mij, ze zien er eng uitHoogstens de fat-free cruesli zonder rozijnen, die is erg lekker en lijkt op de cruesli van thuis
Het is maar dat ik momenteel geen cruesli eet, want ik ben er verslaafd aan als het gebracht wordt.quote:Op zondag 13 december 2009 23:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, jij moet dit even lezen: http://www.nu.nl/economie(...)-pakken-cruesli.html
Dat snap ik mallerd!quote:Op zondag 13 december 2009 23:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Gekkie die heb ik hier toch niet
En ik eet NIETS met gedroogd fruit, yukkie
Bij de Amerikaanse cereals is het ook apart dat het er allemaal een beetje grauwig er uit ziet, tot je er melk overheen gooit. Dan heb je opeens felgekleurde ringetjes en lijkt het of je krokante winegums met melk aan het eten bentquote:Op zondag 13 december 2009 23:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nope. Geen cereals voor mij, ze zien er eng uitHoogstens de fat-free cruesli zonder rozijnen, die is erg lekker en lijkt op de cruesli van thuis
hun hoofdkantoor zit anders wel in chicagoquote:Op zondag 13 december 2009 23:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Gekkie die heb ik hier toch niet
En ik eet NIETS met gedroogd fruit, yukkie
Winegums... Oh wat ben ik toch dol op winegumsquote:Op maandag 14 december 2009 00:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bij de Amerikaanse cereals is het ook apart dat het er allemaal een beetje grauwig er uit ziet, tot je er melk overheen gooit. Dan heb je opeens felgekleurde ringetjes en lijkt het of je krokante winegums met melk aan het eten bent
dan zou ik die aan wannabewyccie vragenquote:Op maandag 14 december 2009 00:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Winegums... Oh wat ben ik toch dol op winegums
quote:Op maandag 14 december 2009 00:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hun hoofdkantoor zit anders wel in chicago
http://en.wikipedia.org/wiki/Quaker_Oats_Company
Als je die als ontbijt wil kan je Froot Loops overwegenquote:Op maandag 14 december 2009 00:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Winegums... Oh wat ben ik toch dol op winegums
quote:Op maandag 14 december 2009 00:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hun hoofdkantoor zit anders wel in chicago
http://en.wikipedia.org/wiki/Quaker_Oats_Company
Ze maken niet altijd de beste deals zo te lezenquote:Quaker bought Snapple for $1.7 billion in 1994 and sold it to Triarc in 1997 for $300 million.[8] Triarc sold it to Cadbury Schweppes for $1.45 billion in September 2000.
ieeh bahquote:Op maandag 14 december 2009 00:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als je die als ontbijt wil kan je Froot Loops overwegen
Ik was groot fan van Snickerspasta en De Ruijter Toffeefeestvlokken. Beide bestaan niet meerquote:Op maandag 14 december 2009 00:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ieeh bahDie vond ik vroeger echt fantastisch, mijn mama nam die voor ons mee uit Berlijn
lekkerquote:Op maandag 14 december 2009 00:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik kom net op Wikipedia een Amerikaans idee van salade tegen
complotquote:Op maandag 14 december 2009 00:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik zet de tv aan en wat is het eerste dat ik zie? Een special K reclame
wat let je?quote:Op maandag 14 december 2009 01:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ugh ik moet drastisch opruimen
aan de slag jij vrouwquote:Op maandag 14 december 2009 02:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
tegenzin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |