quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Niet de neiging gehad om dat laf applaudisserende publiek te trakteren op je verkeerd gevallen maaltijd en koffie?
You lucky bastard! Wiskunde had ik echt een pokkehekel aanquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:24 schreef LadyBlack het volgende:
Cultuur en Maatschappijdat profiel zou ik ook gekozen hebben, maar godzijdank hoefde ik toch nog niet in de tweede fase
en kon dus wiskunde nog uit mn pakket smijten
Wat, maar jij had toch ook geen tweede fase zeker?quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
You lucky bastard! Wiskunde had ik echt een pokkehekel aan
Nee en daar ben ik heel erg blij meequote:Op zaterdag 12 december 2009 22:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wat, maar jij had toch ook geen tweede fase zeker?
Wow dat is wel erg lang zeg!quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]dat was wel een stunt geweest
Maar ik was niet van plan om weer te kotsen... vorig jaar kerst voor het eerst sinds mn 6e gedaan ofzo, en ik wou de volgende keer wel weer zo lang uitstellen
Hup, marathonafleveringen van Law & Order kijken jij!!! daar benijd ik je dan wel weer omquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dude, ik mis nu niet alleen mn stadje, mn landje maar zelfs ook mn continentje. Note to self: Geen foto's van parijs kijken.
Als je Parijs wilt zien moet je de Greyhound naar Las Vegas rijdenquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dude, ik mis nu niet alleen mn stadje, mn landje maar zelfs ook mn continentje. Note to self: Geen foto's van parijs kijken.
Daar kun heel Europa in een uurtje zien.....quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je Parijs wilt zien moet je de Greyhound naar Las Vegas rijden
De mijne ook. Allebei. Gek genoeg 2 complete debielen gehad die mij totaal niet mochten. Die ik in de brugklas en 2d had was echt fantastisch. Nu hoofd van de school overigensquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:30 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik was ook zeer blij dat ik wiskunde kon laten vallen. De wiskundeleraar was nog gelukkiger dat ie mij niet meer les hoefde te geven......
Ik ook alhoewel er een korte periode geweest is dat ik school wel gemist heb.quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:38 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ben wel blij dat mijn schooltijd achter me ligt zeg.....
Ik zal volgend jaar waarschijnlijk ook weer parttime in de schoolbanken moeten terugkeren....quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ook alhoewel er een korte periode geweest is dat ik school wel gemist heb.
Op het moment zit ik overigens ook weer over een studie na te denken.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:29 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hup, marathonafleveringen van Law & Order kijken jij!!! daar benijd ik je dan wel weer om
wat doe je nu eigenlijk??quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ook alhoewel er een korte periode geweest is dat ik school wel gemist heb.
Op het moment zit ik overigens ook weer over een studie na te denken.
Fotograaf van vrouwelijk schoonquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
wat doe je nu eigenlijk??
Klinkt bekendquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
gelukkig is er een Law en order SUV marathon, met afleveringen die ik nog niet had gezien (die ze in Nederland uitzonden kon ik zowat meepraten)
verdien je daar echt je brood mee?quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Fotograaf van vrouwelijk schoon
en de marathon focust zich op de relatie tussen benson en stablerquote:
quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
verdien je daar echt je brood mee?
Mijn vader ja. Maar dat is wel na jaren op mezelf te hebben gewoond. Ik heb destijds beslotenquote:maar je woont wel nog bij je ouders toch?
Gaafquote:
En begrijpelijkquote:Mijn vader ja. Maar dat is wel na jaren op mezelf te hebben gewoond. Ik heb destijds besloten
dat -omdat ik zo vaak van huis was- het goedkoper en gezelliger was om weer bij mijn vader in te trekken.
Ook een nieuw huisje zoeken staat weer op de agenda in het nieuwe jaar
Dat wilde ik vorig jaar al doen maar na die brand was dat slechte timing natuurlijk. En ook ik ben enigszins getroffen door de crisis. Dat is allemaal weer aan het aantrekken dus volgend jaar moet het allemaal weer prima op orde zijn
wat denk je zelf? Met mijn baan en dan natuurkunde niet leuk vinden?quote:Op zondag 13 december 2009 00:20 schreef TradeMarkie het volgende:
Sterkte IARL en Tinuviel!
En over die 2e fase, ik zat in het allereerste jaar daarvan en dat is mijn redding geweest
Al vond en vind ik natuurkunden en scheikunde echt wel gewoon tof, maar daarin ben ik de enige hier zeker?
Zelfde geldt voor mij. Ik heb niets aan saaie theorievakken als geschiedenis.quote:Op zondag 13 december 2009 00:20 schreef TradeMarkie het volgende:
En over die 2e fase, ik zat in het allereerste jaar daarvan en dat is mijn redding geweest
Al vond en vind ik natuurkunden en scheikunde echt wel gewoon tof, maar daarin ben ik de enige hier zeker?
Scheikunde en natuurkunde vond ik allebei wel tof, maar het hing wel een beetje van het onderwerp af. Voorbeeld bij natuurkunde: kernsplitsing en verval van isotopen vond ik wel interessant en vrij makkelijk, daarvoor haalde ik ongeveer een 8. Daarna kwam inductiespanning. Dat vond ik saai en snapte ik niet echt, dus dat werd een 6quote:Op zondag 13 december 2009 00:20 schreef TradeMarkie het volgende:
Goed zo. En ik zou niet online moeten zijn nu want van tipsy typen komt zelden wat goeds. i ga maar es op zoek naar mn bedjequote:Op zondag 13 december 2009 08:43 schreef TradeMarkie het volgende:
Moguh IARL, goede reis vandaag.
Ik voel me vanochtend wel weer redelijk eigenlijk
De enige onvoldoende die ik voor scheikunde had was een 3 ofzo voor het periodieke stelsel, waarbij ik natuurlijk gewoon te lui was om die afkortingen in m'n kop te stampen, ik heb ze daarna wel gewoon geleerd door ermee te werken
Ik was nooit zo van de exacte vakken leefde toen meer voor de sport..... Helaas...Misschien had ik dan wel een betere sporter geweest......quote:Op zondag 13 december 2009 08:43 schreef TradeMarkie het volgende:
Moguh IARL, goede reis vandaag.
Ik voel me vanochtend wel weer redelijk eigenlijk
De enige onvoldoende die ik voor scheikunde had was een 3 ofzo voor het periodieke stelsel, waarbij ik natuurlijk gewoon te lui was om die afkortingen in m'n kop te stampen, ik heb ze daarna wel gewoon geleerd door ermee te werken
Kan het nog?quote:Op zondag 13 december 2009 10:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
En goedemorgen voor de rest
koffie iemand? De espressomachine is al op temperatuur
die koffie kan je wel krijgenquote:Op zondag 13 december 2009 11:26 schreef Nembrionic het volgende:
Maar daar betaal ik niet voor. Ik wil een kop koffie en een massage
quote:Op zondag 13 december 2009 11:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
die koffie kan je wel krijgen
he, da's mijn tekstquote:Op zondag 13 december 2009 11:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
![]()
Toch maar eens een vriendin regelen
De held hoef ik niet te worden, maar een naadloze set is wel zo prettig...quote:Op zondag 13 december 2009 11:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
De held van de zaak (als het goed gaat)
Waarschijnlijk een redelijke gevarieerd publiek?
Moet je even de vriendinnen van de vriendinnen van je vrienden checkenquote:Op zondag 13 december 2009 11:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
![]()
Toch maar eens een vriendin regelen
Mijn schoonzusje wil me ook proberen te koppelen aan een vriendin van haar, maar volgens mij pas ik helemaal niet bij iemand die vriendin met haar isquote:Op zondag 13 december 2009 12:10 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Moet je even de vriendinnen van de vriendinnen van je vrienden checkenHier is daar laatst echt een successtory uit ontstaan
Twee mensen met een gezamenlijke vriendin die al jaren riep dat ze eens met elkaar uit moesten, en tadaaaaa toen ze het eindelijk deden waren ze meteen verkocht
quote:Op zondag 13 december 2009 12:12 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Mijn schoonzusje wil me ook proberen te koppelen aan een vriendin van haar, maar volgens mij pas ik helemaal niet bij iemand die vriendin met haar is
Nee, ik zeg ook niet bij voorbaat nee ofzo.quote:
Dat zal morgenavond moeten blijken...quote:Op zondag 13 december 2009 12:08 schreef LadyBlack het volgende:
leuk MM, tof dat je ja hebt gezegd!
Been there, done thatquote:Op zondag 13 december 2009 12:10 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Moet je even de vriendinnen van de vriendinnen van je vrienden checkenHier is daar laatst echt een successtory uit ontstaan
Twee mensen met een gezamenlijke vriendin die al jaren riep dat ze eens met elkaar uit moesten, en tadaaaaa toen ze het eindelijk deden waren ze meteen verkocht
Zij? Nee, dan zeg jij: "Met O&N kan ik niet maar ........ wel"quote:Op zondag 13 december 2009 12:15 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, ik zeg ook niet bij voorbaat nee ofzo.
Ze had me al uitgenodigd voor de jaarwisseling, maar dan heb ik al wat anders, dus ze mag weer wat anders gaan bedenken
Glad ijs trouwens. Als die 2 gaan roddelenquote:Op zondag 13 december 2009 12:12 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Mijn schoonzusje wil me ook proberen te koppelen aan een vriendin van haar, maar volgens mij pas ik helemaal niet bij iemand die vriendin met haar is
Nu doe je het zelf ook!!quote:Op zondag 13 december 2009 12:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zij? Nee, dan zeg jij: "Met O&N kan ik niet maar ........ wel"
Nee hoorquote:
Levensgevaarlijk inderdaadquote:Op zondag 13 december 2009 12:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Glad ijs trouwens. Als die 2 gaan roddelen
Preaching to the choir baby!quote:Op zondag 13 december 2009 12:27 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Levensgevaarlijk inderdaad
Maar waar ik me zo over verbaas is het grote aantal mensen in mijn omgeving dat zich drukker maakt dan ikzelf over het feit dat ik single ben.
herkenbaarquote:Op zondag 13 december 2009 12:27 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Maar waar ik me zo over verbaas is het grote aantal mensen in mijn omgeving dat zich drukker maakt dan ikzelf over het feit dat ik single ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
quote:Op zondag 13 december 2009 12:40 schreef Nembrionic het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)nt-met-biefstuk.html
Ik moest eigenlijk lachen toen ik het lasIk moest ook lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
quote:Op zondag 13 december 2009 12:27 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En laat dat laatste nou net niet zo werken, hoe harder mensen dat tegen je roepen, hoe minder je er naar gaat luisterenquote:Op zondag 13 december 2009 12:44 schreef LadyBlack het volgende:
[..]ja da's wel suf ook....
Ik kan alleen voor mezelf spreken en zeggen dat ik mijn vriendinnen ook gewoon zo'n leuke vriend gunhoe stom dat ook klinkt
En ook is het zo dat ik nu niet altijd voluit over mn eigen blijheid kan/wil jubelen, omdat tenminste een van hen eigenlijk ook wel graag een vaste relatie zou willen
Kortom, alle clichés zijn weer eens waar, mensen die iets leuks hebben willen dat meteen hun vrienden aanpraten, want vinden dan "als je het zelf ook hebt zul je wel zien dat het écht leuker is met zn twee" ()
Wel de beste houding denk ikquote:Op zondag 13 december 2009 12:46 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En laat dat laatste nou net niet zo werken, hoe harder mensen dat tegen je roepen, hoe minder je er naar gaat luisteren
En het is niet dat ik het niet wil, maar het komt vanzelf wel, of niet, ik zie wel...
Daar ben ik het niet mee eensquote:Op zondag 13 december 2009 12:50 schreef LadyBlack het volgende:
Nachtenlang in de kroeg hangen is imo niet de beste optie in elk geval
Zolang je zelf happy bent met wel of geen partner, prima toch?quote:Op zondag 13 december 2009 12:48 schreef Nembrionic het volgende:
Wat mij nogal stoort is dat mensen er vanuit gaan dat je *op zoek* bent en ik wordt nog wel eens raar aangekeken als ik zeg dat ik geen vriendin heb.
Ja en daarom stoort het me dus zoquote:Op zondag 13 december 2009 12:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zolang je zelf happy bent met wel of geen partner, prima toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |