Ja het was behoorlijk luid en lang dus het leek me sterk dat het de lokale jeugd was met een doosje strijkers en wat matten....quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik hoorde het net ook in Lansingerland. Zal wel ergens een evenement in Rotterdam zijn.
Niet de neiging gehad om dat laf applaudisserende publiek te trakteren op je verkeerd gevallen maaltijd en koffie?quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:56 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kom net terug uit Drachten, waar ik mee heb gezongen met een concertje van het Fries Jongeren Koor. Mooi stuk gezongen, alleen een beetje jammer dat we voor die 6 minuten wel al vanaf 16:45 aanwezig moesten zijnWe kregen nog een laf applaus ook. En het vervelendst was nog dat mijn koffie en eten weer niet lekker waren gevallen en ik dus misselijk heb staan zingen
![]()
Nu ga ik zo lekker vroeg in mn bed kruipen, met een kruikje
Nu moet je dus nog 10 dagen wachten tot wannabewyccie komt.quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mijn laatste suitemate vertrekt vandaag.. gelukkig is er een Law en order SUV marathon, met afleveringen die ik nog niet had gezien (die ze in Nederland uitzonden kon ik zowat meepraten)
Heb je al enig idee wat jullie samen gaan doen?quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
yup
Sneeuwvlokjes tellenquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb je al enig idee wat jullie samen gaan doen?
Dan mag ze haar vertrekdatum wel flink uitstellen.quote:
Beter wel jaquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan mag ze haar vertrekdatum wel flink uitstellen.
Valt mee hoor. Een vierkante centimer tellen en een simpel rekensommetje met de oppervlakte van Galesburg en de dikte van de sneeuwlaag levert je een aardig goed richtgetal opquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan mag ze haar vertrekdatum wel flink uitstellen.
Vergeet je kabouter niet!quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:13 schreef Cobra4 het volgende:
Mijn aflossing is er. Ik ben er vandoor.
We zijn en blijven C&M'ers. Tellen, op onze vingers, dusquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Valt mee hoor. Een vierkante centimer tellen en een simpel rekensommetje met de oppervlakte van Galesburg en de dikte van de sneeuwlaag levert je een aardig goed richtgetal op
quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Niet de neiging gehad om dat laf applaudisserende publiek te trakteren op je verkeerd gevallen maaltijd en koffie?
You lucky bastard! Wiskunde had ik echt een pokkehekel aanquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:24 schreef LadyBlack het volgende:
Cultuur en Maatschappijdat profiel zou ik ook gekozen hebben, maar godzijdank hoefde ik toch nog niet in de tweede fase
en kon dus wiskunde nog uit mn pakket smijten
Wat, maar jij had toch ook geen tweede fase zeker?quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
You lucky bastard! Wiskunde had ik echt een pokkehekel aan
Nee en daar ben ik heel erg blij meequote:Op zaterdag 12 december 2009 22:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wat, maar jij had toch ook geen tweede fase zeker?
Wow dat is wel erg lang zeg!quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]dat was wel een stunt geweest
Maar ik was niet van plan om weer te kotsen... vorig jaar kerst voor het eerst sinds mn 6e gedaan ofzo, en ik wou de volgende keer wel weer zo lang uitstellen
Hup, marathonafleveringen van Law & Order kijken jij!!! daar benijd ik je dan wel weer omquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dude, ik mis nu niet alleen mn stadje, mn landje maar zelfs ook mn continentje. Note to self: Geen foto's van parijs kijken.
Als je Parijs wilt zien moet je de Greyhound naar Las Vegas rijdenquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dude, ik mis nu niet alleen mn stadje, mn landje maar zelfs ook mn continentje. Note to self: Geen foto's van parijs kijken.
Daar kun heel Europa in een uurtje zien.....quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je Parijs wilt zien moet je de Greyhound naar Las Vegas rijden
De mijne ook. Allebei. Gek genoeg 2 complete debielen gehad die mij totaal niet mochten. Die ik in de brugklas en 2d had was echt fantastisch. Nu hoofd van de school overigensquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:30 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik was ook zeer blij dat ik wiskunde kon laten vallen. De wiskundeleraar was nog gelukkiger dat ie mij niet meer les hoefde te geven......
Ik ook alhoewel er een korte periode geweest is dat ik school wel gemist heb.quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:38 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ben wel blij dat mijn schooltijd achter me ligt zeg.....
Ik zal volgend jaar waarschijnlijk ook weer parttime in de schoolbanken moeten terugkeren....quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ook alhoewel er een korte periode geweest is dat ik school wel gemist heb.
Op het moment zit ik overigens ook weer over een studie na te denken.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:29 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hup, marathonafleveringen van Law & Order kijken jij!!! daar benijd ik je dan wel weer om
wat doe je nu eigenlijk??quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ook alhoewel er een korte periode geweest is dat ik school wel gemist heb.
Op het moment zit ik overigens ook weer over een studie na te denken.
Fotograaf van vrouwelijk schoonquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
wat doe je nu eigenlijk??
Klinkt bekendquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
gelukkig is er een Law en order SUV marathon, met afleveringen die ik nog niet had gezien (die ze in Nederland uitzonden kon ik zowat meepraten)
verdien je daar echt je brood mee?quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Fotograaf van vrouwelijk schoon
en de marathon focust zich op de relatie tussen benson en stablerquote:
quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
verdien je daar echt je brood mee?
Mijn vader ja. Maar dat is wel na jaren op mezelf te hebben gewoond. Ik heb destijds beslotenquote:maar je woont wel nog bij je ouders toch?
Gaafquote:
En begrijpelijkquote:Mijn vader ja. Maar dat is wel na jaren op mezelf te hebben gewoond. Ik heb destijds besloten
dat -omdat ik zo vaak van huis was- het goedkoper en gezelliger was om weer bij mijn vader in te trekken.
Ook een nieuw huisje zoeken staat weer op de agenda in het nieuwe jaar
Dat wilde ik vorig jaar al doen maar na die brand was dat slechte timing natuurlijk. En ook ik ben enigszins getroffen door de crisis. Dat is allemaal weer aan het aantrekken dus volgend jaar moet het allemaal weer prima op orde zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |