Google translate.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Google translate beweerde iets anders.
Vrij vertaald:quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Google translate beweerde iets anders.
quote:
Ben je ook een Tukker?quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:57 schreef Rookert het volgende:
[..]
[..]
Grolsch hebben jullie nodig![]()
En een ranja voor IHVK
Kom dan ook meteen met een vertaling, dan weten wij kazen tenminste ook waar het over gaatquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:58 schreef IHVK het volgende:
[..]
Vrij vertaald:
Letterlijk is het wel een goede vertaling. Maar daarom is het ook een uitdrukking.
Mensen die bier stoer vinden.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
IHVK, als jij met matties uit gaat, bestel je dan een ranja in plaats van een goudgele rakker?
Dus ik ben dubbel gehandicapt?quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:00 schreef Rookert het volgende:
[..]
Gelukkig niet, wel iemand met een goede neus voor kwaliteit
Dat niet, maar het lijkt me toch wel grappig als je iemand een ranja ziet bestellen in een cafe/bar/poolcafe of zoquote:
quote:
Ik een Marokkaanquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:59 schreef Rookert het volgende:
[..]
Weer stuitend bewijs dat JULLIE geen NEDERLANDS kunnen![]()
Ga terug naar Marokko
Ja, snap niet hoe je uberhaupt kan functioneren in deze maatschappijquote:Op zaterdag 12 december 2009 21:01 schreef siddha het volgende:
[..]
Dus ik ben dubbel gehandicapt?een TukkerTurk
Vriend van mij besteld standaard een chocomel om half 3 's nachts. 1x dacht de barman zo hard 'wtf' dat hij naar de sterke drank liep en er malibu in deedquote:Op zaterdag 12 december 2009 21:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat niet, maar het lijkt me toch wel grappig als je iemand een ranja ziet bestellen in een cafe/bar/poolcafe of zo.
Denk dat IHVK er zelfs een parapluutje bij besteld. Welke kleur paraplu kiest ie dat vraag ik me dan af.quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat niet, maar het lijkt me toch wel grappig als je iemand een ranja ziet bestellen in een cafe/bar/poolcafe of zo.
Roze.quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:03 schreef Min-e het volgende:
[..]
Denk dat IHVK er zelfs een parapluutje bij besteld. Welke kleur paraplu kiest ie dat vraag ik me dan af.
Ik had je post serieus nog niet gezienquote:Op zaterdag 12 december 2009 21:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Alle turken terug naar marokko!!!!11
Ligt eraan, moet wel matchen met het drankje qua kleur.quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:03 schreef Min-e het volgende:
[..]
Denk dat IHVK er zelfs een parapluutje bij besteld. Welke kleur paraplu kiest ie dat vraag ik me dan af.
Ik was ooit in Schotland waar we aan het hiken waren en midden in de nacht had ik dus zin in melk, omdat we verdwaald waren waren we nog op pad en ja hoor in middle of nowhere zagen we een pub heel duister en smerig maar toch gingen we erin en ook al dronk een vriend wel een whisky ik ging direct aan de melk, eerst waren die schotten geschokt door mijn blasfemie en alleen daarom moest ik van hun fles whisky op drinkenquote:Op zaterdag 12 december 2009 21:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat niet, maar het lijkt me toch wel grappig als je iemand een ranja ziet bestellen in een cafe/bar/poolcafe of zo. Een ranja!
Gewoon jezelf zijn, mang. Sowieso zijn mensen die mensen die geen bier drinken 'saai' vinden levensloze kneusjesquote:Op zaterdag 12 december 2009 21:04 schreef IHVK het volgende:
Ik neem gewoon thee of fris. Geen grapjes.
Soms chocolademelk met slagroom.
Zie je wel, zelfs daar gaat een gedachtenproces aan vooraf.quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:06 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ligt eraan, moet wel matchen met het drankje qua kleur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |