Maar het is echt sterk. Ik heb een tijdje in een Grieks restaurant gewerkt (quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:41 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hup, achterover slaan en laat het over je heen komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:44 schreef IHVK het volgende:
Dit is herkenbaar voor mij.
Gesprekken over drank waarbij ik niet mee kan praten.
Geen last van.![]()
*bidt jullie de hel in
Ik ahd het misquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:42 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik hoop dat IHVK ons niet de hel in gaat bidden.
Nee, ik weet dat hij ons rezpecteert.
Echt nooit?quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:44 schreef IHVK het volgende:
Dit is herkenbaar voor mij.
Gesprekken over drank waarbij ik niet mee kan praten.
Geen last van.![]()
*bidt jullie de hel in
quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Maar het is echt sterk. Ik heb een tijdje in een Grieks restaurant gewerkt (), daar hadden ze Ouzo (Griekse versie van raki
), was maar 4/5% minder alcohol, maar die kon ik makkelijk drinken, was helemaal niet sterk.
Whisky uit Schotland en met name de single malt whiskey van 17 jaar oud gerijpt in Eiken vatenquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:41 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk proef je het wel als iets echt vies is, maar de middenmoters daar heb ik geen kijk op. Verder dan droog of zoet kom ik niet.
Whiskey is wel lekker een heel klein beetje dan, bier soms, raki vind ik eigenlijk heel smerig.
Nooit nooit.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:46 schreef Min-e het volgende:
[..]
Echt nooit?
(Ik ook niet hoor, alleen soms als ik daar zin in heb en het gezelschap ernaar is.)
quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:47 schreef Bortecinem het volgende:
Als het gebed van een hond verhoord zou worden dan zou het nu kluiven regenen luid een Turks spreekwoord.
GRIEKSquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Maar het is echt sterk. Ik heb een tijdje in een Grieks restaurant gewerkt (), daar hadden ze Ouzo (Griekse versie van raki
), was maar 4/5% minder alcohol, maar die kon ik makkelijk drinken, was helemaal niet sterk.
Je hebt niet eens je rijbewijs oelewapperquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:47 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nooit nooit.
Ik ben de bob. Of het heet bom tegenwoordig.
(bewust onbeschonken moslim)![]()
welke is dat?quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:47 schreef Bortecinem het volgende:
Als het gebed van een hond verhoord zou worden dan zou het nu kluiven regenen luid een Turks spreekwoord.
Eigenaar was een Turk (was ooit begonnen met een Griek, Turk en Griek die samen een restaurant beginnenquote:
Te laat, slomequote:Op zaterdag 12 december 2009 20:50 schreef Min-e het volgende:
[..]
Je hebt niet eens je rijbewijs oelewapper
quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
ALS JE EEN RIJBEWIJS HAD WEL JA WHEHEHEHehheheha:D:D:D:;d;d;!!!111EINZ111
quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:50 schreef Min-e het volgende:
[..]
Je hebt niet eens je rijbewijs oelewapper
Kopeklerin duasi kabul olsaydi gokten kemik yagardi. Was trouwens maar een grap he, niet persoonlijk opvatten.quote:
Ik wist niet eens dat het op mij gericht was.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Kopeklerin duasi kabul olsaydi gokten kemik yagardi. Was trouwens maar een grap he, niet persoonlijk opvatten.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:53 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat het op mij gericht was.
Ze hebben ons raki, koffie en baklava gestolen en nu pakken ze ook onze chicks en banenquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Eigenaar was een Turk (was ooit begonnen met een Griek, Turk en Griek die samen een restaurant beginnen)
Ik zit aan de Sakara. Toch wel tof dat het hier tenminste in fatsoenlijke flessen komt.quote:
Mijn fles is al op, dus ook eentje voor mij aubquote:
IK HOUD JE TEGEN IK HOU JE TEGEN!!11quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:54 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hey niet pushen nu he.
Je maakt en een matige opmerking en je bent ook nog boos.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Niet, anders had mijn post niet bovenaan gestaan.
Turkse attitudequote:Op zaterdag 12 december 2009 20:54 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hey niet pushen nu he.
Wat nou matige opmerking, het was een kei harde dissss!!!quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:54 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hey niet pushen nu he.
Zowel crimineel als krachtig?quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:56 schreef IHVK het volgende:
Hem suçlu hem güçlü
zegt een Turks sprekwoord.
Hahahahahahaha.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:54 schreef siddha het volgende:
[..]
Ze hebben ons raki, koffie en baklava gestolen en nu pakken ze ook onze chicks en banen
They`re taking our jobs(south park style)
Het zijn allemaal feeksenquote:
Nederturkse 'mannen'quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:56 schreef IHVK het volgende:
[..]
vuile stokert.
damn met je vijf edits.![]()
quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik zit aan de Sakara. Toch wel tof dat het hier tenminste in fatsoenlijke flessen komt.
Grolsch hebben jullie nodigquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:54 schreef siddha het volgende:
[..]
Mijn fles is al op, dus ook eentje voor mij aub
Google translate beweerde iets andersquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:57 schreef IHVK het volgende:
[..]
Vrij vertaald:
Schuldig en ook nog een grote mond.
Ik las vuile rookertquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:56 schreef IHVK het volgende:
[..]
vuile stokert.
damn met je vijf edits.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |