Ik wist niet eens dat het op mij gericht was.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Kopeklerin duasi kabul olsaydi gokten kemik yagardi. Was trouwens maar een grap he, niet persoonlijk opvatten.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:53 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat het op mij gericht was.
Ze hebben ons raki, koffie en baklava gestolen en nu pakken ze ook onze chicks en banenquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Eigenaar was een Turk (was ooit begonnen met een Griek, Turk en Griek die samen een restaurant beginnen)
Ik zit aan de Sakara. Toch wel tof dat het hier tenminste in fatsoenlijke flessen komt.quote:
Mijn fles is al op, dus ook eentje voor mij aubquote:
IK HOUD JE TEGEN IK HOU JE TEGEN!!11quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:54 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hey niet pushen nu he.
Je maakt en een matige opmerking en je bent ook nog boos.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Niet, anders had mijn post niet bovenaan gestaan.
Turkse attitudequote:Op zaterdag 12 december 2009 20:54 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hey niet pushen nu he.
Wat nou matige opmerking, het was een kei harde dissss!!!quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:54 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hey niet pushen nu he.
Zowel crimineel als krachtig?quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:56 schreef IHVK het volgende:
Hem suçlu hem güçlü
zegt een Turks sprekwoord.
Hahahahahahaha.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:54 schreef siddha het volgende:
[..]
Ze hebben ons raki, koffie en baklava gestolen en nu pakken ze ook onze chicks en banen
They`re taking our jobs(south park style)
Het zijn allemaal feeksenquote:
Nederturkse 'mannen'quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:56 schreef IHVK het volgende:
[..]
vuile stokert.
damn met je vijf edits.![]()
quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik zit aan de Sakara. Toch wel tof dat het hier tenminste in fatsoenlijke flessen komt.
Grolsch hebben jullie nodigquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:54 schreef siddha het volgende:
[..]
Mijn fles is al op, dus ook eentje voor mij aub
Google translate beweerde iets andersquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:57 schreef IHVK het volgende:
[..]
Vrij vertaald:
Schuldig en ook nog een grote mond.
Ik las vuile rookertquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:56 schreef IHVK het volgende:
[..]
vuile stokert.
damn met je vijf edits.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |