Iemand die wegloopt doet in mijn ogen wel een zwaktebod. Kennelijk voelde hij zich onheus behandeld en dat maakt hem slachtoffer.quote:Op zondag 13 december 2009 11:50 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik zie die Enait niet als slachtoffer, maar juist als winnaar van de discussie.
En verder zal ik de laatste in onze natie zijn die een goed woordje zal doen voor de Islam.
Maar feit is wel dat de linkse elite draait en waait en je dus totaal niet weet wat je aan ze hebt. Die moslims daarentegen hebben wel heldere standpunten en je weet dus tenminste wat je aan ze hebt.
Met alle respect, iedereen die in die situatie had gezeten was weggelopen, want die Pauw en Witteman waren echt heel erg arrogant, kinderachtig en onprofessioneel bezig.quote:Op zondag 13 december 2009 11:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Iemand die wegloopt doet in mijn ogen wel een zwaktebod. Kennelijk voelde hij zich onheus behandeld en dat maakt hem slachtoffer.
Zoals ook veel mensen het verschil niet zien tussen een 'kutmarokkaantje' en een moslim.quote:Op zondag 13 december 2009 11:53 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ik vind het vooral vervelend dat types als Enait, de PVV stemmen bezorgen.
Want helaas stikt het in dit land nog van de mensen die het verschil niet zien tussen "een moslim" en een orthodoxe moslim als Enait.
Net als Bas van der Vlies een echte gerespecteerde Christen is natuurlijk....quote:Op zondag 13 december 2009 11:54 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat vind ik ook echte blanke arrogantie, want die Enait is juist een echte gerespecteerde moslim.
De mensen zien echt het verschil wel, het zijn niet types als Enait alleen die voor PVV stemmers zorgen. Het is de moslimsgemeenschap die niet aan zelfreiniging doet en dat zien de mensen donders goed.quote:Op zondag 13 december 2009 11:53 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ik vind het vooral vervelend dat types als Enait, de PVV stemmen bezorgen.
Want helaas stikt het in dit land nog van de mensen die het verschil niet zien tussen "een moslim" en een orthodoxe moslim als Enait.
Kennelijk ervoer jij het als arrogant. Ik vond de gast juist arrogant met zijn onverstaanbare omschrijving van Mohammed waar een enkel woord had volstaan.quote:Op zondag 13 december 2009 11:57 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Met alle respect, iedereen die in die situatie had gezeten was weggelopen, want die Pauw en Witteman waren echt heel erg arrogant, kinderachtig en onprofessioneel bezig.
En gelukkig is hij zelf ook erg respectvol naar de rest van de (niet moslim) bevolking.quote:Op zondag 13 december 2009 11:54 schreef JohnDope het volgende:
[..]
want die Enait is juist een echte gerespecteerde moslim.
Zo moet je het wel zien, alleen de Christenen lopen een paar 100 jaar voor, dus de Bas van der Vliesjes van deze wereld hebben verreweg niet zo veel volgelingen als de Enaitjes van deze wereld.quote:Op zondag 13 december 2009 11:57 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Net als Bas van der Vlies een echte gerespecteerde Christen is natuurlijk....
Maar ik heb liever niet dat de rest van de wereld denkt dat alle Christenen SGP'ers zijn, want dat is simpelweg niet zo.
Ik verstond het zelfs.quote:Op zondag 13 december 2009 11:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Kennelijk ervoer jij het als arrogant. Ik vond de gast juist arrogant met zijn onverstaanbare omschrijving van Mohammed waar een enkel woord had volstaan.
Grappig ja, maar ik betwijfel of hij het ook als zodanig bedoelt.quote:Op zondag 13 december 2009 11:59 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik verstond het zelfs.
Verder spreekt die Enait hele intellectuele en vaak grappige volzinnen uit.
Hij als moslim (en de islam) heeft van ons (niet moslim bevolking) ook een hele hoop verbaal geweld over zich heen gekregen, dus dan is het logisch dat hij ook een felle reactie terug geeft.quote:Op zondag 13 december 2009 11:58 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
En gelukkig is hij zelf ook erg respectvol naar de rest van de (niet moslim) bevolking.
Maar het zou wel verdomd vervelend zijn als Bas van der Vlies ineens "de Christen" zit te vertegenwoordigen.quote:Op zondag 13 december 2009 11:58 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Zo moet je het wel zien, alleen de Christenen lopen een paar 100 jaar voor, dus de Bas van der Vliesjes van deze wereld hebben verreweg niet zo veel volgelingen als de Enaitjes van deze wereld.
Hij bedoelt ook zo.quote:Op zondag 13 december 2009 12:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Grappig ja, maar ik betwijfel of hij het ook als zodanig bedoelt.
Net wat ik al zeg, de Christenen lopen een paar 100 jaar voor en hebben niks meer te vertellen. Die imams daarentegen hebben nog wel een hele grote groeimarkt.quote:Op zondag 13 december 2009 12:01 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Maar het zou wel verdomd vervelend zijn als Bas van der Vlies ineens "de Christen" zit te vertegenwoordigen.
En de Bas van der Vliesjes hebben niet meer zoveel volgelingen, ik kan bij Enait door de ontwikkelingen in bijvoorbeeld Iran en Afghanistan (waar men 40 jaar geleden lang niet zo orthodox was) niet inschatten of het opkomend of afgaand is qua populairiteit van het orthodoxe.
Maar niemand durft om zijn grapjes te lachen omdat iedereen denkt dat z'n volzinnen met woordspelingen eigenlijk een hoop wollig taalgebruik is wat er soms een beetje lachwekkend uitkomt??quote:
Ik geloof er niets van dat dat grappig is bedoeld. Ik geloof dat het zijn manier is om gewichtig te doen.quote:Op zondag 13 december 2009 12:04 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Maar niemand durft om zijn grapjes te lachen omdat iedereen denkt dat z'n volzinnen met woordspelingen eigenlijk een hoop wollig taalgebruik is wat er soms een beetje lachwekkend uitkomt??
Volgens mij is hij bloedserieus, dat maakt het eigenlijk nog grappiger.quote:Op zondag 13 december 2009 12:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Grappig ja, maar ik betwijfel of hij het ook als zodanig bedoelt.
Weet je wat het is met die Enait, hij houdt die politici, ambtenaren en zelfbenoemde intellectuelen gewoon een spiegel voor met zijn taalgebruik.quote:Op zondag 13 december 2009 12:04 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Maar niemand durft om zijn grapjes te lachen omdat iedereen denkt dat z'n volzinnen met woordspelingen eigenlijk een hoop wollig taalgebruik is wat er soms een beetje lachwekkend uitkomt??
Dat geloof ik niet zo, ook als je geen gewichtig taalgebruik hanteert dan doet hij dat wel, ik denk dat het dus is om zichzelf beter/groter/belangrijker/intelligenter te laten lijken dan hij is, en vooral om zijn gesprekspartner zich minderwaardig aan hem te laten voelen.quote:Op zondag 13 december 2009 12:16 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Weet je wat het is met die Enait, hij houdt die politici, ambtenaren en zelfbenoemde intellectuelen gewoon een spiegel voor met zijn taalgebruik.
Als je een op een met hem moet praten, lijkt het me inderdaad enorm irritant. Mensen die van alles een wedstrijdje maken zijn niet de interessantste gesprekspartners.quote:Op zondag 13 december 2009 12:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Volgens mij is hij bloedserieus, dat maakt het eigenlijk nog grappiger.
En irritant, wmb.
En wat in de post hierboven staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |