ik voel me vereerd dat ik dit krijg, maar moet een derderangs radio presentator op fok opzoek naar onderwerpen voor zijn show? moet niet gekker worden!quote:Hoi Biskwie,
Wat kun je eigenlijk doen in Roosendaal. Misschien een leuke vraag voor ons programma zaterdag. Kunnen we je bellen?
Wat is je telefoonnummer?
Groet Ramon
Timur Open Radio
BNN/3FM
ramon@bnn.nl
neequote:Op zaterdag 12 december 2009 14:32 schreef Adames het volgende:
Kan je een heel programma vullen over Roosendaal ...?
echt niet, met zijn stomme slippersquote:Op zaterdag 12 december 2009 14:33 schreef Penisbaard het volgende:
Dat radioprogramma van Timur is best leuk.
OH NOESquote:Op zaterdag 12 december 2009 14:34 schreef Zeroku het volgende:
PM's mogen niet openbaar worden gemaakt, dat weet je?
waar staat da dan?quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:34 schreef Zeroku het volgende:
quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:36 schreef Biskwie het volgende:
[..]
haha, PIR is een faaluser(altijd al eens willen zeggen
)
Een verwijzing van: 'Kijk ook in jouw pmbox voor een PM van ons aller timur' kan ook nogquote:Op zaterdag 12 december 2009 14:34 schreef Zeroku het volgende:
Dat vroeg ik mezelf ook af en kan er alleen dit over terugvinden:quote:
quote:8. Messages.fok.nl / Privéberichten
a. Het PM-systeem is een systeem waarmee gebruikers direct berichten kunnen sturen aan andere gebruikers. Dit systeem draait op messages.fok.nl en is geïntegreerd op alle onderdelen van het FOK.nl domein.
b. Gebruiker dient er rekening mee te houden dat het te allen tijde mogelijk is dat de beheerders (admins) van FOK! besluiten deze berichten in te zien indien er sprake is van verdenking van een strafbaar feit, misbruik van het systeem of er, ons inziens, andere dringende redenen zijn deze in te zien. Het PM-systeem is géén vervanging voor externe chat en mailsystemen en is nadrukkelijk NIET privé. Verzonden berichten kunnen worden ingezien door de afzender, ontvanger en sitebeheerders.
Als een pm staat voor Privémail, en ze zijn niet prive volgens de voorwaarden van Fok, waarom heten ze dan wel pm?quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:44 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mezelf ook af en kan er alleen dit over terugvinden:
[..]
vervelend voor jequote:Op zaterdag 12 december 2009 14:31 schreef Biskwie het volgende:
via PM:
[..]
ik voel me vereerd dat ik dit krijg, maar moet een derderangs radio presentator op fok opzoek naar onderwerpen voor zijn show? moet niet gekker worden!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |