abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 december 2009 @ 00:50:02 #201
199696 JtodaX
Dat ben ik. Jij. Ons.
pi_75674079
Joran = Wendy van Dijk die wat bijverdiende bij sbs
Ik aanvaard geen enkele aansprakelijkheid voor de inhoud van de door mij geplaatste berichten.
pi_75674125
Joran moet gewoon zijn mond houden, waarom hij spreekt met de politie is een raadsel.
  woensdag 16 december 2009 @ 00:54:37 #203
207372 bastibro
I`ll get there
pi_75674146
quote:
Op woensdag 16 december 2009 00:53 schreef WammesWaggel het volgende:
Joran moet gewoon zijn mond houden, waarom hij spreekt met de politie is een raadsel.
Omdat ie bang was om weer aangehouden te worden.
Slim advies van pappie denk ik.
pi_75675499
wat een beetje lastig met tv en daar doet peter r de vries niet voor onder is: het geknip en plakken
volgens mij zien we nog geen 2 minuten van een 120 minuten verhoor !!! zo was het ook met van de eem tapes , greata's tapes enz,enz. ook zit er veel meer documenten in het dossier waar we de inhoud niet van weten !!!
maar goed dat in het achterhoofd moeten we het op internet doen met de dingen die we wel te zien krijgen.

de conclusie van peter r de vries is eigenlijk wel juist, joran moest wel wat na 3 feb 2009. de zaak werd weer heropend, dus ik had toch maar een advocaat meegenomen.
een verklaring afleggen dat alles wat hij gedaan zou hebben fantasie was is natuurlijk erg dom om te zeggen. we weten namelijk wel dat joran natalee heeft meegenomen uit het cafe wat rond heeft gereden en wat hand en span diensten deden. dus hoezo ALLES is fantasie ?? logisch is dan ook de vraag wat is dan wel waar volgens joran aan de tapes van de eem ?? of in de vraag wat specifiek is onjuist !!!! zelfs de naam daury is niet onjuist. de telefoon op strand stond er ook dus wat was dan fantasie ??

een beetje naief is ook de zin: ik wil het niet over de zaak natalee hebben ??? waarom ben je dan naar de politie gegaan, de hele opname van 3 feb 2009 show ging over natalee. joran ging toch naar politie vrijwillig om over patrick tape's ( de inhoud) te ontkennen ??

een beetje verknipt maar wel te zien is dat joran gelijk wordt geinformeert dat hij als verdachte wordt gehoord in de zaak holloway. dus het was niet wat joran voor had effe een verklaring gegeven dat alles fantasie was en klaar. de politie had "nieuw bewijs" en dat mocht hij weerleggen. maar ja dat deed joran niet geen enkel moment kon hij weerleggen dus was alles maar gelogen ??zwak natuurlijk omdat zoals peter's overvoice ook zegt niet alles is onwaar in de auto.
dus het was geen nare droom door joran verteld maar stukken waarheid erbij.

maar het was leuk om stukje verhoor te zien, dat joran nog lang niet van deze zaak af is blijkt wel duidelijk telkens als het stil dreigt te vallen zijn er toch mensen die joran geen normaal leven gunnen , met daarbij de familie , maar zo hebben ze het gewild joran mag dan niet veroordeelt zijn, gevangen zit hij wel , 1 grootte misrekening van rechter in opleiding en zijn vrienden, dit was nou niet de zaak om even weg te moffelen zoals alle gelijke zaken op aruba
pi_75679700
quote:
Op woensdag 16 december 2009 00:46 schreef Halcon het volgende:

[..]

Of gewoon een wanna be!
1000x liever een wannabe Joran dan een van de vele onsmakelijke en hypocriete wannabe aanklagers
pi_75680660
quote:
Op woensdag 16 december 2009 10:37 schreef OUWEFIETS het volgende:

[..]

1000x liever een wannabe Joran dan een van de vele onsmakelijke en hypocriete wannabe aanklagers
ik zou niet weten wie er in de fucking schoenen van joran zou willen staan
het leven op 17 jaar al verpest en waarschijnlijk zijn rest van zijn leven opgejaagd.
het label van verdachte is hij ook nog steeds niet kwijt
pi_75694481
quote:
Op woensdag 16 december 2009 10:37 schreef OUWEFIETS het volgende:

[..]

quote:
Op woensdag 16 december 2009 11:11 schreef duikkie het volgende:

[..]

ik zou niet weten wie er in de fucking schoenen van joran zou willen staan
het leven op 17 jaar al verpest en waarschijnlijk zijn rest van zijn leven opgejaagd.
het label van verdachte is hij ook nog steeds niet kwijt
Wie zegt dat-ie in de schoenen van Joran wil staan? Duikkie, wel een beetje beter lezen hoor!
pi_75714161
weten ze al wie de tapes over het verhoor heeft gelekt naar peter r de vries of waren er meer dan 500 personen die van het bestaan van deze tapes afwisten , en tja dan wordt het te moeilijk he voor de opspoorders

nu verwacht ik elk jaar wel een verhoor tape van peter r de vries over joran of de kalpoe's , ze moeten nu op aruba toch wel weten dat zo'n tape geld oplevert , en voor geld doen die meer dan 500 ??? agenten op aruba misschien wel wat ?? iets door de vingers zien ??

misschien kunnen ze vragen HOW MANY CASH DO YOU HAVE mr vries of anders vraagt dave holloway dat namens peter toch effe
pi_75732637
quote:
Op donderdag 17 december 2009 01:48 schreef duikkie het volgende:
weten ze al wie de tapes over het verhoor heeft gelekt naar peter r de vries of waren er meer dan 500 personen die van het bestaan van deze tapes afwisten , en tja dan wordt het te moeilijk he voor de opspoorders

nu verwacht ik elk jaar wel een verhoor tape van peter r de vries over joran of de kalpoe's , ze moeten nu op aruba toch wel weten dat zo'n tape geld oplevert , en voor geld doen die meer dan 500 ??? agenten op aruba misschien wel wat ?? iets door de vingers zien ??

misschien kunnen ze vragen HOW MANY CASH DO YOU HAVE mr vries of anders vraagt dave holloway dat namens peter toch effe
Wie wat gelekt heeft maakt eigenlijk geen donder uit Duikkie

ernstiger is het gegeven dat politieverhoren schijnbaar zonder pardon op tv mogen worden gekwakt, zonder enig respect voor EVRM en grondrechten zoals privacy en rechtsbescherming.
Ondermijning van de rechtsstaat.

In Amerika zouden allang koppen zijn gerold, hier wordt alles waar almachtige Peter mee loopt te leuren goedgekeurd. Geen die er naar kraait. Ook onze overheid kan het blijkbaar allemaal niet bommen, toont geen enkele interesse in handhaving van enige rechtsbescherming van verdachten

Dus ff een adviesje:

Word je in Nederland ooit verdachte verhoord, beroep je dan op je -recht. Voordat je het weet heeft PdV ook over jou een suggestief itempje over je in elkaar gedraaid en zit je met je tronie op tv
pi_75733850
quote:
Op donderdag 17 december 2009 15:57 schreef OUWEFIETS het volgende:

[..]

Wie wat gelekt heeft maakt eigenlijk geen donder uit Duikkie

ernstiger is het gegeven dat politieverhoren schijnbaar zonder pardon op tv mogen worden gekwakt, zonder enig respect voor EVRM en grondrechten zoals privacy en rechtsbescherming.
Ondermijning van de rechtsstaat.

In Amerika zouden allang koppen zijn gerold, hier wordt alles waar almachtige Peter mee loopt te leuren goedgekeurd. Geen die er naar kraait. Ook onze overheid kan het blijkbaar allemaal niet bommen, toont geen enkele interesse in handhaving van enige rechtsbescherming van verdachten

Dus ff een adviesje:

Word je in Nederland ooit verdachte verhoord, beroep je dan op je -recht. Voordat je het weet heeft PdV ook over jou een suggestief itempje over je in elkaar gedraaid en zit je met je tronie op tv
niet onze peter de schuldt geven , dat is maar een medium. had peter r de fries een balkje moeten gebruiken dan ??? , de politie doet hetzelf ook prive is geen prive meer om de haverklap beelden van cam of foto herkend u personen in het cirkeltje , nog een dan bij geweld op mensen , spreek de dader aan , maak foto's voor de politie , ja doei, wie wordt er nu betaald voor deze ongein.
pi_75795071
liegen kunnen ze wel op aruba

Postbus 1163, Oranjestad, Aruba ,

Havenstraat 2

Oranjestad, Aruba
To all media
From the Public Prosecutor’s Office
Date February 8, 2008
Pages 1

J.v.d.S. interrogated at Police Station in Rotterdam

This morning, between 10:00 – 12:30 hours (Netherlands time) the police interrogated J.v.d.S. at a police station in Rotterdam. J.v.d.S. was interrogated by police officers of the Aruban Police Department and the Netherlands National Police Department. His lawyer was present during the interrogation, which lasted about two hours.

During the interrogation J.v.d.S. indicated that during the conversations he had in the car he was under the influence of marihuana. Furthermore, he sticks to his statements made earlier during the investigation. He denies to have anything to do with the disappearance of Natalee Holloway.

zijn advocaat was er bij ??? o ja zeker uitgeknipt door peter r de vries ???
  zaterdag 19 december 2009 @ 08:30:53 #212
798 voyeur
bemoeit zich
pi_75797077
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:31 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Eens!

Bij Peter heb ik nu overigens wel sterk het gevoel dat hij kosten wat het kost wil dat Joran er voor zal bloeden. Het lijkt bijna wel een persoonlijke vete. Daar moet hij voor oppassen, want dan kan ie nog wel eens als de 'verliezer' uit de bus gaan komen.
Maurice de Hond is ook veroordeeld wegens laster jegens de klusjesman in de Deventer moordzaak. Het lijkt me wel mooi als Peter ook eens met de billetjes bloot moet. En dat er nog geen kamervragen gesteld zijn over de gelekte politieinterviews verbijstert me.
Here we are now, entertain us.
pi_75797200
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 08:30 schreef voyeur het volgende:

[..]

Maurice de Hond is ook veroordeeld wegens laster jegens de klusjesman in de Deventer moordzaak. Het lijkt me wel mooi als Peter ook eens met de billetjes bloot moet. En dat er nog geen kamervragen gesteld zijn over de gelekte politieinterviews verbijstert me.
vergeet niet dat de status van joran van der sloot VERDACHTE is, die van de klusjesman is dat volgens mij nooit geweest.
wat hebben jullie trouwens tegen de boodschapper ??

wie is de lek , misschien wel een leuk nieuw programma bij SBS 6 ??
pi_75804086
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 08:30 schreef voyeur het volgende:

[..]

En dat is volkomen terecht. De klusjes man kán het niet gedaan hebben dus Maurice moet zijn bek houden.

Peter pleegt geen smaad, hij laat gewoon feiten zien. (of was dat niet Joran in die Range Rover????)
*verwijderd door Admin*
pi_75804140
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 08:46 schreef duikkie het volgende:

[..]

vergeet niet dat de status van joran van der sloot VERDACHTE is, die van de klusjesman is dat volgens mij nooit geweest.
wat hebben jullie trouwens tegen de boodschapper ??
Hij manipuleert de boodschap en pleegt daarbij misdrijven. Maar het meest ergerlijke is nog dat er zoveel mensen achterlijk genoeg zijn om dat allemaal maar voor zoete koek te slikken.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_75804236
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 14:47 schreef Weltschmerz het volgende:

Hij manipuleert de boodschap en pleegt daarbij misdrijven. Maar het meest ergerlijke is nog dat er zoveel mensen achterlijk genoeg zijn om dat allemaal maar voor zoete koek te slikken.
Helemaal mee eens.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_75804264
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 14:47 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

vertel eens.
ik heb iets gemist.
welk misdrijf heeft Peter gepleegd?
*verwijderd door Admin*
pi_75804396
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 14:52 schreef JanJanJan het volgende:

Heling b.v.?
pi_75804433
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 14:52 schreef JanJanJan het volgende:
vertel eens.
ik heb iets gemist.
Heimelijk opnamen maken en die openbaar maken, bijvoorbeeld.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_75804687
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 14:57 schreef DS4 het volgende:

[..]

Heling b.v.?
waarvan?
*verwijderd door Admin*
pi_75804719
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 14:59 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

wist niet dat dat verboden was, met name omdat de politie dat zelf ook doet in bijv. Blik op de weg of wegmisbruikers.
*verwijderd door Admin*
pi_75804844
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 15:10 schreef JanJanJan het volgende:

waarvan?
Gestolen tapes. Ik kan mij nl. niet zo voorstellen dat deze beelden rechtmatig aan hem zijn toegekomen. Ik kan mij vergissen, vandaar het vraagteken, maar verder...
pi_75804862
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 15:12 schreef JanJanJan het volgende:

wist niet dat dat verboden was, met name omdat de politie dat zelf ook doet in bijv. Blik op de weg of wegmisbruikers.
Niet heimelijk en in de openbare ruimte. Daarnaast mag je volgens mij vragen om onherkenbaar te worden gemaakt.
  zaterdag 19 december 2009 @ 17:13:14 #224
798 voyeur
bemoeit zich
pi_75807959
Maar niemand die zelfs maar een kamervraagje aan ons boefje wil wagen. Populisme is een bummer voor democratie en de rechtsorde.
Ik snap niet dat de vader van Joran niet aan de bel trekt.
Here we are now, entertain us.
pi_75816955
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 14:59 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Patrick van der Eem was deelnemer aan die gesprekken en hij mag dat dus publiceren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')