Omdat ie bang was om weer aangehouden te worden.quote:Op woensdag 16 december 2009 00:53 schreef WammesWaggel het volgende:
Joran moet gewoon zijn mond houden, waarom hij spreekt met de politie is een raadsel.
1000x liever een wannabe Joran dan een van de vele onsmakelijke en hypocriete wannabe aanklagersquote:
ik zou niet weten wie er in de fucking schoenen van joran zou willen staanquote:Op woensdag 16 december 2009 10:37 schreef OUWEFIETS het volgende:
[..]
1000x liever een wannabe Joran dan een van de vele onsmakelijke en hypocriete wannabe aanklagers
quote:Op woensdag 16 december 2009 10:37 schreef OUWEFIETS het volgende:
[..]
1000x liever een wannabe Joran dan een van de vele onsmakelijke en hypocriete wannabe aanklagers
Wie zegt dat-ie in de schoenen van Joran wil staan? Duikkie, wel een beetje beter lezen hoor!quote:Op woensdag 16 december 2009 11:11 schreef duikkie het volgende:
[..]
ik zou niet weten wie er in de fucking schoenen van joran zou willen staan
het leven op 17 jaar al verpest en waarschijnlijk zijn rest van zijn leven opgejaagd.
het label van verdachte is hij ook nog steeds niet kwijt
Wie wat gelekt heeft maakt eigenlijk geen donder uit Duikkiequote:Op donderdag 17 december 2009 01:48 schreef duikkie het volgende:
weten ze al wie de tapes over het verhoor heeft gelekt naar peter r de vries of waren er meer dan 500 personen die van het bestaan van deze tapes afwisten, en tja dan wordt het te moeilijk he voor de opspoorders
![]()
nu verwacht ik elk jaar wel een verhoor tape van peter r de vries over joran of de kalpoe's , ze moeten nu op aruba toch wel weten dat zo'n tape geld oplevert, en voor geld doen die meer dan 500 ??? agenten op aruba misschien wel wat ?? iets door de vingers zien ??
misschien kunnen ze vragen HOW MANY CASH DO YOU HAVE mr vriesof anders vraagt dave holloway dat namens peter toch effe
niet onze peter de schuldt gevenquote:Op donderdag 17 december 2009 15:57 schreef OUWEFIETS het volgende:
[..]
Wie wat gelekt heeft maakt eigenlijk geen donder uit Duikkie![]()
ernstiger is het gegeven dat politieverhoren schijnbaar zonder pardon op tv mogen worden gekwakt, zonder enig respect voor EVRM en grondrechten zoals privacy en rechtsbescherming.
Ondermijning van de rechtsstaat.
In Amerika zouden allang koppen zijn gerold, hier wordt alles waar almachtige Petermee loopt te leuren goedgekeurd. Geen
die er naar kraait. Ook onze overheid kan het blijkbaar allemaal niet bommen, toont geen enkele interesse in handhaving van enige rechtsbescherming van verdachten
![]()
Dus ff een adviesje:
Word je in Nederland ooit verdachte verhoord, beroep je dan op je-recht. Voordat je het weet heeft PdV ook over jou een suggestief itempje over je in elkaar gedraaid en zit je met je tronie op tv
Maurice de Hond is ook veroordeeld wegens laster jegens de klusjesman in de Deventer moordzaak. Het lijkt me wel mooi als Peter ook eens met de billetjes bloot moet. En dat er nog geen kamervragen gesteld zijn over de gelekte politieinterviews verbijstert me.quote:Op maandag 14 december 2009 16:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Eens!
Bij Peter heb ik nu overigens wel sterk het gevoel dat hij kosten wat het kost wil dat Joran er voor zal bloeden. Het lijkt bijna wel een persoonlijke vete. Daar moet hij voor oppassen, want dan kan ie nog wel eens als de 'verliezer' uit de bus gaan komen.
vergeet niet dat de status van joran van der sloot VERDACHTE is, die van de klusjesman is dat volgens mij nooit geweest.quote:Op zaterdag 19 december 2009 08:30 schreef voyeur het volgende:
[..]
Maurice de Hond is ook veroordeeld wegens laster jegens de klusjesman in de Deventer moordzaak. Het lijkt me wel mooi als Peter ook eens met de billetjes bloot moet. En dat er nog geen kamervragen gesteld zijn over de gelekte politieinterviews verbijstert me.
En dat is volkomen terecht. De klusjes man kán het niet gedaan hebben dus Maurice moet zijn bek houden.quote:Op zaterdag 19 december 2009 08:30 schreef voyeur het volgende:
[..]
Maurice de Hond is ook veroordeeld wegens laster jegens de klusjesman in de Deventer moordzaak. Het lijkt me wel mooi als Peter ook eens met de billetjes bloot moet. En dat er nog geen kamervragen gesteld zijn over de gelekte politieinterviews verbijstert me.
Hij manipuleert de boodschap en pleegt daarbij misdrijven. Maar het meest ergerlijke is nog dat er zoveel mensen achterlijk genoeg zijn om dat allemaal maar voor zoete koek te slikken.quote:Op zaterdag 19 december 2009 08:46 schreef duikkie het volgende:
[..]
vergeet niet dat de status van joran van der sloot VERDACHTE is, die van de klusjesman is dat volgens mij nooit geweest.
wat hebben jullie trouwens tegen de boodschapper ??
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:47 schreef Weltschmerz het volgende:
Hij manipuleert de boodschap en pleegt daarbij misdrijven. Maar het meest ergerlijke is nog dat er zoveel mensen achterlijk genoeg zijn om dat allemaal maar voor zoete koek te slikken.
vertel eens.quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:47 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij manipuleert de boodschap en pleegt daarbij misdrijven. Maar het meest ergerlijke is nog dat er zoveel mensen achterlijk genoeg zijn om dat allemaal maar voor zoete koek te slikken.
Heling b.v.?quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:52 schreef JanJanJan het volgende:
welk misdrijf heeft Peter gepleegd?
Heimelijk opnamen maken en die openbaar maken, bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:52 schreef JanJanJan het volgende:
vertel eens.
ik heb iets gemist.
welk misdrijf heeft Peter gepleegd?
wist niet dat dat verboden was, met name omdat de politie dat zelf ook doet in bijv. Blik op de weg of wegmisbruikers.quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:59 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Heimelijk opnamen maken en die openbaar maken, bijvoorbeeld.
Gestolen tapes. Ik kan mij nl. niet zo voorstellen dat deze beelden rechtmatig aan hem zijn toegekomen. Ik kan mij vergissen, vandaar het vraagteken, maar verder...quote:
Niet heimelijk en in de openbare ruimte. Daarnaast mag je volgens mij vragen om onherkenbaar te worden gemaakt.quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:12 schreef JanJanJan het volgende:
wist niet dat dat verboden was, met name omdat de politie dat zelf ook doet in bijv. Blik op de weg of wegmisbruikers.
Patrick van der Eem was deelnemer aan die gesprekken en hij mag dat dus publiceren.quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:59 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Heimelijk opnamen maken en die openbaar maken, bijvoorbeeld.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |