Ik wil even vermelden dat ik het dus schrijf uit oogpunt van een man en een vrouw. Ik vind vreemdgaan een raar begrip, voorkomend uit jaloezie en christelijke indoctrinatie/maatschappelijke beeldvorming.quote:Op maandag 14 december 2009 09:15 schreef Some-Lady het volgende:
hoi TS, wat superrot voor je, sterkte ermee. Ik zou hem gewoon loslaten, laat hem maar lekker bij zn bakvis.
Wat mij opvalt zijn de reacties. Dan staat er een topic waarin de vrouw vreemdgaat en dan is ze een hoer en een slet, maar als een vrouw schrijft dat haar man vreemdgaat zal het ook wel door haar komen. Ik vind dit echt een belachelijke gedachtengang, waarom ligt het altijd aan de vrouw? Ik schrik soms echt van de ouderwetse beelden die mensen tegenwoordig nog steeds hebben, kom op, we leven al bijna in 2010 hoor...
ja dat begrijp ik ook wel, maar waarom als een vrouw vreemdgaat word ze dan wel als een hoer gezien, en als de man vreemdgaat, denken mensen dat het komt omdat de vrouw hem te weinig seks geeft of iets dergelijks, of niet knap genoeg is?quote:Op maandag 14 december 2009 09:23 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik wil even vermelden dat ik het dus schrijf uit oogpunt van een man en een vrouw. Ik vind vreemdgaan een raar begrip, voorkomend uit jaloezie en christelijke indoctrinatie/maatschappelijke beeldvorming.
Voor de kruistochten waren we hier in deze regio's niet monogaam en was lesbische seks het normaalste van de wereld.
Wat me er van weerhoud is dat ik kijk of ik een ander kwets bij mijn acties, en als dat te voorkomen is dan doe ik dat, zeker(maar niet gelimiteerd aan) als dat iemand betreft die dicht bij mij staat.
Een vrouw is net zo min een hoer of stoer door seksuele driften te hebben/hier aan toe te geven. Het is gewoon normaal voor een mens IMO.
Veel mannen vergelijken man & vrouw met respectievelijk sleutel & slot: Een slot waar vele sleutels op passen, is gewoon een slecht slot, maar een sleutel die past op meerdere sloten is een master-key.quote:Op maandag 14 december 2009 09:15 schreef Some-Lady het volgende:
[..] Dan staat er een topic waarin de vrouw vreemdgaat en dan is ze een hoer en een slet, maar als een vrouw schrijft dat haar man vreemdgaat zal het ook wel door haar komen. Ik vind dit echt een belachelijke gedachtengang, waarom ligt het altijd aan de vrouw?
[..]
quote:Op maandag 14 december 2009 11:44 schreef Marurk het volgende:
Veel mannen vergelijken man & vrouw met respectievelijk sleutel & slot: Een slot waar vele sleutels op passen, is gewoon een slecht slot, maar een sleutel die past op meerdere sloten is een master-key.
Veel mensen geloven TS niet en zitten dus te trollen.quote:Op maandag 14 december 2009 09:15 schreef Some-Lady het volgende:
hoi TS, wat superrot voor je, sterkte ermee. Ik zou hem gewoon loslaten, laat hem maar lekker bij zn bakvis.
Wat mij opvalt zijn de reacties. Dan staat er een topic waarin de vrouw vreemdgaat en dan is ze een hoer en een slet, maar als een vrouw schrijft dat haar man vreemdgaat zal het ook wel door haar komen. Ik vind dit echt een belachelijke gedachtengang, waarom ligt het altijd aan de vrouw? Ik schrik soms echt van de ouderwetse beelden die mensen tegenwoordig nog steeds hebben, kom op, we leven al bijna in 2010 hoor...
Dat probleem speelt hier iig niet want mijn ouders hebben de erfenis testamentair buiten iedere gemeenschap van goederen laten vallen, dat geldt ook voor datgene wat de kleinkinderen erven, en dat was al geregeld voor een van de kinderen getrouwd was of er zelfs maar een kleinkind in aantocht was.quote:Op zondag 13 december 2009 10:38 schreef Dipkip het volgende:
[..]
En wat nou als je nu beide niets hebt, maar wel weet dat je ooit vermogen zal erven? Volgens mij als ik onder huwelijkse voorwaarden trouw blijft mijn toekomstige erfenis van mij en als ik in gemeenschap van goederen trouw zal ik hem bij een scheiding moeten delen. Dat moet mijn man dan ook, maar zijn erfenis zal veel kleiner zijn.
Hoe kwam je erachter dan?quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:54 schreef thea.bol het volgende:
[..]
Omdat ik eerst alles op een rijtje moet zetten. Hij zit nu bij haar. En ik voel me zo klote.
quote:Op zondag 13 december 2009 21:04 schreef koffiemokje het volgende:
Remember girls, don't get mad, get everything.
(quote van "The First Wives Club)
Schijtventquote:Op zaterdag 12 december 2009 14:19 schreef thea.bol het volgende:
Net alsof onze relatie helemaal niets voorstelde.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |