abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 14 december 2009 @ 09:23:42 #101
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_75604228
quote:
Op maandag 14 december 2009 09:15 schreef Some-Lady het volgende:
hoi TS, wat superrot voor je, sterkte ermee. Ik zou hem gewoon loslaten, laat hem maar lekker bij zn bakvis.

Wat mij opvalt zijn de reacties. Dan staat er een topic waarin de vrouw vreemdgaat en dan is ze een hoer en een slet, maar als een vrouw schrijft dat haar man vreemdgaat zal het ook wel door haar komen. Ik vind dit echt een belachelijke gedachtengang, waarom ligt het altijd aan de vrouw? Ik schrik soms echt van de ouderwetse beelden die mensen tegenwoordig nog steeds hebben, kom op, we leven al bijna in 2010 hoor...

Ik wil even vermelden dat ik het dus schrijf uit oogpunt van een man en een vrouw. Ik vind vreemdgaan een raar begrip, voorkomend uit jaloezie en christelijke indoctrinatie/maatschappelijke beeldvorming.

Voor de kruistochten waren we hier in deze regio's niet monogaam en was lesbische seks het normaalste van de wereld.

Wat me er van weerhoud is dat ik kijk of ik een ander kwets bij mijn acties, en als dat te voorkomen is dan doe ik dat, zeker(maar niet gelimiteerd aan) als dat iemand betreft die dicht bij mij staat.

Een vrouw is net zo min een hoer of stoer door seksuele driften te hebben/hier aan toe te geven. Het is gewoon normaal voor een mens IMO.
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
pi_75604282
quote:
Op maandag 14 december 2009 09:23 schreef pc-fr34k het volgende:

[..]

Ik wil even vermelden dat ik het dus schrijf uit oogpunt van een man en een vrouw. Ik vind vreemdgaan een raar begrip, voorkomend uit jaloezie en christelijke indoctrinatie/maatschappelijke beeldvorming.

Voor de kruistochten waren we hier in deze regio's niet monogaam en was lesbische seks het normaalste van de wereld.

Wat me er van weerhoud is dat ik kijk of ik een ander kwets bij mijn acties, en als dat te voorkomen is dan doe ik dat, zeker(maar niet gelimiteerd aan) als dat iemand betreft die dicht bij mij staat.

Een vrouw is net zo min een hoer of stoer door seksuele driften te hebben/hier aan toe te geven. Het is gewoon normaal voor een mens IMO.
ja dat begrijp ik ook wel, maar waarom als een vrouw vreemdgaat word ze dan wel als een hoer gezien, en als de man vreemdgaat, denken mensen dat het komt omdat de vrouw hem te weinig seks geeft of iets dergelijks, of niet knap genoeg is?
Ik vind vreemdgaan wel fout ja, een slippertje zou kunnen gebeuren maar stelselmatig vreemdgaan en die ander onderhouden, is zwaar respectloos. Dan vind ik die secrettaresse eerder een hoer; geld krijgen voor seks. Ik snap niet hoe mensen dat hier goed kunnen praten. Terwijl diezelfde mensen tegen de vrouwen die vreemdgaan in andere topics wel zeggen dat het een hoer is.
pi_75605378
Ik dacht precies hetzelfde Some-Lady, het viel mij ook heel erg op.
Lees even de reactie's in dit topic, waar de vreemdgaander compleet neergesabeld wordt als het meest verachtelijke wezen op aarde. Vergelijk die dan eens met de reactie's hier, waar het natuurlijk aan de bedrogen partij ligt en de arme, vreemdgaande man zowat neergezet wordt als het slachtoffer.

Wat mij betreft is vreemdgaan sowieso not done, wees dan een vent/vrouw en beloof geen eeuwige trouw of beëindig je relatie voordat je aan een ander begint, ook al zie ik wel gradatie's. Een eenmalige wip in een dronken bui zou (érg) slecht vallen, maar ik kan me voorstellen dat dit niet per definitie reden hoeft te zijn uit elkaar te gaan. Er bestaat immers ook nog zo iets als werken aan je relatie. Twee jaar lang stelselmatig vreemdgaan inclusief het onderhouden van de bij-vrouw, sorry maar dan ben je in mijn ogen gewoon schofterig bezig, man of vrouw. En schoften verdienen het teruggepakt te worden. Ik zou daarbij wel proberen de consequentie's én je zelfrespect in het oog te houden, hoewel ik besef dat dit laatste, zeker in 't begin, makkelijker gezegd dan gedaan zal zijn.
I'm counting my sheep and each one that passes is another dream to ashes
And they all fall down..
pi_75607363
Als je erachter komt dat je parnter vreemdgaat ben je boos, en is het logisch dat wraakgevoelens door je heen gaan. En als een vrouw dat heeft met betrekking tot 'ik ga hem financiel uitkleden', is ze een hoer en is het haar eigen schuld dat haar man een ander heeft.

Hallo, daadwerkelijk zoiets denken net nadat je achter het grote geheim bent gekomen en het ook doen is iets heel anders. Veel vrouwen bezinnen zcih toch na een tijdje en zien heus wel in dat ze beter de scheiding zonder grote ruzie kunnen doorlopen. Ja, en er zijn ook vrouwen die wel voor de haat en nijd gaan. Maar zo zijn er ook zat mannen. Doe nu maar niet of die altijd meewerkend en eerlijk door een scheiding gaan.
pi_75608016
Vraag aan TS: Heb je al die tijd (2 jaar lang) helemaal niets doorgehad? Als je nou eens heel goed nadenkt?
Vreemdgaan is en blijft naar mijn mening gewoon een naaistreek. Sterkte.
quote:

[..] Dan staat er een topic waarin de vrouw vreemdgaat en dan is ze een hoer en een slet, maar als een vrouw schrijft dat haar man vreemdgaat zal het ook wel door haar komen. Ik vind dit echt een belachelijke gedachtengang, waarom ligt het altijd aan de vrouw?

[..]
Veel mannen vergelijken man & vrouw met respectievelijk sleutel & slot: Een slot waar vele sleutels op passen, is gewoon een slecht slot, maar een sleutel die past op meerdere sloten is een master-key.
  † In Memoriam † maandag 14 december 2009 @ 12:06:10 #106
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_75608704
Onthou ook dat het een troll-TS is en een hoop users dat door hebben en zorgen voor meer mensen die blijven voeden. Nu vond ik het onderwerp wel interessant dus reageerde ik serieus.

Succesvolle troll is succesvol.
quote:
Op maandag 14 december 2009 11:44 schreef Marurk het volgende:

Veel mannen vergelijken man & vrouw met respectievelijk sleutel & slot: Een slot waar vele sleutels op passen, is gewoon een slecht slot, maar een sleutel die past op meerdere sloten is een master-key.
!
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
pi_75616309
TS moet deze man aan de kant schuiven. Na dit alles heb je toch geen stabiele basis om mee verder te gaan? Je doet jezelf tekort om bij zo'n lowlife te blijven.

Een relatie achter de rug van je vrouw hebben, dat doe je gewoon niet.

TS moet een echtscheiding aanvragen en een echte man zoeken, die er wel voor haar is.

Sterkte iig
How'd you like to scrape the barnacles off of me rudder?
pi_75619590
quote:
hoi TS, wat superrot voor je, sterkte ermee. Ik zou hem gewoon loslaten, laat hem maar lekker bij zn bakvis.

Wat mij opvalt zijn de reacties. Dan staat er een topic waarin de vrouw vreemdgaat en dan is ze een hoer en een slet, maar als een vrouw schrijft dat haar man vreemdgaat zal het ook wel door haar komen. Ik vind dit echt een belachelijke gedachtengang, waarom ligt het altijd aan de vrouw? Ik schrik soms echt van de ouderwetse beelden die mensen tegenwoordig nog steeds hebben, kom op, we leven al bijna in 2010 hoor...

Veel mensen geloven TS niet en zitten dus te trollen.
pi_75621752
quote:
Op zondag 13 december 2009 10:38 schreef Dipkip het volgende:

[..]

En wat nou als je nu beide niets hebt, maar wel weet dat je ooit vermogen zal erven? Volgens mij als ik onder huwelijkse voorwaarden trouw blijft mijn toekomstige erfenis van mij en als ik in gemeenschap van goederen trouw zal ik hem bij een scheiding moeten delen. Dat moet mijn man dan ook, maar zijn erfenis zal veel kleiner zijn.
Dat probleem speelt hier iig niet want mijn ouders hebben de erfenis testamentair buiten iedere gemeenschap van goederen laten vallen, dat geldt ook voor datgene wat de kleinkinderen erven, en dat was al geregeld voor een van de kinderen getrouwd was of er zelfs maar een kleinkind in aantocht was.

Maar als dat niet geregeld is, en er wat te erven valt dan is dat idd iets om rekening mee te houden.
Syl moet winnen!
  vrijdag 18 december 2009 @ 21:30:42 #110
268487 Suisse
Confederazione Svizzera
pi_75784578
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 14:54 schreef thea.bol het volgende:

[..]

Omdat ik eerst alles op een rijtje moet zetten. Hij zit nu bij haar. En ik voel me zo klote.
Hoe kwam je erachter dan?
Schweizerische Eidgenossenschaft
Confédération Suisse
Confederazione Svizzera
Confederaziun Svizra
  vrijdag 18 december 2009 @ 22:02:21 #111
42847 ra
Orbis Non Sufficit
pi_75785916
Als je nog voor 'm wil vechten moet je hem niet buiten zetten.....
Als je dat niet wil, gewoon scheiden.
Neem in dat geval een goede advocaat en zorg dat je alles krijgt waar je recht op hebt.
Je doet of het een, of het ander. Niet verder op een houtje gaan bijten, omdat je hem er niet aan wil naaien, dat heeft hij eerst bij jou gedaan.
  zaterdag 19 december 2009 @ 00:15:54 #112
174925 Judeljuud
Vindt, en gij zult meer zoeken
pi_75792081
quote:
Op zondag 13 december 2009 21:04 schreef koffiemokje het volgende:

Remember girls, don't get mad, get everything.
(quote van "The First Wives Club)

Ik vind het wel enorm klote voor je zeg! Wat zul jij je bedrogen voelen. Trek je asjeblieft niets aan van al die lompe reacties! Goed dat je naar een vriendin gaat...even tot rust komen, even goed praten. Heel veel sterkte joh!
You were born as an original. Don't die as a copy.
pi_75808824
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 14:19 schreef thea.bol het volgende:
Net alsof onze relatie helemaal niets voorstelde.
Schijtvent
“Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something.”
pi_75808887
En voor alle andere domme botte reacties in dit topic
Tenzij ie grappig bedoeld was, dan:
“Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')