Of een slavinkje.quote:Op woensdag 16 december 2009 14:23 schreef Gellius het volgende:
Ik zou een verdovinkje willen adviseren, zodiakk.
Ik heb me gisteravond al genoeg verdoofd in de kroeg. Ik ga dood.quote:Op woensdag 16 december 2009 14:23 schreef Gellius het volgende:
Ik zou een verdovinkje willen adviseren, zodiakk.
Wat lees je nu? Deel 38quote:Op woensdag 16 december 2009 14:35 schreef Lienekien het volgende:
Ja, ik ben nu verdorie in drie boeken tegelijk aan het lezen. Dat kan niet goed gaan.
Ik lees vrijwel altijd drie boeken tegelijk.quote:Op woensdag 16 december 2009 14:35 schreef Lienekien het volgende:
Ja, ik ben nu verdorie in drie boeken tegelijk aan het lezen. Dat kan niet goed gaan.
Zeg maar gerust: het is een dorp. Dan niet zo maar een dorp, nee, een lelijk dorp vol met boeren en hoeren. Nergens heb ik zoveel Brabanders bij elkaar gezien als in A'Dam. Wat een kutgehucht is het toch ook.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:24 schreef Z het volgende:
A'dam, het is net een dorp.
De verzendkosten zijn wel vrij hoog voor Madagaskar vrees ik.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:27 schreef MeneerTim het volgende:
Ik heb geen geld om weg te geven. Er staat hier nog wel een pot uierzalf weg te stoffen. Zal ik die opsturen?
Met bijbehorende valpartij?quote:Op woensdag 16 december 2009 15:36 schreef Frollo het volgende:
Ik hoop dat ik straks door de sneeuw naar huis kan fietsen.
Agent Orange is je vriend.quote:Op woensdag 16 december 2009 09:11 schreef Z het volgende:
Het leuke van bladloze bomen is dat je de vogeltjes nu goed kan zien. Jammer dat de diversiteit in de winter wat laag is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |