Ik ben vooralsnog een van de weinigen zonder Hyves.quote:Op woensdag 16 december 2009 10:51 schreef ShadyLane het volgende:
Prima. Ik heb veel mensen in mijn omgeving die geen idee hebben dat ik op dit verfoeide forum schrijf en die schijn wil ik graag hooghouden.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:51 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben al dagen niet meer buiten geweest.
Ik wil je overal van op de hoogte houden, zolang je maar geld geeft.quote:Op woensdag 16 december 2009 10:53 schreef Z het volgende:
[..]
Als ik doneer, wil je me dan op de hoogte houden van de statistieken rondom die hyves? Dat is professionele interesse. Of is dat westers opportunisme waar ze in Madagaskar niets mee kunnen?
Groot gelijk! Veel te koud!quote:Op woensdag 16 december 2009 11:51 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben al dagen niet meer buiten geweest.
quote:Op woensdag 16 december 2009 12:40 schreef Gellius het volgende:
Of anders nog wat wat mooie idealen, goed van snit hoewel ze uit de mode zijn.
Mundus vult decipi, ergo decipiaturquote:Op woensdag 16 december 2009 14:16 schreef Frollo het volgende:
De dood is altijd nabij, zodiakk.
Ik zeg altijd maar: 'Memento mori, ergo: carpe diem!'
Iedereen wil bedrogen worden, daarom bedrieg ik?quote:Op woensdag 16 december 2009 14:18 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Mundus vult decipi, ergo decipiatur
Bijna. De wereld wil bedrogen worden, dus laat haar bedrogen worden (of iets soortgelijks, SL mag de nuances doen). Het is al vele jaren de spreuk voorop de PC. En zeer toepasselijk voor zodiakks onsterfelijkheidsillusie.quote:Op woensdag 16 december 2009 14:18 schreef Frollo het volgende:
[..]
Iedereen wil bedrogen worden, daarom bedrieg ik?
Of een slavinkje.quote:Op woensdag 16 december 2009 14:23 schreef Gellius het volgende:
Ik zou een verdovinkje willen adviseren, zodiakk.
Ik heb me gisteravond al genoeg verdoofd in de kroeg. Ik ga dood.quote:Op woensdag 16 december 2009 14:23 schreef Gellius het volgende:
Ik zou een verdovinkje willen adviseren, zodiakk.
Wat lees je nu? Deel 38quote:Op woensdag 16 december 2009 14:35 schreef Lienekien het volgende:
Ja, ik ben nu verdorie in drie boeken tegelijk aan het lezen. Dat kan niet goed gaan.
Ik lees vrijwel altijd drie boeken tegelijk.quote:Op woensdag 16 december 2009 14:35 schreef Lienekien het volgende:
Ja, ik ben nu verdorie in drie boeken tegelijk aan het lezen. Dat kan niet goed gaan.
Zeg maar gerust: het is een dorp. Dan niet zo maar een dorp, nee, een lelijk dorp vol met boeren en hoeren. Nergens heb ik zoveel Brabanders bij elkaar gezien als in A'Dam. Wat een kutgehucht is het toch ook.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:24 schreef Z het volgende:
A'dam, het is net een dorp.
De verzendkosten zijn wel vrij hoog voor Madagaskar vrees ik.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:27 schreef MeneerTim het volgende:
Ik heb geen geld om weg te geven. Er staat hier nog wel een pot uierzalf weg te stoffen. Zal ik die opsturen?
Met bijbehorende valpartij?quote:Op woensdag 16 december 2009 15:36 schreef Frollo het volgende:
Ik hoop dat ik straks door de sneeuw naar huis kan fietsen.
Agent Orange is je vriend.quote:Op woensdag 16 december 2009 09:11 schreef Z het volgende:
Het leuke van bladloze bomen is dat je de vogeltjes nu goed kan zien. Jammer dat de diversiteit in de winter wat laag is.
Ik loop gewoon nog regelmatig! Slappeling!quote:Op woensdag 16 december 2009 15:32 schreef Gellius het volgende:
Ik durf RaisinGirl eigenlijk niet te vertellen dat ik alweer wéken gewoon op de fiets naar mijn werk ga.
Dat was omdat ik nu eenmaal zo'n vuile huichelaar ben die het niet laten kan om vriendelijk te glimlachen en te knikken (of op andere wijze te groeten) als hij - wie het dan ook in godsnaam zal zijn - iemand tegenkomt, ondanks dat zijn ziel in brand staat. Ik denk dat dat nog wel het beste mijn Amsterdamgevoel beschrijft; het in brand staan van de ziel. Misschien dat ik als troost kan zeggen dat mijn Rotterdamgevoel zich het beste laat beschrijven als accuut darm-, lever- en galblaasfalen.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:29 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ben JAM wel eens tevreden tegengekomen in Amsterdam. Maar misschien was dat omdat hij mij zag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |