Nikos de Neusaap vindt hij doorgaans niet zo interessant.quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:48 schreef Z het volgende:
Kijkt hij nou naar Don of naar de Neusaap?
Ja, maar goed, hij spreekt niet echt Engels, woont nog bij m'n ouders thuis, heeft als voornaamste doel het verbreken van zijn bankdrukrecord en het bereiken van 130 kilo, dus ik denk niet dat het glamorous pokerprofleven echt iets voor hem is. Voor mij natuurlijk wel, maar ik ben nooit verder gekomen dan 250 dollar, die ik dan ook weer heel snel wegspeelde.quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:27 schreef JAM het volgende:
Verder, jouw broertje moet helemaal niet werken. Die moet gewoon pokeren. Als hij in een goed jaar 60k vangt en in een minder jaar 30k, fuck it. Koop een laptop met een goede draadloze verbinding en ga ergens in een warm land met lekkere wijven waar ze een verstaanbare taal praten (Japan of The Sweet Land of Liberty - vergeet niet dat het in San Fransisco doorgaans prima weer is en ze de grootste Aziatische gemeenschap buiten Azie hebben -) op het strand liggen en cocktails drinken. Dat zou ik doen, althans, maar ik speel lang niet zo goed.
Die haaien in willekeurige situaties heb ik inmiddels wel gehad.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:14 schreef ShadyLane het volgende:
Wat is het nou precies? Een T-shirt? En die Don komt uit Mad Men?
Ik kwam op het blog van een vriend deze foto tegen:
[ afbeelding ]
Wat tof!
Het is een shirtje voor Ivan met Don Draper erop.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:14 schreef ShadyLane het volgende:
Wat is het nou precies? Een T-shirt? En die Don komt uit Mad Men?
Indonesië. Daar komt Nikos vandaan.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:12 schreef NoCigar het volgende:
Wel een goed verjaardagscadeau, zo'n mooie neusaap. Waar zie je dat nog.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:44 schreef JAM het volgende:
Ben ik trouwens de enige die bij het woord 'neusaap' aan een bepaald volk, of een bepaalde geloofsovertuiging moet denken?
Gingen daar binnenkort niet een aantal TTK-ers naartoe (of zijn geweest)?quote:#26 Manhattan (and now Brooklyn too!)
Nu al? Ik dacht dat ze verder achterliep op mij. Die foto doet me denken aan een foto die ik van Ivan heb.quote:Op maandag 14 december 2009 08:55 schreef Lienekien het volgende:
Weet Claudia al dat Aaf BC inmiddels ook bevallen is van een zoon? De grootmoeder meldt het op haar blog.
http://www.hannekegroenteman.nl/
(dit is de dag dat ik mijn doodsvonnis getekend heb en tot het eind der tijden ambtenaar zal blijven.)quote:slimme, harde werker, resultaatgericht, collegiaal, teamplayer, dienstverlenend, betrouwbaar, flexibel
Zeg dat nou niet. Ik moet morgen.quote:Op maandag 14 december 2009 16:47 schreef k_man het volgende:
Het bezoek aan de mondhygiéniste vanochtend was overigens - zoals verwacht - hels. Er moet toch iets humaners te verzinnen zijn dan dat klotehaakje.
Er zijn ambtenaren met deze eigenschappen?quote:Op maandag 14 december 2009 14:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zo, dat hebben we ook weer gehad.
[..]
(dit is de dag dat ik mijn doodsvonnis getekend heb en tot het eind der tijden ambtenaar zal blijven.)
Ik was vanmorgen bij mijn tandarts en die ging ook vrolijk tekeer met zijn haakje. Ik vermoed dat hij een mooie sculptuur heeft gemaakt van een van mijn kiezen. Toen hij na 10 minuten (!!) klaar was besloot hij ook nog wat aanslag weg te halen met een citroen/zoutoplossing, omdat "hij toch bezig was."quote:Op maandag 14 december 2009 16:47 schreef k_man het volgende:
Het bezoek aan de mondhygiéniste vanochtend was overigens - zoals verwacht - hels. Er moet toch iets humaners te verzinnen zijn dan dat klotehaakje.
Nee, dit soort dingen zou ik nooit over mezelf durven zeggen (ik weet wel beter). Maar dat waren de woorden van m'n leidinggevende.quote:Op maandag 14 december 2009 15:29 schreef Gellius het volgende:
Dit zijn de kwalificaties waarmee je je functioneringsgesprek in bent gegaan of het eindresultaat van urenlang spijkerhard onderhandelen?
quote:Op maandag 14 december 2009 13:48 schreef MeneerTim het volgende:
Net geboren en nu al je tante in haar gezicht uitlachen. Dat is karakter.
Ik merkte hetzelfde op, het loopt geloof ik in de min.quote:Op maandag 14 december 2009 16:47 schreef k_man het volgende:
Ja, het was vandaag opeens beheurlijk koud! Ik merkte ook voor het eerst dat mijn autootje waarschuwt voor mogelijke gladheid - beetje overbodige functie.
Is het trouwens heel erg als ik 'vanmorgen vloog ze nog' best een mooi liedje vind?
Ik ben het met je leidinggevende eens hoor, IR. Je bent inderdaad resultaatgericht. BIJZONDER resultaatgericht.quote:Op maandag 14 december 2009 17:19 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nee, dit soort dingen zou ik nooit over mezelf durven zeggen (ik weet wel beter). Maar dat waren de woorden van m'n leidinggevende.
Ik ben meer efficientiegericht en ben verder gegaan waar ik vorig jaar gebleven ben: hoofdstuk tweequote:Op maandag 14 december 2009 19:54 schreef Gellius het volgende:
Ik ben zo resultaatgericht dat ik reeds nu bij hoofdstuk 4 van De Avonden ben, en de jaarlijkse herleesheisa is nog niet eens begonnen. Ik wil maar zeggen.
ALS JE NOG RESULTATEN NODIG HEBT DAN MOET JE HET MAAR ZEGGEN.quote:Op maandag 14 december 2009 19:16 schreef MeneerTim het volgende:
[..]
Ik ben het met je leidinggevende eens hoor, IR. Je bent inderdaad resultaatgericht. BIJZONDER resultaatgericht.
Onze zoon heeft van 23:30 uur tot 00:30 uur gedronken. Daarna duurde het even voor hij in slaap wilde vallen. Om 3:45 uur werd hij wakker en heeft B. hem verschoond. Daarna heeft hij een uur gedronken en heb ik er vervolgens een uur over gedaan om hem in slaap te krijgen (hij had last van krampen, dat krijg je als je zoveel zuipt). Om 6:45 uur werd hij weer wakker. B. heeft hem weer verschoond en hij heeft een half uur gedronken. Ik heb hem maar bij me in bed laten liggen, maar het duurde nog tot een uur of 8 voor hij sliep (hij had weer last van krampen). Na een uur begon de hond te blaffen; die wilde eruit.quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:03 schreef Z het volgende:
M'n dochter was van slag van de griepprik vannacht. Ze begon om 4 uur met kletsen en is daar om 7 uur mee opgehouden. Weg nacht. Maar ik kan wel wat hebben tegenwoordig.
Een van de ganzen op de Valentijnkade heet Herbert, dus die naam is al vergeven. Gerlof is een hazennaam en we hebben geen knuffelhaas. En Gnast zeg je alleen om mij te fucken.quote:
Ik ben inderdaad een beetje gekwetst dat je niet ergens een Gnast tussen Max en Ivan hebt weten te proppen, maar geloof me, ik heb nog steeds het beste met jullie alledrie voor. En juist daarom zou er een Gnast-knuffel moeten komen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:38 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
En Gnast zeg je alleen om mij te fucken.
Dan ga je toch Homes under the hammer kijken.quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:50 schreef Gellius het volgende:
Oh ja!. En ik zit net grieperig thuis! Heerlijk de hele middag op de bank met een potje thee de politieke ramptoerist uithangen.
Is zij van Lidewy-eske proporties?quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:24 schreef Gellius het volgende:
Mja.
Dat is toch niet helemaal hetzelfde, hoor. Om te beginnen wordt dat vast niet doorMerel Westrik
gepresenteerd.
Die is er ook als driezitter.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:56 schreef Lienekien het volgende:
Ben je niet een beetje te lang voor een klippan?
Gellius heeft een lengte om hem vriendschappelijk over de bol te aaien. Tenminste, als je zelf boven de 2 meter bent.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:14 schreef Lienekien het volgende:
Hoelang is Gellius. Hm.
Ik praat nog 8 weken lang alleen over baby's. Daarna kijk ik wel weer verder.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:37 schreef JAM het volgende:
Miljaardezjuu, wat een geoudehoer toch weer zeg. Zullen we het weer over voetbalgerelateerd geweld en hazelnootbruine schaamlipjes hebben? Dank u.
En, wat ben jij allemaal wel niet?quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:49 schreef Z het volgende:
Ik ben uit vorm, gelukkig komt de vormcrisis wel precies na mijn beoordeling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |