Ik ben inderdaad een beetje gekwetst dat je niet ergens een Gnast tussen Max en Ivan hebt weten te proppen, maar geloof me, ik heb nog steeds het beste met jullie alledrie voor. En juist daarom zou er een Gnast-knuffel moeten komen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:38 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
En Gnast zeg je alleen om mij te fucken.
Dan ga je toch Homes under the hammer kijken.quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:50 schreef Gellius het volgende:
Oh ja!. En ik zit net grieperig thuis! Heerlijk de hele middag op de bank met een potje thee de politieke ramptoerist uithangen.
Is zij van Lidewy-eske proporties?quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:24 schreef Gellius het volgende:
Mja.
Dat is toch niet helemaal hetzelfde, hoor. Om te beginnen wordt dat vast niet doorMerel Westrik
gepresenteerd.
Die is er ook als driezitter.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:56 schreef Lienekien het volgende:
Ben je niet een beetje te lang voor een klippan?
Gellius heeft een lengte om hem vriendschappelijk over de bol te aaien. Tenminste, als je zelf boven de 2 meter bent.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:14 schreef Lienekien het volgende:
Hoelang is Gellius. Hm.
Ik praat nog 8 weken lang alleen over baby's. Daarna kijk ik wel weer verder.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:37 schreef JAM het volgende:
Miljaardezjuu, wat een geoudehoer toch weer zeg. Zullen we het weer over voetbalgerelateerd geweld en hazelnootbruine schaamlipjes hebben? Dank u.
En, wat ben jij allemaal wel niet?quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:49 schreef Z het volgende:
Ik ben uit vorm, gelukkig komt de vormcrisis wel precies na mijn beoordeling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |