FOK!forum / Klaagbaak / Bax-shop.nl
pr0tegezaterdag 12 december 2009 @ 10:46
TS is een digitale DJ en draait her en der op verschillende feestjes met heel veel 16jarige sletjes. Afgelopen week kwam ik erachter dat mijn huidige Midi Controller de geest had gegeven dus besloot ik een nieuwe aan te schaffen. Ik ging naar www.bax-shop.nl om daar de Hercules MP3 E2 Midi Controller te bestellen voor het luttige bedrag van 89,95.
SPOILER
Ik hoef niet perse van die dure hardware als het ook iets goedkoper kan. Een midi controller is een midi controller!
Dus ik bestellen hea want bij Bax hebben ze in de maand December de actie voor 20:00 bestellen, de volgende dag in huis dus dat sprak me wel aan. Netjes een mailtje met daarin dat de betaling ontvangen is.

Krijg ik 20 minuten later een mailtje:

Hoi Protege,

Helaas hebben wij de midi controller niet op voorraad op dit moment. We krijgen de controllers deze week binnen. Hopelijk kan je er nog even op wachten.

Ik zeg zo goed zo gedaan. Ik wachten, donderdag wachten, gisteren wachten. MAAR IK HEB HEM NOG STEEDS NIET

Ik ben nu op me werk en hopelijk staat mijn nieuwe glitterdoos op me te wachten als ik straks om 13:00 naar huis ga.

Klacht: Midi controller na 5 dagen nog steeds niet binnen.
Subklacht: Ik moet vanavond draaien ZONDER controller
mrcoolzaterdag 12 december 2009 @ 10:48
Risico dat je loopt bij online aankopen, had je kunnen weten....
pr0tegezaterdag 12 december 2009 @ 10:51
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 10:48 schreef mrcool het volgende:
Risico dat je loopt bij online aankopen, had je kunnen weten....
Er van uitgaande dat je hem de volgende dag in huis hebt dan niet
In het mailtje stond ook dat het 5 tot 7 werkdagen kan duren voor dat ze de controllers van de fabrikant binnen hebben
Jahr00nzaterdag 12 december 2009 @ 10:52
Haal je geld terug en koop het in de winkel?
mrcoolzaterdag 12 december 2009 @ 10:52
Waarom bestel je dan niet bij New-Line? Nooit problemen mee gehad, perfecte service!
hugecoollzaterdag 12 december 2009 @ 10:53
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 10:51 schreef pr0tege het volgende:

[..]

Er van uitgaande dat je hem de volgende dag in huis hebt dan niet
In het mailtje stond ook dat het 5 tot 7 werkdagen kan duren voor dat ze de controllers van de fabrikant binnen hebben
Volgende keer bij "belangrijke" dingen even mailen voordat je bestelt.
Inverted_Worldzaterdag 12 december 2009 @ 10:54
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 10:52 schreef mrcool het volgende:
Waarom bestel je dan niet bij New-Line? Nooit problemen mee gehad, perfecte service!
Eens.

Tevens digitaal draaien.
mrcoolzaterdag 12 december 2009 @ 10:55
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 10:54 schreef Inverted_World het volgende:

[..]

Eens.

Tevens digitaal draaien.
Niks mis met digitaal draaien opzich. Ik draai tegenwoordig ook met CD. Maar idd, New-Line!
pr0tegezaterdag 12 december 2009 @ 10:57
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 10:54 schreef Inverted_World het volgende:

[..]

Eens.

Tevens digitaal draaien.
Er zijn ook mensen die het budget niet hebben om 2 CDspelers van Pioneer te kopen twv 1400 euro
mrcoolzaterdag 12 december 2009 @ 11:00
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 10:57 schreef pr0tege het volgende:

[..]

Er zijn ook mensen die het budget niet hebben om 2 CDspelers van Pioneer te kopen twv 1400 euro
Er zijn ook andere merken dan Pioneer hoor...
Inverted_Worldzaterdag 12 december 2009 @ 11:00
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 10:57 schreef pr0tege het volgende:

[..]

Er zijn ook mensen die het budget niet hebben om 2 CDspelers van Pioneer te kopen twv 1400 euro
CD-spelers

Gewoon vinyl Maargoed ik draai al een poos niet meer, ik heb enkel alle platen nog.
augurkenkoningzaterdag 12 december 2009 @ 11:01
New-line for the win inderdaad
mrcoolzaterdag 12 december 2009 @ 11:04
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 11:00 schreef Inverted_World het volgende:

[..]

CD-spelers

Gewoon vinyl Maargoed ik draai al een poos niet meer, ik heb enkel alle platen nog.
Hehehe, ik dacht er eerst hetzelfde over hoor. Eenmaal de overstap gemaakt en ik kan je zeggen dat ik er niet treurig om ben. Vinyl heerst wel, ik snap je wel. Het gevoel dat vinyl je geeft!
mrcoolzaterdag 12 december 2009 @ 11:05
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 11:01 schreef augurkenkoning het volgende:
New-line for the win inderdaad
Prima service!
pr0tegezaterdag 12 december 2009 @ 11:08
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 11:04 schreef mrcool het volgende:

[..]

Hehehe, ik dacht er eerst hetzelfde over hoor. Eenmaal de overstap gemaakt en ik kan je zeggen dat ik er niet treurig om ben. Vinyl heerst wel, ik snap je wel. Het gevoel dat vinyl je geeft!
Ik heb eerst ook met Vinyl gedraait maar voordat je een behoorlijk aantal platen hebt ben je weer 300/400 euro verder. Niet dat je perse 300/400 euro moet betalen om een gewenst aantal platen te hebben maar om een redelijke set te draaien heb je toch wel wat variatie in platen nodig

Toen ben ik op het spoor van digitaal gekomen. Eerst met Mixvibes en gewoon met me toetsenbord. Ik vond het zeer prettig werken.

Toen ben ik overgestapt naar Virtual DJ en m,n eerst midi controller gekocht. 3 versleten in totaal waarvan vorige week de 4de. Ik draai nu overigens met Traktor en Virtual DJ
B4tman_DHzaterdag 12 december 2009 @ 11:19
Je kan ook www.audiogear.nl proberen
mrcoolzaterdag 12 december 2009 @ 11:21
Of www.spincity.nl
Pieter-utdzaterdag 12 december 2009 @ 11:25
Waarom zijn sommige vreemde woorden blauw en beginnen ze met www :s
Derek010zaterdag 12 december 2009 @ 13:58
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 11:25 schreef Pieter-utd het volgende:
Waarom zijn sommige vreemde woorden blauw en beginnen ze met www :s
Dat heet internet.
Pimsterrzaterdag 12 december 2009 @ 14:08
BAX liegt altijd dat ze barsten met die levertijden

ik zelf en een maatje hebben er ervaring mee...
Baxshopmaandag 14 december 2009 @ 14:00
Goedemiddag dames en heren,

ik ben jullie conversatie even aan het volgen, omdat ik erg nieuwsgierig ben geraakt over wat er allemaal gebeurd is met jullie bestellingen. Over de levertijden: het kan inderdaad zo zijn dat er producten niet op voorraad zijn bij ons, maar dit wordt gecommuniceerd via de website door middel van de diverse voorraad statussen. Ook als producten niet op voorraad zijn proberen we iedereen zo goed mogelijk te informeren over de levertijd die wij van onze leverancier doorkrijgen.

Helaas is het af en toe zo dat leveranciers de verwachte levertijd niet waar kunnen maken, maar als wij deze info krijgen wordt ook dit z.s.m. richting de klant gecommuniceerd.

Graag hoor ik of ik nog iets kan doen aan de bestellingen die nu lopen of aan bestellingen waar in een eerder stadium wat mee is gebeurd, want ik hoop niet dat jullie dit zien als liegen. Als dit zo overkomt op jullie, dan bied ik bij deze mijn excuses aan, want die intentie is er vanuit ons nooit geweest. Van klanten zoals jullie moeten wij het hebben, dus proberen we eenieder zo goed mogelijk te informeren en een zo helder en eenduidig antwoord op elke vraag te geven.

Vragen? Tips of opmerking hoe wij het beter zouden kunnen doen? Ik hoor het graag!

Met vriendelijke groet,

Matthijs
Sales Bax-shop.nl

matthijs.klaasse[@]bax-shop.nl
0113-212703
#ANONIEMmaandag 14 december 2009 @ 14:01
quote:
Op maandag 14 december 2009 14:00 schreef Baxshop het volgende:
Goedemiddag dames en heren,

ik ben jullie conversatie even aan het volgen, omdat ik erg nieuwsgierig ben geraakt over wat er allemaal gebeurd is met jullie bestellingen. Over de levertijden: het kan inderdaad zo zijn dat er producten niet op voorraad zijn bij ons, maar dit wordt gecommuniceerd via de website door middel van de diverse voorraad statussen. Ook als producten niet op voorraad zijn proberen we iedereen zo goed mogelijk te informeren over de levertijd die wij van onze leverancier doorkrijgen.

Helaas is het af en toe zo dat leveranciers de verwachte levertijd niet waar kunnen maken, maar als wij deze info krijgen wordt ook dit z.s.m. richting de klant gecommuniceerd.

Graag hoor ik of ik nog iets kan doen aan de bestellingen die nu lopen of aan bestellingen waar in een eerder stadium wat mee is gebeurd, want ik hoop niet dat jullie dit zien als liegen. Als dit zo overkomt op jullie, dan bied ik bij deze mijn excuses aan, want die intentie is er vanuit ons nooit geweest. Van klanten zoals jullie moeten wij het hebben, dus proberen we eenieder zo goed mogelijk te informeren en een zo helder en eenduidig antwoord op elke vraag te geven.

Vragen? Tips of opmerking hoe wij het beter zouden kunnen doen? Ik hoor het graag!

Met vriendelijke groet,

Matthijs
Sales Bax-shop.nl

matthijs.klaasse[@]bax-shop.nl
0113-212703
whehe leuke kloon weer BoWa
IlseMathildemaandag 14 december 2009 @ 14:01
Deze is gaaf; http://www.djtechtools.com/
Netsplittermaandag 14 december 2009 @ 14:06
Digitale dj.
Wtf is er gebeurd met platen???
fathankmaandag 14 december 2009 @ 14:17
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 10:55 schreef mrcool het volgende:

[..]

Niks mis met digitaal draaien opzich. Ik draai tegenwoordig ook met CD. Maar idd, New-Line!
Ik draai nog steeds op jouw oude draaitafels
Nicolas_Cagemaandag 14 december 2009 @ 16:10
Hahaha "DJ's" die met een midi controller draaien
Nicolas_Cagemaandag 14 december 2009 @ 16:14
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 10:46 schreef pr0tege het volgende:

Klacht: Midi controller na 5 dagen nog steeds niet binnen.
Subklacht: Ik moet vanavond draaien ZONDER controller
Ja dan wordt het lastig als je niet kan beatmatchen he sukkel
fathankmaandag 14 december 2009 @ 16:17
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:14 schreef Nicolas_Cage het volgende:

[..]

Ja dan wordt het lastig als je niet kan beatmatchen he sukkel
dat sync knopje werkt ook als je er met de muis op klikt.
Nicolas_Cagemaandag 14 december 2009 @ 16:21
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:17 schreef fathank het volgende:

[..]

dat sync knopje werkt ook als je er met de muis op klikt.
Ik was in de veronderstelling dat hij met CD's ging draaien omdat met je muis in virtual dj gaan mixen voor publiek niet gaat werken. ivm met EQ en volume knoppen die die niet tegelijk kan besturen
mrcooldinsdag 15 december 2009 @ 17:29
quote:
Op maandag 14 december 2009 14:17 schreef fathank het volgende:

[..]

Ik draai nog steeds op jouw oude draaitafels
Die dingen gaan nog wel ff mee denk ik zo!
piepkuiken21dinsdag 15 december 2009 @ 17:36
ik heb weinig problemen altijd met Bax, maar ik ben dan ook gewent om 1 week op een bestelling te wachten en niet de bol.com levertijden.
kthxbyedinsdag 15 december 2009 @ 17:49
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 10:46 schreef pr0tege het volgende:
Hercules MP3 E2 Midi Controller (..) voor het luttige bedrag van 89,95.

(..)

Ik hoef niet perse van die dure hardware als het ook iets goedkoper kan. Een midi controller is een midi controller!
augurkenkoningdinsdag 15 december 2009 @ 17:52
Vanavond hebben ze koopavond. Ik ga twee van die lasertjes halen (:
Lumandinsdag 15 december 2009 @ 18:07
quote:
Op maandag 14 december 2009 14:06 schreef Netsplitter het volgende:
Digitale dj.
Wtf is er gebeurd met platen???
Technologie is weer vooruit gegaan ofzo.
Stekelbeesdinsdag 15 december 2009 @ 18:15
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 11:25 schreef Pieter-utd het volgende:
Waarom zijn sommige vreemde woorden blauw en beginnen ze met www :s
;D
pr0tegedinsdag 15 december 2009 @ 18:25
quote:
Op maandag 14 december 2009 14:00 schreef Baxshop het volgende:
Goedemiddag dames en heren,

ik ben jullie conversatie even aan het volgen, omdat ik erg nieuwsgierig ben geraakt over wat er allemaal gebeurd is met jullie bestellingen. Over de levertijden: het kan inderdaad zo zijn dat er producten niet op voorraad zijn bij ons, maar dit wordt gecommuniceerd via de website door middel van de diverse voorraad statussen. Ook als producten niet op voorraad zijn proberen we iedereen zo goed mogelijk te informeren over de levertijd die wij van onze leverancier doorkrijgen.

Helaas is het af en toe zo dat leveranciers de verwachte levertijd niet waar kunnen maken, maar als wij deze info krijgen wordt ook dit z.s.m. richting de klant gecommuniceerd.

Graag hoor ik of ik nog iets kan doen aan de bestellingen die nu lopen of aan bestellingen waar in een eerder stadium wat mee is gebeurd, want ik hoop niet dat jullie dit zien als liegen. Als dit zo overkomt op jullie, dan bied ik bij deze mijn excuses aan, want die intentie is er vanuit ons nooit geweest. Van klanten zoals jullie moeten wij het hebben, dus proberen we eenieder zo goed mogelijk te informeren en een zo helder en eenduidig antwoord op elke vraag te geven.

Vragen? Tips of opmerking hoe wij het beter zouden kunnen doen? Ik hoor het graag!

Met vriendelijke groet,

Matthijs
Sales Bax-shop.nl

matthijs.klaasse[@]bax-shop.nl
0113-212703
Als je echt van Bax.nl bent reageer dan als de wiederweerga op mijn mailtje die ik jullie zojuist heb verstuurd. Het zit namelijk nu zo dat mijn bestelling wel verzonden is naar het afleveradres maar de zending blijft op Track&Trace hangen op '' Zending niet gesorteerd ''

Kan ik godverdomme daar weer achteraan Heb TNT vanmiddag een klaagbrief gestuurd via de site maar dat duurt 4 werkdagen(!!!!!!!!!!!, 4 werkdagen idd. Wat ze daar aan het sjouwen zijn weet ik ook niet ) voordat ik een antwoord terug heb

Nu hoop ik dat ze misschien bij bax hier invloed op hebben....
Equitesdinsdag 15 december 2009 @ 18:27
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 11:00 schreef Inverted_World het volgende:

[..]

CD-spelers

Gewoon vinyl Maargoed ik draai al een poos niet meer, ik heb enkel alle platen nog.
Dan weet jij ook vast wel dat vinyls er helemaal uitgaan.
Elixabetedinsdag 15 december 2009 @ 18:44
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 18:25 schreef pr0tege het volgende:

[..]

Als je echt van Bax.nl bent reageer dan als de wiederweerga op mijn mailtje die ik jullie zojuist heb verstuurd. Het zit namelijk nu zo dat mijn bestelling wel verzonden is naar het afleveradres maar de zending blijft op Track&Trace hangen op '' Zending niet gesorteerd ''

Kan ik godverdomme daar weer achteraan Heb TNT vanmiddag een klaagbrief gestuurd via de site maar dat duurt 4 werkdagen(!!!!!!!!!!!, 4 werkdagen idd. Wat ze daar aan het sjouwen zijn weet ik ook niet ) voordat ik een antwoord terug heb

Nu hoop ik dat ze misschien bij bax hier invloed op hebben....
Post gaat tenslotte snachts rond door het land.

[ Bericht 4% gewijzigd door Netsplitter op 16-12-2009 11:57:54 (Met ziektes gooien....) ]
BobdGdinsdag 15 december 2009 @ 18:51
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 18:44 schreef Elixabete het volgende:

[..]


Post gaat tenslotte snachts rond door het land.
WTF?!

[ Bericht 10% gewijzigd door Netsplitter op 16-12-2009 11:58:16 (originele post geedit.) ]
Baxshopdinsdag 15 december 2009 @ 18:51
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 18:25 schreef pr0tege het volgende:

[..]

Als je echt van Bax.nl bent reageer dan als de wiederweerga op mijn mailtje die ik jullie zojuist heb verstuurd. Het zit namelijk nu zo dat mijn bestelling wel verzonden is naar het afleveradres maar de zending blijft op Track&Trace hangen op '' Zending niet gesorteerd ''

Kan ik godverdomme daar weer achteraan Heb TNT vanmiddag een klaagbrief gestuurd via de site maar dat duurt 4 werkdagen(!!!!!!!!!!!, 4 werkdagen idd. Wat ze daar aan het sjouwen zijn weet ik ook niet ) voordat ik een antwoord terug heb

Nu hoop ik dat ze misschien bij bax hier invloed op hebben....
Beste Pr0tege,

dank voor je reactie. Ik ben zeker wel van Bax-shop.nl en heb zojuist even alle emailboxen doorgelopen maar ik heb geen mail van je ontvangen. Althans, niet van iemand die onder de naam Pr0tege door het leven gaat.

Kan je mij persoonlijk mailen? Dan zal ik daar z.s.m. op terug komen. Of dat vandaag nog gaat lukken weet ik niet, want het serviceteam van TNT is al naar huis en is dus niet meer bereikbaar.

Ik hoor graag van je!

Met vriendelijke groet,

Matthijs
Sales Bax-shop.nl

matthijs.klaasse[@]bax-shop.nl
pr0tegedinsdag 15 december 2009 @ 19:51
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 18:51 schreef Baxshop het volgende:

[..]

Beste Pr0tege,

dank voor je reactie. Ik ben zeker wel van Bax-shop.nl en heb zojuist even alle emailboxen doorgelopen maar ik heb geen mail van je ontvangen. Althans, niet van iemand die onder de naam Pr0tege door het leven gaat.

Kan je mij persoonlijk mailen? Dan zal ik daar z.s.m. op terug komen. Of dat vandaag nog gaat lukken weet ik niet, want het serviceteam van TNT is al naar huis en is dus niet meer bereikbaar.

Ik hoor graag van je!

Met vriendelijke groet,

Matthijs
Sales Bax-shop.nl

matthijs.klaasse[@]bax-shop.nl
Ik heb net nog gekeken op Track&Trace en de verzending is gewijzigd naar Zending gesorteerd. Maar of ik hem dan morgen ook heb
fathankdinsdag 15 december 2009 @ 19:57
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 18:25 schreef pr0tege het volgende:

[..]

Als je echt van Bax.nl bent reageer dan als de wiederweerga op mijn mailtje die ik jullie zojuist heb verstuurd. Het zit namelijk nu zo dat mijn bestelling wel verzonden is naar het afleveradres maar de zending blijft op Track&Trace hangen op '' Zending niet gesorteerd ''

Kan ik godverdomme daar weer achteraan Heb TNT vanmiddag een klaagbrief gestuurd via de site maar dat duurt 4 werkdagen(!!!!!!!!!!!, 4 werkdagen idd. Wat ze daar aan het sjouwen zijn weet ik ook niet ) voordat ik een antwoord terug heb

Nu hoop ik dat ze misschien bij bax hier invloed op hebben....
Ooit van kerstdrukte bij de post gehoord? Jij bent echt kankerdom serieus.
makkodinsdag 15 december 2009 @ 20:42
Mijn bestellingen had ik gewoon de volgende dag binnen.. met ideal betalen enzo
piepkuiken21dinsdag 15 december 2009 @ 22:03
als ik spoed heb bel ik ook altijd eerst een bedrijf voordat ik ze zwart ga maken op internet. Bax heeft een prima service voor een onlineshop voor lampen en speakers. Als jij m zo nodig nodig had gehad had je eerst even je huiswerk moeten doen, ook als er staat op de site dat ze aan de bol.com levertijden doen.
Ik vind jouw klacht zeer onterecht.
Remsjodinsdag 15 december 2009 @ 22:33
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 18:51 schreef Baxshop het volgende:

[..]

Beste Pr0tege,

dank voor je reactie. Ik ben zeker wel van Bax-shop.nl en heb zojuist even alle emailboxen doorgelopen maar ik heb geen mail van je ontvangen. Althans, niet van iemand die onder de naam Pr0tege door het leven gaat.

Kan je mij persoonlijk mailen? Dan zal ik daar z.s.m. op terug komen. Of dat vandaag nog gaat lukken weet ik niet, want het serviceteam van TNT is al naar huis en is dus niet meer bereikbaar.

Ik hoor graag van je!

Met vriendelijke groet,

Matthijs
Sales Bax-shop.nl

matthijs.klaasse[@]bax-shop.nl

Ik ben net thuis van me werk, Track&Trace staat nu op Zending gesorteerd zoals ik al zei dus hopelijk heb ik hem morgenochtend(aangezien het TNT pakketbusje elke dag in de ochtend hier door de straat rijd) Mocht dit niet het geval zijn, dan zal ik je even mailen zodat jij er achteraan kan
Baxshopwoensdag 16 december 2009 @ 08:57
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 22:33 schreef Remsjo het volgende:

[..]

Ik ben net thuis van me werk, Track&Trace staat nu op Zending gesorteerd zoals ik al zei dus hopelijk heb ik hem morgenochtend(aangezien het TNT pakketbusje elke dag in de ochtend hier door de straat rijd) Mocht dit niet het geval zijn, dan zal ik je even mailen zodat jij er achteraan kan
Goedemorgen Remsjo,

Geen probleem, daar zijn wij voor! Ik hoor graag van je mocht je er niet uitkomen, wij helpen je (en al onze andere klanten natuurlijk ) met alle plezier!

Groet,

Matthijs
Sales Bax-shop.nl
Da_Sandmanwoensdag 16 december 2009 @ 09:25
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 17:52 schreef augurkenkoning het volgende:
Vanavond hebben ze koopavond. Ik ga twee van die lasertjes halen (:
Je bent er hopelijk inmiddels achter gekomen dat de Koopavond niet gisteravond was, maar donderdag is?
#ANONIEMwoensdag 16 december 2009 @ 09:33
Trouwens erg professioneel om als winkel op een forum te reageren op vragen van klanten. Zoiets doe je onderling.
Da_Sandmanwoensdag 16 december 2009 @ 09:49
quote:
Op woensdag 16 december 2009 09:33 schreef MarkyB het volgende:
Trouwens erg professioneel om als winkel op een forum te reageren op vragen van klanten. Zoiets doe je onderling.
Ik zie in de OP weinig vragen staan eigenlijk.
#ANONIEMwoensdag 16 december 2009 @ 09:53
quote:
Op woensdag 16 december 2009 09:49 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ik zie in de OP weinig vragen staan eigenlijk.
Je snapt heus wel wat ik bedoel, en anders doe je gruwelijk je best mij niet te willen snappen.
cYbErTiMwoensdag 16 december 2009 @ 09:55
Ik heb zelf ook 2x wat besteld bij bax, en 2x was het er ineens niet en moest ik 7+ dagen wachten.
Beide gevallen heb ik de order gecancelled en de moeite genomen voor 1euro meer het in de winkel om de hoek te halen..

[ Bericht 2% gewijzigd door cYbErTiM op 16-12-2009 11:46:15 ]
cYbErTiMwoensdag 16 december 2009 @ 09:56
terechte klacht
Da_Sandmanwoensdag 16 december 2009 @ 09:56
quote:
Op woensdag 16 december 2009 09:53 schreef MarkyB het volgende:

[..]

Je snapt heus wel wat ik bedoel, en anders doe je gruwelijk je best mij niet te willen snappen.
Geen van beide. Een user spuit zijn gal hier over Bax-shop.nl en Bax-shop.nl reageert daar op een zeer nette manier op. Verder niets aan de hand dan toch?
fathankwoensdag 16 december 2009 @ 10:58
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 22:33 schreef Remsjo het volgende:

[..]

Ik ben net thuis van me werk, Track&Trace staat nu op Zending gesorteerd zoals ik al zei dus hopelijk heb ik hem morgenochtend(aangezien het TNT pakketbusje elke dag in de ochtend hier door de straat rijd) Mocht dit niet het geval zijn, dan zal ik je even mailen zodat jij er achteraan kan
Wat een achterlijk stuk vreten ben jij zeg. Denk je dat ze bij Bax kunnen heksen ofzo?
marcodejwoensdag 16 december 2009 @ 11:03
Het "luttige" bedrag...
Jumparoundwoensdag 16 december 2009 @ 11:13
quote:
Op woensdag 16 december 2009 09:33 schreef MarkyB het volgende:
Trouwens erg professioneel om als winkel op een forum te reageren op vragen van klanten. Zoiets doe je onderling.
Ik vind het top dat een winkel uberhaubt de moeite neemt om te reageren.
Stukje toegevoegde waarde en imo extra bestaansrecht voor een online winkel.
cYbErTiMwoensdag 16 december 2009 @ 11:45
Ohja de klacht is wel terecht maar ik ben wel netjes geholpen verder hoor door bax-shop, zoals ts nu ook. Ook gewoon me geld terug enzo, daar zal't niet aan liggen.
Maar het zou nog fijner geweest zijn als je het besteld en gewoon meteen de spullen opgestuurd worden.
swarmahoerwoensdag 16 december 2009 @ 14:14
tvp
Banzaiaapwoensdag 16 december 2009 @ 14:19
quote:
Op woensdag 16 december 2009 14:14 schreef swarmahoer het volgende:
tvp
!!!

Daar is de bookmark functie voor gek.
Adolecenswoensdag 16 december 2009 @ 14:27
Whehehe, een dispuut met een webshop uitvechten via een openbaar forum
Da_Sandmanwoensdag 16 december 2009 @ 14:39
quote:
Op woensdag 16 december 2009 14:27 schreef Adolecens het volgende:
Whehehe, een dispuut met een webshop uitvechten via een openbaar forum
Er vecht toch helemaal niemand iets uit . User klaagt, bedrijf geeft uitleg, user klaagt weer, bedrijf geeft weer antwoord en klaar. Slotje is op z'n plek dus.
Jumparoundwoensdag 16 december 2009 @ 14:49
quote:
Op woensdag 16 december 2009 14:27 schreef Adolecens het volgende:
Whehehe, een dispuut met een webshop uitvechten via een openbaar forum
Zo zie je maar, mods zijn ook net echte users
Adolecenswoensdag 16 december 2009 @ 15:41
quote:
Op woensdag 16 december 2009 14:49 schreef Jumparound het volgende:

[..]

Zo zie je maar, mods zijn ook net echte users
Dat dat kan op FOK!
fathankwoensdag 16 december 2009 @ 15:42
quote:
Op woensdag 16 december 2009 14:49 schreef Jumparound het volgende:

[..]

Zo zie je maar, mods zijn ook net echte users
Dat dacht Raymania ook. De rest is bekend .
Jumparoundwoensdag 16 december 2009 @ 15:47
quote:
Op woensdag 16 december 2009 15:41 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Dat dat kan op FOK!
* Jumparound snel in FB gaat posten

Jumparoundwoensdag 16 december 2009 @ 15:47
quote:
Op woensdag 16 december 2009 15:42 schreef fathank het volgende:

[..]

Dat dacht Raymania ook. De rest is bekend .
oh, wat dan?
fathankwoensdag 16 december 2009 @ 15:53
quote:
Op woensdag 16 december 2009 15:47 schreef Jumparound het volgende:

[..]

oh, wat dan?
De hele vbl-rel niet meegekregen?
So_Surreal_Babywoensdag 16 december 2009 @ 15:55
Als ergens op internet onterecht staat dat je webshop kut service geeft, is het toch logisch dat je in het zelfde forum een antwoord en een uitleg geeft ?
Remsjowoensdag 16 december 2009 @ 15:59
En ondertussen wacht ik nog steeds in spanning af want ik heb nog steeds niet het pakketje. Hier kan Baxshop ook niks aan doen dat weet ik dus ik maak helemaal niemand van Bax-shop.nl zwart hoor. Hoe komen jullie erbij. Ze hebben overigens altijd netjes op mijn mailtjes geantwoord.

Het probleem is dat TNT het pakket niet levert aan mij. Of dit met kerstdrukte te maken heeft doet er niet toe, moeten ze maar meer personeel inzetten. Bovendien weten ze dat het elk jaar druk is een week voor de kerst. Ik heb net een mailtje van een TNT medewerker terug gekregen(die ik maandagochtend verstuurd heb) en volgens zijn berekeningen moet het pakket vandaag(16 December staat op zijn papieren) nog geleverd worden. Dit kan nog tot 21:30 vanavond duren. Maar hoe dichterbij de avond het word, hoe minder vertrouwen ik erin krijg dus dat word morgen voor de zoveelste keer deze week contact opnemen met TNT
#ANONIEMwoensdag 16 december 2009 @ 16:01
quote:
Op woensdag 16 december 2009 15:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Als ergens op internet onterecht staat dat je webshop kut service geeft, is het toch logisch dat je in het zelfde forum een antwoord en een uitleg geeft ?
Gebruikelijk? Nee.
Professioneel? Nee.

Als het een goed bedrijf betreft worden er niet zulke topics aangemaakt en heb je heel dit geneuzel niet. Wat denk je zelf, als iemand in DIG klaagt over die kut microsoft en klote windows, dat microsoft dan een accountje aanmaakt en gaat reageren dat het niet zo kut is? Of als ik in R&P over mn vriendin klaagt dat ze dat ook hier gaat uitpraten met me? Komop, doe dat rechtstreeks.
#ANONIEMwoensdag 16 december 2009 @ 16:02
quote:
Op woensdag 16 december 2009 15:59 schreef Remsjo het volgende:
En ondertussen wacht ik nog steeds in spanning af want ik heb nog steeds niet het pakketje. Hier kan Baxshop ook niks aan doen dat weet ik dus ik maak helemaal niemand van Bax-shop.nl zwart hoor. Hoe komen jullie erbij. Ze hebben overigens altijd netjes op mijn mailtjes geantwoord.

Het probleem is dat TNT het pakket niet levert aan mij. Of dit met kerstdrukte te maken heeft doet er niet toe, moeten ze maar meer personeel inzetten. Bovendien weten ze dat het elk jaar druk is een week voor de kerst. Ik heb net een mailtje van een TNT medewerker terug gekregen(die ik maandagochtend verstuurd heb) en volgens zijn berekeningen moet het pakket vandaag(16 December staat op zijn papieren) nog geleverd worden. Dit kan nog tot 21:30 vanavond duren. Maar hoe dichterbij de avond het word, hoe minder vertrouwen ik erin krijg dus dat word morgen voor de zoveelste keer deze week contact opnemen met TNT
Pas maar op dat er dadelijk geen TNT medewerker gaat reageren
Remsjowoensdag 16 december 2009 @ 16:05
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:02 schreef MarkyB het volgende:

[..]

Pas maar op dat er dadelijk geen TNT medewerker gaat reageren
Maar het kan toch niet zo zijn dat je je hele dagprogramma moet aanpassen voor een mogelijk pakketje wat gelevert kan worden.

Ik zit hier al heel de dag me poep in te houden want je zult altijd zien dat als ik dadelijk op de wc zit dat ze dan langskomen
Remsjowoensdag 16 december 2009 @ 16:07
IK ga dadelijk hier voor het huis even kijken of de TNTbezorger niet in de bosjes voor het huis zit te wachten tot ik van huis ga zodat hij dan kan aanbellen en een briefje door de brievenbus kan gooien met daarop dat er niemand thuis was
swarmahoerwoensdag 16 december 2009 @ 16:10
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:05 schreef Remsjo het volgende:

[..]

Maar het kan toch niet zo zijn dat je je hele dagprogramma moet aanpassen voor een mogelijk pakketje wat gelevert kan worden.

Ik zit hier al heel de dag me poep in te houden want je zult altijd zien dat als ik dadelijk op de wc zit dat ze dan langskomen
hang een briefje op de deur, ik zit te schijten, hier is een kopje koffie
djkoelkastwoensdag 16 december 2009 @ 16:12
Je had ook kunnen kijken:

Art. nr: HYP-HERCULMKIIPCMAC
Voorraadstatus: Backorder fabrikant

Dus dan geldt het niet.
Bovendien is een midi controller niet een midi controller. Deze rommel moet je niet willen, ga voor een Reloop!
Da_Sandmanwoensdag 16 december 2009 @ 16:12
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:01 schreef MarkyB het volgende:

[..]

Gebruikelijk? Nee.
Professioneel? Nee.

Als het een goed bedrijf betreft worden er niet zulke topics aangemaakt en heb je heel dit geneuzel niet. Wat denk je zelf, als iemand in DIG klaagt over die kut microsoft en klote windows, dat microsoft dan een accountje aanmaakt en gaat reageren dat het niet zo kut is? Of als ik in R&P over mn vriendin klaagt dat ze dat ook hier gaat uitpraten met me? Komop, doe dat rechtstreeks.
Dus, iemand heeft een klacht, plaatst dit op een forum in plaats van contact met het bedrijf te zoeken, dan mag het bedrijf daar niet op reageren want dat is niet professioneel. Rare redenering.
En je vergelijking met Microsoft en Windows loopt natuurlijk ook volledig mank .
Jumparoundwoensdag 16 december 2009 @ 16:16
quote:
Op woensdag 16 december 2009 15:53 schreef fathank het volgende:

[..]

De hele vbl-rel niet meegekregen?
euhm, nee... alleen iets dat een mod geband was, maar meer niet...
(ohja, en al die suffe smurfen bij een hoop users in han avatar)
#ANONIEMwoensdag 16 december 2009 @ 16:18
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:12 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Dus, iemand heeft een klacht, plaatst dit op een forum in plaats van contact met het bedrijf te zoeken, dan mag het bedrijf daar niet op reageren want dat is niet professioneel. Rare redenering.
En je vergelijking met Microsoft en Windows loopt natuurlijk ook volledig mank .
Ik zeg niet dat het niet mag, ik zeg dat het niet professioneel is. Een beetje bedrijf heeft schijt aan wat er over hun op het internet geschreven wordt. Als je als bedrijf zijnde zorgt dat je zaakjes op orde zijn, laat de boze buitenwereld maar schreeuwen.
Jumparoundwoensdag 16 december 2009 @ 16:19
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:01 schreef MarkyB het volgende:

[..]

Gebruikelijk? Nee.
Professioneel? Nee.

Als het een goed bedrijf betreft worden er niet zulke topics aangemaakt en heb je heel dit geneuzel niet. Wat denk je zelf, als iemand in DIG klaagt over die kut microsoft en klote windows, dat microsoft dan een accountje aanmaakt en gaat reageren dat het niet zo kut is? Of als ik in R&P over mn vriendin klaagt dat ze dat ook hier gaat uitpraten met me? Komop, doe dat rechtstreeks.
Ik vind het een stukje extra service dat je je klant er op attent maakt dat ze WEL meedenken. En dat het ongebruikelijk is hoeft niet te betekenen dat het onprofessioneel is, misschien is het wel een nieuwe trend. Fora in de gaten houden om je goede naam te verdedigen... Elk verhaal heeft 2 kanten. Laat je 1 kant onbelicht blijft dat gevoel van dat het toch maar kut is hangen...
zuchtjewoensdag 16 december 2009 @ 16:27
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:18 schreef MarkyB het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat het niet mag, ik zeg dat het niet professioneel is. Een beetje bedrijf heeft schijt aan wat er over hun op het internet geschreven wordt. Als je als bedrijf zijnde zorgt dat je zaakjes op orde zijn, laat de boze buitenwereld maar schreeuwen.
Dus het is niet professioneel om klachten op te willen lossen en schijt te hebben aan je klagende klanten? Hoe kun je het bedrijf dan ooit verbeteren?
Da_Sandmanwoensdag 16 december 2009 @ 16:30
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:18 schreef MarkyB het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat het niet mag, ik zeg dat het niet professioneel is. Een beetje bedrijf heeft schijt aan wat er over hun op het internet geschreven wordt. Als je als bedrijf zijnde zorgt dat je zaakjes op orde zijn, laat de boze buitenwereld maar schreeuwen.
Ik hoop voor je dat je geen eigen bedrijf hebt als je zo over je klanten denkt.
#ANONIEMwoensdag 16 december 2009 @ 16:34
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:30 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ik hoop voor je dat je geen eigen bedrijf hebt als je zo over je klanten denkt.
Zo over mn klanten denk? Als klanten een probleem met mij hebben dan hebben ze contact met mij op te nemen waarmee ze direct gerustgesteld zijn. Probleem waar TS mee zit is dat het artikel niet op voorraad was en daarom niet de betreffende avond zijn apparatuur had, kan gebeuren toch, als bedrijf dit direct kortsluit met de klant dan is de klacht alleen nog maar dat hij met kuthardware aan de slag moet, niet dat het bedrijf faalt.

Of ben jij zo iemand die in een winkel uitgekafferd wordt en thuis stil in een hoekje gaat zitten schreeuwen op die nare medewerker?
Japsnarswoensdag 16 december 2009 @ 16:36
Dus buiten december wordt het product pas na 2/3 dagen verzonden?
Da_Sandmanwoensdag 16 december 2009 @ 16:37
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:34 schreef MarkyB het volgende:

[..]

Zo over mn klanten denk? Als klanten een probleem met mij hebben dan hebben ze contact met mij op te nemen waarmee ze direct gerustgesteld zijn. Probleem waar TS mee zit is dat het artikel niet op voorraad was en daarom niet de betreffende avond zijn apparatuur had, kan gebeuren toch, als bedrijf dit direct kortsluit met de klant dan is de klacht alleen nog maar dat hij met kuthardware aan de slag moet, niet dat het bedrijf faalt.

Of ben jij zo iemand die in een winkel uitgekafferd wordt en thuis stil in een hoekje gaat zitten schreeuwen op die nare medewerker?
Hoe kan het bedrijf het weten als de klant het niet direct meldt, maar op een forum neerzet?

En ik begrijp niet helemaal hoe ik én stil in een hoekje kan zitten én daarbij nog eens kan schreeuwen.
zuchtjewoensdag 16 december 2009 @ 16:39
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:37 schreef Da_Sandman het volgende:
En ik begrijp niet helemaal hoe ik én stil in een hoekje kan zitten én daarbij nog eens kan schreeuwen.
Soms doen mensen gekken dingen als ze boos zijn!
#ANONIEMwoensdag 16 december 2009 @ 16:40
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:37 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Hoe kan het bedrijf het weten als de klant het niet direct meldt, maar op een forum neerzet?

En ik begrijp niet helemaal hoe ik én stil in een hoekje kan zitten én daarbij nog eens kan schreeuwen.
Dan hoeft een bedrijf de klant niet serieus te nemen als de klant geen contact opneemt over een ontevredenheid. Als ik hier ga zitten klagen over mijn te smerige broodje van bakker bart afgelopen dinsdag, dan ga ik er ook niet vanuit dat bakker bart mij hier op het forum gerust gaat stellen. Als ik een klacht heb, of een ontevredenheid, dan stap ik naar dat bedrijf. Wil ik puur mijn gal spuien, dan doe ik dat hier inderdaad, maar het heeft niet de intentie het bedrijf zelf uit te lokken.

Je snapt het nog steeds niet he
zuchtjewoensdag 16 december 2009 @ 16:44
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:40 schreef MarkyB het volgende:

[..]

Dan hoeft een bedrijf de klant niet serieus te nemen als de klant geen contact opneemt over een ontevredenheid. Als ik hier ga zitten klagen over mijn te smerige broodje van bakker bart afgelopen dinsdag, dan ga ik er ook niet vanuit dat bakker bart mij hier op het forum gerust gaat stellen. Als ik een klacht heb, of een ontevredenheid, dan stap ik naar dat bedrijf. Wil ik puur mijn gal spuien, dan doe ik dat hier inderdaad, maar het heeft niet de intentie het bedrijf zelf uit te lokken.

Je snapt het nog steeds niet he
Als je voor de stoep van bakker bart gaat staan om tegen mogelijke kopers te zeggen dat de broodjes smerig zijn dan zal de bakker er wel iets van gaan zeggen hoor.
Jumparoundwoensdag 16 december 2009 @ 16:47
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:44 schreef zuchtje het volgende:

[..]

Als je voor de stoep van bakker bart gaat staan om tegen mogelijke kopers te zeggen dat de broodjes smerig zijn dan zal de bakker er wel iets van gaan zeggen hoor.
vooral als je 5 klanten weet weg te houden
Da_Sandmanwoensdag 16 december 2009 @ 16:47
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:40 schreef MarkyB het volgende:

[..]

Dan hoeft een bedrijf de klant niet serieus te nemen als de klant geen contact opneemt over een ontevredenheid. Als ik hier ga zitten klagen over mijn te smerige broodje van bakker bart afgelopen dinsdag, dan ga ik er ook niet vanuit dat bakker bart mij hier op het forum gerust gaat stellen. Als ik een klacht heb, of een ontevredenheid, dan stap ik naar dat bedrijf. Wil ik puur mijn gal spuien, dan doe ik dat hier inderdaad, maar het heeft niet de intentie het bedrijf zelf uit te lokken.

Je snapt het nog steeds niet he
Toch leuk die toevoegingen steeds aan het einde, het maakt je alleen zo zwak.

Er heeft iemand een klacht, bedrijf komt via via op dit forum de klacht tegen en probeert het op te lossen. Ik zie echt niet waar jij je nou zo druk over maakt. Er zouden meer bedrijven zo met hun klanten om moeten gaan.
So_Surreal_Babywoensdag 16 december 2009 @ 16:47
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:01 schreef MarkyB het volgende:

[..]

Gebruikelijk? Nee.
Professioneel? Nee.

Als het een goed bedrijf betreft worden er niet zulke topics aangemaakt en heb je heel dit geneuzel niet. Wat denk je zelf, als iemand in DIG klaagt over die kut microsoft en klote windows, dat microsoft dan een accountje aanmaakt en gaat reageren dat het niet zo kut is? Of als ik in R&P over mn vriendin klaagt dat ze dat ook hier gaat uitpraten met me? Komop, doe dat rechtstreeks.
Microsoft is een veel groter bedrijf, en zoals de webshop het al aangaf moeten ze het hebben van klanten zoals TS...

Niet iedereen koopt DJ apparatuur, wel (bijna) iedereen gebruikt een Operating System
Da_Sandmanwoensdag 16 december 2009 @ 17:01
Om trouwens nog ff terug te komen op je vergelijking met Microsoft MarkyB, ben je bekend met de hel van Dell?
Patrick_OMFGwoensdag 16 december 2009 @ 17:18
Ik heb even op die site gekeken, maar er staat toch duidelijk bij of het op voorraad is of niet. Beter als bij andere sites moet ik zeggen. Als u dan nog niet door hebt dat iets niet op voorraad is, sorry hoor, maar uw naam is Timmy en u bent acteur bij South Park toevallig?
Acinonyxwoensdag 16 december 2009 @ 17:23
TS komt uit de omgeving Breda
bijdehandwoensdag 16 december 2009 @ 17:40
quote:
Op woensdag 16 december 2009 17:23 schreef Acinonyx het volgende:
TS komt uit de omgeving Breda
TI_2008woensdag 16 december 2009 @ 17:46
http://www.rjshop.nl
Mr.Cooperwoensdag 16 december 2009 @ 17:48
Ik las Baf-shop.
16meterwoensdag 16 december 2009 @ 17:50
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:12 schreef djkoelkast het volgende:
Bovendien is een midi controller niet een midi controller. Deze rommel moet je niet willen, ga voor een Reloop!
Dat...

Met dat stuk speelgoed van Hercules zul je uitgelachen worden.
Patrick_OMFGwoensdag 16 december 2009 @ 18:04
quote:
Op woensdag 16 december 2009 17:46 schreef TI_2008 het volgende:
http://www.rjshop.nl
Gatverredamme nee. De vorige keer dat ik daar iets bestelde mocht ik nog drie keer zoveel bij gaan betalen vanwege een zogenaamde fout. En dan nog een half jaar moeten wachten op mijn meuk terwijl mij beloofd is dat het volgende dag bij mij wou zijn. En die klantenservice is daar ook echt bagger, als je ziet dat ze opnemen: "Met Henk."

Nee, van RJ shop blijf ik echt zo ver mogelijk vandaan. Ieuw ieuw ieuw.
Xantehwoensdag 16 december 2009 @ 18:10
Nooit problemen gehad met de Bax-shop. Morgen is er weer 10% korting tijdens de 'koopavond'. Tijd voor een nieuwe koptelefoon
Patrick_OMFGwoensdag 16 december 2009 @ 18:19
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 11:25 schreef Pieter-utd het volgende:
Waarom zijn sommige vreemde woorden blauw en beginnen ze met www :s
Btw... MOM GET OFF THE INTERNET
fathankwoensdag 16 december 2009 @ 18:21
http://www.new-line.nl
djkoelkastwoensdag 16 december 2009 @ 18:43
Als je veel wil betalen moet je vooral bij zaken als rj en new-line bestellen. Wat een ballententen zijn dat.
Trilobietwoensdag 16 december 2009 @ 19:08
Ja BAX-shop kan er wat van!

Heb eens 3 maanden moeten wachten op mijn platentas.
CantFazeMewoensdag 16 december 2009 @ 19:10
Ik wacht al 2 weken op mijn pakketje van TNT..
Acinonyxwoensdag 16 december 2009 @ 19:44
quote:
Op woensdag 16 december 2009 17:40 schreef bijdehand het volgende:

[..]

mrcoolwoensdag 16 december 2009 @ 19:47
quote:
Op woensdag 16 december 2009 18:43 schreef djkoelkast het volgende:
Als je veel wil betalen moet je vooral bij zaken als rj en new-line bestellen. Wat een ballententen zijn dat.
New-Line is dus zeker geen ballentent!
fathankwoensdag 16 december 2009 @ 19:58
quote:
Op woensdag 16 december 2009 18:43 schreef djkoelkast het volgende:
Als je veel wil betalen moet je vooral bij zaken als rj en new-line bestellen. Wat een ballententen zijn dat.
new-line een ballentent noemen .

Misschien wat duurder dan de concurrentie, maar een van de weinige tenten waar men echt verstand van zaken heeft en een uitstekende service.
mrcoolwoensdag 16 december 2009 @ 20:00
Andre heeft verstand van wat hij verkoopt. De service is er goed en daar wil ik graag een paar knaken meer voor betalen...

Daar komt nog eens bij dat New-Line er wel voor zorgt dat je spullen snel bij je binnen zijn...
djkoelkastwoensdag 16 december 2009 @ 20:22
Vriendjes van newline zo te zien, ik vind het een ballentent en zou daar echt nooit spullen kopen. Woekerprijzen!
TI_2008woensdag 16 december 2009 @ 22:23
quote:
Op woensdag 16 december 2009 18:43 schreef djkoelkast het volgende:
Als je veel wil betalen moet je vooral bij zaken als rj en new-line bestellen. Wat een ballententen zijn dat.
Dit grapje geldt niet alleen voor newline, maar ook voor RJ Shop, als je dat ballententen noemt, dan snap je er dus duidelijk helemaal niets van.
swarmahoerwoensdag 16 december 2009 @ 22:26
owja, genoeg gepraat over bax, ik ga er binnenkort gewoon bestellen, moet ergens mn geld aan uitgeven