quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:50 schreef invine het volgende:
van binnenergens raampje op een kier?
nee heb niets volgepistquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:33 schreef Tjabbo het volgende:
lekkend rubber ergens ? of heb je de achterbank volgepist ?:
Die heeft Tim ook nog voor de Civic liggenquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:20 schreef 2cv het volgende:
Ik heb nog wel een leuke imperiaal liggen. Als die trampoline niet in je auto past, past die zeker op die imperiaal.
Die imperiaal kan gewoon opgehaald worden uit Berlikum hoor. Er zitten speciale verloopstukken bij zodat ze op het dak passen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Alleen jammer dat je niet mag rijden, dus heeft Anne er nog niks aan
Bij de Visa moest ik altijd aan de binnenkant krabben(oh nee, niet in de zomer....)
Mijn imperiaal is groter, sterker, zwaarder, beter, enzovoortsquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:38 schreef Anne het volgende:
[..]
Die heeft Tim ook nog voor de Civic liggenEn die komt wel in Eindhoven.
Wat niet nodig is, hoef ik ook niet te hebbenquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:43 schreef 2cv het volgende:
Mijn imperiaal is groter, sterker, zwaarder, beter, enzovoorts
Wat een onzinquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:00 schreef ThaFreak het volgende:
even contact opgenomen met een dealer in amsterdam, omdat ik daar toch morgen moet zijn.....
ik moest maar een potje vochtvreters kopen, dat zou wel helpen volgens hun![]()
![]()
want veel kunnen hun er ook niets aan doen, en dat deden ze wel vaker
of ze hadden er geen zin in of het is wel een heeeeele prutsdealerquote:
Maak volgende keer de binnenkant schoon met antivries ruitenwisservloeistofquote:Op woensdag 16 december 2009 16:32 schreef Sjoegerd het volgende:
Ramen ongelooflijk ranzig, denk maak de binnenkant schoon. Vriest het gewoon dicht.. Had het misschien beter niet kunnen doen
Die moet nog gehaald worden/in de autoquote:Op woensdag 16 december 2009 16:39 schreef mstr het volgende:
[..]
Maak volgende keer de binnenkant schoon met antivries ruitenwisservloeistof
De mijne is eigenlijk altijd netjesquote:Op woensdag 16 december 2009 16:45 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Die moet nog gehaald worden/in de auto.. Sowieso moet alles een grondige schoonmaakbeurt krijgen, de buitenkant van de ramen is keiranzig. Niet prettig als de zon er op staat.
Ik vind netjes relatief. Ga niet elke week alle troep er uit halen, doe het pas als het me stoortquote:Op woensdag 16 december 2009 16:48 schreef mstr het volgende:
[..]
De mijne is eigenlijk altijd netjes
Laatst stapte er een klasgenote in: Zo, die's netjes!
Oh, ik hou hem sowieso altijd netjes.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:50 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik vind netjes relatief. Ga niet elke week alle troep er uit halen, doe het pas als het me stoort. Nu mijn broer de auto nooit meer mee hoeft scheelt het heel erg
. Ik zou wel wat dingetjes veranderen als de auto van mijzelf zou zijn.
^^ with stupid.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:51 schreef mstr het volgende:
[..]
Oh, ik hou hem sowieso altijd netjes.
Elke keer de troep er mee uit halen is minder moeite dan alles in 1 keer.
De laatste keer dat ik die krik had gebruikt ging hij nog niet zo stroef, dus ik had dat niet helemaal voorzien. Maar het merendeel had ik niet echt met WD40 kunnen oplossenquote:Op woensdag 16 december 2009 21:28 schreef Paladijn het volgende:
Dingest: WD40 de dag ervoor erop spuiten
En haal iig goede banden, maakt erg veel uit voor wegligging :x
Heb je al geprobeerd om daar een vers exemplaar voor te krijgen dan ?quote:Op donderdag 17 december 2009 00:30 schreef Dingest het volgende:
Dat dacht ik dus ook al, garage meende echter van niet.
Als dat het is kan ik er toch niet veel aan doen, volgens mij zijn homokineten voor de 96 niet of nauwelijks nog te verkrijgen.
Of iets van zuster Opel ??quote:Op donderdag 17 december 2009 01:16 schreef 2cv het volgende:
En imitatiespul ? Dus niet orgineel ?
kan niemand dat ding voor je reviseren danquote:Op donderdag 17 december 2009 00:37 schreef Dingest het volgende:
Ik zit regelmatig op het Saabforum, en wat ik van andere 96-eigenaren begrijp ben je alleen aangewezen op tweedehands exemplaren, en die zijn al vrij schaars. Saab maakt ze kennelijk allang niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |