Maar ik kijk geen Turkse video'squote:Op zaterdag 12 december 2009 02:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
You tube past die adviezen aan op een analyse van de filmpjes die je het vaaktst hebt gezien.
Sommige welquote:Op zaterdag 12 december 2009 02:56 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Edit: En die wijfen zijn niet hot genoeg om op te fappen.
De Nederlandse taal is je ook vreemd, hè?quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:56 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Maar ik kijk geen Turkse video's
Ik kan niet eens Turks
Haha nee man dat kan helemaal niet op een Aldi Pc.quote:Op zaterdag 12 december 2009 03:03 schreef Paginabeheerder het volgende:
Waarschijnlijk worden die filmpjes veel bekeken (of geplaatst) door Turken die in Nederland wonen.
Daardoor worden ze door Youtube herkend als filmpjes die Nederlanders leuk vinden.
Wtf heeft de pc er mee te maken?quote:Op zaterdag 12 december 2009 03:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Haha nee man dat kan helemaal niet op een Aldi Pc.
Bovendien zo groot is die meerderheid niet. Of ts moet net in de regio randstad zitten.
Ik woon in Groningen en ook ik krijg veel Turkse filmpjes aangeboden.quote:Op zaterdag 12 december 2009 03:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bovendien zo groot is die meerderheid niet. Of ts moet net in de regio randstad zitten.
Hier ook, en ik woon in Limburg.quote:Op zaterdag 12 december 2009 03:10 schreef Paginabeheerder het volgende:
[..]
Ik woon in Groningen en ook ik krijg veel Turkse filmpjes aangeboden.
En sowieso zullen veel Nederlandse Turken op Youtube naar Turkse fragmenten kijken, vooral op het gebied van Turkse soaps. En dan bekijken ze het massaal, in plaats van wij Nederlanders die allemaal verschillende filmpjes kijken.
Ik woon in Emmenquote:Op zaterdag 12 december 2009 03:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat in Turkije nog wel mee, maar voor Turken in het buitenland zou dat best eens kunnen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 03:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hier ook, en ik woon in Limburg.
Bijna iedere Turk in mijn omgeving kijkt minstens een gemiste aflevering van een Turkse soap, daarbij komt ook nog eens kijken dat Turken echt soap freaks zijn en iedere Turk gemiddeld 2-3 soaps volgt.
Je hebt de twee door elkaar gehaald. Marokkanen zijn de uitkeringstrekkers, de Turken opereren frietjeszaken.quote:Op zaterdag 12 december 2009 03:28 schreef Levolution het volgende:
De lijst van video's die 'nu bekeken worden' is random. De reden dat je constant Turkse soaps (dizi) tegenkomt is omdat Turken toch van de uitkering leven en derhalve niks beters te doen hebben dan de hele dag massaal verscheidene dizi's te volgen.
Maar dan nog weten Turken uit alle mazen en gaatjes van de wet wat subsidies en dergelijke binnen te smokkelen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 03:33 schreef Opzet__ het volgende:
[..]
Je hebt de twee door elkaar gehaald. Marokkanen zijn de uitkeringstrekkers, de Turken opereren frietjeszaken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This isn't even my final form.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 03:35 schreef Levolution het volgende:
[..]
Maar dan nog weten Turken uit alle mazen en gaatjes van de wet wat subsidies en dergelijke binnen te smokkelen.Cry me a river.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mensen die fappen op Youtube.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:56 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Maar ik kijk geen Turkse video's
Ik kan niet eens Turks
Dit.quote:Op zaterdag 12 december 2009 03:57 schreef Choad het volgende:
Ik heb ook vaak van die Turkse rotzooi. Maar dat systeem werkt niet echt goed, krijg de meest bizarre dingen altijd
* Ringo zich onder de arm kieteltquote:Op zaterdag 12 december 2009 13:20 schreef Lehme het volgende:
Op welke dag worden er in turkijke de meeste scheermessen verkocht?
- Op moederdag!
quote:Op zaterdag 12 december 2009 03:35 schreef Levolution het volgende:
[..]
Maar dan nog weten Turken uit alle mazen en gaatjes van de wet wat subsidies en dergelijke binnen te smokkelen.Hoe zit het nou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net zei je nog dat ze niet werkten.![]()
Nee.Geen reclame.quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:57 schreef ASroma het volgende:
[ afbeelding ]
hehehehe dat komt volgens mij door al die miljoenen gastarbeiders die door heel Europa zitten en toch onderweg naar mogen in het turks niet willen missen. Ondanks die joekels van schotels kunnen ze die zender niet ontvangen
quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:16 schreef Pieter-utd het volgende:
soaps, het kankergezwel in de wereld
Turkse komedie seriesquote:Op zaterdag 12 december 2009 14:20 schreef IHVK het volgende:
Turkse soaps moet je alleen kijken als je van plan bent in een zware depressie geraken.
Komedie-series daarentegen.![]()
Kben nooit in Turkije geweestquote:Op zaterdag 12 december 2009 03:46 schreef Manono het volgende:
Dan heb je waarschijnlijk je account aan gemaakt toen je in Turkije was - ik ben Frans
Tja de humor in Turkse komedies begrijpen vereist natuurlijk enige intelligentie.quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1378984
Turkse komedie seriesAls je van schreeuwhumor en slechte acteurs houdt ja. Bijna net zo kansloos als die dramaseries, enige pluspunt is dat die komedie series zichzelf tenminste niet serieus nemen.
Alleen de eckte baas was grappig, namelijk de vader van die gefaalde Ali Sunal:
[ afbeelding ]
Turkse komedies intelligentie?quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:08 schreef IHVK het volgende:
[..]
Tja de humor in Turkse komedies begrijpen vereist natuurlijk enige intelligentie.
Maar goed Kemal Sunal was inderdaad de echte baas.
Dat nummer luisterde ik toen ik dit las.quote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |