Bij deze film lukte het mij door de stupiditeiten heen te kijken zoals het mij bij District 9 bijvoorbeeld niet luktequote:Op zaterdag 12 december 2009 01:47 schreef Maisnon het volgende:
Jawel, dat was de bedoeling
Het was de remake.
Er moet snel geld vervoerd worden, wat niet gestolen mag worden onderweg.
Onopvallend doen met 1 wagen? Nee, we doen het met 12 motoren en 5 auto's
En dan onderweg op het kleine rotstuk 3 keer crashen
over de Remake van The taking of pelham one two three.quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:51 schreef Syb-rund. het volgende:
Hallo, waar hebben jullie het over
Oh... was dat een remakequote:Op zaterdag 12 december 2009 01:55 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
over de Remake van The taking of pelham one two three.
En elke andere kut remake
Was die met Denzel Washington en John Travolta niet de orginele?quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:55 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
nu je het zegtquote:Op zaterdag 12 december 2009 01:54 schreef Syb-rund. het volgende:
Ging het over dit nummer?:
want het klinkt echt heel bekend ( het intro dan)
En The Departed zie jij ook als het origineel?quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Was die met Denzel Washington en John Travolta niet de orginele?
Ik vond 'm wel goed
dat klinkt idd erg.. goedquote:Op zaterdag 12 december 2009 01:47 schreef Maisnon het volgende:
Jawel, dat was de bedoeling
Het was de remake.
Er moet snel geld vervoerd worden, wat niet gestolen mag worden onderweg.
Onopvallend doen met 1 wagen? Nee, we doen het met 12 motoren en 5 auto's
En dan onderweg op het kleine rotstuk 3 keer crashen
quote:
The wat?quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:59 schreef Siniti het volgende:
[..]
En The Departed zie jij ook als het origineel?
Het is echt hetzelfde hoorquote:
Wist ik het maar, klinkt als meuk van mijn pa, dus het zal wel jaren 60 / 70 meuk zijn.quote:
quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:02 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Wist ik het maar, klinkt als meuk van mijn pa, dus het zal wel jaren 60 / 70 meuk zijn.
hey jij bent meneer 60 70, jij hoort dat te weten
quote:
Ben je doof? Die intro man...quote:
ik herinner me meer een gitaar iets met een zanger, maar goed, we zijn iig al wat verder terug de tijd in, nu nog achterhalen van wie abba het gejat heeftquote:
redheads!quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:10 schreef Siniti het volgende:
Oh nu weet ik het, dat gitaargeluid doet mij erg denken aan Gary Higgins
Niks geen melodie of dingen die hetzelfde klinken
quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:05 schreef Siniti het volgende:
OH SHIT JE HEBT YOUTUBE COMMENTS GELINKT DIE HET MET JE EENS ZIJN OK IK GEEF OP JE HEBT GELIJK VERGEEF ME
gast, ik zeg toch dat er nog iemand dat riedeltje heeft gemaakt.quote:
Weird Al is bijna altijd geniaalquote:
mensen die hun originals niet kennen, dat is ontzettend kwalijk en disrespectvolquote:Op zaterdag 12 december 2009 02:02 schreef Japsnars het volgende:
Mensen die gaan janken om originals
Nee, originals erbij gaan halen is gewoon triest.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:17 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
mensen die hun originals niet kennen, dat is ontzettend kwalijk en disrespectvol
Oneens. Ze zijn even goed.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, originals erbij gaan halen is gewoon triest.
The Departed is gewoon beter dan Infernal Affairs.
Nee, de algemene meerderheid vind The Departed beterquote:
Omdat The Departed een Hollywood productie is en Infernal Affairs een Aziatische productie.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:23 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, de algemene meerderheid vind The Departed beter
quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:21 schreef Siniti het volgende:
hoi kurk_droog. Het spijt mij dat ik jou tijdelijk negeerde, het was niet mijn bedoelingen je te beledigen. Ik hoop dat je me kan vergeven.
Oja die ken ik, kanker japanse screamoquote:Op zaterdag 12 december 2009 02:29 schreef Siniti het volgende:
Ik heb laatst trouwens een juweeltje in de kelders van de musicscene gevonden, aanschouw:
ahja, goed argumentquote:Op zaterdag 12 december 2009 02:23 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, de algemene meerderheid vind The Departed beter
dit is wel erg oud hoor sinitiquote:Op zaterdag 12 december 2009 02:29 schreef Siniti het volgende:
Ik heb laatst trouwens een juweeltje in de kelders van de musicscene gevonden, aanschouw:
quote:Resultaten 1 - 10 van circa 63 voor "Brokencyde should die" (0,16 seconden)
Resultaten 1 - 10 van 10 voor "Brokencyde must die". (0,12 seconden)
Resultaten 1 - 1 van 1 voor "Brokencyde sounds like shit coming out of an asshole and splashing the toilet water". (0,26 seconden)
Nee maar blijkbaar wel de smaak van de gemiddelde mens.quote:
DREEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIquote:Op zaterdag 12 december 2009 02:35 schreef kurk_droog het volgende:
super leuk meisje net bij arena toen ik biertjes ging halen .. mooie ogen ook![]()
de gemiddelde mens is niets voor niets gemiddeld, slecht enkelen staan erbovenquote:Op zaterdag 12 december 2009 02:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee maar blijkbaar wel de smaak van de gemiddelde mens.
Zelf vind ik The Departed ook gewoon beter.
Heb je pics? Dan gaan we haar trackenquote:
hyves.. woonplaats..amsterdam? 18-20 jaar.. zoeken maar :';)quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Heb je pics? Dan gaan we haar tracken
Ja en? in remakes laten ze soms genoeg dingen weg, aangezien het publiek soms wat verschilt.quote:
In de remake zijn kleine dingen verandert, ik geloof dat ie iets positiever is dan het origineel.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:38 schreef Syb-rund. het volgende:
wat is het verschil tussen beiden films trouwens
mooi, dan ga ik toch voor het orgineel.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:43 schreef Siniti het volgende:
[..]
In de remake zijn kleine dingen verandert, ik geloof dat ie iets positiever is dan het origineel.
Een klootzakkerige rechercheur is wat te weinig om te weten of ik hem heb gezienquote:Op zaterdag 12 december 2009 02:46 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
mooi, dan ga ik toch voor het orgineel.
hey sinit kijk je vaker dat soort films trouwens? ik zoek nog zon film met een koreaanse klootzakkerige rechercheur, maar ben de naam helaas kwijt
gecondoleerdquote:
volgensmij had hij nogal wat losse handjes, en komt hij volgensmij op een regenachtige nacht de killer tegen zonder dat hij het weetquote:Op zaterdag 12 december 2009 02:47 schreef Siniti het volgende:
[..]
Een klootzakkerige rechercheur is wat te weinig om te weten of ik hem heb gezien
quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:49 schreef Siniti het volgende:
<Itharr> I'm like 5'8" and 128 pounds
<Itharr> I have the top half of an asian and the bottom half of a black man if you know what I'm saying
<Balnaba> So your top half works on a computer all day while the bottom half does nothing?
bwhehe, je zit op die quote site of niet somsquote:Op zaterdag 12 december 2009 02:50 schreef Siniti het volgende:
<Raven> spread the word of jesus my brother
<Jonesy> j----e---s----u---s
Geen idee dan.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:51 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
volgensmij had hij nogal wat losse handjes, en komt hij volgensmij op een regenachtige nacht de killer tegen zonder dat hij het weet
Het is niet waarquote:Op zaterdag 12 december 2009 02:52 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
bwhehe, je zit op die quote site of niet soms
Het is maar waar je conclusies uittrektquote:Op zaterdag 12 december 2009 02:46 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
mooi, dan ga ik toch voor het orgineel.
Jammer mén, ik had gehoopt dat je hem stiekem kendequote:
Positieve eindes zijn voor mensen die het leven niet aankunnen, daarom.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Het is maar waar je conclusies uittrekt
maar hij is wel positieverquote:Op zaterdag 12 december 2009 03:01 schreef Siniti het volgende:
The Departed had ook geen positief einde
Als je de film niet kent kan je geen conclusies trekken, Syb!
You should.quote:
Dat luisterde ik netquote:
Zie je wel, ik dacht al dat die titel me bekend voor kwam. Maar goed, origineel nooit gezien en vond deze wel aardig (niet super).quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:55 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
En elke andere kut remake
Kanker.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:29 schreef Siniti het volgende:
quote:Op zaterdag 12 december 2009 11:34 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
YOOOOOOooooooooooooooo jitzeeadaap
Hahahaha. Wat voor werk doe je?quote:Op zaterdag 12 december 2009 11:59 schreef NoelGallagher het volgende:
kanker, ik moet zo werken van 1 tot 9
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door ynuhh op 12-12-2009 12:16:57 ]
Hahahah hoe kut is datquote:Op zaterdag 12 december 2009 11:59 schreef NoelGallagher het volgende:
kanker, ik moet zo werken van 1 tot 9
Ik ga zo maar naar de kapper en daarna maar richting het noorden van het land.quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik ookga maar even douchen en daarna aan de studie!
Wat moet jij in het noorden van het land?quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:06 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik ga zo maar naar de kapper en daarna maar richting het noorden van het land.
Een feestje vieren.quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat moet jij in het noorden van het land?
Jeej lakitu is er jeej jeejquote:Op zaterdag 12 december 2009 13:16 schreef Lakitu het volgende:
kutyfusopdrachten en tentamens fucking homo's
Huisvrouwen?quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:16 schreef Skylark. het volgende:
Huisvrouwenconferentie hier die mij negeert. Waar zijn de tijden dat de mannen nog over de SC regeerden?
Mannen en regeren? wat?quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:16 schreef Skylark. het volgende:
Huisvrouwenconferentie hier die mij negeert. Waar zijn de tijden dat de mannen nog over de SC regeerden?
ik ben er niet kankeropdrachten enorme haat kuttentamens onmogelijk normaal te postenquote:
Ooit, nu ben ik weg. Naar de kapper.quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooit waren hier weinig vrouwen, true story.
ik ken het woensdag tentamen huilende kankerquote:Op zaterdag 12 december 2009 13:19 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ik ben er niet kankeropdrachten enorme haat kuttentamens onmogelijk normaal te posten
mijn kanker is gestopt met huilen traant nog wel daar ik nu 1 a4 tekst heb staanquote:Op zaterdag 12 december 2009 13:28 schreef Skylark. het volgende:
[..]
ik ken het woensdag tentamen huilende kanker
Lol, reserveren bij de kapper?quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:11 schreef ynuhh het volgende:
Godverdomme, ik dacht toch echt gereserveerd te hebben bij de kapper. Niet dus.
Is dat raar dan? Ik doe dat normaal gesproken wel. Snap alleen niet waarom ik het deze keer niet gedaan had, er stond me iets bij dat ik gereserveerd had.quote:
mijn muziek-alarm ging af, sup?quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:28 schreef Otis2.0 het volgende:
Waarom zijn er zo weinig mensen die naar kwaliteitsmuziek luisteren?
Ik zag net de top 40 en ik moest huilen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:29 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
mijn muziek-alarm ging af, sup?
Ik wil echt niks met de top40 te maken hebben, wat een klote muziek staat daarin zeg.quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:30 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik zag net de top 40 en ik moest huilen.
dat nummer met die 13 jarige met dat heftige feest en usher vond ik opzich wel grappigquote:Op zaterdag 12 december 2009 14:30 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik zag net de top 40 en ik moest huilen.
als in lachwekkend, niet echt tof ofzoquote:Op zaterdag 12 december 2009 14:31 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dat nummer met die 13 jarige met dat heftige feest en usher vond ik opzich wel grappig
Oh, dat is waarschijnlijk alleen voor vrouwen dan.quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja gewoon een afspraak maken.
Justin Bieberquote:Op zaterdag 12 december 2009 14:31 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dat nummer met die 13 jarige met dat heftige feest en usher vond ik opzich wel grappig
Nee.quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:33 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Oh, dat is waarschijnlijk alleen voor vrouwen dan.
Deze bedoel je Syb:quote:
Wel, ik heb echt nog nooit gehoord van een afspraak maken bij de kapper.quote:
Jij bent dan ook een autist die nooit buiten komt.quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wel, ik heb echt nog nooit gehoord van een afspraak maken bij de kapper.
Ook voor mannen die wel om hun haar geven.quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:33 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Oh, dat is waarschijnlijk alleen voor vrouwen dan.
Echt nietquote:Op zaterdag 12 december 2009 14:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wel, ik heb echt nog nooit gehoord van een afspraak maken bij de kapper.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:36 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een autist die nooit buiten komt.
Noh man, je komt gewoon binnenlopen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Echt niet? Wtf. Dat moet bijna altijd hoor.
Bij zo'n ongeschoolde turk wel ja. Die laat ik dus echt niet aan mijn haar zitten, ik ga liever naar een kapsalon waar ik wel vertrouwen en goede ervaringen mee heb. Dan maar 20 euro meer betalen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:37 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Noh man, je komt gewoon binnenlopen.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:36 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een autist die nooit buiten komt.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:36 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ook voor mannen die wel om hun haar geven.
Waarschijnlijk maakt je moeder gewoon afspraken voor je zonder dat je het weetquote:Op zaterdag 12 december 2009 14:37 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Noh man, je komt gewoon binnenlopen.
Ik gok het laatste.quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarschijnlijk maakt je moeder gewoon afspraken voor je zonder dat je het weetof je gaat alleen naar kappers zonder afspraak.
hier ook niet, kon je gewoon rustig zitten en na een minuut of 10 wachten (of korter kon je zo geknipt worden)quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Echt niet? Wtf. Dat moet bijna altijd hoor.
Jij reserveert dus netjes?quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:39 schreef Skylark. het volgende:
Echte mannen reserveren niet maar eisen hun plaats bij de lekkerste kapster op.
Ja inderdaad, ik snap niet waarom dat nou zo gek is.quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:40 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
hier ook niet, kon je gewoon rustig zitten en na een minuut of 10 wachten (of korter kon je zo geknipt worden)
maar dat kan wel veranderd zijn in anderhalf jaar tijd hoor.
Probeer jezelf te maar te beschermen met dit soort steken onder water tegen mijn onweerstaanbare natuurlijke charme.quote:
Je bent anderhalf jaar niet naar de kapper geweest?quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:40 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
hier ook niet, kon je gewoon rustig zitten en na een minuut of 10 wachten (of korter kon je zo geknipt worden)
maar dat kan wel veranderd zijn in anderhalf jaar tijd hoor.
nope, laatste keer was het verdomme gemillimeterd toen ik zei '' lekker kort''quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:42 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Je bent anderhalf jaar niet naar de kapper geweest?
Ja daar ga je ook de fout inquote:Op zaterdag 12 december 2009 14:45 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
nope, laatste keer was het verdomme gemillimeterd toen ik zei '' lekker kort''
Je bent serieus anderhalf jaar niet naar de kapper geweest? Ik dacht dat ik het verkeerd lasquote:Op zaterdag 12 december 2009 14:45 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
nope, laatste keer was het verdomme gemillimeterd toen ik zei '' lekker kort''
Ik voel geen behoefte om mezelf te beschermen. Ik zou dan ook graag wat meer bewijs willen hebben van uw onweerstaanbaarheid. Het heeft tot op heden weinig indruk op mij gemaakt.quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Probeer jezelf te maar te beschermen met dit soort steken onder water tegen mijn onweerstaanbare natuurlijke charme.
Haha, hou jezelf voor de gekquote:Op zaterdag 12 december 2009 14:46 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik voel geen behoefte om mezelf te beschermen. Ik zou dan ook graag wat meer bewijs willen hebben van uw onweerstaanbaarheid. Het heeft tot op heden weinig indruk op mij gemaakt.
Chriz2k was je voor. Sowieso fobo players.quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Haha, hou jezelf voor de gek. Ik was dan ook de eerste eckte eckte foboplayer in je fobo.
dat weet ik, maar ze doen het ook nooit goed dusquote:Op zaterdag 12 december 2009 14:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja daar ga je ook de fout indat had ik ook elke keer.
Dat het korter werd dan ik wilde dan, niet gemillimeterd!
nee mén, en het is behoorlijk lang ookquote:Op zaterdag 12 december 2009 14:46 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Je bent serieus anderhalf jaar niet naar de kapper geweest? Ik dacht dat ik het verkeerd las.
Ik moet zelf wel nodig naar de kapper nuquote:Op zaterdag 12 december 2009 14:52 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dat weet ik, maar ze doen het ook nooit goed dus![]()
maarja ik moest het ook zelf gaan betalen, ben ik ook gewoon meteen gestopt aangezien ik het zelf niet zo nodig vind. van dat geld kan ik genoeg andere dingen doen
[..]
nee mén, en het is behoorlijk lang ook
Is het nou nog goedgekomen?quote:
na een half jaar pas? dat valt wel mee, of had ze het ook gemillimeterd bij jouquote:Op zaterdag 12 december 2009 14:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik moet zelf wel nodig naar de kapper nuis ook zeker een halfjaar geleden.
Euh ja eigenlijk wel.quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:52 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dat weet ik, maar ze doen het ook nooit goed dus![]()
maarja ik moest het ook zelf gaan betalen, ben ik ook gewoon meteen gestopt aangezien ik het zelf niet zo nodig vind. van dat geld kan ik genoeg andere dingen doen
[..]
nee mén, en het is behoorlijk lang ook
ga je om de maand dan otis?![]()
Chriz2k wilde je helemaal niet, die was het om de muziek te doenquote:Op zaterdag 12 december 2009 14:49 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Chriz2k was je voor. Sowieso fobo players.![]()
O ja, ik zie het.quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Chriz2k wilde je helemaal niet, die was het om de muziek te doen. En ik was ook niet serieus serieus, ik twijfelde aan de validity van jouw persoon.
quote:Op 26-10-2009 22:50 schreef Skylark.
[..]
Ja he.
42.7-39 = 3.7
3.7! Dat kan geen toeval zijn! We zijn voor elkaar gemaakt!
When my ugly big car won't climb this hillquote:Op zaterdag 12 december 2009 14:59 schreef Lakitu het volgende:
Ik ben strak, jij bent pussy, samen zouden we maagd zijn.
Boks, dat ging ik vroegah ook altijd, dit schept een band weetjequote:
A tribe called quest, dat is legit stuff iddquote:Op zaterdag 12 december 2009 14:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Chriz2k wilde je helemaal niet, die was het om de muziek te doen. En ik was ook niet serieus serieus, ik twijfelde aan de validity van jouw persoon.
Neequote:Op zaterdag 12 december 2009 14:56 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
na een half jaar pas? dat valt wel mee, of had ze het ook gemillimeterd bij jou
Thanks, maar hij strookt niet helemaal met jouw smaak geloof ik. En iedereen haten op R. Kelly, maar ik luister er één liedje van sinds kort en als ik me 's ochtends voor de spiegel klaarmaak voor een lange dag zet ik die op.quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:59 schreef ynuhh het volgende:
[..]
O ja, ik zie het.
[..]
En je muziek smaak is tof. Op R. Kelly na dan. Ik zit je last fm na te kijken![]()
Het is nogal makkelijk te vinden schat.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:03 schreef Skylark. het volgende:
Hoe komt iedereen trouwens aan m'n Last.FM. Ik heb hem ooit op FoK! gehad, maar al tijden niet.
viavia waarschijnlijkquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:03 schreef Skylark. het volgende:
Hoe komt iedereen trouwens aan m'n Last.FM. Ik heb hem ooit op FoK! gehad, maar al tijden niet.
je durft er nooit heen? is er ooit in je ooir geknipt dan of is dat cliche gesprek wat je altijd moet voeren zo eng?quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neeik kan me m'n laatste keer bij de kapper niet eens herinneren, ik durf nooit heen.
Het gesprek is beangstigend, er werd me een keer gevraagd of ik stage bij hun wilde komen lopenquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:06 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
viavia waarschijnlijk
[..]
je durft er nooit heen? is er ooit in je ooir geknipt dan of is dat cliche gesprek wat je altijd moet voeren zo eng?
Beetje plaatsvervangende schaamte hier.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:06 schreef Breathtaking het volgende:
Your musical compatibility with Chip_Skylark is VERY HIGH
Music you have in common includes Katie Melua, KT Tunstall, The Prodigy, Lady GaGa and Guus Meeuwis.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:06 schreef Breathtaking het volgende:
Music you have in common includes Katie Melua, KT Tunstall, The Prodigy, Lady GaGa and Guus Meeuwis.
Dat maakt toch niet uit? je bent dan nog gewoon te vinden via andere fokkers?quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:07 schreef Skylark. het volgende:
Ik wil m'n username wijzigen, ik wil hem niet gelieerd aan FoK! hebben.
Ja dat boeit me niet maar het past gewoon niet.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:10 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit? je bent dan nog gewoon te vinden via andere fokkers?
we zijn achteruitgegaan sinds vorige keer![]()
Your musical compatibility with Chip_Skylark is Very Low
Music you have in common includes PPK, Suzanne Vega, The Beach Boys, Doe Maar and Guus Meeuwis.
quote:Can I change my username, or merge different accounts? Sorry, but it is not possible for us to change your username.
Similarly, you cannot create a new account and choose to have your stats moved from one account to another.
Ja echt hequote:Op zaterdag 12 december 2009 15:13 schreef Lakitu het volgende:
Waarom is trouwens niet iedereen op Hyves aangesloten op de hyves van zijn of haar school?Ik wil weer eens iemand opzoeken, maar ik kan dr niet vinden.
Jaquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:14 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja echt he![]()
. Of er zijn er 2, één met gigantisch veel leden waar je begint met zoeken en dan is het die anderen. Dat soort informatie zou verplicht moeten zijn om in te vullen
.
En nog zoiets: relatie. Dat moet op de voorpagina staan zodat mensen dat updaten.
Het is al zo diep bij me gesteld dat ik inschat van welke Hyves' iemand lid is en dan daar zoekquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:16 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja![]()
En dat je niet op eindjaar kunt zoeken bij die schoolhyves, alleen op beginjaar en dan krijg je ook iedereen die boven dat jaar zit en dat is fucking kut
![]()
![]()
![]()
Maar dit is bij hoge uitzondering, meestal doe ik niet zoveel moeite.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het is al zo diep bij me gesteld dat ik inschat van welke Hyves' iemand lid is en dan daar zoek. Sommige meisjes zijn typisch van die meisjes die bij de: "Jongens met halflang haar
", "We all love B&J
" of "Ik begin moe aan m'n weekend en ik kom er 2390239023x zo moe uit" Hyves' zitten.
Inderdaadquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:07 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Beetje plaatsvervangende schaamte hier.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het is al zo diep bij me gesteld dat ik inschat van welke Hyves' iemand lid is en dan daar zoek. Sommige meisjes zijn typisch van die meisjes die bij de: "Jongens met halflang haar
", "We all love B&J
" of "Ik begin moe aan m'n weekend en ik kom er 2390239023x zo moe uit" Hyves' zitten.
Vengaboys heeft 38 plays.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Inderdaadschaamte voor Sky dan, voor een dame is deze muzieksmaak perfectly normal.
Lukt je toch niet. Het is tegenwoordig stoer om je profiel op onzichtbaar te zetten en vrienden te verwijderen.quote:
Doe 's linkje van jouwe?quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:30 schreef Siniti het volgende:
Music you have in common includes Pink Floyd, Golden Earring, Genesis, David Bowie and The Kinks.
NOOOOOOOH
Dit komt al meer overeen met m'n eckte smaakquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:30 schreef Siniti het volgende:
Music you have in common includes Pink Floyd, Golden Earring, Genesis, David Bowie and The Kinks.
NOOOOOOOH
Waarom blijft ie Guus noemenquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:38 schreef Skylark. het volgende:
Kijk:
Your musical compatibility with xBreathtaking is Very High
Music you have in common includes Pendulum, The Prodigy, The Kooks, MGMT and Guus Meeuwis.
Hij noemt ook echt 5 artiesten uit compleet andere genresquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:40 schreef Otis2.0 het volgende:
Your musical compatibility with Chip_Skylark is HIGH
Music you have in common includes The Beach Boys, The Kooks, Bruce Springsteen, Dizzee Rascal and R. Kelly.
Your musical compatibility with xBreathtaking is LOWquote:
Wel goede gemeenschappelijke!quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:41 schreef Siniti het volgende:
[..]
Your musical compatibility with xBreathtaking is LOW
Music you have in common includes Pink Floyd, The Velvet Underground, Bob Dylan, John Mayer and Red Hot Chili Peppers.
http://www.last.fm/user/Snitsie
Ik ben hoger met bt dan siniti, wtfffquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:33 schreef Breathtaking het volgende:
Your musical compatibility with Sybje is LOW
Music you have in common includes Boudewijn de Groot.
Rechterklik op mp3, eigenschappen -> samenvatting -> geavanceerd -> Beschrijving: Titelquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:33 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dit komt al meer overeen met m'n eckte smaak. En die tag, daar kijk ik toch nooit naar, zou ook niet weten hoe je dat fixed dus maakt niet uit.
R. Kelly.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:40 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hij noemt ook echt 5 artiesten uit compleet andere genres.
Je hebt teveel metaal mengquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:43 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Ik ben hoger met bt dan siniti, wtfff![]()
Your musical compatibility with Snitsie is Very Low
Music you have in common includes Procol Harum, Funkadelic, Can, Ennio Morricone and Soft Machine.
Eens.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:45 schreef Skylark. het volgende:
Syb-rund heeft de slechtste muzieksmaak van de SC.
Naast Beatles/Rolling Stones/The Who, eenschquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:43 schreef Skylark. het volgende:
Ik zou hoger met Siniti moeten hebben. Hij luistert dezelfde oude shit.
Hij luistert wel soms naar Can!!!!!!!!quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:45 schreef Skylark. het volgende:
Heul niet, want bewijs:quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:45 schreef Skylark. het volgende:
Ga Steely Dan luisteren.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:46 schreef Siniti het volgende:
[..]
Naast Beatles/Rolling Stones/The Who, eensch
Wel puik Guitar Hero nummer heeft die.quote:
Heb je hyves? VIEZE AUTIST!?quote:
Do It Againquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:49 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wel puik Guitar Hero nummer heeft die.
Hyves is voor proleten, voor de schapen!!! Last.fm is superalternatief jeweetquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:49 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Heb je hyves? VIEZE AUTIST!?
Do It Again? Er is maar één nummer gemaakt dat die titel mag dragen en die is van de Beach Boysquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:50 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Do It Again. Dat is dé hit zeg maar, maar als je intellectuele muziek kan waarderen hebben ze zoveel meer.
quote:
Nee, er mogen er 3 zijn. Steely Dan, Beach Boys en Chemical Brothers.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:51 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Do It Again? Er is maar één nummer gemaakt dat die titel mag dragen en die is van de Beach Boys.
idd, muziek luisteren met mp3tjesquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:50 schreef Hoogstaande het volgende:
Last.fm
Alsof ik ooit muziek luister via een mediaplayer
Puike muziekquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:52 schreef Skylark. het volgende:
[..]
In volgorde van bekend naar onbekend. Na een tijdje ga je zelfs vanzelf de underground songs waarderen.
Dacht ik al wel, want jij schuwt het lastige werk van Pink Floyd ook niet. Je houdt van Genesis, dan moet je ook van Peter Gabriels pareltjes houden.quote:
Dan moet je Soft Machine ook kunnen waarderenquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dacht ik al wel, want jij schuwt het lastige werk van Pink Floyd ook niet. Je houdt van Genesis, dan moet je ook van Peter Gabriels pareltjes houden.
Heeft m'n pa me ooit laten horen volgens mijquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:58 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dan moet je Soft Machine ook kunnen waarderen
quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:58 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dan moet je Soft Machine ook kunnen waarderen
nee wel crotchduster dogquote:Op zaterdag 12 december 2009 16:03 schreef Otis2.0 het volgende:
Kennen jullie G.Love and the Special Sauce?
Hebben die nooit gecoöpd met Valerie Agina and the Peaches?quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:03 schreef Otis2.0 het volgende:
Kennen jullie G.Love and the Special Sauce?
Ik ken ook verschillende metalbands van jou waarvan ik niet had verwacht dat het serieus wasquote:Op zaterdag 12 december 2009 16:06 schreef Syb-rund. het volgende:
Ow wacht, het is een serieus project
Verrek.quote:
Nee man. Hij is Jack Johnson's ontdekker.quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:10 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Verrek.
Ik dacht dat als het bestond het een rapnigga was.
Zijn naam blijft te fout om het serieus te nemenquote:
truequote:Op zaterdag 12 december 2009 16:09 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik ken ook verschillende metalbands van jou waarvan ik niet had verwacht dat het serieus was
Luister Hot Cookin' dan, die hierboven staat.quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:11 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
true
cold beverage ofzo geluisterd, wakkert echt mijn aversie tegen rappende blanken aan.
enkel fransen mogen eigenlijk rappen, dat klinkt meestal nog wel redelijk
dit klinkt al stukken beterquote:
Canterburry?quote:
Ik kan niet tegen die muziek.quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:17 schreef Siniti het volgende:
Deze depressieve shit is ook briljant
Oke oke luister dezequote:Op zaterdag 12 december 2009 16:18 schreef Syb-rund. het volgende:
Niet zoveel youtubes tegelijk sletjes
Onzekerheid.quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:21 schreef Chai het volgende:
Wat is behalve aandacht een goed motief om regelmatig om in US te posten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |