Bij deze film lukte het mij door de stupiditeiten heen te kijken zoals het mij bij District 9 bijvoorbeeld niet luktequote:Op zaterdag 12 december 2009 01:47 schreef Maisnon het volgende:
Jawel, dat was de bedoeling
Het was de remake.
Er moet snel geld vervoerd worden, wat niet gestolen mag worden onderweg.
Onopvallend doen met 1 wagen? Nee, we doen het met 12 motoren en 5 auto's
En dan onderweg op het kleine rotstuk 3 keer crashen
over de Remake van The taking of pelham one two three.quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:51 schreef Syb-rund. het volgende:
Hallo, waar hebben jullie het over
Oh... was dat een remakequote:Op zaterdag 12 december 2009 01:55 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
over de Remake van The taking of pelham one two three.
En elke andere kut remake
Was die met Denzel Washington en John Travolta niet de orginele?quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:55 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
over de Remake van The taking of pelham one two three.
nu je het zegtquote:Op zaterdag 12 december 2009 01:54 schreef Syb-rund. het volgende:
Ging het over dit nummer?:
want het klinkt echt heel bekend ( het intro dan)
En The Departed zie jij ook als het origineel?quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Was die met Denzel Washington en John Travolta niet de orginele?
Ik vond 'm wel goed
dat klinkt idd erg.. goedquote:Op zaterdag 12 december 2009 01:47 schreef Maisnon het volgende:
Jawel, dat was de bedoeling
Het was de remake.
Er moet snel geld vervoerd worden, wat niet gestolen mag worden onderweg.
Onopvallend doen met 1 wagen? Nee, we doen het met 12 motoren en 5 auto's
En dan onderweg op het kleine rotstuk 3 keer crashen
quote:
The wat?quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:59 schreef Siniti het volgende:
[..]
En The Departed zie jij ook als het origineel?
Het is echt hetzelfde hoorquote:
Wist ik het maar, klinkt als meuk van mijn pa, dus het zal wel jaren 60 / 70 meuk zijn.quote:
quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:02 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Wist ik het maar, klinkt als meuk van mijn pa, dus het zal wel jaren 60 / 70 meuk zijn.
hey jij bent meneer 60 70, jij hoort dat te weten
quote:
Ben je doof? Die intro man...quote:
ik herinner me meer een gitaar iets met een zanger, maar goed, we zijn iig al wat verder terug de tijd in, nu nog achterhalen van wie abba het gejat heeftquote:
redheads!quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:10 schreef Siniti het volgende:
Oh nu weet ik het, dat gitaargeluid doet mij erg denken aan Gary Higgins
Niks geen melodie of dingen die hetzelfde klinken
quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:05 schreef Siniti het volgende:
OH SHIT JE HEBT YOUTUBE COMMENTS GELINKT DIE HET MET JE EENS ZIJN OK IK GEEF OP JE HEBT GELIJK VERGEEF ME
gast, ik zeg toch dat er nog iemand dat riedeltje heeft gemaakt.quote:
Weird Al is bijna altijd geniaalquote:
mensen die hun originals niet kennen, dat is ontzettend kwalijk en disrespectvolquote:Op zaterdag 12 december 2009 02:02 schreef Japsnars het volgende:
Mensen die gaan janken om originals
Nee, originals erbij gaan halen is gewoon triest.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:17 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
mensen die hun originals niet kennen, dat is ontzettend kwalijk en disrespectvol
Oneens. Ze zijn even goed.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, originals erbij gaan halen is gewoon triest.
The Departed is gewoon beter dan Infernal Affairs.
Nee, de algemene meerderheid vind The Departed beterquote:
Omdat The Departed een Hollywood productie is en Infernal Affairs een Aziatische productie.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:23 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, de algemene meerderheid vind The Departed beter
quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:21 schreef Siniti het volgende:
hoi kurk_droog. Het spijt mij dat ik jou tijdelijk negeerde, het was niet mijn bedoelingen je te beledigen. Ik hoop dat je me kan vergeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |