Bij deze film lukte het mij door de stupiditeiten heen te kijken zoals het mij bij District 9 bijvoorbeeld niet luktequote:Op zaterdag 12 december 2009 01:47 schreef Maisnon het volgende:
Jawel, dat was de bedoeling
Het was de remake.
Er moet snel geld vervoerd worden, wat niet gestolen mag worden onderweg.
Onopvallend doen met 1 wagen? Nee, we doen het met 12 motoren en 5 auto's
En dan onderweg op het kleine rotstuk 3 keer crashen
over de Remake van The taking of pelham one two three.quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:51 schreef Syb-rund. het volgende:
Hallo, waar hebben jullie het over
Oh... was dat een remakequote:Op zaterdag 12 december 2009 01:55 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
over de Remake van The taking of pelham one two three.
En elke andere kut remake
Was die met Denzel Washington en John Travolta niet de orginele?quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:55 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
nu je het zegtquote:Op zaterdag 12 december 2009 01:54 schreef Syb-rund. het volgende:
Ging het over dit nummer?:
want het klinkt echt heel bekend ( het intro dan)
En The Departed zie jij ook als het origineel?quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Was die met Denzel Washington en John Travolta niet de orginele?
Ik vond 'm wel goed
dat klinkt idd erg.. goedquote:Op zaterdag 12 december 2009 01:47 schreef Maisnon het volgende:
Jawel, dat was de bedoeling
Het was de remake.
Er moet snel geld vervoerd worden, wat niet gestolen mag worden onderweg.
Onopvallend doen met 1 wagen? Nee, we doen het met 12 motoren en 5 auto's
En dan onderweg op het kleine rotstuk 3 keer crashen
quote:
The wat?quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:59 schreef Siniti het volgende:
[..]
En The Departed zie jij ook als het origineel?
Het is echt hetzelfde hoorquote:
Wist ik het maar, klinkt als meuk van mijn pa, dus het zal wel jaren 60 / 70 meuk zijn.quote:
quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:02 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Wist ik het maar, klinkt als meuk van mijn pa, dus het zal wel jaren 60 / 70 meuk zijn.
hey jij bent meneer 60 70, jij hoort dat te weten
quote:
Ben je doof? Die intro man...quote:
ik herinner me meer een gitaar iets met een zanger, maar goed, we zijn iig al wat verder terug de tijd in, nu nog achterhalen van wie abba het gejat heeftquote:
redheads!quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:10 schreef Siniti het volgende:
Oh nu weet ik het, dat gitaargeluid doet mij erg denken aan Gary Higgins
Niks geen melodie of dingen die hetzelfde klinken
quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:05 schreef Siniti het volgende:
OH SHIT JE HEBT YOUTUBE COMMENTS GELINKT DIE HET MET JE EENS ZIJN OK IK GEEF OP JE HEBT GELIJK VERGEEF ME
gast, ik zeg toch dat er nog iemand dat riedeltje heeft gemaakt.quote:
Weird Al is bijna altijd geniaalquote:
mensen die hun originals niet kennen, dat is ontzettend kwalijk en disrespectvolquote:Op zaterdag 12 december 2009 02:02 schreef Japsnars het volgende:
Mensen die gaan janken om originals
Nee, originals erbij gaan halen is gewoon triest.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:17 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
mensen die hun originals niet kennen, dat is ontzettend kwalijk en disrespectvol
Oneens. Ze zijn even goed.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, originals erbij gaan halen is gewoon triest.
The Departed is gewoon beter dan Infernal Affairs.
Nee, de algemene meerderheid vind The Departed beterquote:
Omdat The Departed een Hollywood productie is en Infernal Affairs een Aziatische productie.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:23 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, de algemene meerderheid vind The Departed beter
quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:21 schreef Siniti het volgende:
hoi kurk_droog. Het spijt mij dat ik jou tijdelijk negeerde, het was niet mijn bedoelingen je te beledigen. Ik hoop dat je me kan vergeven.
Oja die ken ik, kanker japanse screamoquote:Op zaterdag 12 december 2009 02:29 schreef Siniti het volgende:
Ik heb laatst trouwens een juweeltje in de kelders van de musicscene gevonden, aanschouw:
ahja, goed argumentquote:Op zaterdag 12 december 2009 02:23 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, de algemene meerderheid vind The Departed beter
dit is wel erg oud hoor sinitiquote:Op zaterdag 12 december 2009 02:29 schreef Siniti het volgende:
Ik heb laatst trouwens een juweeltje in de kelders van de musicscene gevonden, aanschouw:
quote:Resultaten 1 - 10 van circa 63 voor "Brokencyde should die" (0,16 seconden)
Resultaten 1 - 10 van 10 voor "Brokencyde must die". (0,12 seconden)
Resultaten 1 - 1 van 1 voor "Brokencyde sounds like shit coming out of an asshole and splashing the toilet water". (0,26 seconden)
Nee maar blijkbaar wel de smaak van de gemiddelde mens.quote:
DREEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIquote:Op zaterdag 12 december 2009 02:35 schreef kurk_droog het volgende:
super leuk meisje net bij arena toen ik biertjes ging halen .. mooie ogen ook![]()
de gemiddelde mens is niets voor niets gemiddeld, slecht enkelen staan erbovenquote:Op zaterdag 12 december 2009 02:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee maar blijkbaar wel de smaak van de gemiddelde mens.
Zelf vind ik The Departed ook gewoon beter.
Heb je pics? Dan gaan we haar trackenquote:
hyves.. woonplaats..amsterdam? 18-20 jaar.. zoeken maar :';)quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Heb je pics? Dan gaan we haar tracken
Ja en? in remakes laten ze soms genoeg dingen weg, aangezien het publiek soms wat verschilt.quote:
In de remake zijn kleine dingen verandert, ik geloof dat ie iets positiever is dan het origineel.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:38 schreef Syb-rund. het volgende:
wat is het verschil tussen beiden films trouwens
mooi, dan ga ik toch voor het orgineel.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:43 schreef Siniti het volgende:
[..]
In de remake zijn kleine dingen verandert, ik geloof dat ie iets positiever is dan het origineel.
Een klootzakkerige rechercheur is wat te weinig om te weten of ik hem heb gezienquote:Op zaterdag 12 december 2009 02:46 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
mooi, dan ga ik toch voor het orgineel.
hey sinit kijk je vaker dat soort films trouwens? ik zoek nog zon film met een koreaanse klootzakkerige rechercheur, maar ben de naam helaas kwijt
gecondoleerdquote:
volgensmij had hij nogal wat losse handjes, en komt hij volgensmij op een regenachtige nacht de killer tegen zonder dat hij het weetquote:Op zaterdag 12 december 2009 02:47 schreef Siniti het volgende:
[..]
Een klootzakkerige rechercheur is wat te weinig om te weten of ik hem heb gezien
quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:49 schreef Siniti het volgende:
<Itharr> I'm like 5'8" and 128 pounds
<Itharr> I have the top half of an asian and the bottom half of a black man if you know what I'm saying
<Balnaba> So your top half works on a computer all day while the bottom half does nothing?
bwhehe, je zit op die quote site of niet somsquote:Op zaterdag 12 december 2009 02:50 schreef Siniti het volgende:
<Raven> spread the word of jesus my brother
<Jonesy> j----e---s----u---s
Geen idee dan.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:51 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
volgensmij had hij nogal wat losse handjes, en komt hij volgensmij op een regenachtige nacht de killer tegen zonder dat hij het weet
Het is niet waarquote:Op zaterdag 12 december 2009 02:52 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
bwhehe, je zit op die quote site of niet soms
Het is maar waar je conclusies uittrektquote:Op zaterdag 12 december 2009 02:46 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
mooi, dan ga ik toch voor het orgineel.
Jammer mén, ik had gehoopt dat je hem stiekem kendequote:
Positieve eindes zijn voor mensen die het leven niet aankunnen, daarom.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Het is maar waar je conclusies uittrekt
maar hij is wel positieverquote:Op zaterdag 12 december 2009 03:01 schreef Siniti het volgende:
The Departed had ook geen positief einde
Als je de film niet kent kan je geen conclusies trekken, Syb!
You should.quote:
Dat luisterde ik netquote:
Zie je wel, ik dacht al dat die titel me bekend voor kwam. Maar goed, origineel nooit gezien en vond deze wel aardig (niet super).quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:55 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
En elke andere kut remake
Kanker.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:29 schreef Siniti het volgende:
quote:Op zaterdag 12 december 2009 11:34 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
YOOOOOOooooooooooooooo jitzeeadaap
Hahahaha. Wat voor werk doe je?quote:Op zaterdag 12 december 2009 11:59 schreef NoelGallagher het volgende:
kanker, ik moet zo werken van 1 tot 9
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door ynuhh op 12-12-2009 12:16:57 ]
Hahahah hoe kut is datquote:Op zaterdag 12 december 2009 11:59 schreef NoelGallagher het volgende:
kanker, ik moet zo werken van 1 tot 9
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |