abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 december 2009 @ 08:45:45 #176
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_75542850
Die advocaat die weet zich vaak niet te gedragen, dat is dan toch geen excuus om je zelf ook dat hetzelfde niveau te verlagen? Als je weet dat je daar niet mee om kunt gaan dan nodig je die gast niet uit en als gast zijnde had hij nooit op die uitnodiging in moeten gaan.

Beide partijen waren gewoon fout.
You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
pi_75543280
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 08:45 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Die advocaat die weet zich vaak niet te gedragen, dat is dan toch geen excuus om je zelf ook dat hetzelfde niveau te verlagen? Als je weet dat je daar niet mee om kunt gaan dan nodig je die gast niet uit en als gast zijnde had hij nooit op die uitnodiging in moeten gaan.

Beide partijen waren gewoon fout.
Je bent gaan slapen, werd wakker en dacht; ik zeg gewoon nog even een keer wat ik al pagina's lang roep
pi_75543311
Wat ik nou jammer vind, is dat ze de zapservice door hebben laten lopen. Waarom braken ze die niet gewoon af, om te laten zien wat er speelde in de studio? Lijkt me interessanter voor de kijker dan de zapservice!
pi_75543378
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 09:59 schreef sunmoonstar het volgende:
Wat ik nou jammer vind, is dat ze de zapservice door hebben laten lopen. Waarom braken ze die niet gewoon af, om te laten zien wat er speelde in de studio? Lijkt me interessanter voor de kijker dan de zapservice!
Wat me ook leuk lijkt is dat gesprek te zien of te lezen die van te voren gevoerd is, daar werd naar verwezen en klonk boeiend. Pauw gelooft niet in de multikul, we hebben meer overeenkomsten dan dat ik dacht
pi_75543766
Snap niet waarom jeroen pauw niet gewoon zou zeggen waar het op stond. Je zult nu ook gelijk grote praat horen uit de moslimwereld zoals bij elk incident.
:-)
pi_75543781
Maar na het filmpje nog een keer te hebben gezien, blijkt Enait idd gewoon antwoord op de vraag te geven, ook al is het een beetje een veel te lang antwoord. Pauw lijkt zich van de domme te houden omdat het hem in eerste instantie misschien grappig leek ofzo . Sowieso is de vraag waarom hij een hoofddeksel draagt totaal onzinnig. Je gaat toch ook niet vragen waarom joden een hoofddeksel dragen.

Pauw verliest daarna duidelijk zijn (relatief) neutrale rol als presentator door constant puberige opmerkingen te maken waardoor Enait zich aangevallen voelt. Aan Pauw en Witteman irriteer ik me overigens wel vaker ivm domme vragen cq grappig/laconiek proberen te zijn.

Enait . Verder vind ik het overigens wel een enge onplezierige man.
pi_75543906
Pauw is een journalist. Het is zijn taak om zijn gasten een beetje uit de tent te lokken. Dat levert immers leuke televsie. Wat de advocaat mist is duidelijk mediatraining. Misschien moet ie maar een cursus volgen.
pi_75543999
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 10:58 schreef Mylene het volgende:
Pauw is een journalist. Het is zijn taak om zijn gasten een beetje uit de tent te lokken. Dat levert immers leuke televsie. Wat de advocaat mist is duidelijk mediatraining. Misschien moet ie maar een cursus volgen.
Das zeker waar.

Overigens vind ik dat de uitspraak "Ik geloof niet in de multiculturele samenleving" op 100 manieren geïnterpreteerd kan worden.
pi_75544039
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 11:03 schreef pberends het volgende:

[..]

Das zeker waar.

Overigens vind ik dat de uitspraak "Ik geloof niet in de multiculturele samenleving" op 100 manieren geïnterpreteerd kan worden.
Ja, dat leverde Pauw het predicaat elite racist op.
pi_75544050
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 10:58 schreef Mylene het volgende:
Wat de advocaat mist is duidelijk mediatraining. Misschien moet ie maar een cursus volgen.
Zelfs die wielrenner die eerder deze week te gast was bij P&W gaf toe mediatraining die dag te hebben gehad. Leverde wel grappig teevee op

Natuurlijk was Jeroen een beetje a/h treiteren, maar die advocaat mocht wel wat meer incasseringsvermogen hebben opgebouwd na al die tv-optredens van hem. Hij had het met een knipoog moeten bekijken, en niet als iemand met een kort lontje moeten reageren. Wees blij dat hij niet zulke reacties kreeg die Theo Maassen @DWDD 2 Paay gaf
"Some of the shows on the network are not my cup of tea... mainly because I don't like huge pieces of sh** in my tea." Aziz on MTV
pi_75544054
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 11:05 schreef Mylene het volgende:

[..]

Ja, dat leverde Pauw het predicaat elite racist op.
Ik denk dat Enait de uitspraak "Ik geloof niet in de multiculturele samenleving" een beetje erg negatief opvat.

"Ik geloof niet in de multiculturele samenleving" kan best zijn dat je denkt dat de multiculturele samenleving geen succes wordt, maar dat je er opzich niet tegen bent.

Enait dacht waarschijnlijk aan een Wilders-achtige opvatting over die uitspraak. En dat lijkt me sterk van iemand als Pauw. Wat dat betreft is Enait net zo goed bevooroordeeld.
pi_75544062
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 11:06 schreef JMarsden het volgende:

[..]

Zelfs die wielrenner die eerder deze week te gast was bij P&W gaf toe mediatraining die dag te hebben gehad. Leverde wel grappig teevee op

Natuurlijk was Jeroen een beetje a/h treiteren, maar die advocaat mocht wel wat meer incasseringsvermogen hebben opgebouwd na al die tv-optredens van hem. Hij had het met een knipoog moeten bekijken, en niet als iemand met een kort lontje moeten reageren. Wees blij dat hij niet zulke reacties kreeg die Theo Maassen @DWDD 2 Paay gaf
Wie was die wielrenner?
pi_75544079
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 10:08 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Wat me ook leuk lijkt is dat gesprek te zien of te lezen die van te voren gevoerd is, daar werd naar verwezen en klonk boeiend. Pauw gelooft niet in de multikul, we hebben meer overeenkomsten dan dat ik dacht
Die was flink onder de gordel. Immers, uit off the record gesprekken quote je normaliter niet.
pi_75544103
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 11:07 schreef pberends het volgende:

[..]

Wie was die wielrenner?
Even geGoogled, Robert Geesink..
"Some of the shows on the network are not my cup of tea... mainly because I don't like huge pieces of sh** in my tea." Aziz on MTV
pi_75544195
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 11:10 schreef JMarsden het volgende:

[..]

Even geGoogled, Robert Geesink..
Even nakijken dan maar .
  zaterdag 12 december 2009 @ 11:27:09 #192
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_75544324
Pauw was gewoon weer eens onbeschoft. Je moet je voorstellen dat hij tegen een diep-gelovige Jood (zoals rabbijn Soetendorp) was begonnen over zijn muts.. Hoe hadden jullie dan gereageerd?
No vas a poder parra la tierra. Nadie tiene sed de la tormenta. Lo que no se ve es lo que cuenta.
pi_75544390
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 11:27 schreef RobertoCarlos het volgende:
Pauw was gewoon weer eens onbeschoft. Je moet je voorstellen dat hij tegen een diep-gelovige Jood (zoals rabbijn Soetendorp) was begonnen over zijn muts.. Hoe hadden jullie dan gereageerd?
Jeroen Pauw begon er toch heel netjes mee hoor. Pas toen die dikke begon te zeiken beet Pauw terug. Die Elait of hoe die ook heet was degene die opgefokt was.

Wel heerlijk vermakelijke tv
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
pi_75544532
quote:

Ik vond het ook niet echt duidelijk wat precies de reden is waarom ie een hoofddeksel draagt. Een hoofddoek en keppeltje weer wel.
pi_75544596
Misschien stom, maar ik vraag Pauw toch ook niet waarom hij een spijkerbroek draagt, of waarom hij dat overhemd draagt of deze ketting of iets dergelijk? Ik kan wel begrijpen waarom hij pissig wordt als hem 4x ofzo hetzelfde wordt gevraagd.

Maar Enait moet wel een beetje meer kunnen incasseren
pi_75544648
Vragen worden herhaald indien men om de vraag heen draait.
pi_75544669
quote:
Precies hetzelfde. De gast weet in wat voor programma deze te gast is, en dan mag je ook wat kunnen incasseren.
pi_75544731
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 11:46 schreef Mylene het volgende:
Vragen worden herhaald indien men om de vraag heen draait.
ja ok, maar de journalist pauw kan toch net als ik de conclusie trekken dat het vanwege geloofsovertuiging is, als Enait vertelt omdat Mohammed dat ook deed?
pi_75544787
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 11:47 schreef JMarsden het volgende:

[..]

Precies hetzelfde. De gast weet in wat voor programma deze te gast is, en dan mag je ook wat kunnen incasseren.
Klopt, maar de programmamakers weten ook wie ze uitnodigen. Het is uit vorige mediaoptredens toch wel bekend dat dit niet echt een man is met gevoel voor humor of zelfspot, als het op z'n geloof aankomt.

De vraag is dan - als je hem toch uitnodigt - gaan we hem lekker treiteren, zodat ie weer kwaad wordt en we spectaculaire tv kunnen maken? Of gaan we ons een beetje inhouden, zodat we een goed gesprek met hem kunnen hebben? Dat eerste lijkt de intentie van Pauw te zijn geweest en da's niet chic.
pi_75544819
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 11:50 schreef BMD het volgende:

[..]

ja ok, maar de journalist pauw kan toch net als ik de conclusie trekken dat het vanwege geloofsovertuiging is, als Enait vertelt omdat Mohammed dat ook deed?
Je kunt ook met een grote, minachtende grijns zeggen "oh, dus omdat Mohammed een muts op had, moet jij dat ook" en dan eens kijken of je gast boos wordt...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')