Ja dat weet ikquote:
Ja hoor, verdient prima!quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:24 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik ben 2 dagen in de week vrij,
dinsdag en vrijdag, is het misschien waard om voor TNT te werken?
Hoe kan je zo laat nog een twee uurs wijk hebben?quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:48 schreef MissSpooky het volgende:
Godddverrdomme.
Ik moet nog 90% van een twee-uurs wijk lopen, maar ik sterf van de kou, niet normaal. Ik heb al 2 truien aan +jas +sjaal.
IK WIL NIET MEER.
Edit: ik ga m'n skibroek aandoen, denk ik.
of jullie kunnen gewoon niksquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:28 schreef xxiessiexx het volgende:
Mensen die niet gevallen zijn horen er niet bij!![]()
En wie mag jij dan wel zijn?quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:34 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
of jullie kunnen gewoon niks
Arme autoquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:34 schreef MissSpooky het volgende:
@xxIssiexx: Hoe dat kwam? Well, alles wat anderhalf uur te laat, dus toen ik 'ns de straat op ging was het onderhand al 2 uur. Ik had dus twee wijken, beide van 2 uur. Met die kerstkaarten en de kou deed ik er een stuk langer over, dus reken maar uit.
En niet gevallen, maar wel bijna. Ik gleed uit, maar godzijdank stond er een auto waar ik tegenaan botste.
iemand met een 5 uurs wijk die niet gevallen is vandaagquote:
Oke, hoiquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:06 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
iemand met een 5 uurs wijk die niet gevallen is vandaagof 3 wijken, samen 5 uur als je dat liever hebt
ja ik doe het nou bijna 2 jaar, maar ik wist heul niet dat er zo'n topic als dit bestondquote:
Dit topic maakt het werk leukerquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:12 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja ik doe het nou bijna 2 jaar, maar ik wist heul niet dat er zo'n topic als dit bestondben zaterdagpostbooie
Slim idee. Paar maandjes geleden fietste ik van een heuveltje af, hoorde een flinke klap & zag m'n posttassen voorbij vliegen, klapte zelf keihard op het asfalt. Spaken waren losgeschoten en hadden zich om m'n hele ketting heengewikkeld, zoiets nog nooit gezien. Kostte me 95 euro (oid).quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:35 schreef sbientje het volgende:
mijn trouwe fiets nu trouwens toch maar naar de fietsenmaker gebracht.. als ik zwaarbeladen was, maakte ie echt ontzettend lawaai, alsof er iets achter de spaken bleef hangen. Blijkt dat mijn spaken los stonden, en daardoor mijn wiel als het ware dubbelklapte (nou ja, overdreven weergave van de feiten dit he) en de spaken achter elkaar bleven haken ofzo. Ik begreep niet helemaal hoe dat nou kan, maar omdat ik geen zin heb een keer met 2 volle tassen en panne te staan, heb ik m nu maar gebracht...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 45% gewijzigd door xxiessiexx op 19-12-2009 20:20:58 ]
Paar jaar terug zelf een keer gehad... Fiets met post en al weg. Dan sta je wel ff raar te kijken en ga je eerst drie rondjes lopen of je hem toch niet ergens anders neergezet had.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:05 schreef MissSpooky het volgende:
Boh, gisteren is de fiets + post van een collega gestolen. Hoe laag is dat dan.
Gebeurde hier een kleine 9 maanden oid ook. Fiets van collega. M'n zusje werkte er toen ook nog, die ging er gewoon achteraan en heeft 'm weer teruggejatquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:09 schreef marcodej het volgende:
[..]
Paar jaar terug zelf een keer gehad... Fiets met post en al weg. Dan sta je wel ff raar te kijken en ga je eerst drie rondjes lopen of je hem toch niet ergens anders neergezet had.
Liep net mn eerste rondje, dus tassen zaten bommetjevol. Uiteindelijk hadden ze de tassen in een bushalte gezet, en de fiets niet meer terug gezien.
Ik een Milky Wayquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:09 schreef Bloemhof het volgende:
Oja, ik heb trouwens ook een twix gekregen! Zeker om ons aan het werk te houden, dank u Zwolle.
Vorig jaar eindigde ik met een flesje wijn en wat andere snuisterijen.quote:
Nopequote:Op zaterdag 19 december 2009 20:16 schreef SevD het volgende:
Jullie allemaal ook zo'n kerststol gekregen trouwens?
Nee. Wel een twix en kerstpakket. Hoorde van een collega dat hij nog chocosnoepjes hadquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:16 schreef SevD het volgende:
Nee, wel kerstontbijt voor het hele kantoor. Ook een etentje.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:16 schreef SevD het volgende:
11 uur begonnen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:02 schreef Buitendam het volgende:
11 uur begonnen. Half 6 klaar.
Half 6.
HALF. ZES.
Ik begin rond 11:30 ongeveer, maar wij hoeven het niet te sorteren.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:04 schreef marcodej het volgende:
[..]
11 uur begonnen.
11 uur.
ELF. UUR.
Dat zijn toch geen tijden?
7:30 begonnen 16:30 klaar. Weer iets langer.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:09 schreef sbientje het volgende:
dat valt idd wel mee. Ik ben 10 uur begonnen en was 5 uur klaar dus das nog iets langer
8:00 uur begonnen, 14:15 klaar. Bezorgen ging wel, alleen die -10 graden was niet echt aangenaamquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:21 schreef marcodej het volgende:
[..]
7:30 begonnen 16:30 klaar. Weer iets langer.
Theoretically we could, but we don't, because we're unorganized and bureaucratic. (past dat nog op de zijkant van zo'n busje?)quote:
Moet je nu is bij de NS werkenquote:Op zondag 20 december 2009 10:02 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Theoretically we could, but we don't, because we're unorganized and bureaucratic. (past dat nog op de zijkant van zo'n busje?)
Ik had mazzel gisteren, ik had alleen binnendienst. Wel vroeg beginnen, maar om 14.00 uur waren alle wijken afgevoerd richting depot dus kon ik lekker naar huis.
Hier valt het me trouwens nog redelijk mee met de kou, maar ja, Randstad he. Gisteren overdag -5.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |