Ze zei wat ik dachtquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:32 schreef Karina het volgende:
Is Patricia nou gewoon echt eerlijk of wil je Mandy er graag uit hebben? Ze heeft wel gelijk, dat wel.
Volgens mij wil Patricia een boy-bandquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
Tering wat kan Patries overdrijven, of iets wordt opgehemeld omdat mevrouw weer loopt te soppen of het wordt met de grond gelijk gemaakt
Mens doe normaal.
Ik vond ook dat Patricia gelijk had, maar ik twijfel een beetje aan haar motieven om het te zeggen eigenlijk.lquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze zei wat ik dacht
En HJ met zijn gemekker dat het niet gaat om de smaak van de jury...
Onthoudt ie dat ook als Dewi zingt?
Ik ben er ook bang voorquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:37 schreef Plienz het volgende:
ik heb zo'n gevoel dat dit heeeeeeeeeeeeeel goed gaat worden
quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:37 schreef Plienz het volgende:
ik heb zo'n gevoel dat dit heeeeeeeeeeeeeel goed gaat worden
Ze kan wel aardig zingen hoor.quote:
Doet me denken aan Neil Hendriksquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
En dat kutje van 15 zingt vals maar komt overal mee weg, want ja het snoetje he?
Alsof Patries niet onderbouwd kan zeggen dat het niet haar smaak is, ze is toch zo stijlvol altijd?
Zij was eerst een man toch, toch?quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:37 schreef Burdie het volgende:
[..]
De kermis moest ook vertegenwoordigd worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |