niets houts, maar wibra had hout en blokker en de lidl ook, maar dat hadden we vorige week al gekocht (voor school)quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:08 schreef Webkim het volgende:
Versiering moet ik nog kopen! Vorig jaar hadden we een klein boompje met heel goedkope ballen en is de boom met alles er nog in op straat gegaan.![]()
![]()
Ik wil iig graag houten figuurtjes, vind ik leuk. Heeft de Action nog iets zinnigs, qua kerstboomspul?
hij is eigenlijk nog best wel kleinquote:
Op twitter is hij ook niet te zien.quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:03 schreef Vicky het volgende:
[..]
hij is eigenlijk nog best wel klein![]()
stomme vraag... ik was vanmiddag met mijn santakloon ingelogd en daar zag ik mijn eigen avatar (van deze nick) niet. Zien jullie 'm wel?
Wat gek, ik zie een plaatje knipperen tussen Amber en Tess.quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:22 schreef debuurvrouw het volgende:
Webkim met meisjesogen. Mooi geworden zeg!
Vicks, heb je misschien webicons uitstaan op je andere account? ik zie hier een pen die je naam schrijft of moet ik wat anders zien?
Jut en Jul achterin!quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:03 schreef miss_sly het volgende:
ow ja oeke, Senna die niet wilde dat we stilstonden en Ko niet dat we reden...fijn stel was dat achterin
prima eigenlijkquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:05 schreef miss_sly het volgende:
kd, hoe voel je je verder, behalve de jeuk
ik kan er zelf ook hartelijk om lachen hoorquote:Op zaterdag 12 december 2009 00:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Als het niet zo sneu was zou ik je keihard uitlachen KD*aai*
Eos kwijt Beef, how can that now?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Warm water he..werkt ontspannend blijkbaarquote:Op zaterdag 12 december 2009 08:56 schreef E.T. het volgende:
TF, dat hadden die meiden gister zeker afgesproken...
Hier lag zo'n kadootje onder de douche
quote:Op zaterdag 12 december 2009 08:46 schreef Stout het volgende:
Kleurdoos wat naar ! Beterschap !Ik zie jou avatar en ik zat al in de startblokken om deze te posten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
TF, duikboten! Is je middelste niet getraumatiseerd?! OMG, dat is echt zo'n verhaal wat later op de bruiloft van Beppie terugkomt.
Oh, en ik ben door naar het 2e gesprek en dat is maandag. Maar ja, ik ben al een stuk of 8 keer door naar het 2e gesprek en maar 1 keer heb ik de baan gekregen, die vervolgens niet doorging wegens een overijverige interimmer. Dus ik verwacht er nakkes van.
KD, beterschap, waterpokken zijn echt rot op latere leeftijd.Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
Geniaalquote:Op zaterdag 12 december 2009 09:03 schreef Jelief het volgende:
Nog even overdatgesprek metmijn moeder
ma: Ik moet je nog iets vertellen
ik: Jullie zijngetrouwd?
ma: nee ik heb een facelift laten doen
ik: uuh ok![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:17 schreef Moonah het volgende:
Hm, kan geen bericht van Cattie vinden.
Wel mooie ogen van Webkim tegengekomen! Wow!
En Saffierke, plakt alles nog goed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:12 schreef snoopy het volgende:
wat een romantische kerstracebaan staat eronder viev
Ik zag vanmorgen niks raars aan je wang hoor.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:24 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Nice trees!![]()
Snoep, hoe is jouw kies nu?
Mijn wang is wel geslonken, ik hoop van harte dat dit het was nu echt.
Vief, dit tweede gesprek gaat 'm worden, hoor!
Vredig hequote:Op zaterdag 12 december 2009 20:12 schreef snoopy het volgende:
wat een romantische kerstracebaan staat eronder viev
in de gedachten hoor ik het geluid er ook bijquote:
Welja, jij bikkelquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:56 schreef amaranta het volgende:
MvD, ben de dag prima doorgekomen. Ben nog even naar de gestelse bazaar gelopen maar dat was stiekem nog best ver, en op de terugweg heb ik Eva nog een stukje gedragen
quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:08 schreef Vivi het volgende:
Dean heeft net mijn schapenvachtje ondergescheten. Leuk hoor, zindelijkheidstraining. En echt he..45 vierkante meter laminaat en 30 cm. schapenvacht, toch knap!
dat is de wet van murphy denk ikquote:Op zaterdag 12 december 2009 21:08 schreef Vivi het volgende:
Dean heeft net mijn schapenvachtje ondergescheten. Leuk hoor, zindelijkheidstraining. En echt he..45 vierkante meter laminaat en 30 cm. schapenvacht, toch knap!
kan het arme kind moeilijk op straat laten liggenquote:Op zaterdag 12 december 2009 21:02 schreef Fannie het volgende:
[..]
Welja, jij bikkel![]()
MvD, mss is die harde bobbel toch nog een klein abcesje?
Ik wou nog wat typen maar ik zie de voorgaande berichten niet als ik iemand quote
het schijnt morgen te gaan sneeuwen! en er staat een grote kerstmarkt en de KaDeWe winkel is geweldigquote:Op zaterdag 12 december 2009 21:24 schreef Fannie het volgende:
* Fannie zwaait ff trug naar miss sly vanuit Zwollywood![]()
![]()
Hoe heb je het daar?
ik ben aan het kneuteren in center parcsquote:Op zaterdag 12 december 2009 21:48 schreef snoopy het volgende:
huup in belgië? Wat ben je aan het doen daar? Minivakantie?
wrijf het er maar inquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:13 schreef Fannie het volgende:
Ai Huup, moet ik bij jou maar net zo doen als ik bij bij dochterlief elke avond doe?
Als ze naar bed gaat....
"truste mop, vergeet je je pillie nie?"
wat gemeen, om meteen over zwemmers te beginnen!quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:19 schreef oeke het volgende:
Dom Huupje! De pil vergeten op je romantisch weekend weg.Zijn jullie al gaan zwemmen?
En dan kun je nog zwanger worden van zwembadwater ook!quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:31 schreef trui het volgende:
[..]
wat gemeen, om meteen over zwemmers te beginnen!![]()
Bronquote:Een Poolse vrouw heeft een hotel in Egypte aangeklaagd omdat haar 13-jarige dochter zwanger werd na een duik in het zwembad.
Magdalena Kwiatkowska weet zeker dat dat de enige manier is waarop haar dochter zwanger kan zijn geworden en wil een schadevergoeding van het hotel, meldt The Sun. "De moeder weet zeker dat haar dochter niemand heeft ontmoet tijdens de vakantie en wil de rechtszaak doorzetten."
quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:31 schreef trui het volgende:
wat gemeen, om meteen over zwemmers te beginnen!wij gingen trouwens met zoonlief toen hij 5 maanden was een keer naar een CenterParks achtig iets met de opa & oma's, en dat zwembad-geweld was voor hem toen echt nog wel erg heftig hoor. het lawaai in zo'n tropische koepel, dat was nog al overweldigend.
![]()
Sneu is dat hè? Kan het detacheringsbureau ook geen tijdelijk contract meer bieden? Of heeft ie er al drie gehad?quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:37 schreef Ca.ra het volgende:
Weet je, het is vooral vervelend om manlief zo beteuterd te zien. Ze waren echt heel blij met hem op zijn werk, en dan krijg je zoiets. Mijn arme kleine grote vent.
Maar goed, we wachten gewoon af en proberen positief te blijven!
Whaah, wat gaaf! Waar heb je 'm gekocht?quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:42 schreef Ca.ra het volgende:
Klinkt leuk Trui, die duikboot. Thomas heeft een pinguin gekregen voor later in bad die ik ook helemaal geniaal vind.
Maar als de inlener hem nu overneemt, zijn ze verplicht hem een vast contract te bieden. En dat risico durven veel bedrijven (nu) niet te nemen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:00 schreef Lenaatje het volgende:
Ca.ra wat balen zeg. Maar die inhuurder snap ik ook niet. (bij alle bedrijven dan he) Als je iemand inhuurt, via uitzendbureau/detachering, kost het ook geld neem ze dan aan, dan kosten ze volgens mij nog minder. Of ben ik nu heel blond?
Maar balen is het wel!
meer dan 150 ballen/ijspegels/vlinders/vogeltjesquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:00 schreef innepin het volgende:
Woei, die hangt lekker vol Vicky![]()
Die van mij is ook af, maar de batterijen van m'n camera zijn leeg en de oplader doet moeilijk. Muh.
Oh en ik heb al de hele avond een liedje van De Kast in m'n hoofd... Aarrghhh! Iemand een leuker liedje om deze te verdringen?
Oke op de manier. Maar goed het blijven altijd van die kromme dingen!quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:06 schreef Ca.ra het volgende:
En vooruit, nog even reactie op Lenaatje. De inhuurder heeft dus een contract met de detacheerder voor zoveel mensen per jaar. En als ze V erbij zouden willen hebben dan is dat dus erbij, en mag de detacheerder iemand anders op de 'vrijgekomen' functie zetten. En voor erbij is geen geld over, zijn manager heeft echt zijn best gedaan want die was goed pissig dat ze hem kwijtraken.
Ach het is allemaal bureaucratische rompslomp. Maarja, we hopen er maar het beste van. Als straks de economie een beetje aantrekt valt het allemaal misschien wel mee.
En nu echt slapen!
Ohgodneeeequote:Op zaterdag 12 december 2009 23:10 schreef oeke het volgende:
Wauw Vicky wat een mooie boom!
We hebben geen boom, maar wel lichtjes en wat ballen en een grote kerstster hangen. Kobus begon helemaal te lachen toen hij de lichtjes zag.![]()
Wat een bureaucratisch regeltjesgedoe, Ca.ra.Slaap lekker hopelijk toch wel.
![]()
En voor Innepin:
een ander liedje.
hihi.. uhhh ik zeg eigenlijk altijd boompjequote:Op zaterdag 12 december 2009 23:39 schreef bixister het volgende:
toch 2m hoog hoor! (al begrijp ik dat dat in jouw beleving nog steeds een boomPJE is).
Echnie, uilenballen zijn helemaal geen ballen en ze zijn een beetje viezig bruin. Past heul niet bij mijn mooie kerstballen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:52 schreef trui het volgende:
die uilenballen hadden anders prima gepast bij de groene & zwarte ballen, m@x!
k_i_m, behangze!!
leuk!!quote:Op zondag 13 december 2009 00:06 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Ik wil deze even met jullie delen
95% van mijn ballen zijn onbreekbaarquote:Op zondag 13 december 2009 00:11 schreef k_i_m het volgende:
Ik ben benieuwd of de ballen blijven hangen dit jaar. Ik heb alvast voor noodgevallen een doos met onbreekbare versiering bij de action meegenomen voor onderin.
quote:Op zondag 13 december 2009 00:06 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Ik wil deze even met jullie delen
Wij hebben die van ons een paar jaar geleden bij de V&D gekocht, tot grote tevredenheid. Als je zo'n VIP pas hebt krijg je ook nog kortingquote:Op zondag 13 december 2009 00:23 schreef moussy het volgende:
Mooie bomen!
Ik ben al een paar dagen op jacht naar een mooie betaalbare neppe, die van ons begint na 10 jaar uit te vallenJammer wel dat Peet met de kerst moet werken, ook met oud en nieuw, nachtdienst zelfs
deze kan luca wel honderd keer bekijken en iedere keer weer heeftie de slappe lachquote:
bij ons stond de (kunst)boom nog geen minuut of één van de katten nam een aanloop en zat meteen halverwegequote:Op zondag 13 december 2009 00:13 schreef Vicky het volgende:
[..]
95% van mijn ballen zijn onbreekbaar
Toch heeft Amber nooit aan de kerstboom gezeten.
ik ga denk ik na de kerst kijken. dan schijnen ze voor de helft van de prijs weg te gaan.quote:Op zondag 13 december 2009 00:23 schreef moussy het volgende:
Mooie bomen!
Ik ben al een paar dagen op jacht naar een mooie betaalbare neppe, die van ons begint na 10 jaar uit te vallenJammer wel dat Peet met de kerst moet werken, ook met oud en nieuw, nachtdienst zelfs
Ik lijd met je meequote:Op zondag 13 december 2009 09:09 schreef Kleurdoos het volgende:
mijn kerstboom is 30cm hoog :[
ik mag geen echte
Klinkt gaaf lady, dansmat voor de wii! Heb je er ook aparte spelletjes voor?quote:Op zondag 13 december 2009 10:32 schreef lady-wrb het volgende:
hoe is het trouwens met de dansmattende dames hier?
ik heb nu een dansmat voor de wii gekocht
heb alleen nog geen tijd gehad om hem te proberen
of vandaag gaat lukken weet ik ook nog niet, ik heb zoveel achterstallig huishoudwerk
(o.a. 5 manden strijkwerk) ik moet nog stofzuigen, kippenhok uitmesten en..en... en...
kortom die vrije dag is alweer om voor ik er erg in heb.
en eigenlijk had ik vanmorgen in gedachten om met luca te gaan zwemmen, wil die mafkees niet
De aanbiedingen zijn al begonnenquote:Op zondag 13 december 2009 09:17 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik ga denk ik na de kerst kijken. dan schijnen ze voor de helft van de prijs weg te gaan.
Oh wat fijn ik ben niet alleen!quote:Op zondag 13 december 2009 16:02 schreef Belana het volgende:
kinderen in charge of de boom, no waydat kan ik dus niet
Ik wil wel een mooie boom
Ik vind dat knap als mensen dat aan hun kinderen over kunnen laten
Ik kan dat ook niet, Belana.quote:Op zondag 13 december 2009 16:02 schreef Belana het volgende:
kinderen in charge of de boom, no waydat kan ik dus niet
Ik wil wel een mooie boom
Ik vind dat knap als mensen dat aan hun kinderen over kunnen laten
is er geen action bij je in de buurt? hier stonden er best leuke voor niet te veelquote:Op zondag 13 december 2009 18:30 schreef Saffier het volgende:
Ik zou niet weten wanneer Tico, uit en thuis naar de ikea kost me zeker 2 uur. Ik wil ook wel ergens een stapel goedkope ballen vandaan halen maar dat vond manlief zonde van het geld.
En idd Belana, eerste kerst hier in dit huis... Ik wil wel graag een boom hebben staan ja
Beef Tobias laten knutselen kan maar die is het na 1 dingetje wel weer zat. Eens kijken of we vanavond nog samen op zolder kunnen kijken.
*kaarsje aansteekt.quote:Op zondag 13 december 2009 17:02 schreef Macka66 het volgende:
Voor wie mee wil doen. Het is vandaag Children Memorial Day. Op allerlei plekken op de wereld branden mensen om 19.00 uur lokale tijd kaarsen ter herinnering aan de gestorven kinderen, zodat 24 uur continu over de wereld lichtjes branden. Mijn kaars staat alvast klaar.
http://bit.ly/8oawWg
Jeutje das grootquote:Op zondag 13 december 2009 19:03 schreef Ticootje het volgende:
Waaaaaaa ik heb een bed gezien van 220X220!!!! Hebben, hebben, hebben!!!
Ik wil 'm hebben!!
Oi, ik wil die moeder niet wordenquote:Op zondag 13 december 2009 18:48 schreef debuurvrouw het volgende:
Mijn jongens zijn as we speak de boom aan het versieren. Er hangen ook tekeningen in en alle tot nu bewaarde zelfgemaakte dingenhelemaal vol met plastic ballen en snoep en kransjes. Fouter dan fout. Wij mochten vroeger nooit helpen en moesten altijd tegen mijn moeders stylish verantwoorde dingen aankijken. Niveautje elk jaar nieuwe ballen
Dat voelde zo stom dat ik echt heel relaxed ben over de boom. Vinden de jongens m mooi vind ik het mooi. Al herverdeel ik soms bij 3 ballen aan een tak. En nu dus gekleurde lampjes vorig jaar in de uitverkoop gekocht
toevallig laatst in een topic http://www.manchetknopenwinkel.nl/ tegengekomen.quote:Op zondag 13 december 2009 19:27 schreef Lois het volgende:
waterbed
![]()
Ik mis het waterbed nog steedszomers omdat ik het gewone bed zo warm vind en nu...omdat ik het gewone bed zou onwijs kouhouhoud vind.
Als die zoon van Ron Brandsteder hier aan de deur komt met een mooie cheque weet ik wel wat ik als eerste koop![]()
Vraagje, misschien weet iemand het hier: wie weet waar je (niet te dure) damesmanchetknopen kunt kopen? Ben er 1 verlorenen die zaten bij aankoop al in de blouse dus nooit eerder nodig gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |