niets houts, maar wibra had hout en blokker en de lidl ook, maar dat hadden we vorige week al gekocht (voor school)quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:08 schreef Webkim het volgende:
Versiering moet ik nog kopen! Vorig jaar hadden we een klein boompje met heel goedkope ballen en is de boom met alles er nog in op straat gegaan.![]()
![]()
Ik wil iig graag houten figuurtjes, vind ik leuk. Heeft de Action nog iets zinnigs, qua kerstboomspul?
hij is eigenlijk nog best wel kleinquote:
Op twitter is hij ook niet te zien.quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:03 schreef Vicky het volgende:
[..]
hij is eigenlijk nog best wel klein![]()
stomme vraag... ik was vanmiddag met mijn santakloon ingelogd en daar zag ik mijn eigen avatar (van deze nick) niet. Zien jullie 'm wel?
Wat gek, ik zie een plaatje knipperen tussen Amber en Tess.quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:22 schreef debuurvrouw het volgende:
Webkim met meisjesogen. Mooi geworden zeg!
Vicks, heb je misschien webicons uitstaan op je andere account? ik zie hier een pen die je naam schrijft of moet ik wat anders zien?
Jut en Jul achterin!quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:03 schreef miss_sly het volgende:
ow ja oeke, Senna die niet wilde dat we stilstonden en Ko niet dat we reden...fijn stel was dat achterin
prima eigenlijkquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:05 schreef miss_sly het volgende:
kd, hoe voel je je verder, behalve de jeuk
ik kan er zelf ook hartelijk om lachen hoorquote:Op zaterdag 12 december 2009 00:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Als het niet zo sneu was zou ik je keihard uitlachen KD*aai*
Eos kwijt Beef, how can that now?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Warm water he..werkt ontspannend blijkbaarquote:Op zaterdag 12 december 2009 08:56 schreef E.T. het volgende:
TF, dat hadden die meiden gister zeker afgesproken...
Hier lag zo'n kadootje onder de douche
quote:Op zaterdag 12 december 2009 08:46 schreef Stout het volgende:
Kleurdoos wat naar ! Beterschap !Ik zie jou avatar en ik zat al in de startblokken om deze te posten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
TF, duikboten! Is je middelste niet getraumatiseerd?! OMG, dat is echt zo'n verhaal wat later op de bruiloft van Beppie terugkomt.
Oh, en ik ben door naar het 2e gesprek en dat is maandag. Maar ja, ik ben al een stuk of 8 keer door naar het 2e gesprek en maar 1 keer heb ik de baan gekregen, die vervolgens niet doorging wegens een overijverige interimmer. Dus ik verwacht er nakkes van.
KD, beterschap, waterpokken zijn echt rot op latere leeftijd.Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
Geniaalquote:Op zaterdag 12 december 2009 09:03 schreef Jelief het volgende:
Nog even overdatgesprek metmijn moeder
ma: Ik moet je nog iets vertellen
ik: Jullie zijngetrouwd?
ma: nee ik heb een facelift laten doen
ik: uuh ok![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |