quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:35 schreef Netsplitter het volgende:
Zou voldoende moeten zijn, maar vrij onbeschoft vind ik.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:35 schreef Netsplitter het volgende:
Zou voldoende moeten zijn, maar vrij onbeschoft vind ik.
Fuck gast, doe normaalquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:37 schreef __Saviour__ het volgende:
SMS'en is net wat persoonlijker
Als je het dan toch per se via e-mail wil doen, maar er dan een mooie e-card van
hap.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Fuck gast, doe normaal
TS moet gewoon eventje bellen. "Luister, het was leuk, het was gezellig maar ik voel niets voor je dus dit wordt 'm niet"
Klaar.
Dat dus.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:36 schreef Lundegaard het volgende:
Geef mij d`r nummer eens. Ik bel wel.
Weet je, soms is het ook niet tof als iemand je face to face even lekker afwijst. Dat kan ook best pijnlijk en confronterend zijn en misschien is ze wel veel blijer met een briefje oidquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:40 schreef Esmerallda17 het volgende:
pff wees eens een vent en zeg het face to face dat ze toch niet de persoon is voor jou.
Kom op, als je dat nog niet eens kan
Haar na het neuken en voor het slapen gaan de deur uit schoppen dus.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:34 schreef thabull78 het volgende:
kon alleen maar denken dat ik niet meer naast haar wakker wil worden.
Mannen zijn doorgaans een stuk duidelijker en directer dan vrouwen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:30 schreef Cassandra87 het volgende:
wees een man en zeg gewoon dat de sex slecht was
Mannen..
doorgaans ja, dan ken je mij nog nietquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Mannen zijn doorgaans een stuk duidelijker en directer dan vrouwen.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:37 schreef Lundegaard het volgende:
Stuur een email met een link naar dit topic.
Moet voldoende zijn.
mjaa klopt wel, maar t is wel eerlijk en fijner. En dam kan je er samen op een goede manier een punt achter zettenquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Weet je, soms is het ook niet tof als iemand je face to face even lekker afwijst. Dat kan ook best pijnlijk en confronterend zijn en misschien is ze wel veel blijer met een briefje oid
quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:37 schreef VanderMeulen het volgende:
Ik zou voor de zekerheid een flink groot spandoek boven de ingang dr school hangen, met als opschrift "IK MOET JE NIET, [NAAM]! JE BENT LELIJK EN JE STINKT!"
Ik denk dat ze het dan wel begrijpt.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:52 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik zou voor de zekerheid een aangetekende brief sturen
Volledig mee eens. Wat zijn nu vier dates ? Ik zou het ook liever per mail horen dan dat het recht in mijn gezicht of aan de telefoon wordt gezegd. Dan moet ik me nog sterk houden en me een houding weten te geven.quote:Op zaterdag 12 december 2009 11:25 schreef Dipkip het volgende:
Het zijn maar 4 dates hoor, punt er achter zettenik zou er geen moeite mee hebben als dat via email gedaan werd als het dan maar wel een vriendelijk emailtje is. Zou dat eigenlijk liever hebben dan dat je afspreekt, ga ik me helemaal opdoffen en voorpret hebben en ineens loop je een blauwtje en dan moet je nog beleefd glimlachen ook. Neuh doe me dan maar een emailtje. Na een relatie is het natuurlijk anders, maar wat heb je nou uit te praten na een paar keer uit eten en een film?
quote:Op zondag 13 december 2009 13:23 schreef Vandergeld het volgende:
Je kunt het ook via een kerstkaart doen, dan houd ze er nog wel een warm gevoel aan over
in dit geval ja... zou ik zeggen, een mail moet kunnenquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:34 schreef thabull78 het volgende:
Hey. Ben een paar keer (4x) met een meisje uitgeweest, ook blijven slapen enzo. voelde eerst wel chemie maar werd de laatste keer naast haar wakker en kon alleen maar denken dat ik niet meer naast haar wakker wil worden. Nu is het zo dat ik de afgelopen maand veel contact meet haar had, sms, bellen, mailen enzo. ik dacht als ik daar mee stop dan begrijpt ze het wel.
Heb nu al een week niet meer van me laten horen, nu heeft ze wel weer 2 keer met mij contact gezocht. begrijpt de hint dus niet. is een mailtje voldoende om te zeggen dat ik niet geinteresserd meer ben?
Ja precies! Dat is ook mijn 'favoriete' manier. Bovendien voorkom je dan ook een beetje dat je elkaar krampachtig gaat vermijden enzo.quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:02 schreef Taurus het volgende:
Ik vind het aan de andere kant ook onzin om helemaal naar elkaar toe te gaan. Dan zou ik als gedumpte zoiets hebben van 'wat doe ik hier' en het is toch 'n tikkeltje genanter. Bellen dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |