Haha dit is altijd zo opvallend aan die nerds die wow spelen. Altijd maar smoesjes verzinnen zodat ze niet als nerd bestempelt kunnen worden, zichzelf voor de gek houdenquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:00 schreef jaash het volgende:
klacht onterecht wow is erg leuk als het buiten regent en je toch niets beters te doen heb.
maar als je een levenloze nerd bent dan is wow inderdaad triest.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:08 schreef Sigmund666 het volgende:
Dat WOW-jargon ook
Als ik dat soort mensen ook hoor praten is het net alsof ik een stel van die Surinamers straattaal hoor praten
Leuk verzonnenquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:04 schreef deepart het volgende:
[..]
Haha dit is altijd zo opvallend aan die nerds die wow spelen. Altijd maar smoesjes verzinnen zodat ze niet als nerd bestempelt kunnen worden, zichzelf voor de gek houden![]()
Ja mooi is dat
"Ja ik speel ook weleens wow maar niet zovaak hoor. als ik wat tijd over heb (elke avond dus een uur op 5 a 6), of als mij vriendin geen tijd heeft (met extra nadruk op vriendin)"
Of ben ik de enige die dit soort mensen doorzie![]()
![]()
Oja, en kom der maar in met de LoL-Nerds-Eenzame-fok-paint
En daar komt de ontkenningquote:
Je maakt een grapje hoop ik?quote:Leuk verzonnenAlsof je de heledag voor de tv moet gaan hangen of buiten chillen met je matties
of naar een kroeg gaan en daar gaan zuipen! of een film kijken!!!! hoe levenloos is dat wel niet.
ik speel echt bijna nooit ik heb nog geens eens 1 lvl 80 mijn hoogste lvl is 78 en ik speel al bijna 2 jaar. het is vaak zo dat ik het ene moment veel speel en dan speel ik weer niet voor een paar maanden dan toch maar weer eens doen als ik me echt verveel.quote:
Soww zeg, lvl 78...quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:36 schreef jaash het volgende:
[..]
ik speel echt bijna nooit ik heb nog geens eens 1 lvl 80 mijn hoogste lvl is 78 en ik speel al bijna 2 jaar. het is vaak zo dat ik het ene moment veel speel en dan speel ik weer niet voor een paar maanden dan toch maar weer eens doen als ik me echt verveel.
Hoe kan ik nou een nerd zijn als ik eruit zie als een gezonde sportieve jonge man.quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:38 schreef deepart het volgende:
[..]
Soww zeg, lvl 78...
Sorry maar dat zegt mij helemaal niks.
Je mag het ook gewoon spelen hoor, geen probleem. Maar ontken dan niet dat je een nerd bent
Ik zit nu op level 4 van Wolfenstein in de "please daddy, don't hurt me modus".quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:38 schreef deepart het volgende:
[..]
Soww zeg, lvl 78...
Sorry maar dat zegt mij helemaal niks.
Je mag het ook gewoon spelen hoor, geen probleem. Maar ontken dan niet dat je een nerd bent
Het beeld dat ik van jou heb is op basis van een kansberekening.quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:40 schreef jaash het volgende:
[..]
Hoe kan ik nou een nerd zijn als ik eruit zie als een gezonde sportieve jonge man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:45 schreef Sigmund666 het volgende:
Alsof WOW-nerds allemaal dik, lelijk, bepuist en voorzien zijn van een ziekenfondsbrilletje
Je hebt ook de 'daywalkers': gespierde, knappe, goed ogende jongens van wie je niet vermoed dat ze s nachts in hun kerkers WOW spelen!PicsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:45 schreef Sigmund666 het volgende:
Alsof WOW-nerds allemaal dik, lelijk, bepuist en voorzien zijn van een ziekenfondsbrilletje
Je hebt ook de 'daywalkers': gespierde, knappe, goed ogende jongens van wie je niet vermoed dat ze s nachts in hun kerkers WOW spelen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Photoshopquote:
Wie zou die foto gemaakt hebben?quote:
Daar is ie dan toch. Laat, dat wel. Maar hij is er weer.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:12 schreef Eenskijken het volgende:
waarom issie nog niet gepost?
[ afbeelding ]
WoW-nerds verkrachten je dochter niet.quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:08 schreef Sigmund666 het volgende:
Dat WOW-jargon ook
Als ik dat soort mensen ook hoor praten is het net alsof ik een stel van die Surinamers straattaal hoor praten
quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:19 schreef TNA het volgende:
http://www.gaiaonline.com/forum/index.php
Grootste forum ter wereld. Opgelost
En dat is niet bij iedere andere game?quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:08 schreef Sigmund666 het volgende:
Dat WOW-jargon ook
nee hoor, ik als niet-cod speler snap precies wat je bedoelt.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:04 schreef Thas het volgende:
[..]
En dat is niet bij iedere andere game?
COD; "Zit je al op prestige 5? De range van akimbo models is echt veel te hoog he?" "Je moet harrier airstrike nemen, die telt voor je killstreak"
En zo kan ik voor elk spel wel wat verzinnen
COD; "Ik gebruik Bling Pro ipv Scavenger, dan kan je tenminste FMJ en Holo tegelijk"quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:17 schreef slindenau het volgende:
[..]
nee hoor, ik als niet-cod speler snap precies wat je bedoelt.
het wow jargon is mij als niet-wow speler echter net chinees...
Zelfs ik snap het. En mijn favo game is AoE2quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:17 schreef slindenau het volgende:
[..]
nee hoor, ik als niet-cod speler snap precies wat je bedoelt.
het wow jargon is mij als niet-wow speler echter net chinees...
quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:19 schreef Thas het volgende:
[..]
COD; "Ik gebruik Bling Pro ipv Scavenger, dan kan je tenminste FMJ en Holo tegelijk"
Succes
Nog steeds geen probleem...wat probeer je te bewijzenquote:Op zaterdag 12 december 2009 02:19 schreef Thas het volgende:
[..]
COD; "Ik gebruik Bling Pro ipv Scavenger, dan kan je tenminste FMJ en Holo tegelijk"
Succes
Dat hij veel cod speelt, maar stieken toch een naabje is.quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:47 schreef slindenau het volgende:
[..]
Nog steeds geen probleem...wat probeer je te bewijzen
Nou kerel, ik zag net het topic over Boxxy, en dies best wel raakbaar kerel.quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:34 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Omg, Gaia-online, grootste trieste pauper-bende die er bestaat![]()
![]()
Inderdaad. Ik zit er aan te denken om daar ook maar even te gaan rondkijken voor Boxxy-achtige meiden.quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:57 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Nou kerel, ik zag net het topic over Boxxy, en dies best wel raakbaar kerel.
looking for m....?quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:58 schreef Equites het volgende:
LFM TOTC HC (NEED TANK, HEALER (SHAMMY PREF) & 2 DPS) link achiev and stats.
Dat heb ik ook een 'maandje' geprobeerd, maar wat een kankerspel zeg.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:38 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
WoW is inderdaad kansloos.
Aion online daar en tegen
Psst, elke MMORPG is kansloos.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:38 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
WoW is inderdaad kansloos.
Aion online daar en tegen
I herd you liek mudkipz?quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:58 schreef Brainfish het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik zit er aan te denken om daar ook maar even te gaan rondkijken voor Boxxy-achtige meiden.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:12 schreef slindenau het volgende:
[..]
Psst, elke MMORPG is kansloos.
[..]
I herd you liek mudkipz?
quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:23 schreef Great_Blast het volgende:
[ afbeelding ]
I'M MR. T AND I'M A NIGHT ELF MOHAWK!!
WHAT'S YOUR GAME?!
Wat lul jij nou weerquote:
|
Forum Opties | |