quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:58 schreef Markster het volgende:
voor iemand met heineken in zijn avatar, stel je nog behoorlijke eisen.
Hoe ziet ze eruit?quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
19 geloof ik, maar je hebt er niks aan want ze lust geen vis...
Vinden je ouders het goed om hier als 10 jarige te komen?quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Anti-Klacht: Ik heb van mijn ouders geld gehad om nu naar de Febo te gaan
Hij wist het wel, ik wist het alleen niet.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:00 schreef trovey het volgende:
Je vader ziet het verschil niet tussen een rode peper en een rode paprika....prima kok![]()
Datquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:58 schreef Markster het volgende:
voor iemand met heineken in zijn avatar, stel je nog behoorlijke eisen.
Misschien deed hij het wel met opzetquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:00 schreef trovey het volgende:
Je vader ziet het verschil niet tussen een rode peper en een rode paprika....prima kok![]()
Kan ook...zo probeert hij TS het huis uit te schoppenquote:
Ik heb heel opbouwend verteld dat hij er de volgende keer beter een pot sambal naast kan zetten zodat mensen zelf kunnen bepalen hoe pittig ze het willen hebbenquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:03 schreef Shadowlyse het volgende:
Wat meer respect voor je vader kan geen kwaad. Hij heeft gewoon een echt heet oosters recept geprobeerd dat helaas niet helemaal uit de verf is gekomen. Geef hem tips hoe het beter kan of geeft het goede voorbeeld en kook zelf.
maakt niet uitquote:
Moeten ze misschien ook gaan leren dat TS heus wel zelf de febo kan betalenquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:06 schreef trovey het volgende:
[..]
Kan ook...zo probeert hij TS het huis uit te schoppen...gewoon het eten verkloten net zo lang tot TS op zichzelf gaat wonen
Maar dan wordt TS moddervet en dat wil ze ook weer nietquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:08 schreef Fha het volgende:
[..]
Moeten ze misschien ook gaan leren dat TS heus wel zelf de febo kan betalen
Ingewikkeld eigenlijk, kinderenquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:09 schreef trovey het volgende:
[..]
Maar dan wordt TS moddervet en dat wil ze ook weer niet
Blijft het eeuwige grote mysteriequote:
Het smaakt echt hééérlijkquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:11 schreef Buschetta het volgende:
mihoen met spinazie en een stuk verse tonijn ?
Wtf voor een combinaties eten jullie man ? Is dat fusion ofzo ?
Denk dat de gemiddelde junk nog een normalere combinatie heeft als hij door de afvalbak graait.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:11 schreef Buschetta het volgende:
mihoen met spinazie en een stuk verse tonijn ?
Wtf voor een combinaties eten jullie man ? Is dat fusion ofzo ?
Denk dat de gemiddelde junk nog een normalere combinatie heeft als hij door de afvalbak graait.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:13 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
![]()
Vis en tonijn is nog een redelijke combinatie,de mihoen kan ik er ook niet bij plaatsen
eensch! mensen die klagen als het niet zo lekker is, liever dat je ouders wat proberen, dan elke dag aardappels met brocolliquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:03 schreef Shadowlyse het volgende:
Wat meer respect voor je vader kan geen kwaad. Hij heeft gewoon een echt heet oosters recept geprobeerd dat helaas niet helemaal uit de verf is gekomen. Geef hem tips hoe het beter kan of geeft het goede voorbeeld en kook zelf.
Zo beter?quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:13 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
![]()
Vis en Spinazie is nog een redelijke combinatie,de mihoen kan ik er ook niet bij plaatsen
Perfectquote:
HAHA TS is een CU'er!quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
We eten bijna altijd vis op vrijdag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |