abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75538109
Langzaam maar zeker nemen we Nederland over
Typen jullie maar lekker door
pi_75538131
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 23:59 schreef EchoAlpha het volgende:
Allah Al Watan Al Malik
pi_75538163
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 00:00 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ach ze happen lekker
pi_75538172
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 23:59 schreef EchoAlpha het volgende:
  zaterdag 12 december 2009 @ 00:18:23 #105
798 voyeur
bemoeit zich
pi_75538610
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 23:21 schreef McKillem het volgende:
Als we om dit soort redenen dat soort etiketten gaan saboteren wat is het nut er van dan nog überhaupt?
We gaan over op stickers?
Here we are now, entertain us.
  zaterdag 12 december 2009 @ 00:49:04 #106
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_75539365
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 23:53 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nouja, je ziet hier al twee moslims afkeurend reageren.
Nouja, hoe had ik dat moeten weten?

Overigens had ik het beter voor de discussie gevonden dat er aan tafel ook een moslim haf gezeten die het niet met Enait eens was geweest. Ik kreeg een beetje ik tegen hunnie gevoel.
  zaterdag 12 december 2009 @ 01:00:25 #107
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_75539638
Goud! Enait heeft populist Pauw op zijn plek gezet. Enait was bezig met een inhoudelijke discussie en Pauw was populair aan het doen met:

- "Ontspan je"
- "Je bent een provocateur"
- "Gefeliciteerd!"
- Romige blik
- Irrelevante vragen

Enait komt op voor zijn rechten, oké, hij is ietwat vreemd, maar hij blijft binnen de perken.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  † In Memoriam † zaterdag 12 december 2009 @ 01:01:24 #108
137949 Disana
pi_75539662
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 00:49 schreef akveor het volgende:

[..]

Nouja, hoe had ik dat moeten weten?

Overigens had ik het beter voor de discussie gevonden dat er aan tafel ook een moslim haf gezeten die het niet met Enait eens was geweest. Ik kreeg een beetje ik tegen hunnie gevoel.
Nee, vond ik niet. Hij kreeg alle kans zijn verhaal te doen maar koos ervoor in de aanval te gaan en een metadiscussie te starten.
pi_75539768
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 01:00 schreef BansheeBoy het volgende:
Goud! Enait heeft populist Pauw op zijn plek gezet. Enait was bezig met een inhoudelijke discussie en Pauw was populair aan het doen met:

- "Ontspan je"
- "Je bent een provocateur"
- "Gefeliciteerd!"
- Romige blik
- Irrelevante vragen

Enait komt op voor zijn rechten, oké, hij is ietwat vreemd, maar hij blijft binnen de perken.

²
Iemand onterecht de sticker racist op het voorhoofd plakken is verre van binnen te perken.
  zaterdag 12 december 2009 @ 01:09:03 #110
13462 BansheeBoy
pi_75539807
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 01:06 schreef McKillem het volgende:

[..]

Iemand onterecht de sticker racist op het voorhoofd plakken is verre van binnen te perken.
Dat was inderdaad niet verstandig, ik had het idee dat hij toen meer emotioneel reageerde dan middels de (degelijke, welse) ratio.

Toch had ik wel het idee dat Enait oprecht aan het debatteren was, dit in tegenstelling tot poedel Pauw die bezig was met (populaire) spelletjes.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_75539862
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 01:09 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat was inderdaad niet verstandig, ik had het idee dat hij toen meer emotioneel reageerde dan middels de (degelijke, welse) ratio.

²
Sorry hoor, maar wat voor waardeloze discussie partner ben je als je van die paar gare opmerkingen van Paul dermate emotioneel aangetast raakt dat je dermate irrationeel gaat reageren? Hoe doet hij dat in rechtzaken? Dit gedrag moet je daar echt niet vertonen.
  zaterdag 12 december 2009 @ 01:13:27 #112
13462 BansheeBoy
pi_75539876
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 01:12 schreef McKillem het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar wat voor waardeloze discussie partner ben je als je van die paar gare opmerkingen van Paul dermate emotioneel aangetast raakt dat je dermate irrationeel gaat reageren? Hoe doet hij dat in rechtzaken?
Je kunt hier je vraagtekens bij plaatsen, maar dat is niet waar het hier om gaat.

²
pi_75539913
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 01:13 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Je kunt hier je vraagtekens bij plaatsen, maar dat is niet waar het hier om gaat.

²
Waar gaat het om dan?
  zaterdag 12 december 2009 @ 01:22:03 #114
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_75540025
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 01:09 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Toch had ik wel het idee dat Enait oprecht aan het debatteren was, dit in tegenstelling tot poedel Pauw die bezig was met (populaire) spelletjes.

²
Tja, als je als gast niet weet in wat voor programma je verzeild bent geraakt.
Enait roept veel vragen op ook door z'n eerdere optredens. En als ie dacht dat ie daar kwam om een overwinningsfeestje is dat dat toch een behoorlijke naïef van iemand die zich advocaat mag noemen. Enait liet zich toch wel erg makkelijk provoceren door Pauw's plagerijtjes.
  zaterdag 12 december 2009 @ 01:22:03 #115
13462 BansheeBoy
pi_75540026
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 01:15 schreef McKillem het volgende:

[..]

Waar gaat het om dan?
Neem me niet kwalijk waarde Fokker, maar dit is een typische Pauw vraag. We weten hier allemaal wel waar het wél over gaat, nl: om de inhoud, om het feit dat hij een Flawless victory heeft gehaald in deze zaak. Waarom hij het prefereert niet op te staan voor een rechter, waar ik overigens alle begrip voor heb. Als Enait de zaak had verloren had Pauw weer gezegd:"Je moet waarde hechten aan de uitspraak. De rechter heeft bepaald." Nu niks van dat alles, het deed Pauw pijn dat romige Enait de zaak heeft gewonnen, hoe verklaar je anders dat Pauw zwaar uit zijn rol viel en niet in staat was te extraheren?

²
  zaterdag 12 december 2009 @ 01:27:36 #116
13462 BansheeBoy
pi_75540109
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 01:22 schreef akveor het volgende:

[..]

Tja, als je als gast niet weet in wat voor programma je verzeild bent geraakt.
Ok, leuk en aardig. Je neemt hier een irrelevante zijstraat. Echter: Vind je het professioneel van Schotse Collie Pauw dat hij voor het "makkelijke pad der populariteit" heeft gekozen? Ik miste de oprechtheid in zijn vragen én antwoorden. Hij reageerde ook "betrapt" toen tedere Enait prijsgaf dat Pauw niet gelooft in de multiculturele samenleving. Kom op, dat is net als zeggen dat je niet gelooft in de Holocaust (Chamakh) of in de stelling van Pythagoras.

²
  zaterdag 12 december 2009 @ 01:29:50 #117
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_75540143
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 01:01 schreef Disana het volgende:

[..]

Nee, vond ik niet. Hij kreeg alle kans zijn verhaal te doen maar koos ervoor in de aanval te gaan en een metadiscussie te starten.
Ik bedoel meer dat ik het interessanter had gevonden hoe moslims er onder elkaar over denken.
Wat Pauw deed was eigenlijk niet zo boeiend. Ik snap ook wel dat moslims er verschillend over denken maar om die mening te horen vind ik belangrijk. Anders wordt het weer zo'n slappe PVV vs moslims discussie.
Op zaterdag 12 december 2009 01:22 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Neem me niet kwalijk waarde Fokker, maar dit is een typische Pauw vraag. We weten hier allemaal wel waar het wél over gaat, nl: om de inhoud, om het feit dat hij een Flawless victory heeft gehaald in deze zaak. Waarom hij het prefereert niet op te staan voor een rechter, waar ik overigens alle begrip voor heb. Als Enait de zaak had verloren had Pauw weer gezegd:"Je moet waarde hechten aan de uitspraak. De rechter heeft bepaald." Nu niks van dat alles, het deed Pauw pijn dat romige Enait de zaak heeft gewonnen, hoe verklaar je anders dat Pauw zwaar uit zijn rol viel en niet in staat was te extraheren?

²
Om vervolgens zijn Flawless Victory te besmeuren met dit schandelijke optreden.
Vooral het smijten met het woord racist en dat weglopen van de discussie breekt zijn geloofwaardigheid tot op de grond toe af.
Het ging allang niet meer over zijn overwinning en niet op de laatste plaats door hemzelf omdat hij nergens een rechtlijnig en eenduidig antwoord op kan geven in normaal Nederlands en gelijk maar weer aangevallen moet zijn.
pi_75540216
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 01:27 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ok, leuk en aardig. Je neemt hier een irrelevante zijstraat. Echter: Vind je het professioneel van Schotse Collie Pauw dat hij voor het "makkelijke pad der populariteit" heeft gekozen? Ik miste de oprechtheid in zijn vragen én antwoorden. Hij reageerde ook "betrapt" toen tedere Enait prijsgaf dat Pauw niet gelooft in de multiculturele samenleving. Kom op, dat is net als zeggen dat je niet gelooft in de Holocaust (Chamakh) of in de stelling van Pythagoras.

²
Wat is dat voor ongelofelijke onzin die je hier verkoopt?
Ik geloof ook niet in de multiculturele samenleving, en wel in het feit dat dat dus niet werkt en nooit zal werken.
Sinds die hele cultuur discussie hebben we nog geen enkel rustig moment gehad man, eerst zien en dan geloven.
  zaterdag 12 december 2009 @ 01:40:28 #120
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_75540329
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 01:27 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
Irrelevant? Enait had zich als advocaat niet uit de tent moeten laten lokken. Hij was degene die begon met een stroom 'moeilijke' woorden dus Pauw die 'levelt' hem even.
Betrap? Ik zou zeggen een reactie op een 'not done' moment. Dat Pauw daar niet in geloofd werd naar mijn mening eerder gebruikt om deze in een kwaad daglicht te stellen. En die vergelijkingen die je trekt snap ik al helemaal niets van.
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')