Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon lostrekken en vervangen, klaar
GFquote:De cijfers van gister.[quote]Op vrijdag 11 december 2009 00:37 schreef Monitor het volgende:Top 100 van donderdag 10 december 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
05. 205 goldfinger1963
33. 115 indahnesia.com
36. 112 Ladylike
51. 099 Fha
72. 077 Dr_Flash
ik las laatst een nieuws berichtje over 50% van de vrouwen en 60% van de mannen, waar ging dat ook alweer overquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:02 schreef Ladylike het volgende:
nog anderhalf uur, hoe ga ik die vol krijgen (en niet met werk, dat wil ik niet)
Goed kerstmenu, welquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
naah. Het ensemble van mailserver-smeulwalm en geroosterde glasvezelswitch, geflambeerd met een goeie 1997 Cisco, bevalt me wel
Roken op het werk?quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik las laatst een nieuws berichtje over 50% van de vrouwen en 60% van de mannen, waar ging dat ook alweer over
Pokeren, met Frans.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:02 schreef Ladylike het volgende:
nog anderhalf uur, hoe ga ik die vol krijgen (en niet met werk, dat wil ik niet)
alleen als ik het plafond wil bekijken of het nog geschilderd moet wordenquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij ligt ook altijd op je rug met je armen onder je hoofd
GFquote:Op vrijdag 11 december 2009 00:37 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van donderdag 10 december 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
05. 205 goldfinger1963
33. 115 indahnesia.com
36. 112 Ladylike
51. 099 Fha
72. 077 Dr_Flash
dat wasquote:
Waarvan 195 in de KSCquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:05 schreef wel.o.k het volgende:
De cijfers van gister.
[..]
GFmeer dan 200, ga je schamen
Masturbacjaquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik las laatst een nieuws berichtje over 50% van de vrouwen en 60% van de mannen, waar ging dat ook alweer over
Hij heeft er iig geen zin meer in, is zn bureau maar eens aant opruimen...quote:
goed hequote:Op vrijdag 11 december 2009 15:05 schreef wel.o.k het volgende:
De cijfers van gister.
[..]
daar mag je wel rokenquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij heeft er iig geen zin meer in, is zn bureau maar eens aant opruimen...
ik ga zo eens bij de monteurs kijken
nee, dat is ook een werkplekquote:
hoi, ik nietquote:
Jij babbelt anders genoeg. En dat geval tussen je benen....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:
*proestquote:
quote:
Rokende koffie... verziekte koffie dusquote:
quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij babbelt anders genoeg. En dat geval tussen je benen....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat babbelen blijkt hier uitquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:05 schreef wel.o.k het volgende:
De cijfers van gister.
[..]
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Ik ookquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
ben blij dat het hier iig wel mag
quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij babbelt anders genoeg. En dat geval tussen je benen....
bek houwe en likken godverdommeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
dat babbelen blijkt hier uit
[..]
weer een voordeelquote:
sorry hoorquote:[..]
bek houwe en likken godverdomme![]()
Ja man, ik zou niet willen werken in een cafe waar je niet mag rokenquote:
dat zei ik toch niet tegen jouquote:[..]
sorry hoor
quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
sinds wanneer ben ik dat geval tussen LL d'r benen
GF, die cam moeten we eens vinden.. ik vermoed dat ie tegenover de kruk van mij hangt...quote:
die camquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
GF, die cam moeten we eens vinden.. ik vermoed dat ie tegenover de kruk van mij hangt...
hij heeft je zien droogneuken
Ja, de streams werken primaquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die cam![]()
ik heb er 7 verstopt hoor
quote:
4 boven en 3 beneden?quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die cam![]()
ik heb er 7 verstopt hoor
quote:
quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
ik loop d'r wel voor d'r voeten dat is waar
dan heeft hij ook gezien dat je met kruk en al omflikkerdequote:Op vrijdag 11 december 2009 15:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
GF, die cam moeten we eens vinden.. ik vermoed dat ie tegenover de kruk van mij hangt...
hij heeft je zien droogneuken
whehehehequote:Op vrijdag 11 december 2009 15:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan heeft hij ook gezien dat je met kruk en al omflikkerde
Ik wil een deel van de opbrengstquote:
quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan heeft hij ook gezien dat je met kruk en al omflikkerde
quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik wil een deel van de opbrengst
het ging net wat anders, en ik flikkerde naar achterenquote:
ik ookquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
4 boven en 3 beneden?
mag ik dan de tapes?
quote:
gelukkig lag je rug niet open van de granolquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
whehehehe
wrs wel
had ik mn benen niet in je nek moeten leggen
Niettus, hij had zn kleren nog aanquote:
o, bedoel je die. met gf tussen je benen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
het ging net wat anders, en ik flikkerde naar achteren
zie je welquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
sinds wanneer ben ik dat geval tussen LL d'r benen
Je moet ook voorzichtig met me doenquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gelukkig lag je rug niet open van de granol
en dat hoort ookquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
maar jij wil er aan verdienenquote:
die editquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Niettus, hij had zn kleren nog aan
quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o, bedoel je die. met gf tussen je benen.
[..]
zie je wel
altijdquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je moet ook voorzichtig met me doen
Nog mazzel dat je niet pardoes over die kruk heen zaktequote:Op vrijdag 11 december 2009 15:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
het ging net wat anders, en ik flikkerde naar achteren
Ik heb jouw lul nog niet gehad, dus ben nog lekker strakquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog mazzel dat je niet pardoes over die kruk heen zakte
daar verdwijnen dus mijn krukkenquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog mazzel dat je niet pardoes over die kruk heen zakte
Dan moet je bij WOK wezen, ik betaal hem meer dan genoeg voor die livebeeldenquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik mn adem altijd inhoud?quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar verdwijnen dus mijn krukken![]()
als LL naar huis gaat dus eerst checken voor verborgen krukken
Durf ik niet, hij slaat mequote:Op vrijdag 11 december 2009 15:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan moet je bij WOK wezen, ik betaal hem meer dan genoeg voor die livebeelden.
dadelijk maar eens naar alle kabeltje gaan kijken waar ze naar toe gaanquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan moet je bij WOK wezen, ik betaal hem meer dan genoeg voor die livebeelden.
en loop je zo raarquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik mn adem altijd inhoud?
[..]
quote:Durf ik niet, hij slaat me
waaromquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:48 schreef Ladylike het volgende:
OMG ik moet echt mn lachen inhouden nu
nee hij mag blijven levenquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en loop je zo raar![]()
[..]
![]()
moet ik, moet ik, je zegt het maar
omdat we zo serieus zijn?quote:
Mij lukte het nietquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:48 schreef Ladylike het volgende:
OMG ik moet echt mn lachen inhouden nu
weet jij wel wat die rommel allemaal kost?quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maar jij wil er aan verdienen
sorriequote:Op vrijdag 11 december 2009 15:50 schreef H.FR het volgende:
[..]
Mij lukte het niet![]()
Heb men collega's nog niet eerder zo zien kijken
quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en loop je zo raar![]()
[..]
![]()
moet ik, moet ik, je zegt het maar
Heb eens geduldquote:
dat is net zoiets als "hou je nog van me?"quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee hij mag blijven leven
heb um nog nodig
het is je weer vergeven hoorquote:
niets zeggen anders is het topic over 2 minuten al vol als ze allemaal iets postenquote:
kut, je hebt me doorquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is net zoiets als "hou je nog van me?"
"ja je bent wel handig"
Je moet me wel delenquote:
hier is het veel gezelligerquote:
serieus hierquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
omdat we zo serieus zijn?wat denk je?
dat is jouw inverstering voor de zaakquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
weet jij wel wat die rommel allemaal kost?
altijdquote:
Dat overleef ik welquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:56 schreef Ladylike het volgende:
Je moet me wel delen
*wijst op onderschrift*
te gezellig hierquote:
welkom Hfrquote:
vast wel, alleen fha mag namelijk aan je zitten als ik met je bezig benquote:
pas maar op anders wil WOK dadelijk ook nog van je scheidenquote:
MMquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
vast wel, alleen fha mag namelijk aan je zitten als ik met je bezig ben
de mannen zijn voor mij en fha, niet voor elkaar
dan kan jij ook vroeg naar huisquote:Oh ik hoor mn baas net zeggen (tegen zn carpoolpartner) we gaan wel op tijd he?
Die heeft dus ook geen zin meer
Die is niet zo jaloersquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
pas maar op anders wil WOK dadelijk ook nog van je scheiden
Oh ja, welkomquote:
Des te beterquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
vast wel, alleen fha mag namelijk aan je zitten als ik met je bezig ben
de mannen zijn voor mij en fha, niet voor elkaar
Haha, blijkbaarquote:Oh ik hoor mn baas net zeggen (tegen zn carpoolpartner) we gaan wel op tijd he?
Die heeft dus ook geen zin meer
Ik heb veel gedaan vandaag.. tot een uur of 1...quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:04 schreef H.FR het volgende:
[..]
Des te beter![]()
[..]
Haha, blijkbaar
ik ook al niet, en ik moet nog een uur
hij kent zn eigen krachten nietquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:04 schreef MPG het volgende:
![]()
Wil er hier eentje iets uit de snoepautomaat halen, blijft zijn muntje hangen. Kerel geeft een klap tegen de automaat, breekt de glasplaat voor dat ding finaal aan gruzelementen.
Dankjequote:Op vrijdag 11 december 2009 16:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh ja, welkom
* LL bespringt
bij gebrek aan JortK, benoem ik jou tot mijn nieuwe Toyboy
quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:04 schreef MPG het volgende:
![]()
Wil er hier eentje iets uit de snoepautomaat halen, blijft zijn muntje hangen. Kerel geeft een klap tegen de automaat, breekt de glasplaat voor dat ding finaal aan gruzelementen.
Helaas is het de verkeerde glasplaat, het snoep is nog steeds onbereikbaarquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hij kent zn eigen krachten niet
masteractie![]()
Maar nou kan ie dus wel zn snoep zo pakken
Daar moet maar eens rap werk van gemaakt worden danquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb jouw lul nog niet gehad, dus ben nog lekker strak
Onderhand ben je al 6e keusquote:
quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:04 schreef MPG het volgende:![]()
je bent eerder 7de keus hoorquote:
Heeft die prutser geen vaatwasmachinequote:Op vrijdag 11 december 2009 16:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Onderhand ben je al 6e keus
mn baas ineens:
INGE!!
(ik schrok)
ruim je bureau op, ga afwassen, het is weekend voor jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |