er worden nu databases opgetuigd om de bedrijven met besmettingen te registrerenquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Zijn die geiten nou nog niet door de shredder gedraaid?
quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
er worden nu databases opgetuigd om de bedrijven met besmettingen te registreren![]()
je dacht zeker dat die al bekend waren? jamaar dat is een andere afdeling, dat kunnen we niet gebruiken. dus de verdelgers weten nog niet waar ze heen moeten.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
"Ik was vergeten dat ik vandaag zou gaan trouwen."
PMS heb ik al eens gebruiktquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
taco kuch![]()
PMS? buikkrampen?
wowie gf is ook wakkerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:23 schreef wel.o.k het volgende:
smoezenshit, verkeerde smoezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is dit wat Ll? moet jf ff helpen
MIJN MAN IS ZIEK
Je bent al op je werk en wordt gebelt door jouw man. hij is errug ziek en de dokter moet komen. Je eet snel de boterhammen op en zegt tegen de collega's dat je naar huis moet. Tegen het einde van de werkdag bel je op en zeg je dat de dokter net is geweest en dat je naar de apotheek moet. Score: halve dag.
Maar nu komt het: Maandag moet hij naar het ziekenhuis voor grondig onderzoek en Ll moet mee! Score: lang wekend!
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
gewoon de waarheid zeggenquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
moet je dan niet een of ander kaartje kunnen laten zien?
[..]
PMS heb ik al eens gebruikt
ben je weer voor het blok gezet ?quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Godver wat een kakbedrijf ook![]()
Iedereen is te lomp om voor de duvel te dansen, maar als ik dan niet ALLES weet, dan ligt het aan mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
al evenquote:
quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:23 schreef wel.o.k het volgende:
smoezenWat is dit nou weer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
natuurlijkquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Iedereen is te lomp om voor de duvel te dansen, maar als ik dan niet ALLES weet, dan ligt het aan mij
kleine is wakker, gaat niet....quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gewoon de waarheid zeggen
"hey frans ik ga naar huis. ik ben geil en ik wil neuken met mijn vent"
quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ben je weer voor het blok gezet ?
Fles voor het blok gezet
Nee. Ik heb gezegd dat ze me de bout kunnen hachelen. Ze zoeken nu op wat hachelen isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Staat die mailserver al uitquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Zegt Frans zo: "Waarom zou je dan eerst dat eind gaan reizen? Kom maar ff hier op kantoor"quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gewoon de waarheid zeggen
"hey frans ik ga naar huis. ik ben geil en ik wil neuken met mijn vent"
Wat een koekebakkersquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
er worden nu databases opgetuigd om de bedrijven met besmettingen te registreren![]()
je dacht zeker dat die al bekend waren? jamaar dat is een andere afdeling, dat kunnen we niet gebruiken. dus de verdelgers weten nog niet waar ze heen moeten.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mooi!quote:
quote:Sorry, je hebt niet de rechten om in dit topic te reageren. (post_reply:canreplytopic)
zo vroeg alquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
mooi!
Goed dat jij er ben... want ik ga er vandoor!
WEEKEND
dat weet frans nietquote:
quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Nieuwe functie op fok!, mod vrije sc's
smoesjes om je maîtresse te vertellen, niet iedereen heeft een open relatiequote:
Jij kent Fransquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Zegt Frans zo: "Waarom zou je dan eerst dat eind gaan reizen? Kom maar ff hier op kantoor"![]()
quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jij kent Frans
ik weet ff niet meer hoe we erbij kwamen maar hij zei: zeg maar wat ik voor je kan doen dan
dus ik: oh ik weet wel wat dingen (doelend op contract en loon)
hij: wil je het om half 1 of half 5?laat maar Frans...
Nu zijn we maar met zn 2en.. tis echt relaxed werkenquote:
hij heeft iig wel humorquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jij kent Frans
ik weet ff niet meer hoe we erbij kwamen maar hij zei: zeg maar wat ik voor je kan doen dan
dus ik: oh ik weet wel wat dingen (doelend op contract en loon)
hij: wil je het om half 1 of half 5?laat maar Frans...
en dat terwijl ie tijdens mn soll. zei: ik ben een man die niet van grapjes houdt...quote:
quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en dat terwijl ie tijdens mn soll. zei: ik ben een man die niet van grapjes houdt...
jaja, zolang ze niet over sex gaan vindt ie ze niets...
hier ookquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nu zijn we maar met zn 2en.. tis echt relaxed werken
Volgens zijn eigen zeggen niet..quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
hij komt thuis wat te kort
als hij maandag nog krom loopt van de spierpijn weet je dat hij teveel sex heeft gehadquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Volgens zijn eigen zeggen niet..
hij heeft spierpijn.. dus ik: nou vanavond maar aan ingrid (zn vrouw) een massage met tijgerbalsem vragen..
waarop hij zegt: niks daarvan, goede sex lost dat ook wel op
(waarop ik zei: of het verergert de boel alleen maar)
quote:
zolang je niet op zijn hondjes doet welquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:49 schreef wel.o.k het volgende:
gaat een revalidatie van een knie ook beter met sex?
Whehe. Kun je het niet een klein handje helpen door de bandbreedte van de netwerkinterface van dat ding wat te knijpenquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Er komt wel een beetje rook uit. Ik weert niet of het erg is, maar als iemand er last van heeft: Je moet bij goed-idee-figuur van gisteren zijn
doe eens mx record geven, ik heb nog wel wat stress test tooltjesquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Er komt wel een beetje rook uit. Ik weert niet of het erg is, maar als iemand er last van heeft: Je moet bij goed-idee-figuur van gisteren zijn
quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zolang je niet op zijn hondjes doet wel
je kunt alvast een emmer water erlangs zettenquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Er komt wel een beetje rook uit. Ik weet niet of het erg is, maar als iemand er last van heeft: Je moet bij goed-idee-figuur van gisteren zijn
als je wil dat de knie geneest nietquote:
quote:
naah. Het ensemble van mailserver-smeulwalm en geroosterde glasvezelswitch, geflambeerd met een goeie 1997 Cisco, bevalt me welquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:51 schreef MPG het volgende:
Whehe. Kun je het niet een klein handje helpen door de bandbreedte van de netwerkinterface van dat ding wat te knijpen?
quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als je wil dat de knie geneest niet
als ze er niks van bakt welquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij hebt al zoveel gezien, als je bezig bent dan heb je zoiets van "ik moet nodig die muur een schilderen, of een pool zoeken die dat kan doen"
dan was die cisco toch al aan vervanging toequote:Op vrijdag 11 december 2009 14:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
naah. Het ensemble van mailserver-smeulwalm en geroosterde glasvezelswitch, geflambeerd met een goeie 1997 Cisco, bevalt me wel
quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan was die cisco toch al aan vervanging toe
maar dan moet het wel genezenquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die knie komt nooit meer goed.
maar het wordt nog wel beter dan het nu is.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als ze er niks van bakt wel
dan wordt het een vluggertje![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |