http://fotoboek.fok.nl/user/36431quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:45 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Elektrotechniek && Informatica![]()
(En het is eleCtronica!)
Zout je nu weer op uit ONS topic? Echt een leuke toevoeging ben je niet...quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:52 schreef _Michiel_ het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/user/36431![]()
![]()
zo heet ie welquote:
jouw buik lijkt me eerder een "zwelg" dan een 'zwelgje".quote:
Ik begon me net thuis te voelenquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:53 schreef Levitation het volgende:
[..]
Zout je nu weer op uit ONS topic? Echt een leuke toevoeging ben je niet...
Dan heb je een bord voor je kop.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:03 schreef _Michiel_ het volgende:
[..]
Ik begon me net thuis te voelen
Ik pak zo af en toe een paar dozen in.quote:
kom er maar in BBquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:11 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dan heb je een bord voor je kop.En de vacature van bord-vooor-je-kop-user is in dit topic al vervuld. Sorry.
Neem het hem niet kwalijk, zijn verstandelijk vermogen is niet al te hoog.quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:53 schreef Levitation het volgende:
[..]
Zout je nu weer op uit ONS topic? Echt een leuke toevoeging ben je niet...
Ik heb geen bord voor m'n kop, wel een bak koffie.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:11 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dan heb je een bord voor je kop.En de vacature van bord-vooor-je-kop-user is in dit topic al vervuld. Sorry.
En waarom denk je dat ik BB bedoel? Geloof dat er wel meer kandidaten zijn.quote:
Ok, hierbij heeft Juup z'n gelijk bewezen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:17 schreef _Michiel_ het volgende:![]()
[..]
Ik heb geen bord voor m'n kop, wel een bak koffie.
Die is dit weekend in Zwedenquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:11 schreef Levitation het volgende:
[..]
ik vind het gewoon leuk om op dit soort momenten BB aan te roepen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:18 schreef Levitation het volgende:
[..]
En waarom denk je dat ik BB bedoel? Geloof dat er wel meer kandidaten zijn.
ik vond het hier al rustig..quote:
Ik pak jou wel in, ok?quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:21 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik vind het gewoon leuk om op dit soort momenten BB aan te roepen.
Laat mij toch, pak wat in of zo.
Is hij ons eindelijk zat?quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:22 schreef Inu het volgende:
[..]
Afgelopen week wassie gewoon in Nederland hoor
Tja, bord-voor-de-kop he!quote:
Vroeger deed 'ie 't ook gewoon in IE. Vroeger was alles beter.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:27 schreef Inu het volgende:
Eigenlijk wel mooi, de website van mijnIB-groep doet het alleen in Firefox
Toen kreeg je nog alles per postquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:28 schreef Levitation het volgende:
[..]
Vroeger deed 'ie 't ook gewoon in IE. Vroeger was alles beter.
Het Wereld Wijde Web schaapquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:30 schreef Levitation het volgende:
Oeh en nog vroegerder, internette ik met Netscape.
Waarom camouflage? Zodat ie niet opvalt in de jungle?quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:38 schreef bleiblei het volgende:
Nieuwe luchtbus:
[ afbeelding ]
Ik vind em wel goed gelukt.
Omdat het een militair vliegtuig isquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:39 schreef Inu het volgende:
[..]
Waarom camouflage? Zodat ie niet opvalt in de jungle?
eh, welke? ik ken er een paar, maar niet in relatie tot you.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:41 schreef bleiblei het volgende:
Zeg FUFR, wie is P. Mathijssen? (met dubbel t, maar zo is het minder makkelijk te googlen)
En wat moet hij van mij?
Wie? Jou?quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:44 schreef FUFR het volgende:
[..]
eh, welke? ik ken er een paar, maar niet in relatie tot you.
does anders bellen
eh ja, over 5 minquote:
Inloggen met digid is toch ook al een paar jaar? Ik heb dat ook nog gedaan.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:32 schreef Inu het volgende:
[..]
Toen kreeg je nog alles per postNu met Digid hoeft dat niet meer, maar moet je een brakke website op
zit bij Btology een sapclubquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:51 schreef bleiblei het volgende:
Nope... Nog niet. Hij wil linkedinnen.
En zag dat ie alleen jou kent. Dus vroeg me af of ie in jouw contactlijst aan het grasduinen was.
Zoja, weet je waar je langs moet met een molotovcocktail.
Hij kwam me in ieder geval niet bekend voor, ik ken hem dus niet van andere klussen.
klopftquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:54 schreef bleiblei het volgende:
Zo te zien heeft ie een nieuw bedrijfje. Extentium oid.
zit je al zo hoog ja?quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:55 schreef bleiblei het volgende:
Al met al boeit het me niet zo. Wil toch niet op dat level blijven hangen.
Echwelquote:
Wat een lelijke website, ik zou aan de hand daarvan al geen contact opnemen met dat bedrijf. Eigenlijk net zo min als een bedrijf dat reclame maakt op een auto met van die goedkoop uitziende plaklettersquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:54 schreef bleiblei het volgende:
Zo te zien heeft ie een nieuw bedrijfje. Extentium oid.
Mwah, ligt eraan. Als ze het geld wat bespaart wordt op die punten doorsluizen naar jouw salaris zie ik niet zoon probleemquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wat een lelijke website, ik zou aan de hand daarvan al geen contact opnemen met dat bedrijf. Eigenlijk net zo min als een bedrijf dat reclame maakt op een auto met van die goedkoop uitziende plakletters![]()
domme reactie, mensen en kunde beoordelen op hun site.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wat een lelijke website, ik zou aan de hand daarvan al geen contact opnemen met dat bedrijf. Eigenlijk net zo min als een bedrijf dat reclame maakt op een auto met van die goedkoop uitziende plakletters![]()
Dat mag jij vindenquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:59 schreef FUFR het volgende:
[..]
domme reactie, mensen en kunde beoordelen op hun site.
onder andere, Paul heeft meer bereikt in zn leven dan velen op fok ook maar van mogen dromen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:59 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Mwah, ligt eraan. Als ze het geld wat bespaart wordt op die punten doorsluizen naar jouw salaris zie ik niet zoon probleem.
no worries, ik maak mij niet druk om wat anderen vinden dat ik mag vinden.quote:
dus het PL gebeuren krijgt al een bietje vorm?quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:57 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Echwel.
Nee, maar volgend jaar zal ik weinig in SAP zelf bezig zijn.
En als ie dus naar SAP-ers zoekt, moet ie niet bij mij zijn want mijn ambities liggen der niet.
Dus.
Naja, 1 januari hé.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:03 schreef FUFR het volgende:
[..]
dus het PL gebeuren krijgt al een bietje vorm?
it is lonely at the top JWZquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:07 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Naja, 1 januari hé.
1ste release is de huidige PL verantwoordelijk en ga ik de 2de release voorbereiden.
2de release ben ik verantwoordelijk, maar kan ik bij problemen nog terugvallen op de huidige PL.
En daarna ben ik alleen bezig.
Bij A? We zoeken er 11 namelijk voor "mijn" teamquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:06 schreef FUFR het volgende:
BB, de grap is dat ik 2 CD aanvragen heb, die heeft hij waarschijnlijk ook gezien en als je dan zoekt op die site komt ie oa jou tegen.
het is toch echt voor Rdam/DH, dus INGquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:08 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Bij A? We zoeken er 11 namelijk voor "mijn" team.
Wat redelijk hopeloos is omdat wij de enige in NL zijn die echt met CD werkt. ING/NN doet wat dingetjes met CD maar dat is niet echt serieus te noemen.
Ik heb al CV's voorbij zien komen van mensen die als Senior gepresenteerd worden waarvan ik weet dat ze alleen een maandje of 3 FICA ervaring hebben...
Het is net zo onspannend als welk andere softwarepakket ookquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:13 schreef Levitation het volgende:
Sapperdeflap. SAP lijkt me eigenlijk helemaal niets aan, maar het is een vooroordeel, dat zeg ik er eerlijk bij.
toch minimaal zo belangrijk, wat nu als jouw naam eind van de maand niet op de betaalstapel staat?quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:19 schreef bleiblei het volgende:
Al hoewel... Logistieke pakketten zijn ook minder abstract. Daar "zie" je echt bestellingen en producten voorbij komen. Al die dingen als grootboeken, tussenboekingen, betaalstapels, etc. zijn wat abstract voor mij. Dat leeft niet echt.
Ik zeg niet dat het onbelangrijk is. Ik zeg dat het minder leeft bij mij.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:23 schreef FUFR het volgende:
[..]
toch minimaal zo belangrijk, wat nu als jouw naam eind van de maand niet op de betaalstapel staat?
ik vind beide processen wel interessant.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:28 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het onbelangrijk is. Ik zeg dat het minder leeft bij mij.
Ligt mij minder.
Al heb ik liever dat mijn salaris + rekeningnr in die betaalstapel staat.
Mijn naam kunnen ze niet zo veel mee.
Windows Mobile werkt goed, het zijn vaak de Android of Apple freaks die er op afgeven.quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:50 schreef Inu het volgende:
HopelijkHoor beetje slechte verhalen over Windows Mobile, maar dit was de enige binnen budget met toetsenbord en wifi
In een recensie stond wel dat hij crashte meteen de eerste keer dat ze een SMS wilde typen... Maar ik zal het wel zien, die ik nu heb valt om de haverklap uit, dus veel slechter kan het niet zijnquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:51 schreef Juup© het volgende:
[..]
Windows Mobile werkt goed, het zijn vaak de Android of Apple freaks die er op afgeven.
quote:De heer Pitstra noemt het departement van VROM een autistisch bolwerk. Ik heb mij georiënteerd op de betekenis van het woord "autistisch". Die uitdrukking hangt kennelijk met de aaibaarheidsfactor samen, maar je kunt het omschrijven met: ongevoelig voor de omgeving.
Domme uitspraak. Niet elke autist is ongevoelig voor de omgeving, en er zijn gradaties in.quote:
Tja, mijn PDA werkte op Windows Mobile en dat werkte goed. Mijn GSM draait op Symbian en dat werkt in principe best goed zij het wat traag.quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:55 schreef Inu het volgende:
[..]
In een recensie stond wel dat hij crashte meteen de eerste keer dat ze een SMS wilde typen... Maar ik zal het wel zien, die ik nu heb valt om de haverklap uit, dus veel slechter kan het niet zijn
Zo te zien wordt het idd meestal als scheldwoord gebruikt: klikquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Domme uitspraak. Niet elke autist is ongevoelig voor de omgeving, en er zijn gradaties in.
Maar goed het geeft al aan hoe de politiek er over denkt, kortzichtige mensen.
Is mijn keuze 2.quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:55 schreef febster het volgende:
Die schijnt goed te zijn ja. De HTC Hero hoor ik ook veel goede dingen over.
Ik heb zakelijk al jaren de hw6515 van HP...met WM dus. Helemaal niks mis mee behalve de grootte. De iphone kan er zakelijk gezien niet aan tippen iig.quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:44 schreef febster het volgende:
Ik bedoel: Een maker HP die niet (veel) ervaring heeft met telefoons en WM die toch echt niet goed bekend staat. En dat is echt niet gezegd door mijn Apple bril.
ArTiC!!!quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik heb zakelijk al jaren de hw6515 van HP...met WM dus. Helemaal niks mis mee behalve de grootte. De iphone kan er zakelijk gezien niet aan tippen iig.
Je reactie zegt genoegquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik heb zakelijk al jaren de hw6515 van HP...met WM dus. Helemaal niks mis mee behalve de grootte. De iphone kan er zakelijk gezien niet aan tippen iig.
Waarom kan HP niet goede foons maken met maar enkele generaties en een paar jaar ervaring maar HP niet?quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:44 schreef febster het volgende:
Ik bedoel: Een maker HP die niet (veel) ervaring heeft met telefoons en WM die toch echt niet goed bekend staat. En dat is echt niet gezegd door mijn Apple bril.
Omdat daar tegenwoordig veel know how voor nodig is of een slimme marketingapparaat en daar staat HP niet echt bekend omquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:28 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Waarom kan HP niet goede foons maken met maar enkele generaties en een paar jaar ervaring maar HP niet?
Je bent een fanboy (niets mis mee) en die kijken altijd door een .... bril.
Jammer alleen dat het echt een mannen aankoop isquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:33 schreef bleiblei het volgende:
Sterker nog, een iPhone vind ik sneller een vrouwenkeuze *Oh, leuk design en zoooo hip* dan een HP.
HP staat niet bekend om knowhow op telecommunicatie?quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:33 schreef febster het volgende:
[..]
Omdat daar tegenwoordig veel know how voor nodig is of een slimme marketingapparaat en daar staat HP niet echt bekend om. Ik zeg verder dat de HTC's een aantal goede foons maakt en Android echt goed bezig is. WM wordt breed als best wel kut gezien, zelfs MS heeft toegegeven dat zo snel mogelijk WM 7 gaan uitbrengen. Natuurlijk zal er een HD2 WM foon zijn die wel goed is, maar het merendeel is toch maar 'mwaah' qua niveau.
Ongetwijfeld. Maar die mannen kopen dat ding niet omdat ie technisch superieur is.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:34 schreef febster het volgende:
[..]
Jammer alleen dat het echt een mannen aankoop is.
Nee hoor. Je bent de e63 van nokia vergeten.quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:44 schreef Inu het volgende:
Het is wel een logische beslissing eigenlijk, niet echt gender-gerelateerd volgens mij, ik wil qwerty en wifi voor onder de 200 euro en dit is de enige die aan die dingen voldoetDattie van HP is interesseert me echt geen ruk en een iPhone of HTC vind ik gewoon te duur
Nee, ik wil een slide-out toetsenbordquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:52 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Nee hoor. Je bent de e63 van nokia vergeten.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:28 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Waarom kan HP niet goede foons maken met maar enkele generaties en een paar jaar ervaring maar HP niet?
Ah ok. Dat is nou net wat ik niet wil.quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:00 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, ik wil een slide-out toetsenbord
Maar hij voldoet dus precies aan mijn eisenquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:04 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ah ok. Dat is nou net wat ik niet wil.
Je moet dat kind ook geen shoarma geven.quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:12 schreef Juup© het volgende:
Zo, kleintje slaapt eindelijk na een flinke tijd buikje masseren en daarna in een warm bad verder laten ontspannen. Klote darmkrampen
Nog 9 maanden wachten ongeveerquote:Op vrijdag 11 december 2009 22:10 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Je moet dat kind ook geen shoarma geven.
Het is een vuilbek die TM, maar met betrekking tot Jensen heeft hij wel een puntquote:Op zaterdag 12 december 2009 13:05 schreef amaranta het volgende:
tmaassen
Als Robert Jensen uit de kast komt als de miezerige, onzekere relnicht die hij is, ja, dan biedt ik mijn excuses aan aan die Paay.
34 minutes ago from web
tmaassen
Iemand zou hem met een stuk hout met een flinke spijker erdoor de hele studio door moeten jagen, Robert Jensen.
35 minutes ago from web
Reply Retweet
tmaassen
Robert Jensen is het kapotschieten niet waard. Dat zou zonde zijn van de kogels.
37 minutes ago from web
tmaassen
Ik heb nog nooit iemand gezien die aan zo'n overduidelijk minderwaardigheidscomplex lijdt en toch zijn eigen een egoshow mag bestieren.
37 minutes ago from web
tmaassen
Waarom mag die valse, egocentrische en onnederlands achterlijke Robert Jensen nog altijd zijn lauwe zaad via de tv vermorsen?
38 minutes ago from web
Theo zit niet op twitter, dit is een neppertquote:Op zaterdag 12 december 2009 13:14 schreef Juup© het volgende:
[..]
Het is een vuilbek die TM, maar met betrekking tot Jensen heeft hij wel een puntvind ik.
Vervelend he, kun je nagaan hoe frusterend DIT is als je ook nog eens nesteldrang hebt...en.... een peuter die alles vies maakt.quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:41 schreef Inu het volgende:
Ik haat poetsenTelkens als alles weer schoon is draai je je om en is het weer vies
Desalniettemin vind ik Maassen een vuilbek.quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Theo zit niet op twitter, dit is een neppert
bronvermelding?quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Theo zit niet op twitter, dit is een neppert
Uggs al schoon?quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:53 schreef amaranta het volgende:
[..]
Vervelend he, kun je nagaan hoe frusterend DIT is als je ook nog eens nesteldrang hebt...en.... een peuter die alles vies maakt.
Ik had vandeweek de hele bank gestoomreinigd, komt Eva eraan. Vies
Ik had de vloer gedweild, Eva smeert haar banaan uit over de vloer, Eva kiept een beker drinken om, etc
Eva heeft mijn suedeborstel gejat en nu kan ik ze niet helemaal schoonmaken.quote:
Ze doet het er gewoon omquote:Op zaterdag 12 december 2009 13:53 schreef amaranta het volgende:
[..]
Vervelend he, kun je nagaan hoe frusterend DIT is als je ook nog eens nesteldrang hebt...en.... een peuter die alles vies maakt.
Ik had vandeweek de hele bank gestoomreinigd, komt Eva eraan. Vies
Ik had de vloer gedweild, Eva smeert haar banaan uit over de vloer, Eva kiept een beker drinken om, etc
Die heb ik ook op staanquote:Op zaterdag 12 december 2009 13:44 schreef ArTiC het volgende:
nummer over mij op kink FM nu
Air
Sexy Boy
quote:The Duggar’s desire is to make Christ known and for others to see that the Bible is the owner’s manual for life.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
Eva heeft mijn suedeborstel gejat en nu kan ik ze niet helemaal schoonmaken.
Maar je ziet de vlek gelukkig bijna niet meer
Zal bij ons ook gaan komen zulke dingen denk ikquote:Op zaterdag 12 december 2009 13:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
Eva heeft mijn suedeborstel gejat en nu kan ik ze niet helemaal schoonmaken.
Maar je ziet de vlek gelukkig bijna niet meer
http://twitter.com/tmaassen/status/2236501850quote:
Volgens mij hebben die kinderen het best leuk.. Dat huis is echt gigantisch!quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:00 schreef Juup© het volgende:
http://www.duggarfamily.com/photos.html
[..]
dat wijf is gewoon ziek in dr hoofd, als ze wil doorbaren tot de natuur het toelaat...quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:18 schreef Inu het volgende:
[..]
Volgens mij hebben die kinderen het best leuk.. Dat huis is echt gigantisch!
idd..ruimte genoeg lijkt me...quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:18 schreef Inu het volgende:
[..]
Dat kun je je buren niet aandoenquote:Op zaterdag 12 december 2009 14:29 schreef amaranta het volgende:
Ja, ik kan ook gewoon bij DippieDoe gaan wonen met mn gezin
Tja, the American Dream. Perfecte familie die ook nog eens in God geloofdquote:Op zaterdag 12 december 2009 14:18 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja maar, God is in hun leven en dat is voldoendequote:Op zaterdag 12 december 2009 14:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
dat wijf is gewoon ziek in dr hoofd, als ze wil doorbaren tot de natuur het toelaat...
Die geniet toch niet van dr kinderen? kan ik me niet voorstellen gewoon.
maagkrampen?quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:32 schreef Juup© het volgende:
[..]
Tja, the American Dream. Perfecte familie die ook nog eens in God geloofd
Ik krijg altijd spontaan braakneigingen of maagkrampen bij zulke verhalen.
Nee de kleding van de rest van de familie dan, en die Hitler scheiding in het haar van die manquote:Op zaterdag 12 december 2009 14:19 schreef amaranta het volgende:
En die vrouw heeft een pony (a pony is NOT a hairdo it's a little horse) die echt niet meer kan.
In ons nwe huis plaats ik een bad, dan zal ik het vragenquote:Op zaterdag 12 december 2009 14:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
maagkrampen?
moet je ff vragen of je vrouw je in bad doet en je buik masseert
Komt goed, de bekleding van deze bank is mooi in de wasmachine te proppen dus kan lekker gewassen worden.quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:18 schreef amaranta het volgende:
achja juup...straks in je nieuwe huis gewoon oude meubels... scheelt enorm veel frustraties
quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:35 schreef amaranta het volgende:
Ik vind hem wel een type dat straks ook kinderen bij zn kinderen gaat verwekken![]()
cosy
Idd ja, die zijn echt triester dan triest.quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:44 schreef Inu het volgende:
Ach, zolang ze niemand gaan stalkeren met hun overtuigingen en de kinderen blij zijn, laat ze lekker...
Die familie die met borden bij begrafenissen ed gaan staan mogen ze afschieten idd
Ik ook.quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:59 schreef Stormqueen het volgende:
en uitgeput en emotioneel labiel als ik momenteel ben heb ik er net lekker een potje om zitten janken
en? hielp het? heb je nu wel een boom?quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:59 schreef Stormqueen het volgende:
en uitgeput en emotioneel labiel als ik momenteel ben heb ik er net lekker een potje om zitten janken
Huiliequote:Op zaterdag 12 december 2009 17:04 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik ook.Maar om een andere reden. Schoonouders over de vloer als je verhuist is handig voor het sjouwen, maar ze moeten zich niet met de inrichting bemoeien.
![]()
![]()
Ben overigens compleet gesloopt van dat overhuizen, geloof dat ik nog lang niet fit ben.
nee, dat is nou juist de garp!quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en? hielp het? heb je nu wel een boom?
er komt vast wel weer een nieuwe lading booms
Ze waren het huis aan het inrichten.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Huilie![]()
Wat zeiden ze dan over je inrichting?
zo'n plastic gedrocht komt er hier niet meer inquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:10 schreef ArTiC het volgende:
mijn kunstkerstbooms
zit gewoon in een doosje
damnquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:11 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ze waren het huis aan het inrichten.En alles wat ik afgelopen weken in kasten heb gezet heeft mijn schoonmoeder ijverig verplaatst afgelopen week, toen ik ziek was. Not funny.
mijn kunstbooms is 833x mooier dan zo'n scheve echtequote:Op zaterdag 12 december 2009 17:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zo'n plastic gedrocht komt er hier niet meer in
HOAX!quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
mijn kunstbooms is 833x mooier dan zo'n scheve echte
ik eet nooit aan die tafelquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:49 schreef bleiblei het volgende:
Vind je eten in je eentje zo saai dat je je kerstboom aan tafel laat aanschuiven?.
Maareh, toffe boom.
Wel jammer dat ie nep is.
2010: baby!quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:01 schreef amaranta het volgende:
donderdagavond geen baby
gisteravond geen baby
vanavond geen baby
Dat is anatomisch onmogelijk. Omdat wij dan allebei dood zijn als ik de baby meer dan 42 weken draag.quote:
ik bedoel dat de baby er in 2010 is, niet dat je pas in 2010 gaat bevallenquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat is anatomisch onmogelijk. Omdat wij dan allebei dood zijn als ik de baby meer dan 42 weken draag.
En mocht de gyn het uberhaubt in zn hoofd halen om mij tot 2010 door te laten lopen dan in zn vrouw ook op slag weduwe.
wanneer maak je promotie?quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:05 schreef ColtZ40 het volgende:
Eerste week 3 gebruikte auto's verkocht. Deze week 2 nieuwe en een gebruikte.![]()
Trots is
1 jan ga ik naar een ander filiaal. Daar zit een verkoopleider waar ik het tegen op moet nemen. Best een vuil spelletje van de baas.....quote:
ach...als je in 2 weken 6 lamborghini's kunt verkopen kun je die strijd best aanquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:21 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
1 jan ga ik naar een ander filiaal. Daar zit een verkoopleider waar ik het tegen op moet nemen. Best een vuil spelletje van de baas.....
Ik denk/weet dat het mij lukt.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ach...als je in 2 weken 6 lamborghini's kunt verkopen kun je die strijd best aan
Dat snap ik niet.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:21 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
1 jan ga ik naar een ander filiaal. Daar zit een verkoopleider waar ik het tegen op moet nemen. Best een vuil spelletje van de baas.....
Wij hebben ook een heerlijke nep boom, heerlijk nu er geen naalden meer vallen e.d. Wel jammer van de dennenlucht want die is op zich lekker. Wij hebben voor een nep boom gekozen ivm de huisdieren zodat die geen last hebben van de naalden. De katten willen die dingen nog wel eens opeten en dat gaat dan niet bepaald goed met hun.quote:
Principe. Ik zie werkelijk het nut er niet van in van die feestdagen. Alsof je tijdens de kerstdagen tegen jan en alleman vrolijk en vriendelijk moet zijnquote:Op zaterdag 12 december 2009 21:33 schreef bleiblei het volgende:
Dat weten we zo onderhand wel.
Wat heb je eigenlijk tegen kerst en sinterklaas? De verplichte stress (je weet wel, die verplichtingen waar jullie waarschijnlijk toch niet aan doen) die er anno 2009 bij hoort of is het uit principe?
Ik ben op feestdagen alleen vrolijk en vriendelijk tegen mensen die ik leuk vindt. Is het niet schijnheilig en toch wel leuk en gezelligquote:Op zaterdag 12 december 2009 21:36 schreef Juup© het volgende:
[..]
Principe. Ik zie werkelijk het nut er niet van in van die feestdagen. Alsof je tijdens de kerstdagen tegen jan en alleman vrolijk en vriendelijk moet zijnSchijnheilig gedoe vind ik het. Tevens heeft het iets met geloof te maken en daar wil ik al helemaal niets mee te maken hebben.
Maar goed dat is mijn mening en die zul je wel vaker lezen zo rond de feestdagen.
Nee sterker nog, ik doe er in mee. Ik zet de kerstboom niet op want dat kost mij teveel energie met al die prikkels, maar verder doe ik gewoon mee ik ga niet als een norse saaie lul dwarsliggen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:16 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Drom. Ge mot het zelluf weten
.
En gelukkig belemmer je je vrouw en je kind er niet in.
Gewoon handschoenen aandoen, of een kunstboom kopen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:20 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee sterker nog, ik doe er in mee. Ik zet de kerstboom niet op want dat kost mij teveel energie met al die prikkels, maar verder doe ik gewoon mee ik ga niet als een norse saaie lul dwarsliggen.
quote:Op zondag 13 december 2009 10:28 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Gewoon handschoenen aandoen, of een kunstboom kopen.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wij hebben ook een heerlijke nep boom, heerlijk nu er geen naalden meer vallen e.d. Wel jammer van de dennenlucht want die is op zich lekker. Wij hebben voor een nep boom gekozen ivm de huisdieren zodat die geen last hebben van de naalden. De katten willen die dingen nog wel eens opeten en dat gaat dan niet bepaald goed met hun.
quote:Op zondag 13 december 2009 10:28 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Gewoon handschoenen aandoen, of een kunstboom kopen.
foto!quote:
Het is Eindhoven lichtstad niet Eindhoven daklozenstad.quote:Op zondag 13 december 2009 19:26 schreef Juup© het volgende:
TriestGeen geld voor b.v. de voedselbank, maar wel voor zo'n lelijk gedrocht
De voedselbank in Helmond zat bij mijn ouders in de straat...75% van die arme mensen heeft geen geld om eten te kopen maar ze rijden allemaal auto's, roken als een ketter en dragen 4kg goud mee...flikker toch op met die voedselbankenquote:Op zondag 13 december 2009 19:26 schreef Juup© het volgende:
TriestGeen geld voor b.v. de voedselbank, maar wel voor zo'n lelijk gedrocht
Tuurlijk jongenquote:Op zondag 13 december 2009 19:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
De voedselbank in Helmond zat bij mijn ouders in de straat...75% van die arme mensen heeft geen geld om eten te kopen maar ze rijden allemaal auto's, roken als een ketter en dragen 4kg goud mee...flikker toch op met die voedselbanken
Schiet eens opquote:Op zondag 13 december 2009 19:38 schreef amaranta het volgende:
Over die kerstboom. Op vrijdag kun je bij menig basisschool vast wel terecht voor een boom. Daar wordt in principe niks meer mee gedaan. In ieder geval bij ons op school niet.
ik kon iedere donderdag als ik van mijn werk kwam mijn auto 5 straten verderop zetten...er zijn echt wel mensen die het nodig hebben maar 75% maakt misbruik. feit!quote:Op zondag 13 december 2009 19:46 schreef Juup© het volgende:
[..]
Tuurlijk jongen
Gelukkig heb ik mensen gekend die er echt van afhankelijk waren en die geen cent te makken hadden, maar goed als ik jouw bericht zo lees zullen die mensen wel gelogen hebben tegen mij![]()
Jouw meningquote:Op zondag 13 december 2009 19:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik kon iedere donderdag als ik van mijn werk kwam mijn auto 5 straten verderop zetten...er zijn echt wel mensen die het nodig hebben maar 75% maakt misbruik. feit!
1 knakker heb ik zelfs nog uit onze achtertuin moeten jagen, die kwam over de schutting geklommen
m.i. verpesten die het wel...het waren geen krakkemikkige autotjes...auto's van minimaal 5000 euro..veel Mercedes en BMW iigquote:Op zondag 13 december 2009 19:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jouw meningEr zullen er zeker zijn die misbruik maken, en hopelijk verpesten die het niet voor degene die eerlijk zijn.
Welkom in Nederland. Waar 90% van het sociale systeem misbruikt wordt door mensen die hun prioriteiten verkeerd hebben liggenquote:Op zondag 13 december 2009 19:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jouw meningEr zullen er zeker zijn die misbruik maken, en hopelijk verpesten die het niet voor degene die eerlijk zijn.
Overigens is het niet ArTiC's mening, maar zijn ervaringquote:Op zondag 13 december 2009 19:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dan heb je wederom het geluk dat je die paar mensen kent die het wel nodig hebben.quote:Op zondag 13 december 2009 19:46 schreef Juup© het volgende:
[..]
Tuurlijk jongen
Gelukkig heb ik mensen gekend die er echt van afhankelijk waren en die geen cent te makken hadden, maar goed als ik jouw bericht zo lees zullen die mensen wel gelogen hebben tegen mij![]()
Het ergste is nog dat de oprichters van die instantie al inmiddels gedwongen vertrokken zijn...ze stopten de subsidie deels in eigen zakquote:Op zondag 13 december 2009 20:04 schreef bleiblei het volgende:
En ik zie liever dat ze geld investeren in iets blijvends dan het in een bodemloze put van profiteurs te gieten (die paar mensen buiten beschouwing gelaten die dat soort instanties ook daadwerkelijk echt nodig hebben).
Tis net de hartstichting, de club kerel achter de humanabak, het WNF, *insert willekeurig zgn. goed doel*quote:Op zondag 13 december 2009 20:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat de oprichters van die instantie al inmiddels gedwongen vertrokken zijn...ze stopten de subsidie deels in eigen zak
quote:Op zondag 13 december 2009 20:07 schreef -moppie- het volgende:
Ik heb net pannenkoeken gebakken en door het bakken heb ik er helemaal geen zin meer in.
Dat is pas echt triest iddquote:Op zondag 13 december 2009 20:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat de oprichters van die instantie al inmiddels gedwongen vertrokken zijn...ze stopten de subsidie deels in eigen zak
oh?quote:
moppie overgoten met stroop?quote:
Gullie zijn over?quote:Op zondag 13 december 2009 20:21 schreef Levitation het volgende:
Pffff....
Ik verhuis de komende 50 jaar niet meer.
Ben gesloopt.
Niet te lang laten liggen danquote:Op zondag 13 december 2009 20:23 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Slagroom plakt al meer dan genoeg.
quote:Op zondag 13 december 2009 20:21 schreef Levitation het volgende:
Pffff....
Ik verhuis de komende 50 jaar niet meer.
Ben gesloopt.
Mag/kan jouw lieftallige echtgenoot het niet voor jou doen?quote:Op zondag 13 december 2009 20:32 schreef amaranta het volgende:
1 ongemak
Ik kan met geen mogelijkheid mijn teennagels knippen. En dat doe k heel graag zelf..... dus ze zijn echt super lang...
(hoef geen plaatjes)
pedicurequote:Op zondag 13 december 2009 20:32 schreef amaranta het volgende:
1 ongemak
Ik kan met geen mogelijkheid mijn teennagels knippen. En dat doe k heel graag zelf..... dus ze zijn echt super lang...
(hoef geen plaatjes)
opvliegers?quote:Op zondag 13 december 2009 20:34 schreef ArTiC het volgende:
ik hoop dat morgen de verwarming op kantoor weer in orde is...soms is het kei koud...dan ineens gloeiend heet
jij?quote:
Nee, niemand komt aan mijn teennagels behalve ikzelf.quote:Op zondag 13 december 2009 20:32 schreef Juup© het volgende:
[..]
Mag/kan jouw lieftallige echtgenoot het niet voor jou doen?
Weer al een reden dat Sjors wel eens mag opschieten
denk eerder dat het aan de verwarming ligt die op de vreemdste momenten aan of uitgaatquote:
Voor de veiligheid van de toeschouwers?quote:Op zondag 13 december 2009 20:48 schreef amaranta het volgende:
Nou, links ging nog net, de 1e 3 nagels, rechts is maar wat korter, ik zal het vijlen ofzo.
Maargoed, de vorige keer had ik sokken aan tijdens de bevalling dus...
omdat ze dat adviseren, iets met koude voeten enzo,quote:Op zondag 13 december 2009 20:50 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Voor de veiligheid van de toeschouwers?
quote:Op zondag 13 december 2009 20:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
omdat ze dat adviseren, iets met koude voeten enzo,
En al had ik ze willen uittrekken, daar heb ik geeneens bij stil gestaan
quote:Op zondag 13 december 2009 21:42 schreef amaranta het volgende:
Joran heeft het heus wel gedaan. Wellicht niet vermoord ofzo (zij is ergens anders aan overleden??). Maar denk wel dat hij het lijk heeft gedumpt.
Ben alleen bang dat hij niet zal knappen.
En ik denk dat hij ook weet waar Maddy is
Wie bent u?quote:Op zondag 13 december 2009 21:46 schreef gr8w8 het volgende:
Joran is toch allang alles vergeten met z'n drugsgebruik.
MIsschien moeten we hem laten hypnotiseren door die lepelgoeroe. En ik snap niet waar Derek Oglivie en Char het neit weten.quote:Op zondag 13 december 2009 21:46 schreef gr8w8 het volgende:
Joran is toch allang alles vergeten met z'n drugsgebruik.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:50 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik zag in een documentaire dat ze in Hollywood serieus aan het kijken zijn om een kind via de mond, middels incisie door de maag en baarmoeder, geboren te laten worden. Het kan dus nog gekker.
quote:Op zondag 13 december 2009 21:59 schreef amaranta het volgende:
Ik lees deze zin elke keer verkeerd
[..]
Dat haal ik er wel uit zeg maar, vandaar dat ik het ook niet geloof of begrijp. Een kind kan nooit door een mond heenquote:Op zondag 13 december 2009 22:04 schreef amaranta het volgende:
maar ze bedoelen dus niet via de mond ofwel?
Ik snap alleen niet wat er wel bedoeld wordt. Dat er via de mond van het kind ?? Of via de mond van de moeder....quote:Op zondag 13 december 2009 22:06 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat haal ik er wel uit zeg maar, vandaar dat ik het ook niet geloof of begrijp. Een kind kan nooit door een mond heen
Ik lees het als zijnde kind door de mond van de moeder nadat er openingen gemaakt zijn in de baarmoeder en maag.quote:Op zondag 13 december 2009 22:06 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet wat er wel bedoeld wordt. Dat er via de mond van het kind ?? Of via de mond van de moeder....
Maargoed, ik ben dus niet de enige die die zin verkeerd leest.
Das helemaal frappant. Dus eerst maken ze openingen in de baarmoeder en maag (HOE??) om het vervolgens via de mond eruit te halen.quote:Op zondag 13 december 2009 22:07 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik lees het als zijnde kind door de mond van de moeder nadat er openingen gemaakt zijn in de baarmoeder en maag.
Hoe? Via een gastroscopie een incisie maken in de maag, maar dat lijkt mij geen slim idee want dan stroomt er maagzuur in de buikholte en dan kan het wel eens heel snel heel slecht met moeders gaan. Tenzij men eerst de maag leegzuigt, maar dat zie ik niet zo snel gebeuren. Kortom een groot onzinverhaal mijn inziens.quote:Op zondag 13 december 2009 22:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
Das helemaal frappant. Dus eerst maken ze openingen in de baarmoeder en maag (HOE??) om het vervolgens via de mond eruit te halen.
Naja, vaginaal dan maar hequote:Op zondag 13 december 2009 22:14 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hoe? Via een gastroscopie een incisie maken in de maag, maar dat lijkt mij geen slim idee want dan stroomt er maagzuur in de buikholte en dan kan het wel eens heel snel heel slecht met moeders gaan. Tenzij men eerst de maag leegzuigt, maar dat zie ik niet zo snel gebeuren. Kortom een groot onzinverhaal mijn inziens.
nais boomsquote:
Ik heb een kastje in mn muur waar frisse lucht uitkomt ivm de snelweg hier om de hoek en dat kan niet dicht. Normaal gesproken leg ik er iets overheen, maar was ik vannacht vergeten, word ik wakker van vrieskou op mn gezichtquote:Op maandag 14 december 2009 08:57 schreef ArTiC het volgende:
ijskoud dus...14 graden hier...ik geef het tot half 10...anders ga ik weer naar huis
ik vind er heul niks an.quote:Op maandag 14 december 2009 09:03 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik heb een kastje in mn muur waar frisse lucht uitkomt ivm de snelweg hier om de hoek en dat kan niet dicht. Normaal gesproken leg ik er iets overheen, maar was ik vannacht vergeten, word ik wakker van vrieskou op mn gezicht![]()
Wel leuk, vrieskou
dat wil ik sowieso nooitquote:Op maandag 14 december 2009 09:08 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Maar dan wil je helemaaaaaal niet je bed uit. brrrr
Ja, maar dat wil ik niet om 5 uur 's ochtendsquote:
Nee hoor, ik heb altijd een boom gehad. Is gezellig!quote:Op maandag 14 december 2009 09:21 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, maar dat wil ik niet om 5 uur 's ochtends![]()
Ik wil eigenlijk ook een boom, maar dat is vast een beetje sneu als je alleen woonten ik heb geen plek...
Ik wil denk ik een nepperdquote:Op maandag 14 december 2009 09:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb altijd een boom gehad. Is gezellig!
En geen plek = klein boompje. Ga maar eens bij de bloemist kijken
Da's helemaal makkelijk, nepboompjes heb je in alle denkbare maten en die kun je aan de achterkant plat vouwen zodat ie nog minder ruimte inneemtquote:Op maandag 14 december 2009 09:23 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik wil denk ik een nepperdBen niet zo van het vegen en poetsen met al die naalden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |