http://fotoboek.fok.nl/user/36431quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:45 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Elektrotechniek && Informatica![]()
(En het is eleCtronica!)
Zout je nu weer op uit ONS topic? Echt een leuke toevoeging ben je niet...quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:52 schreef _Michiel_ het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/user/36431![]()
![]()
zo heet ie welquote:
jouw buik lijkt me eerder een "zwelg" dan een 'zwelgje".quote:
Ik begon me net thuis te voelenquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:53 schreef Levitation het volgende:
[..]
Zout je nu weer op uit ONS topic? Echt een leuke toevoeging ben je niet...
Dan heb je een bord voor je kop.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:03 schreef _Michiel_ het volgende:
[..]
Ik begon me net thuis te voelen
Ik pak zo af en toe een paar dozen in.quote:
kom er maar in BBquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:11 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dan heb je een bord voor je kop.En de vacature van bord-vooor-je-kop-user is in dit topic al vervuld. Sorry.
Neem het hem niet kwalijk, zijn verstandelijk vermogen is niet al te hoog.quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:53 schreef Levitation het volgende:
[..]
Zout je nu weer op uit ONS topic? Echt een leuke toevoeging ben je niet...
Ik heb geen bord voor m'n kop, wel een bak koffie.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:11 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dan heb je een bord voor je kop.En de vacature van bord-vooor-je-kop-user is in dit topic al vervuld. Sorry.
En waarom denk je dat ik BB bedoel? Geloof dat er wel meer kandidaten zijn.quote:
Ok, hierbij heeft Juup z'n gelijk bewezen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:17 schreef _Michiel_ het volgende:![]()
[..]
Ik heb geen bord voor m'n kop, wel een bak koffie.
Die is dit weekend in Zwedenquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:11 schreef Levitation het volgende:
[..]
ik vind het gewoon leuk om op dit soort momenten BB aan te roepen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:18 schreef Levitation het volgende:
[..]
En waarom denk je dat ik BB bedoel? Geloof dat er wel meer kandidaten zijn.
ik vond het hier al rustig..quote:
Ik pak jou wel in, ok?quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:21 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik vind het gewoon leuk om op dit soort momenten BB aan te roepen.
Laat mij toch, pak wat in of zo.
Is hij ons eindelijk zat?quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:22 schreef Inu het volgende:
[..]
Afgelopen week wassie gewoon in Nederland hoor
Tja, bord-voor-de-kop he!quote:
Vroeger deed 'ie 't ook gewoon in IE. Vroeger was alles beter.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:27 schreef Inu het volgende:
Eigenlijk wel mooi, de website van mijnIB-groep doet het alleen in Firefox
Toen kreeg je nog alles per postquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:28 schreef Levitation het volgende:
[..]
Vroeger deed 'ie 't ook gewoon in IE. Vroeger was alles beter.
Het Wereld Wijde Web schaapquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:30 schreef Levitation het volgende:
Oeh en nog vroegerder, internette ik met Netscape.
Waarom camouflage? Zodat ie niet opvalt in de jungle?quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:38 schreef bleiblei het volgende:
Nieuwe luchtbus:
[ afbeelding ]
Ik vind em wel goed gelukt.
Omdat het een militair vliegtuig isquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:39 schreef Inu het volgende:
[..]
Waarom camouflage? Zodat ie niet opvalt in de jungle?
eh, welke? ik ken er een paar, maar niet in relatie tot you.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:41 schreef bleiblei het volgende:
Zeg FUFR, wie is P. Mathijssen? (met dubbel t, maar zo is het minder makkelijk te googlen)
En wat moet hij van mij?
Wie? Jou?quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:44 schreef FUFR het volgende:
[..]
eh, welke? ik ken er een paar, maar niet in relatie tot you.
does anders bellen
eh ja, over 5 minquote:
Inloggen met digid is toch ook al een paar jaar? Ik heb dat ook nog gedaan.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:32 schreef Inu het volgende:
[..]
Toen kreeg je nog alles per postNu met Digid hoeft dat niet meer, maar moet je een brakke website op
zit bij Btology een sapclubquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:51 schreef bleiblei het volgende:
Nope... Nog niet. Hij wil linkedinnen.
En zag dat ie alleen jou kent. Dus vroeg me af of ie in jouw contactlijst aan het grasduinen was.
Zoja, weet je waar je langs moet met een molotovcocktail.
Hij kwam me in ieder geval niet bekend voor, ik ken hem dus niet van andere klussen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |