och, als Ferrari aangeeft dat ze deze Enzo weer kunnen herbouwen voor ca. $250.000, dan moet dit ook wel gaan lukken.quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:46 schreef Biogarde het volgende:
Achterkant is nog heel. Motor op je speedboot bouwen.
Dat is het voordeel van een mooie Ferrari kunnen betalen.quote:
Het ongeval gebeurde rond 13.00 uur op de A20 bij de oprit Zevenkampquote:Op zaterdag 12 december 2009 21:49 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Wanneer was dit? Het is vlakbij namelijk.
Training in te hard rijden? Bij normaal rijden hou je 400 pk wel onder bedwang.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:31 schreef Matty___ het volgende:
tja elke mogol mag een ferrari rijden. wellicht dat een verplicht training geen slecht idee zou zijn.
400 pk ofzo rijd nou eenmaal anders dan je golf gti
Voordeel van een man zijn he. Dan hoef je niet zo te letten op een tikkende biologische klok.quote:
De bestuurder zegt hooguit 50 gereden te hebben, lees ik op dat forum. Yeah, rightquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:32 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Training in te hard rijden? Bij normaal rijden hou je 400 pk wel onder bedwang.
nog nooit een 400pk auto gereden zekerquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:32 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Training in te hard rijden? Bij normaal rijden hou je 400 pk wel onder bedwang.
Ze zijn ook als coupé geleverd. Mét dak.quote:
Breek eens beide benen op 2 plaatsen (boven / beneden) en krijg eens een schedelfractuur....quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:47 schreef bleiblei het volgende:
ff een Ferrari F50 aan gort gereden.
En ach, beide benen breken. Dat komt wel goed.
Ik twijfel er ook aan, maar besef je wel dat Ferrari's relatief makkelijk schade oplopen en de boom op een lastige plek binnen kwam (je kan beter frontaal een boom raken). De verzekering leest echter mee, dus ik zou ook zeggen "50".quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:40 schreef Scrutinizer het volgende:
De bestuurder zegt hooguit 50 gereden te hebben, lees ik op dat forum. Yeah, right
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |